| Wymagania:
Głównym wymaganiem jest bycie wampirem. Dodatkowo posiadanie 30% umiejętności wampiryzmu. Każdy wampir może zostać przyjęty do Gildii, jest ona statusu neutralnego.
| | Tytuły:
- . Rekrut 1. Potępiony 2. Młody Wampir 3. Wampir 4. Hrabia 5. Władca Potępionych
| | Gildie i możliwe umiejętności do udoskonalenia:
1. Władcy Nocy
- Mądrość - Magia - Rozmowa z duchami - Walka Obuchami - Walka Pięściami - Walka Mieczami - Walka Szpadami - Wampiryzm - Uzdrawianie
| | Zadania:
Gildia wampirów może mieć zadania typu zabicia stworzenia, zniszczenia przedmiotu w określonym miejscu, zabranie przedmiotu lub odebrane go od osoby. Wampir może również mieć zadanie ograbienia pewnego stworzenia.
| | Siedziby gildii:
Gildia wampirów ma swoje siedziby w poszczególnych miastach:
- Cove - Wind - Montor
Mistrz tej gildii znajduje się w Montor.
| | Powiązania: | - O Gildiach Miastowych - Zadania
| Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:01 (18 lat, 6 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez xthailen dnia 2019, sie 18 16:26 (5 lat, 4 miesiące temu) | | | | | | |
| |