| Ogólne:
Szansa na trafienie zależy od naszej i wroga - umiejętności walki, zręczności. Obrażenia jakie zadamy, są uzależnione od broni jaka walczymy i jej zużycia, naszej wiedzy o anatomii, umiejętności taktyki, siły, głodu i oczywiście pancerza wroga. Za szanse na krytyczne uderzenie odpowiada taktyka, nasza jak i wroga.
Umiejętności uczy Bard, Jubiler, Krawiec, Łucznik, Majster, Rybak, Zaopatrzeniowiec Zbrojmistrz oraz Złodziej.
| | Nauka umiejętności:
Na wysokość wzrostu umiejętności mają wpływ: a) częstość zadawanych ciosów oraz wielkość obrażeń. Im częściej i mocniej tym szybszy wzrost. Najlepsze w takim razie są szybkie i mocne bronie do ćwiczeń. b) poziom najedzenia, im bardziej optymalnie tym lepiej. c) blokada anty-sparingowa. Należy pamiętać, że coś takiego istnieje. Jest to bardzo ważne, ponieważ może wydawać się, że umiejętność nie rośnie lub wolno rośnie, a tak naprawdę już nauczyliśmy się wszystkiego od konkretnego potworka. Każdy potwór ma spersonalizowany licznik dla każdej postaci. System został tak zaprojektowany, żeby każdy mógł dostać jak najwięcej wzrostu umiejętności jak gra normalnie. Wzięte pod uwagę zostały również potwory leczące się (wtedy licznik regeneruje się o jakaś ilość przy uzdrawianiu, ale nie w nieskończoność). Główny cel tego systemu to zablokowanie możliwości łatwej nauki umiejętności na jednym potworku w miejscu (czyli sparing), gdzie gracz mógłby specjalnie przeciągać walkę by łatwo dostawać wzrost. To nie przejdzie - trzeba o tym pamiętać!
| | Powiązania: | - Anatomia - Taktyka
| Bronie:
|
|
sztylet
|
|
Wymagana siła: 10 Może być wyjątkowej jakości. Nadaje się dla maga
Materiały : 3 sztab
|
| |
|
włócznia
|
|
Wymagana siła: 50 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczna, dwupolowa
Materiały : 12 sztab
|
| |
|
kris
|
|
Wymagana siła: 15 Może być wyjątkowej jakości.
Materiały : 8 sztab
|
| |
|
krótka włócznia
|
|
Wymagana siła: 15 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczna, jednopolowa
Materiały : 12 sztab
|
| |
|
wojenne widły
|
|
Wymagana siła: 35 Może być wyjątkowej jakości.
Materiały : 12 sztab
|
| |
|
pika
|
|
Wymagana siła: 60 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczna, dwupolowa
Materiały : 16 sztab
|
| |
|
podwójne ostrza
|
|
Wymagana siła: 50 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczne, jednopolowe
Materiały : 14 sztab
|
| |
|
lanca
|
|
Wymagana siła: 65 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczna, dwupolowa
Materiały : 20 sztab
|
| |
|
lajatang
|
|
Wymagana siła: 55 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczna
Materiały : 18 sztab
|
| |
|
kama
|
|
Wymagana siła: 45 Może być wyjątkowej jakości. Dwuręczna
Materiały : 12 sztab
|
| | | | | | | | | | |
| | | |
|
|
|
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:01 (18 lat, 6 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez mRox dnia 2019, gru 11 15:36 (5 lat, 8 dni temu) | | | | |
| |