|
papke |
| Data: 2012, lis 27 01:52
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
Przedluzylo sie to niemilosiernie, za co przepraszamy. Jutro dodam tez do galeri mape wraz z legenda, na razie tutaj jako link.
https://dl.dropbox.com/u/19092333/mistas%20screeny/mistas_stare.jpg https://dl.dropbox.com/u/19092333/mistas%20screeny/mistas_nowe.jpg https://dl.dropbox.com/u/19092333/mistas%20screeny/legenda_mistas.jpg
Wiemy juz o paru bledach: 1. gildia parobkow - nie mozna wejsc na gore 2. kamieniarz - nie da sie wejsc, bo kwiatek blokuje drzwi
|
| |
|
|
xthailen |
| Data: 2012, lis 27 01:53
|
|
| Dariss | |
|
2012, lut 24
Europa | |
Miasto robi wrazenie. Brawo.
|
| |
|
|
Ave |
| Data: 2012, lis 27 02:47
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, paź 20
Śląsk | |
problem z odczytem patcha
|
| |
|
|
Nilek |
| Data: 2012, lis 27 07:21
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, paź 19
W-wa | |
Robi wrażenie, super robota!
Proponowałbym na szybko przed pracą Wejście E jakaś brama bo wchodzą do miasta potworki a jak da sie straż to je wybije
Pytanie czy w kopalni nadal kopiemy bez azura i royala ? - dodać straż bo nie ma
|
| |
|
|
aqualix |
| Data: 2012, lis 27 08:08
|
|
| Engar | |
|
2009, sty 24
Chełmno | |
No bardzo ladne zmiany oby takich wiecej bardzo przjemne dla oka no i wreszcie wszystko na miejscu
|
| |
|
|
szokoloko |
| Data: 2012, lis 27 12:51
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, kwi 25 |
Hmm według mnie kopalnia jest za wąska i za dużo śmieci na ziemi, przez co ludzie ze słabymi makrami nie będą tam kopać (ciągle będzie nie widzisz tego albo tu nic nie wykopiesz). A druga sprawa, to domek uzdrowiciela ma różne kolory ścian, domek krawca ma fragment ściany kratkę kamienną, kilka drewnianych, nie wiem czy to mi się coś źle spaczowało czy to taki czyjś gust? Magazynier z dala od budynków rzemieślników i banku to sygnał, że ludzie mają iść craftować gdzie indziej. No i hazardzista bulwersuje się jak podejdzie się do niego na koniu. Ogólnie miasto wyglądem bardzo przypomina ten loch, do którego się wchodzi z heartwood.
|
| |
|
|
papke |
| Data: 2012, lis 27 13:07
|
|
| Dagohill | |
|
2007, lis 4 |
kopalnia - na duzym ekranie (nie okienku 800x600) wygladalo to ok, jednak faktycznie - za duzo na ziemi - do poprawy. odnosnie hazardzisty to trzeba poporawic zasieg budynek / nie-budynek. magazynier juz stoi kolo banku - wczoraj nie dalo sie wszystkiego zrobic, bedzie w miare czasu poprawiane.
odnosnie drewnianych i kamiennych scian w dzielnicy rzemieslniczej - tak, to moj gust. Jest to dzielnica "biedniejsza", wiec nie wszedzie mogli sobie pozwolic na solidna zaprawe kamienna. rozne kolory odzwierciedlaja rozne materialy, ktore zostaly uzyte przy stawianiu domkow (w dzielnicy "bogatej" tego nie ma, bo zamozniejsi mieszkancy mogli sobie pozwolic na jednolity material uzyty do budowy. styl dzielnicy rzemieslniczej zostal zaczerpniety z opisow sredniowiecznych miast w ksiazkach, czy z filmow. zdajemy sobie sparwe, ze nie kazdemu bedzie to odpowiadac. ewentualnie pozniej mozemy troche "ujednolicic" to, jesli az tak to bije po oczach.
nilek - kopalnia znajduje sie dalej na mapie ilsh, gdzie jest ograniczone kopanie lepszych rud
|
| |
|
|
[as] |
| Data: 2012, lis 27 13:33
|
|
| Brak postaci | |
|
2015, mar 1
Kwidzyn | |
wpadajac na niewolnika nieopodal banku dostajemy krima straz nas zabija i traktowani jestesmy jakbysmy wjechali na wierzchowcu do budynku mimo iz niewolnik jest obok budynku
|
| |
|
|
Eroassassin |
| Data: 2012, lis 27 15:30
|
|
| Brak postaci | |
|
2014, maj 28 |
Zmiana mistas jest swietna, naprawde cieszy oko.
Mialem taki przypadek jak napisal AaA. Stalem sobie na srodku placu obok banku i nagle straz mnie zabila bo rzekomo stalem na wierzhowcu w budynku i teraz wszystkie npc w ilshenar kaza mi sie wynosic
Mam jeszcze takie jedno pytanie odnosnie teleportu do ilshen co bylo obok orba, gdzie sie to teraz podzialo bo niemoglem znalezc?
|
| |
|
|
Puah |
| Data: 2012, lis 27 15:57
|
|
| Postać ukryta | |
|
2005, lut 23
Łódz | |
mistas naprawde wyglada swietnie
|
| |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|