| | Agresja
Walka z NPC wymaga wzbudzania agresji w przeciwniku, w celu skupienia na sobie jego uwagi. Im dłużej jedna postać walczy z NPC, tym większą agresję na sobie skupia. Inni gracze podczas ataku na niego lub uzdrowienia jego przeciwnika będą obniżać poziom agresji o swoją wartość. NPC zmienia cel z początkową agresją poziomu 1. Inny gracz będzie musiał znieść agresję do poziomu 0, aby przejąć kontrolę nad rozgrywką.
Przy zmniejszaniu poziomu agresji nad NPC wyświetli się emotikona.
4 poziom agresji osiągalny jest tylko poprzez nasmarowanie tarczy specjalnym olejem wyzwania robionym przez alchemika. Nie ma możliwości rozwścieczenia przeciwnika do takiego poziomu bez tego.
Poziom agresji jest resetowany, gdy postać zginie, lub przerwie walkę. Po przerzuceniu się NPC na inną postać, poziom agresji jest zapamiętany przez 15 sekund. Szansa na przerzucenie wzrasta dwukrotnie, gdy do wroga nie ma w polu widzenia lub gdy nowy wróg jest bliżej niż obecny.
| Poziomy agresji
|
0: początkowy, minimalny | przy tym aggro jest 70% szans, ze NPC przerzuci się na innego gracza podczas ataku/leczenia.1: emot: *zdenerwowany* | osiągany po zadaniu niskich obrażeń, 45% szans przerzucenia.2: emot: *rozzłoszczony* | osiągany po zadaniu średnich obrażeń, 30% szans przerzucenia.3: emot: *wściekły* | osiągany po zadaniu wysokich obrażeń, 15% szans przerzucenia.4: emot: *rozwścieczony* | ostateczny poziom, 5% szans na przerzucenie. | | | | |
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2012, sie 15 21:31 (12 lat, 5 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez tuba dnia 2017, cze 4 21:13 (7 lat, 6 miesięcy temu) | | |
| |