| | Ogólne
Każdy NPC jest opisany przez zespół ogólnych cech, które w sumie obrazują jego siłę czarów i ciosów, obronę; wskazują na jego postawę, rodzaj itp.
|
Typ | Określa typ NPC, jego rodzaj, np. Demon, Nieumarły.Postawa | Określa naturę NPC: Zła/Neutralna/Dobra. Nazwy NPC o naturze złej wyświetlane są na czerwono, neutralnej na szaro, a dobrej na niebiesko.Witalność | Określa liczbę punktów życia NPC.Zręczność | Określa szybkość zadawania ataków NPC oraz jego zwinność i szansę na uniki.Mądrość | Określa maksymalny zasób many NPC oraz siłę jego czarów.Walka | Określa siłę ciosów fizycznych NPC.Magia | Określa siłę czarów NPC oraz ich zasób i róznorodność. Im lepsza magia, tym więcej różnych czarów potrafi rzucić NPC.Atak | Określa sposób ataku NPC, np.: Walka Obuchami, Walka Pięściami.Obrona | Określa wytrzymałość na ciosy oraz szansę na sparowanie ciosu przez NPC.Oswajalne | Określa, czy można oswoić danego NPC. | | | | | | | | | |
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2012, sie 15 21:31 (12 lat, 3 miesiące temu) Artykuł był modyfikowany przez tuba dnia 2017, cze 4 21:13 (7 lat, 5 miesięcy temu) | |
| |