| Ogólne:
Łuki i kusze tworzyć możemy przy pomocy narzędzi do tworzenia łuków z 8 rodzai kłód lub desek. Strzały, które można wystrugać są bezużyteczne. Łącząc je z piórami (które da się wyciąć ze zwłok ptaka) zrobimy użyteczne strzały (łuk) lub bełty (kusza). Tworzenie z mistyku możliwe jest od 105% Tworzenia Łuków, wartości efektywnej, nie bazowej. Naprawa dostępna jest z menu. Szybkość i powodzenie zależy od trudności wykonania danego przedmiotu i umiejętności tworzenie łuków.
Aby tworzyć przedmioty z mistycznej rudy wymagane jest: - minimum 100% Tworzenia łuków bazowego, - minimum 105% Tworzenia łuków jako wartości efektywnej, osiągniętej w dowolny sposób.
Umiejętności uczy Łucznik.
Do wytwarzania wyjątkowej jakości przedmiotów wymagany jest: - Słaby impregnat (poziom 1) - Przeciętny impregnat (poziom 2) - Skoncentrowany impregnat (poziom 3) - Silny impregnat (poziom 4) a do ich podpisania Tchnienie Khardana. Wyższy impregnat może zastąpić niższy.
Poziom przedmiotu możemy rozpoznać dzięki kropce, która widnieje obok miniatury przedmiotu w oknie danego rzemiosła. Jej kolor oznacza konkretny poziom: - poziom 1 - Żółty - poziom 2 - Niebieski - poziom 3 - Zielony - poziom 4 - Złoty
| | Wyjątki:
Prawdopodobieństwo na tą jakość przedmiotu jest jak zawsze małe, a zaczyna się od 80%, nazwanego - 95%. Wpływ na to ma nasza siła, zręczność, rodzaj kłody/deski, trudność wykonania przedmiotu, głód i rodzaj narzędzi do tworzenia łuków. Szansa na wykonanie wyjątku jest lekko większa w dowolnym miejskim budynku łucznika.
| | Naprawianie przedmiotów:
Łucznik może naprawiać przedmioty swojego wyrobu. Do naprawiania potrzebuje jedynie umiejętności tworzenia łuków na poziomie 50% i rodzaju kłód z jakich został przedmiot wykonany. W razie nie udanej próby, przedmiot może zostać bardziej uszkodzony, a nawet zniszczony w razie zbyt dużego zużycia. Trudność naprawy nie zależy od typu przedmiotu, a od aktualnego zużycia, im bardziej zużyty, tym trudniej. Przy użyciu tworzenia łuków (np. ".um tworzenie lukow i 2x lpm na przedmiot) można określić stan przedmiotu. Info: Do naprawy artefaktu potrzebne są mistyczne kłody. Za pomocą piły można pociąć łuki i kusze odzyskując deski.
| | Przesycenie:
Postać będąca w gildii rzemieślniczej traci szanse na przesycenie wraz ze wzrostem poziomu w gildii. Działa to w następujący sposób: 5 lvl mamy 0% przesycenia 4 lvl mamy 10% przesycenia 3 lvl mamy 20% przesycenia 2 lvl mamy 30% przesycenia 1 lvl mamy 40% przesycenia
Postać nie będąca w gildii rzemieślniczej i posiadająca łącznie więcej niż 200% umiejętności rzemieślniczych ma zmniejszoną szansę na wykonanie przedmiotu wyjątkowej jakości.
| | Powiązania: | - Drwalnictwo - O Gildiach Miastowych
| Przedmioty:
|
Narzędzia do tworzenia łuków
|
|
Może być wyjątkowej jakości
Materiały : 4 sztaby 2 deski
|
| |
|
|
|
Słaby impregnat
|
|
Wymagany do wytwarzania wyjątkowej jakości przedmiotów na poziomie 1 dla umiejętności stolarstwo, druciarstwo (drewno).
Sprzedawany przez: łucznik, stolarz, majster.
|
| |
|
Przeciętny impregnat
|
|
Wymagany do wytwarzania wyjątkowej jakości przedmiotów na poziomie 2 dla umiejętności tworzenie luków, stolarstwo, druciarstwo (drewno).
Sprzedawany przez: łucznik, stolarz, majster.
|
| |
|
Skoncentrowany impregnat
|
|
Wymagany do wytwarzania wyjątkowej jakości przedmiotów na poziomie 3 dla umiejętności tworzenie luków, stolarstwo, druciarstwo (drewno).
Sprzedawany przez: łucznik, stolarz, majster.
|
| |
|
Tchnienie Khardana
|
|
Wymagany do podpisywania wyjątkowej jakości przedmiotów.
Sprzedawany przez: alchemik, kowal, majster, stolarz, łucznik, krawiec, garbarz.
|
| | | | | | | |
| |
|
|
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:01 (18 lat, 6 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez xthailen dnia 2019, gru 18 19:50 (5 lat, 1 dzień temu) | | | | | | |
| |