Zmiany - wersja 1.10
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, paź 7 18:22, przez Sortris
|
+Rasy i klasy: - Zniesiono WSZYSTKIE ograniczenia rasowo-klasowe. To znaczy, że teraz możliwe będą połączenia Elf Wampir, Elf kowal, czy Krasnolud Wilkołak. - W wieku 22 lat każda postać otrzyma do wyboru dwie umiejętności, które będzie mogła wyćwiczyć do 105%. W efekcie każda postać może mieć 2 umiejętności klasowe i 1 z gildii miejskiej. Klasowe umiejętności można zmienić raz na 60 tygodni w grze (35 dni realnych) i kosztuje 150k gp. Zmiany można dokonać u każdego NPC mówiąc zdanie ze słowami udoskonali i umiejetnosc. - Zmieniony został całkowicie proces tworzenia nowej postaci. Wszystko powinno być teraz przyjemniejsze i łatwiejsze. - Usunięte zostały ograniczenia na wyposażenie (broń i zbroja) ze względu na rasę. - Wprowadzono nowy system ras i klas. Od tej pory dostępnych jest 6 ras i 3 klasy.
Klasy: Wojownik - jednostka walcząca w zwarciu na niewielkie odległości, z reguły mocno opancerzona, bardzo wytrzymała na ciosy. Mag - sprawdza się w walce na krótkie i średnie dystanse, jego czary potrafią wiele namieszać na polu bitwy, świetnie nadaje się do działań ofensywnych jak i defensywnych. Łucznik - doskonała jednostka do walki na duże odległości, cechuje się niską wytrzymałością na ciosy, nadaje się do walki podczas pościgów oraz przy dobijaniu zranionego wroga.
- Rasy przyjmują rolę estetyczną. Gdy postać orderowa stanie się mordercą (co najmniej 15 zabójstw), rasa zmienia się automatycznie. Dotyczy to również klas Wampir oraz Nekromanta, gdzie rasa dostaje prefix "Nieumarły". Wilkołak dostaje prefix "Zmiennokształtny".
|
Człowiek | Taurog | Normalny wzrost brody i włosów. Normalny udźwig. | Łucznik, Mag, WojownikIstari | Talsegri | Przyspieszony wzrost brody i włosów. | MagKrasnolud | Duergar | Normalny wzrost włosów, przyspieszony wzrost brody. | Łucznik, WojownikElf | Drow | Normalny wzrost włosów, brak brody. | Łucznik, Mag, WojownikNiziołek | Zegrik | Normalny wzrost brody i włosów. | Łucznik, Mag, WojownikGnom | Molgrok | Normalny wzrost włosów, brak brody. | Łucznik, Mag, Wojownik | | | | | |
Klasy przejmują dotychczasową rolę ras i to one narzucają następujące plusy i minusy:
|
Mag
| - Szybszy przyrost inteligencji. - Większy bonus do many względem mądrości (normalnie 1 na 20%, mag ma 1 na 10%). - Szybsza regeneracja many.
| - Wolniejszy przyrost zręczności. - Wolniejszy przyrost siły.
| Wojownik
| - Szybszy przyrost siły. - Większy bonus do życia względem anatomii (normalnie 1 na 20%, wojownik ma 1 na 10%). - Szybsza regeneracja staminy. - Lekko większy udźwig (ciężar, zanim zaczną chrupać kości).
| - Wolniejszy przyrost zręczności. - Wolniejszy przyrost inteligencji.
| Łucznik
| - Szybszy przyrost zręczności. - Większy bonus do życia względem anatomii (normalnie 1 na 20%, łucznik ma 1 na 10%). - Szybsza regeneracja staminy.
| - Wolniejszy przyrost siły. - Wolniejszy przyrost inteligencji.
|
Więcej informacji na ten temat można przeczytać w dziale Klasy oraz Rasy.
+Ćwiczenie umiejętności: Wprowadzając zmiany w ćwiczeniach umiejętności, chcieliśmy sprawić, aby gracze rzeczywiście grali w Ultimę. Zasmuca nas fakt, że zdecydowana większość czasu "życia" postaci to gra bierna. Wszelkie zmiany w treningu umiejętności dążyć będą do całkowitego zlikwidowania tzw. "koxu biernego" umiejętności. - Umiejętności umysłowe, takie jak: Mądrość, Wiedza o broni, Wiedza o zwierzętach, Rozmowa z duchami, Gorliwość, Anatomia i inne, rosnąć będą wraz z główną umiejętnością. - Przyrost powyższych umiejętności zmniejszony został o połowę z normalnego użycia i zwiększony o 50% podczas ćwiczenia głównej umiejętności. - Przyrost umiejętności Magia obowiązywał będzie na zasadach anty-sparingowych. - Czary defensywne również będą powodować przyrost umiejętności, ale tylko wtedy, gdy da się nałożyć modyfikator wynikający z danego czaru (np. za czar Protection gracz otrzyma gain'a tylko, gdy uda się zmienić modyfikator pancerza). - Przyrost umiejętności Ukrywanie możliwy będzie, gdy postać ukryje się przed niebiernym wrogiem - czyli nieoswojonym i nieprzywołanym. Czynny trening został przyspieszony 3-krotnie, bierne ćwiczenie Ukrywania zostało spowolnione o 75%. - Każda podklasa będzie mogła ćwiczyć swoją umiejętność aktywnie przy pomocy dwóch dedykowanych mikstur/run/modlitw/czarów. Podczas korzystania z innych swoich czarów itp. umiejętność również będzie rosła, lecz wolniej. - Przyrost umiejętności Barbarzyństwo będzie podczas walki z NPC przy pomocy eliksiru Powstrzymanie (25% - 50%) oraz Szał Bitewny (50% - 100%). Usunięto ograniczenie do 60% umiejętności oraz statystyk. - Przyrost umiejętności Paladynizm będzie możliwy podczas walki z demonami i nieumarłymi, korzystając z modlitwy Gniew (25% - 50%) i Czempion (50% - 100%). - Przyrost umiejętności Fanatyzm będzie możliwy podczas walki z NPC o naturze dobrej, korzystając z modlitwy Porażenie (25% - 50%) i Obława (50% - 100%). - Przyrost umiejętności Kensai będzie możliwy podczas walki z NPC, korzystając z eliksiru Szaleńcza Obrona (25% - 50%) i Intuicja (50% - 100%). - Przyrost umiejętności Wampiryzm u wojownika będzie możliwy podczas walki z NPC przy pomocy runa Wyssanie Życia (25% - 50%) i Lodowe Ostrze (50% - 100%). - Zmieniono kręgi czarów Wampira maga, od teraz przyrost umiejętności wygląda następująco: Ogłuszenie (krąg 3), Wyssanie krwi (krąg 4, gain za każde wyssanie krwi), Straszliwy ból (krąg 5), Lodowy pocisk (krąg 6), Lodowa obława (krąg 7, gain za pierwsze 3 cele), Straszliwy kształt (3 gainy za 3 cele), Burza (6 gainów za 6 celów), Klątwa/Błogosławieństwo (krąg 6). - Przyrost umiejętności Likantropia u wojownika będzie możliwy korzystając z runa Piekielny Skowyt (25% - 50%) oraz walcząc przy pomocy runa Berserker (50% - 100%). - Przyrost umiejętności Likantropia u maga będzie możliwy korzystając z runa Piekielny Skowyt (25% - 50%), Oślepienie (50% - 60%), Wilczy Płomień (70% - 90%), Kwaśny Deszcz (90% - 100%). - Zmieniono kręgi czarów Druida, od teraz przyrost umiejętności wygląda następująco: Rój pszczół jest czarem 3. kręgu i przyrost następuje za wyczarowanie w NPC, Strach - krąg 4 (za odstraszenie NPC), Wsparcie Drzewa (gdy gracz otrzymuje obrażenia), Fala pływowa (uderzając w NPC), Kamienny deszcz (uderzając w NPC), Śnieżna burza (uderzając w NPC). - Zmieniono kręgi czarów Nekromanty, od teraz przyrost umiejętności wygląda następująco: Ciemność (uderzając w NPC), Oczarowanie (1 gain za 1 oczarowanego NPC), Kościana zbroja (za otrzymanie obrażeń, będąc pod wpływem czaru), Tchnienie Upiora (uderzając w NPC), Dotyk upiora (uderzając w NPC), Podatność na magię (gain, gdy uda się wrzucić klątwę w NPC), Cios wyverna (uderzając w NPC), plaga (uderzając w NPC). - Przyrost umiejętności podczas ćwiczeń czynnych został przyspieszony 2,5-krotnie (przyrost statystyk bez zmian). - Przyrost umiejętności i statystyk podczas ćwiczeń biernych został drastycznie zmniejszony.
+Rzemiosła: Gainy: - Wyrównano i zmniejszono szybkość przyrostu umiejętności rzemieślniczych i statystyk o 50% przy normalnym wytwarzaniu. - Przyrost umiejętności rzemieślniczych i statystyk za zadania rzemieślnicze(zamówienia) jest 10-krotnie większy. - Dodany dodatkowy przyrost umiejętności i statystyk za zadania rzemieślnicze(zamówienia) w gildiach miejskich. Wielkość przyrostu zależna od poziomu w gildii oraz liczby etapów w zadaniu. - Zadania rzemieślnicze są spersonalizowane, czyli można oddać tylko to, co sami wykonamy, można oddać zamówienie tylko takie, które zostało nam powierzone. - Dodano przyrost umiejętności Wiedza o broni za wykonanie zadania rzemieślniczego dla Kowalstwa. - Przedmioty wykonywane przez druciarza można wytwarzać z innej rudy niż żelazo.
Zadania rzemieślnicze: - Zamówienia dla rzemieślników będą przyspieszać trening umiejętności. Zadania można otrzymać od konkretnego NPC. Podzielone zostały na 4 grupy trudności. Im więcej mamy umiejętności, tym trudniejsze zadania musimy wykonywać (za łatwiejsze nie dostaniemy przyrostu umiejętności). - Gracz może wziąć maksymalnie 2 zadania na 15 minut(i nie częściej niż co 2 minuty) od jednego NPC.
Tworzenie wyjątków: - Do wytwarzania wyjątkowej jakości przedmiotów wymagane jest posiadanie specjalnego przedmiotu, który można zakupić u NPC zajmującego się danym rzemiosłem. Jedna sztuka tego przedmiotu pobierana jest po wytworzeniu jednego przedmiotu wyjątkowej jakości. Przedmiot ten jest dostępny w 4 postaciach, w zależności od poziomu trudności wykonania przedmiotu, a jego cena waha się od 500gp do 2k gp.
Wytwarzanie materiałów i przedmiotów: - Ujednolicono system przerabiania materiałów (desek, rudy, skór, bel, strzał). - Dodano możliwość automatyzacji procesu przerabiania materiałów i wytwarzania przedmiotów (w odpowiednim okienku), maksymalnie dla 50 iteracji. - Wytwarzanie przedmiotów pobierać będzie materiał z dowolnej grupy danego materiału. Tzn. jeśli mamy kilka "kupek" danego materiału, zostaną wykorzystane wszystkie po kolei. - Ujednolicono kolejność pokazywania się okienek w rzemiosłach. Wybór materiału następuje zawsze po wyborze przedmiotu, który chcemy wykonać. - Dodane narzędzia dla Druciarza do naprawy przedmiotów. - Dla umiejętności Tworzenie łuków zostało dodane nowe narzędzie. - Dla umiejętności Kartografia zostało dodane pióro. - Zablokowano wytwarzanie przez Stolarza przedmiotów z kłód. Z kłód można wytworzyć tylko deski. Dopiero z desek można tworzyć właściwe przedmioty. - Usunięte zostały zbędne przedmioty o podobnych grafikach (patelnia, zwinięta mapa, czysta mapa). Przedmioty te nie znikną z serwera, ale otrzymają przedrostek "bezuzyteczna", co oznacza, że prawidłowy odpowiednik zostanie utworzony po kliknięciu na bezużyteczny przedmiot. - Dodano stopniowe pochłanianie materiałów podczas wytwarzania przedmiotu. Jeśli np. przerwiemy wytwarzanie przedmiotu w połowie, stracimy część zużytych już materiałów. - Dodano zabezpieczenie przy zerwaniu połączenia. Teraz skrypt będzie czekał 30 sekund na ponowne zalogowanie gracza. - Dodano wyświetlanie informacji na temat ilości i rodzaju wymaganych materiałów, gdy któregoś brakuje. - Dodano przycisk "To co ostatnio" dla okienka przy umiejętności Gotowanie - Odświeżono okienka takich umiejętności jak: Inskrypcja, Kartografia, Umagicznianie i inne. - Zwiększono liczbę wytwarzania pustych butelek, flaszek i flakoników przez Alchemika-szklarza w zależności od umiejętności Alchemia. - Możliwość wykonywania przedmiotów z mistyku przy pomocy umiejętności Kowalstwo i Tworzenie łuków od 105% umiejętności, lecz nie bazowej. - Usunięty ze stolarstwa wymóg posiadania innej umiejętności do wytwarzania niektórych przedmiotów. - Dodano informację w tooltipie surowca o osobie, która go wydobyła. Surowce wydobyte przez różne osoby nie będą się stackować.
Receptury: - Aby móc wytwarzać wszystkie najlepsze przedmioty i większość pozostałych, należy zakupić receptury u odpowiedniego NPC. Cena receptury zależna od trudności wykonania przedmiotu. Po wykonaniu zadania rzemieślniczego na dany przedmiot należy oddać danemu NPC bilet na wykonane zamówienie, aby nauczyć się receptury. - Dodana została komenda mówiona ze słowami kluczowymi, których należy użyć w jednym zdaniu: pokaz i receptur. Dzięki temu można obejrzeć wszystkie receptury u NPC z jego rzemiosła. - Dostępne przedmioty do wytwarzania wyświetlane są w okienku rzemiosła. - Dodawanie i usuwanie receptur możliwe jest po naciśnięciu kryształu w okienku Info przy nazwie umiejętności rzemieślniczej.
Zielarstwo: - Zwiększona ilość ziół, jaką można zebrać z jednego krzaka. - Zwiększanie ilości ziół jednorazowo zerwanych z krzaka w zależności od umiejętności Zielarstwo. Do tej pory ilość była losowa. - Sadzonki można zbierać tylko z krzaków naturalnie rosnących. - Zmniejszono szansę na zerwanie sadzonki. - Przyspieszono czas odnawiania się ziół na krzaku z 1 godziny do 20 minut. - Przyspieszono zrywanie ziół z krzaków.
Zmiany w umiejętnościach: - Umiejętność Malarstwo została dołączona do umiejętności Kartografia. - Czas wykonywania portretów na 2.5 minuty. - Umiejętność Tkactwo została dołączona do umiejętności Krawiectwo. - Gdy postać była kiedyś arcymistrzem w danej umiejętności i zapomni daną umiejętność, przy ponownym uczeniu się jej, efektywność ćwiczeń wzrośnie o 15%.
+Złodziej: - Gracz, który krzyczy zdanie ze słowami zlodziej oraz straz wzbudza reakcję strażnika, który zaczyna szukać złodzieja ukrytego. To, czy go znajdzie, zależy od umiejętności zakradania złodzieja. - Wydłużono czas możliwości złapania złodzieja do 3 minut. - Złodziejskie rękawiczki wyglądają już jak zwykłe, pospolite rękawiczki.
+Wilkołak: Szpony śmierci - Nie można ich już przenosić. - Są tymczasowe, nie zapisują się przy zapisie stanu świata. - Znikają po śmierci gracza, zaklęcie się kończy.
Berserker - Delikatnie zwiększone fizyczne obrażenia.
Nadawanie imienia - Poprawiono odświeżanie wilczego imienia przy pierwszej przemianie.
Modyfikatory - Poprawiono nakładanie modyfikatorów na siłę/zręczność/inteligencję/widzenie w nocy. Nakłada automatycznie, gdy brak. (dotyczy również Wampira)
+Druid: Chwytający korzeń - Korzenie wyświetlają emotikony. - Korzenie paraliżują na maksymalnie 5 sekund. - Korzenie spowalniają po paraliżu na 2-3 sekundy.
Śnieżna burza - Spowalniania wroga. - Spowalniania czarowanie. - Obniża obrażenia fizyczne. - Obniża zasięg czarów wroga.
Wsparcie Drzew - Chroni przed obrażeniami - Działa w lesie (w pobliżu drzew) - Na początku odnawia manę
+Władca portali: - Dodana blokada 10 sekund na wejście w portal władcy portali, gdy postać została zaatakowana(otrzymała obrażenia) lub zaatakowała (zadała obrażenia). - Dodana nazwa miasta na runie powrotu.
+Śledzenie: - Okienko do śledzenia stało się bardziej ergonomiczne. - Dodana szansa na odkrycie osoby ukrytej przy pomocy śledzenia (15%). Gdy osoba ukryta jest arcymistrzem zakradania, szansa ta spada do 5%. - Można już śledzić na dowolnej wysokości. - Dodano sortowanie alfabetyczne znalezionych istot. - Dodano kolory w ekranie śledzenia: NPC o naturze złej - kolor czerwony, NPC o naturze dobrej - kolor zielony, gracze - kolor niebieski. - Dodano możliwość zatrzymania śledzenia przy pomocy komendy .sledz # - Dodano strzałki zamiast wiadomości o kierunku śledzenia.
+Bard - granie z arkusza: - Poprawione odgrywanie dwóch tych samych dźwięków, będących obok siebie. - Dodano przycisk "Dodaj przerwę" na arkuszu, który doda pusty dźwięk.
+Krwawienie: - Zwiększona szansa na pojawienie się plamy krwi podczas zadawania ciosu. - Żywiołaki i nieumarłe już nie będą krwawić (wyjątkiem jest żywiołak kwasu). - Zatruty gracz będzie krwawił w odpowiednio zielonym kolorze. - Smok będzie krwawił zielono-niebieską krwią.
+Hazardzista: - W asortymencie hazardzisty pozostawiono tylko bronie, biżuterię i ubrania wierzchnie. - Zwiększony poziom mocy przedmiotów magicznych hazardzisty. - Delikatnie zwiększona cena.
+Pozostałe zmiany: - Dodane podświetlanie elementu domu, którzy uniemożliwia rozłożenie dywanu. - Strażnik zaatakuje gracza pomimo jego obecności w gildii miejskiej na wysokim poziomie, jeśli ten zaatakował innego gracza. - Poprawiono widoczność napisu "Zapisywanie stanu świata.". - Nieumarłe NPC nie powinny uciekać, gdy są ciężko ranne. - Można wjeżdżać na wierzchowcu do domu wynajmowanego w mieście. - Czarowanie z magicznych zwojów kosztuje mniej many. - Naramienniki nocy nie zabierają już zręczności. - Zmniejszono szybkość przyrostu umiejętności oswojonych NPC w strefie non-pvp o 50%. - Wyrównane wymagania liczby sztab do wykucia podobnych broni, ale różnych typów. - Dodano poświatę wokół magicznego portalu stawianego przez czarodzieja. - Dodano blokadę na wejście w magiczny portal stawiany przez czarodzieja, gdy ten nie został do końca utworzony. - Zablokowano możliwość stawiania magicznych ścian w strefie non-pvp. - Dodano grupowanie umiejętności. - Zmieniono sposób naliczania obrażeń zadawanych przez NPC w zależności od wartości pancerza gracza. Teraz nawet doskonale opancerzony wojownik będzie otrzymywał bolesne ciosy. - Do okienka komendy .licz dodano przycisk "Odśwież". - Zmieniono statystyki Ognistego Mustanga oraz Ognistego Feniksa. - Dodano Tasak do Walki Toporami. - BM'owi nie powinno już przerywać medytacji po otrzymaniu niewielkich obrażeń z broni, które zostały dodane do asortymentu BM'a. - Zwiększono przyrost zręczności dzięki Walce Szpadami kosztem przyrostu siły. - Usunięto miksturę przyspieszenia z asortymentu vendorów. - Dodano komunikat "Oproznij plecak zwierzecia przed wskrzeszeniem." podczas próby wskrzeszenia stworzenia, które ma niepusty plecak. - NPC po respawnie powinny atakować teraz z opóźnieniem 10 sekund. - Poprawione pobieranie czeku od kupca na targowisku. - Usunięto całkowicie nieużywane rodzaje rud/sztab oraz wyrównane zostały różnice pomiędzy pozostałymi rodzajami (np. zmniejszona przepaść między żelazem a srebrem). - Zablokowano rozkładanie nieswojego golema. - Poprawione nauczanie gorliwości przez paladyna/mrocznego rycerza, gdy mamy więcej niż 15%. - Właściciel/co-właściciel może już niszczyć przedmioty rozłożone w jego domu przez innego gracza. - Poprawiona grafika zbroi dekoracyjnej.
Anty-sparing: Nie otrzymuje się wzrostu umiejętności ani statystyk za walkę z innym graczem lub oswojonym/przywołanym stworzeniem. Ponadto wzrost umiejętności jest ograniczony do obrażeń, jakie NPC uzyskuje. Wzięty został tutaj pod uwagę fakt, że niektóre stworzenia potrafią się leczyć - wtedy możliwość ćwiczenia wydłuża się. Podsumowując - za czynną grę oraz normalne zabijanie stworzeń gracz uzyska maksimum umiejętności, ale gdy zaczyna przesadzać i bić ponad normę jedno stworzenie, to w końcu umiejętność przestaje rosnąć.
+Zasłużeni testerzy: - Incognito - Pepe - Faza - Yankee
+News opracował: - Sortris
|
|
|
Komentarzy [55] |
| | |
| | |
Patch 3.9
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, sie 25 00:03, przez Adi001100
|
+Poprawa domków: - Drewniany dom z ogrodzeniem - uniemożliwiono czarowanie przez ściany. - Dworek szlachcica- uniemożliwiono czarowanie przez ściany. - Mała warownia - poprawiono balustrady.
+Poprawki: - Bagna Hythloth - poprawione przejscia między poziomami, tak aby były bardziej intuicyjne. - Dawne miasto wilkołaków - zostały usunięte pozostałości miejskie. - Labirynt Demonologa - stworzenia nie powinny się już pojawiać w miejscach niedostępnych dla graczy. - Loch Paroxysmus - już nie powinno dać się go wyciągnąc poza wysepke. - Poprawa błędów mapy
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Przeniesienie silnych NPC ze strefy non-pvp.
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, sie 23 14:51, przez Sortris
|
Poza strefę non-pvp przeniesione zostały następujące NPC: - Widmak z Wulkanu, - Widmak z Lasu Zamku Shenar, - Widmak z Elemental, - Widmak z Jaskini Ilshen (usunięte ze strefy, ale jeszcze nie ma nowej lokacji poza strefą), - Hydra z Elemental, - Wyrm z Elemental, - Żniwiarz Dusz i Gargulce Niszczyciele z Wisp, - Pogromca z NW Dungeon (Potępiony Loch), - Strażnik Bram Piekielnych z Blood, - Strażnik Bram Piekielnych z Etherial Thombs.
Miejsca nowych respawnów powyższych stworów pozostawiamy graczom do odkrycia :-) W zamian za wyżej wymienione NPC do strefy zostały wstawione potwory o odpowiednio niższej sile.
Życzymy miłych poszukiwań :)
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Zmiany - Wersja 1.9
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, sie 22 23:41, przez Mephisto
|
+Sloty postaci: - Udostępniono czwarty slot na postać na koncie.
+Zmiany w PVM - Agresja NPC: Zmiana w Sztucznej Inteligencji NPC, wymagająca wzbudzania agresji w przeciwniku, w celu skupienia na sobie jego uwagi. Im dłużej jedna postać walczy z NPC, tym większą agresję na sobie skupia. Inni gracze podczas ataku na niego lub uzdrowienia jego przeciwnika będą obniżać poziom agresji o swoją wartość. NPC zmienia cel z początkową agresją poziomu 1. Inny gracz będzie musiał znieść agresję do poziomu 0, aby przejąć kontrolę nad rozgrywką.
Poziomy agresji: 0: początkowy, minimalny - przy tym aggro jest 70% szans, ze NPC przerzuci się na innego gracza podczas ataku/leczenia. 1: emot: *zdenerwowany* - osiągany po zadaniu niskich obrażeń, 45% szans przerzucenia. 2: emot: *rozzłoszczony* - osiągany po zadaniu średnich obrażeń, 30% szans przerzucenia. 3: emot: *wściekły* - osiągany po zadaniu wysokich obrażeń, 15% szans przerzucenia. 4: emot: *rozwścieczony* - ostateczny poziom, 0% szans na przerzucenie.
Przy zmniejszaniu poziomu agresji nad NPC wyświetli się emotikona.
4 poziom agresji osiągalny będzie tylko przez przystosowane do tego klasy. Nie ma możliwości rozwścieczenia przeciwnika do takiego poziomu jedynie poprzez zadawanie obrażeń.
Poziom agresji jest resetowany, gdy postać zginie, lub przerwie walkę. Po przerzuceniu się NPC na inną postać, poziom agresji jest zapamiętany przez 15 sekund. Szansa na przerzucenie wzrasta dwukrotnie, gdy do wroga nie ma w polu widzenia lub gdy nowy wróg jest bliżej niż obecny.
+Zbroje: Wyrównane zostały wartości AR otrzymywanych z pancerzy w danych kategoriach. Zbroji z kategorii średnich i pośrednich, nie może założyć Mag, BM potrafi nadal prócz samurajskiej. Segregacja kategorii: Zbroje lekkie: zwykła zbroja skórzana (bez czapki), elfia zwykła zbroja skórzana, koscianka demona (52 AR) Zbroje średnio lekkie: utwardzona zbroja skórzana, samurajska zbroja skórzana, koscianka balrona (56 AR) Zbroje srednie: utwardzona elfia zbroja skórzana, samurajska utwardzana zbroja skórzanka (60 AR) Zbroje posrednie: kolczuga, zbroja pierścieniowa, elfia zbroja płytowa (68 AR) Zbroje ciezkie: zbroja płytowa (zwykła, samuraja) (86 AR)
+Artefakty: Dodane: - Dodano artefakt Sztylet Magii (właściwości laski magii). - Dodano artefakt Tekagi Magii (właściwości laski magii).
Zmienione: - Tunika szczęścia - zwiększona obrona, zwiększony bonus do many. - Oblicze bóstwa - zwiększony bonus do many. - Naramienniki nocy - zwiększony bonus do many. - Ozdoba czarodzieja - zwiększony bonus do many. - Kolczyki jasnosci - zwiększony bonus do witalności. - Żądło węża - zmniejszony bonus do wytrzymałości. - Swieta zbroja - zwiększona obrona, zwiększony bonus do witalności. - Obroza szakala - zwiększona obrona, dodana odporność na zimno. - Nogawice nieszczescia - zwiększona obrona, zwiększony bonus do wytrzymałości. - Głos upadlego krola - zwiększona obrona, zwiększony bonus do siły - Ostrze mrocznego lorda - zwiększony bonus do witalności, zwiększone obrażenia. - Niebianska siekiera - zmieniony kolor, zwiększone obrażenia, zwiększony bonus do wytrzymałości. - Szalone ostrze - zmieniona nazwa na Jadowite ostrze, zmieniony kolor, zwiększony bonus do wytrzymałości, dodana śmiertelna trucizna. - Pogromca demonów - zmieniona nazwa na Aksamitny truciciel, zmieniony przedmiot na berło, dodana śmiertelna trucizna. - Młot tytana - zwiększone obrażenia, usunięty bonus do celności. - Miecz sprawiedlowosci - zwiększony bonus do witalności, zwiększone obrażenia, zwiększone obrażenia przeciwko NPC o naturze złej. - Nogawice cienia - zwiększony bonus do wytrzymałości. - Łuk mrozu - zwiększony bonus do wytrzymałości.
+Oswajanie i ćwiczenia na oswojonych NPC: - Oswajanie zostało spersonalizowane - każdy będzie mógł oswoić tego samego NPC i otrzymać przyrost umiejętności. - Zmieniona zasada otrzymywania gainów podczas walki z NPC. W przypadku NPC niemagicznych, czas otrzymywania przyrostu umiejętności i statystyk będzie uzależniony od witalności ofiary. W przypadku NPC magicznych, zależny od many. - Licznik obrażeń zadanych NPC został spersonalizowany - nikt nic nie traci.
+Unikalne przedmioty: Wprowadzone zostały unikalne przedmioty o jednorazowym bądź czasowym, krótkim działaniu. Przedmioty te z definicji bardzo trudno zdobyć, a możliwe jest to jedynie poprzez zabijanie odpowiednich NPC (to, z jakich zostawiamy graczom do odkrycia :). Dodano następujące przedmioty: - Woda ostatniej szansy - Wskrzeszenie wszystkich postaci na danym obszarzee posiadających słabą duszę. - Krystaliczna woda - Zmniejszenie poziomu najedzenia postaci do wartości optymalnej. Działa tylko, gdy postać jest przejedzona. - Sproszkowane liście koki - Efekt tymczasowy. Delikatne zwiększenie maksymalnej witalności, wytrzymałości i many. Możliwość nałożenia efektu na przedmioty witalne i czary. - Kryształ żywotności - Naprawienie przedmiotu bez utraty żywotności. - Farbki - Wiele rodzajów farb z ciekawymi kolorami do malowania elementów odzienia.
+Wampir wojownik: Zamiana w gargulca - Zmniejszona szansę na odwołanie przez słabsze potwory NPC. Odwołanie możliwe jest tylko czarem Mass Dispel. Lodowa bariera - Znieśiona dodatkową wrażliwość na ogień. - Dodano niewielką redukcję obrażeń od czarów z żywioła błyskawic (Corp Por, Vas Por Grav, Por Ort Grav). - Zmieniona nazwa na "Bariera żywiołów" Potęga krwi - Skrócony czas działania runy do 5minut - Zwiększony dodatek do HP, max +20. - Dodano ikonę informującą o działaniu Potęgi krwi. Wyssanie życia - Zwiększono ilość życia wyssaną z NPC. - Umożliwiono wysysanie życia z graczy.
+Opłaty za domy i gildie: - Wprowadzono cotygodniowe (tydzień realny - 84 dni w grze) opłaty za posiadanie domu równe od 0.8% do 1.6% wartości domu. Jej wysokość zależy od odległości od miasta - w zasięgu większym od 300 kratek, płaci się najmniej, a im bliżej tym drożej. Przykładowo podatek za mały domek wynosi równo od 1k do 2k na tydzień. - Opłatę uiszcza się raz na tydzień przy pomocy znaku domu(zawsze z zaokrągleniem do poniedziałku) i można to zrobić na 4 tygodnie do przodu (w grze około roku). Dokonać tego może każdy, kto ma dostęp do znaku domu (właściciel, co-właściciele i przyjaciele). - Jeśli nie uiści się opłaty dwa razy, to dom zostanie zablokowany - zostaje zablokowany dostęp do skrzyń bezpiecznych oraz wszystkie drzwi zostają zamknięte (dom można otworzyć tylko od wewnątrz). - W przypadku nieopłaceniu 8 tygodni, dom znika. Aktualny system niszczenia domów przestał istnieć - nie trzeba odswieżac domu, wystarczy nie zalegać z czynszem. Podobnie przyszłość domu nie zależy też od tego, czy ktoś ma zamrożone konto, czy nie. - Wprowadzona została również cotygodniowa, stała opłata za posiadanie kamienia gildyjnego w wysokości 3000gp (niezależnie od liczby członków). - Zmniejszona została znacznie wysokość opłaty za wynajem domków w miastach.
+Skillcap: - Od teraz skillcap rośnie o 10% co 1 rok życia postaci, dzięki czemu postać osiągnie 800 punktów skillcapa w wieku 30 lat, a 815 punktów przed 32. rokiem życia.
+Złoto: - Zmniejszona ilość złota, którą można zdobyć ze zwłok potworów normalnych i silnych (-30% dla normalnych i -40% dla silnych). - Zmniejszona ilość złota do zdobycia ze skrzyń skarbów. - Ilość złota do zdobycia z Mistrzów oraz najsłabszych potworów pozostała bez zmian.
+Kensai: - Umożliwione połączenie eliksirów Grad ciosów i Niszczycielskie ciosy. - Zmniejszona szansa na rozproszenie podczas korzystania z eliksiru Wyciszenie.
+Złodziej: - Usunięte błędy z wyrzucaniem clienta gry podczas zaglądania do plecaka ofiary, gdy ofiara się ukryje lub korzysta z kradzionego przedmiotu. - Zmieniono delikatnie maksymalny ciężar przedmiotu, który można ukraść. - Poprawiony błąd z okradaniem ze sztab i rudy - błędne naliczanie ciężaru.
+Włamywanie: - Czas otwierania drzwi w zamkniętym domu zależny liniowo od ceny domu, od 9 do 46 sekund. Przykładowo dom za więcej niż 2mln gp otwierać będzie się w 46 sekund. - Otwarcie jednych drzwi oznacza otwarcie wszystkich drzwi w domu, więc trudność włamania się do domu będzie zależna od jego ceny, a nie typu i liczby drzwi. - Delay na zamknięcie wszystkich drzwi w domu po udanym włamaniu wynosi 3 minuty.
+Mag Bitewny (BM): - Umożliwiono walkę toporami oraz mieczami. - Umożliwiono noszenie broni jednoręcznych dla maga bitewnego od sumy umiejętności wynoszącej więcej niż 240% (taktyka, anatomia, walka).
+Wilkołak Szaman - Regeneracja: - Zaklęcie polega na wyczarowaniu magicznego kręgu, który przywraca manę wszystkim przyjaciołom stojącym w jego zasięgu. - Czas trwania czaru to około 90 sekund. - Koszt: 30 many.
+Wilkołak Wojownik: Berserker - Delikatnie zmniejszone obrażenia od ognia. - Czas trwania zaklęcia to teraz maksymalnie 300sekund przy 120% umiejętności. Zależność liniowa. - Poprawiony sposób naliczania obrażeń podczas działania czaru. Szpony śmierci - Zmniejszona szansa na zatrucie. Wsparcie księżyca - Od teraz runo dodaje tylko zasięg.
+Sortowanie: - Poprawione stackowanie(grupowanie) przedmiotów podczas sortowania. - Dodana komenda .sortuj magiczne do sortowania zidentyfikowanych(lub nie) magicznych przedmiotów. Można używać razem z klejnoty/skladniki. - Dodana komenda .sortuj [nazwa_przedmiotu] do sortowania po nazwie przedmiotu, np.: .sortuj siar .sortuj wilcze jagody Jeśli znajdzie więcej niż jeden przedmiotów pasujących do wpisanego słowa, pokaże listę z wyfiltrowanymi przedmiotami.
+Targowisko: - Dodana komenda "chciałbym wystawić kilka przedmiotów", która wywoła okno do wpisania kwoty, a następnie pojawi się celownik, którym możemy zaznaczać przedmioty, jakie chcemy sprzedać za podaną cenę. Celownik istnieje, dopóki gracz nie wciśnie klawisza ESC.
+Bola: - Efekt zrzucenia z wierzchowca zastąpiono 5-sekundowym (przy 100% umiejętności Łucznictwo i maksymalnie 7-sekundowym (przy 120% umiejętności )) spowolnieniem postaci (zwykły chód).
+Pozostałe zmiany: - Wprowadzona stała opłata za wypisanie czeku (500gp), zamiast procentowej (2% od wypisywanej kwoty). - Maksymalna wartość na czeku to 20 milionów monet. - Dodano blokadę na wyłączanie golema, gdy ma niepusty plecak. - Czary Lodowy Pocisk i Fala Pływowa będą zabierać ofierze niewielką ilość many (NPCom mniej). - Zmieniona nazwa komendy .grab kamienie na .grab klejnoty. - Umożliwiono identyfikowanie artefaktów od 110% umiejętności Identyfikacja. - Porządek w plecakach na igrzyskach. - Dodana komenda .grab wampir służąca do grabienia fiolek z krwią dla wampira.
+Zasłużeni testerzy: - Incognito - ThubaN - Pepe - Faza
+News opracował: - Sortris
|
|
|
Komentarzy [24] |
| | |
| | |
Zmiany - wersja 1.8
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, lip 11 21:05, przez Adi001100
|
+Bard: - Wydłużony delay na granie muzyczek podczas biegu. Stojąc w miejscu, jest tak jak dawniej. - Wydłużono delay na uspokajanie. - Uzależnione uspokajanie NPCów w zależności od ich siły (tak jak przy prowokowaniu). - Prot barda będzie teraz zdecydowanie mniejszy, ale będzie się nakładał na prot czarodzieja. - Osłabione leczenie w miejscu oraz w biegu. Poprawione przywracanie many. - Uzależnienie danej muzyki od odpowiednich umiejętności, a nie od wszystkich. Np. muzyka spokojna to teraz Uspokajanie i Muzykalność.
+Leczenie i medytacja wampira: Wampir - Wojownik/Łucznik 100 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +8 sekund. 101 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +6 sekund. 102 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +4 sekundy. 103 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +2 sekundy. 104 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +1 sekunda. 105 % - Brak palenia słońca, normalne leczenie.
Wampir - Mag 100 % - Brak palenia słońca, bardzo spowolniona medytacja. 101 % - Brak palenia słońca, medytacja bardzo mocno spowolniona (+10 sekund). 102 % - Brak palenia słońca, medytacja bardzo mocno spowolniona (+8 sekund). 103 % - Brak palenia słońca, medytacja bardzo spowolniona (+6 sekund). 104 % - Brak palenia słońca, medytacja spowolniona (+4 sekundy). 105 % - Brak palenia słońca, normalna medytacja.
+Grabienie: - .grab do - wywołuje celownik, którym wskazujemy plecak lub worek w naszym plecaku. Pojemnik zostaje zapamiętany i przy kolejnym wywołaniu komendy przerzuca przedmioty do zapamiętanego pojemnika, w przypadku jego braku rzeczy wrzucane są do pojemnika głównego. Pojemnik jest zapamiętywany także po wylogowaniu. - .grab magiczne - grabi wszystkie przedmioty magiczne (zidentyfikowane i nie).
+Strefa: - Obniżono przyrost statystyk w strefie o 10%. - Zablokowane ścinanie drzew ohii w strefie. - Umożliwiono cięcie zwłok poza strefą wszystkich graczy, którzy nie mają statusu [młody] lub których zwłoki nie są strzeżone przez chowańca.
+Pozostałe zmiany: - Stwory będące pod kontrolą czaru nekromanty Oczarowanie nie będą już wchodzić w każdego rodzaju teleporty. - Obniżono wysysanie staminy przez runo Ognista Krew do około 33 z około 50. Nie można już nałożyć runa Ognista Krew na zatrutą broń oraz na Lodowe Ostrze. - Nowo rozstawiony dom jest domem publicznym przez 6h czasu realnego. Dopiero po tym czasie można w domu zamieszkać i zamknąć drzwi na klucz. - Toga z kapturem z dotacji będzie chronić przed słońcem. - Zablokowano przekazywanie domu innej postaci, gdy w domu zablokowane są przedmioty przypisane do właściciela domu. - Zablokowano komendy "chce wyrzucić" oraz "odkryj wszystkich" dla postaci o statusie [młody]. - Zmiana systemu picia mikstur: teraz każdą miksturę da się wypić w każdym momencie, nie ważne czy jesteśmy już pod jej działaniem. - Poprawiono widoczność komunikatu o Apokalipsie. - Poprawiony drop Nieumarłego Koszmara i Kościanego Smoka z run druidycznych na zwoje nekromanty. - Dodano komunikat o zakończeniu przyspieszonego przyrostu statystyk. - W zakładce Info dodano pozostały czas do końca słabej duszy. - Delikatnie zmniejszona poziom jasności czaru NightSight oraz czarnej mikstury. - Dodano gainy ukrywania wilkołaka w czasie nocy, przy nieudanych próbach. - Skrócono czas oprawiania runebooka. - Można już naprawiać słomkowy kapelusz oraz kapelusz. - Dodana muzyka do miast: Zento, Mistas, Lakeshire, Ilshen, Umbra, Montor, Luna oraz poprawiona w Minoc i Brit. - Poprawiony błąd gramatyczny 'nie znacznie' podczas leczenia. - Kosmetyczne poprawki w makroczekach (polecenie przepisania znaków) oraz w tooltipie żywotności przedmiotów (nie będzie zabarwiało na zielono nieodpowiednich fragmentów). - Poprawiono rozstawianie golema ze skrzynki. - Poprawiono żywotność młotków kowalskich, topora i kilofa. - Zmieniona nazwa przedmiotu z: 'Tettsuke hakama' na 'Tattsuke hakama' oraz z: 'kimishimo' na 'kamishimo'. - Zablokowane kopanie piachu przez podłogę w domach postawionych na piachu. - Mycie bandaży zależy od umiejętności uzdrawiania
+Zasłużeni testerzy: - Incognito - growin - ThubaN
+News opracował: - Sortris
|
|
|
Komentarzy [23] |
| | |
| | |
Patch 3.8
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, cze 20 13:33, przez papke
|
+Poprawa domków: Zostały poprawione mniejsze i większe błedy, które zostały znalezione zarówno w nowych jak i starych domkach: - Drewniany dom z ogrodzeniem - uniemożliwiono czarowanie przez ściany. - Kamienny zamek - można już wyjść z balkonu. - Dworek szlachcica- uniemożliwiono czarowanie przez ściany. - Luksusowa willa - poprawa drobnych błędów zgłoszonych przez graczy.
+New World: W związku z przygotowaniami, do zmiany systemu gildii miastowych, powstała na świecie Ilshenar nowa siedziba jednej z gildii. Dokładniejsze informacje na temat przepisania oraz nowego systemu będą podane w niedalekiej przyszłości.
+Mniejsze Poprawki: - Beczki z wodą w lochach są już zdatne do użytku. Oprócz tego pojawią się też w nowych miejscach, gdzie ich wcześniej nie było. - Zmieniona drabina w Heartwood - powinniśmy już móc dostać sie do malarza. - Topór zdobiony - zmieniony na broń jednoręczną. - Bojowy topór - zmieniony na broń dwuręczna. - Poprawione zostały błędy mapy. - Bramblesy nie powinny już blokować graczy.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| | |
Przenosiny na nowy serwer
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, kwi 25 20:25, przez Mephisto
|
Przenosiny oficjalnie zostały zakończone. Domena została przepisana na nowy adres, jednakże może chwilę potrwać aż uaktualni się wszędzie. W tym celu powstała zastępcza domena w czasie przejścia (hyper.mw-shard.pl). Do 48 godzin mw-shard.pl powinien zostać w pełni uaktualniony. Do ściągnięcia nowy MW-Gate 3.18 w dziale download. Miłej gry na nowym serwerze :) PS. Proszę mieć na uwadze, iż maile mogą przez najbliższe 48h nie dochodzić do nas, także w razie braku odpowiedzi proszę wysłać jeszcze raz mail po 48h lub atakować na ircu.
| Serwer teamspeaka zostanie uruchomiony dopiero weekend. Będzie konieczne ponowne wygenerowanie tokenu.
| Chciałbym poinformować, iż około godziny 21:00 zaczniemy przenosiny na nowo wynajęty serwer. Może to zająć od jednej godziny do dwóch. W tym czasie serwer będzie niedostępny. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za niedogodności.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Patch 3.7
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, kwi 16 00:53, przez papke
|
+Nowe Domki Od dziś można zakupić nowe domki u miastowych Architektów. Serdecznie dziękujemy wszystkim, za nadesłane projekty i jednocześnie chcieliśmy przeprosić, za tak długi czas realizacji. Niestety było to spowodowane odejściem z ekipy osób, które nie tylko się wtedy tym zajmowały, ale również miały dużą wiedzę, na temat ich dodawania. Nowe domki to: - Młyn (Thorfin) - Leśna kryjówka (Thorfin) - Dworek szlachcica (Winters) - Kamienny zamek (papke) - Mroczny zamek (papke) - Mały domek (Daria) - Garnizon (Futix) - Luksusowa willa (Winters) - Chatka z wieżą (papke) - Mała posiadłość (Malradin) - Zacisze samuraja (Incognito)
+Zmiany w Starych Domkach: - Elfi dom: poprawiono drabinkę, tak aby już można było sie dostać na dach. - Straszny dwór: również tutaj można już dostać sie na kolejne piętra. - Ogromny dom z cegieł: poprawa wystających płytek poza dom.
+New World: Na razie tylko drobne rzeczy, teraz gdy już uporaliśmy się z technologią, kolejne budowle będą sie pojawiały o wiele częściej. - Dodanie stajni bankowej w Mistas. - Dodanie roślinności na klombie obok stajni bankowej w Mistas. - Usunięto grób w Mistas. - Przebudowa wejścia do Gildii w Mistas od strony zachodniej, żeby nie dostać się tam przypadkiem. - Do portu w Britain zacumował statek.
+Mniejsze Poprawki: - Naprawa dziury w dachu u Alchemika: już nie wpadniemy do pomieszczenia niżej. - Poprawa głów jeleni u Barda w Mistas. - Usunięcie ścian przy wyjsciu północnym w Mistas, żeby było bardziej intuicyjne. - Poprawa zbugowanych kratek na świecie. - Załatanie kratek wody w wielu miejscach.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Poprawki
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, mar 20 23:24, przez Sortris
|
+Makroczeki: Zmieniona została nieco forma makroczeków: - Losowe tlo pod literkami. - Możliwa przezroczystość pod literkami. - Losowa liczba literek. - Losowe wyrażenia arytmetyczne (proste - dodawanie odejmowanie w liczbach 0-9). - Dla złośliwych graczy do rozwiązania całki, pochodne, wyznaczniki macierzy większych niż 3x3, rachunek prawdopodobieństwa, statystyka, obliczanie transmitancji obwodu elektrycznego oraz wiele innych!
+Dodatkowe zmiany: - Wszystkie oswojone zwierzęta bezpośrednio po DOWNie serwera (kontrolowanym [apokalipsa] i niekontrolowanym [crash]), będą zabezpieczone do czasu zalogowania się gracza - albo 24 godzin, od zabezpieczenia (w praktyce od UPa). - Questowe moby nie będą już grabić przedmiotów graczy. - Naprawiony błąd z niestackującymi się przedmiotami. - Przedmioty od kończącego pracę kupca gracza (nie Handlarza), będą trafiać do skrzyni powierniczej, a pieniądze do banku. - Zablokowane gainy umiejętności oraz statów na stworzeniach oswojonych/odswojonych.
| Lary przejmuje funkcję Guild Quest Master'a (osoba zarządzająca zadaniami gildyjnymi).
|
|
|
Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Zmiany - wersja 1.7
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, lut 1 20:30, przez Sortris
|
+Żywotność przedmiotów:
Wszystkie przedmioty posiadają teraz swoją żywotność, która maleje wraz z każdym naprawieniem przedmiotu. Wraz z zmniejszoną żywotnością, każde uszkodzenie ma większy wpływ na przedmiot. Żywotność jest widoczna w tooltipie.
+Mistrzowie:
Od 11:00 do 22:00 istnieje szansa na to, że pojawi się 3 godzinny przedział, w którym księgi Mistrzów będą aktywne. - Informacja na księdzie, że nie było dziś Mistrza. - Globalny komunikat, ze księgi niebawem bedą aktywne. - Tuż po zabiciu Mistrza na księdze pojawia się informacja, że księgi są dziś już nieaktywne.
Ważność czaszek została wydłuzona do 6 tygodni. Od przyszłego tygodnia Mistrzowie nie będą aktywni w środy i w niedziele.
+Wilkołak szaman (twardy pancerz):
- Ogólnie delikatnie zmniejszona redukcja obrażeń fizycznych wynikająca z runy twardy pancerz. - Dobry wilk traktuje srebro jak zwykłą rudę, a resztę lepiej redukuje. - Normalny wilk otrzymuje o trochę większe obrażenia od srebra i trochę lepiej redukuje inne rudy. - Słaby wilk otrzymuje bardzo duże obrażenia ze srebra, innych nie redukuje.
+Zatruwanie:
Używając umiejętności Zatruwanie na przedmiocie można sprawdzić, czy przedmiot jest zatruty i czym. - Od 80% umiejętności dodatkowo można sprawdzić liczbę ładunków. - Od 100% zatruwania dowiemy się kto zatruł.
+Modlitwy:
Za *modli się* możemy otrzymać: - Błogosławieństwo z przedziału 4-6 na wszystkie statystyki na czas 3 minut. Nie nakłada się na butle i normalnego blessa. - Oświecenie (efekt czaru In Lor) na czas 3 minut. lub - Uderzenie piorunem.
Z powyższą emotikonką należy stać kilka sekund. Możliwość modlenia się co 3 minuty. Nie należy nadużywać dobrej woli Valarów, gdyż może to się skończyć nawet śmiercią.
+Zmiany:
- Loot NPCów zabitych w strefie NoNPvp należeć będzie do gracza, który rozpoczął walkę. - U każdego tresera zamiast koni dostępne będą tylko 2 lamy. - Elfie długie łuki i Elfie łuki będą pojawiać się o wiele częściej w zwłokach nieelfich NPCów. - Można wypisać się z Gildii mając 1lvl.
+Poprawki:
- Nie można już prowokować NPCów z zadań gildyjnych przy pomocy umiejętności Prowokacja. - Wir i szalone ostrza nie psują zadań gildyjnych. - Można już wylewać zawartość kega (.wylej) do wszystkich śmietników. - Ogniste węże druida nie będą już ranić w strefie NoN-Pvp. - Wsparcie księżyca może już zostać użyte przez wilkołaka łucznika. - Można naprawiać kilt i hakamę u krawca. - Wytwarzanie alkoholu w baryłkach da w rezultacie jabłecznik o właściwościach alkoholu. - Strzelające NPCe nie będą już oddalać się poza zasięg swoich broni. - Można atakować stworzenie, którego właściciel przebywa w strefie NoN-Pvp. - Poprawione rozkładanie golema. - Stan zużycia narzędzi powinien być nadawany poprawnie.
| | XXVI Mistrzostwa Sosarii:
XXVI Mistrzostwa Sosarii odbędą się w niedzielę (05.02.2012) o godzinie 19.00. Zapraszamy!
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| |
| | | |