Zmiana adresu IP
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2024, lip 27 11:26, przez Mephisto
|
Witam wszystkich wciąż zainteresowanych starym dobrym UO na MW.
Zmienił się adres IP serwera, także proszę używać zawsze domeny mw-shard.pl do logowania. Serwer ma się dobrze i nie ma planów jego wyłączenia przez długi czas.
Zaistniał probłem z logowaniem. Zostal on naprawiony. W razie dalszych problemów, proszę pisać nawet w komentarzu.
Pozdrawiam i miłej gry!
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Nowy Gaj
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2023, gru 4 12:46, przez Caniball
|
Nowość: Nowe stworzenia Nowość: Nowa lokacja (Nowy Gaj) Nowość: Farba natury Nowość: Dekoracja swiateczna Prosze aktualizowac pliki na bieżąco.
Link do plikow
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Problemy techniczne
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2023, mar 21 21:26, przez Mephisto
|
Witam wszystkich, nie jestem ostatnio aktywny w ogóle na MW, choć cały czas staram się zaglądać czy wszystko jest ok. Niestety zauważyłem ostatnio, iż serwer ma problemy z wydajnością związaną z AI potworów. Na razie musiałem wyłączyć serwer i spróbuję obadać temat.
Jutro prawdopodobnie bedzie UP.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Crafting bez makr
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, gru 14 17:37, przez Fris
|
+ Poczta
Od teraz pocztę można odebrać nawet siódmego dnia od nadania. Za każdy dzień po 24 godzinach od wysłania odbiorca poczty zapłaci dodatkową niewielką opłatę za odbiór po terminie 24 godzin. Opłata ta wynosi 400 gp za dzień.
+ Komenda .uzyj mount
By móc korzystać z komendy .uzyj mount należy najpierw zapamiętać wierzchowca, którego będziemy używać. Do tego służy komenda .uzyj mount zapisz lub .uzyj mount zapamietaj. Gdy już mamy zapamiętanego wierzchowca używamy komendy .uzyj mount do wsiadania i zsiadania z niego.
+ Crafting bez makr
Działa to na krawcu, stolarzu, druciarzu, kowalu i płatnerzu. By móc z tego skorzystać należy wybrać "Wytwarzanie wyjatkow bez makr" w oknie z komendy .ustawienia. Wtedy w oknie wyboru produktu, którejś z wyżej opisanych umiejętności, pojawią się dwa dodatkowe przyciski, z których jeden będzie zawsze wciśnięty lub podświetlony czyli "Przetop" lub Potnij (zależne od umiejętności). Służy on do recyklingu produktów na materiał z którego powstały. W przypadku przetop trzeba stać obok pieca. Drugi przycisk to "Ok", który odpala całą procedurę wytwarzania przedmiotów. Nie trzeba wskazywać materiału z jakiego ma zostać wykonany produkt, bo postać sama go znajdzie i użyje, jednak musi on być w plecaku postaci lub w juczniaku/golemie, którego jesteśmy właścicielem i stoi blisko postaci (nie dalej niż 2 kroki). Jeśli w juczniaku będzie więcej niż jeden rodzaj tego samego materiału czyli żelazo i royal to postać wybierze sobie losowo jedną z nich. Wytworzone przedmioty lądują do tego samego pojemnika w którym znajduje się materiał np. sztaby. Przed wciśnięciem przycisku Ok z okna produktów np. umiejętności płatnerstwo można wybrać wszystkie elementy danej zbroi naraz. Co spowoduje wykucie po jednym wyjątku z każdego elementu jeśli w polu pod nazwą Ilość wyjątków była cyfra 1. Po wytworzeniu wszystkich wyjątków lub gdy zabraknie materiału lub miejsca na produkty postać sama przetopi nie wyjątkowe produkty, a następnie będzie kontynuować wytwarzanie produktów, aż do wytworzenia wybranej ilości wyjątków lub do skończenia materiału (sztab). Przycisk "Potnij" w stolarstwie potnie produkty na deski. Jeśli dany produkt był zrobiony z drewna. By móc to zrobić należy posiadać w plecaku piłę.
+ Pozostałe zmiany
Nowość: Za pomocą piły można pociąć łuki i kusze odzyskując deski. Zmienione: Nie będzie map skarbu na zaginionych krainach. Poprawione: Wampir nie będzie mógł używać modlitwy paladyna na Błogosławioną broń. Zmienione: Czas odbioru poczty został wydłużony. Dokładny opis w newsie. Zmienione: Zatrute potwory nie będą się odtruwały. edit: zmiany tymczasowo cofnięte
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Królewskie monety
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, gru 1 00:15, przez Fris
|
+ Królewskie monety
Wykonując zadanie gildyjne na 5 poziomie w gildii nie rzemieślniczej otrzymamy 20 fragmentów Królewskiej monety, które przypisują się do konta gracza. 100 fragmentów monety automatycznie zamienia się na 1 Królewską monetę. Fragmenty otrzymuje tylko osoba oddająca zadanie. Ilość uzbieranych fragmentów jak i monet można sprawdzić za pomocą komendy .dotacje. Kupując przedmioty od Sprzedawcy upominków oprócz Królewskich monet trzeba będzie też zapłacić złotem. Ilość złota zależeć będzie od ceny przedmiotu.
+ Pozostałe zmiany
Zmienione: Straż w miastach dla redów będzie reagować na pvp. Zmienione: Wampir ze 105 wampiryzmu i założoną togą wampira nie musi już używać runa Pozory życia by nie paliło go słońce w dzień. Jednakże musi użyć tego runa by móc się leczyć w dzień lub medytować. Zmienione: Delay na leczenie bandażami u wampira zaraz po wrzuceniu Pozorów życia został zdjęty. Zmienione: Władca portali pobierze opłatę za podróż z konta bankowego postaci jeśli nie mamy złota przy sobie. Przy pobieraniu należności z konta bankowego zostanie naliczona dodatkowa opłata w wysokości 10% od ceny podróży i ewentualnego runa powrotnego. Zmienione: Można już przetapiać rudę używając pieca i celując w juczniaka. Poprawione: Zmiana komunikatu, gdy jest delay na zaznaczenie kolejnego runa domowego. Poprawione: Komenda mówiona „imie przesun sie” powinna już działać zawsze.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Patch 6.0
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, lis 25 05:33, przez yankee
|
Patch 6.0:
+ Papua:
Miasto Papua zostało całkowicie przebudowane, od dzisiaj będzie to miasto dla graczy o statusie Mordercy. W mieście funkcjonować będzie straż, podobna do tej z Delucii. Miasto przystosowane jest typowo pod magów, znajdzie się tam również nekromanta, mag do umagiczniania, trzech alchemików, skryba i wiele innych NPC.
+ Poprawki oraz nowości:
- Dodano młyn, piec oraz kowadło w mieście Cove - Poprawki wizualne w mieście Cove - Poprawiono kilka lochów, głównie poprawki wizualne, wyeliminowanie jednokratkowych miejsc oraz miejsc w których gracze mogą się blokować - Poprawiono brzeg przy Minoc, już nie będzie można wpaść "pod wodę" - Dodano nowe tereny pod domki
+ Domki Na Wynajem:
Dodano nowe małe, średnie oraz duże domki (nawet 15 skrzyń i więcej w jednym domku) w miastach: Trinsic, Papua, Britain, Magincia, Moonglow, Minoc, Skara Bra'e, Delucia.
Ze względów technicznych domki dostępne będą do wynajęcia nie wcześniej niż w wtorek
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Niedzielne zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, lis 17 21:13, przez Fris
|
+ Magiczna butla koncentratu
Pozwala na przechowanie stu mikstur dowolnej jakości. Po użyciu pustej Magicznej butli koncentratu należy wskazać stack mikstur z których chcemy zrobić koncentrat. Mikstury w postaci koncentratu można przechowywać w nieskończoność. By wydobyć mikstury z koncentratu trzeba posiadać w plecaku 100 pustych butelek, lub mniej jeśli nie chcemy wylać wszystkiego naraz, a następnie użyć koncentrat. Magiczna butla jest Pobłogosławiona, ale podobnie jak runebook rozpada się, tyle że po 100 użyciach. Zdobyć ją można zabijając smoki.
+ Blokowanie champów
Jako że niektórzy gracze uzurpują sobie prawo do bicia champów postanowiliśmy temu przeciwdziałać. Od teraz każdy nieaktywny gracz zostanie wyrzucony z komnaty mistrza pod księgę po 10 minutach. Nieaktywny to znaczy taki który nie zadał obrażeń fizycznych bądź magicznych w podanym czasie. Obrażenia magiczne to również obniżenie many lub staminy ale nie klątwy. Dodatkowo została ustalona na sztywno wymagana ilość graczy na danego champa i wygląda to następująco: Kościany Demon 2 osoby Pożeracz Ciał 3 osoby Przekłuwacz 3 osoby Mroczny Rycerz 3 osoby Siewca Terroru 3 osoby na Mrocznego Ojca nie ma takich ograniczeń. Jeśli wymagana ilość graczy spadnie po niżej wymaganej, osoby znajdujące się w komnacie mistrza zostaną o tym powiadomione na chwile przed wyrzuceniem z komnaty.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Tarcze i portale
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, lis 10 22:36, przez Fris
|
+ Nowe przedmioty u płatnerza
Mistrz płatnerstwa za opłatą może wykupić receptury wytwarzania Tarczy Chaosu oraz Tarczy Orderu. Receptury te wykupuje się tak samo jak inne receptury na tarcze lub zbroje płatnerza. Tarczę chaosu może założyć jedynie morderca, natomiast Tarczę orderu postacie orderowe oraz kryminaliści. Dają one takie same bonusy jak pawęż, ale mają większą wytrzymałość. Obie tarcze mogą zostać wykute z dowolnej rudy, a także mogą być wyjątkowej jakości.
+ Nowa lokalizacja u władcy portali
Wszystkie postacie nie magiczne mogą kupić u magów w ilshen „deed na kryształ domowy”. Po rozłożeniu go przed swoim domem i dwukliku na nim u władcy portali zostanie odkryta nowa lokalizacja pod nazwą Dom. Po rozłożeniu mamy tylko dwie minuty na kliknięcie w kryształ, bo po tym czasie kryształ rozpadnie się. Od tego momentu możemy wykupić od władcy portali portal pod swój dom. Cena portalu zależy od odległości domu od danego władcy portali. Następną lokalizację można zaznaczyć dopiero po 4 dniach realnych od poprzedniej.
+ Pozostałe zmiany:
Poprawione: Umiejętność ukrywanie nie będzie już rosła szybciej gdy wrogi potwór jest za ścianą lub płotem i nie może dojść do gracza. Poprawione: Jeśli wilkołak był przemieniony w wilka lub niedźwiedzia przed godziną 10:00 czasu gry to nie zostanie odmieniony po tej godzinie. Poprawione: Naprawiony został armor zbroi żniwiarza. Poprawione: Nie da się zaznaczyć runa domowego obok domu postawionego z planu. Poprawione: Wilkołak wojownik będzie mógł używać tekagów w dzień. Zmienione: Wydobycie pereł zostało lekko zmniejszone. Zmienione: Włamywacz będzie otwierał każde drzwi po kolei zamiast wszystkich naraz. Czas do otwarcia drzwi został skrócony do dwóch sekund. Zmienione: Dojrzewanie mikstur w kegach zostało skrócone o połowe. Zmienione: Można już identyfikować przedmioty ze skrzyni straganowej tak samo jak identyfikuje się przedmioty z potworów. Zmienione: Komenda mówiona „chce sprzedac wszystko z pojemnika” działa teraz także na juczniaki golemy i plecaki znajdujące się w innych pojemnikach niż plecak postaci. Zmienione: Komenda .uzyj została usprawniona. To czego można za jej pomocą użyć widnieje w oknie pomocy po użyciu komendy .uzyj pomoc. Zmienione: Runa wilka tj. Szpony księżyca i Berserk będą teraz działać 10 minut. Zmienione: Paladyn i Mroczny Rycerz mogą się teraz chować na widmowych wierzchowcach.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Nowości dla domków
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, paź 13 01:02, przez Fris
|
+ Skrzynie do domku z deeda
Deed na taką skrzynie można kupić u stolarza za 200k gp. Stawia się ją przez dwuklik na deed i wskazując miejsce w którym będzie stała. Odzyskać deed można w taki sam sposób w jaki niszczy się zwykłą skrzynię domową. Skrzynie z deeda są dokładnie takie same jak te domowe. Deed na skrzynie można odzyskać dopiero wtedy, gdy postawiło się wszystkie skrzynie, które oferuje dany domek. Można postawić 3x tyle skrzyń ile oferuje dany domek. Stawiać może je tylko właściciel i współwłaściciel domku. Każda skrzynia zwiększa opłatę za domek.
+ Plan domu
U architekta w oknie z listą domków pojawiły się nowe przyciski do kupienia planów domu. Cena takiego planu to 1/100 ceny domu. Dom postawiony z planu rozpada się po 2 minutach z powrotem do deeda. W takim domu nie można stawiać skrzyń i śmietników, nie można blokować i unieruchamiać przedmiotów. Nie ma też szybkiego logoutu. Służy on tylko i wyłącznie do sprawdzenia czy taki dom zmieści się w wybranym miejscu. Ołtarz do umagiczniania postawiony wewnątrz takiego domu zwinie się do deeda, gdy dom się rozpadnie.
+ Pozostałe zmiany:
Zmienione: Wilkołak szaman w nocy ma teraz taki sam bonus do obrażeń walcząc tekagami jak w przypadku szpon. Zmienione: Wyrmy i duże smoki będą dropić więcej smoczych łusek. Zmienione: Hazardzista rzadziej będzie informował o swoich przedmiotach. Zmienione: Osobom które miały ponad 50 godzin gaina z .gain start zostanie on zmniejszony do 50. Zmienione: Przyspieszono gain umiejętności Gorliwość i Rozmowa z duchami. Zmienione: Zwiększona została szansa na zresowanie obrażeń magicznych z umiejętności Odporność na magie. Zmienione: Usunięta została klątwa u wilkołaka przed przemianą i po przemianie. Zmienione: Runy wilkołaka tj. Szpony śmierci, Bezwzględny drapieżca i Berserk będą teraz trwały 10 minut. Zmienione: Przy zwijaniu domu do deeda postawiony w nim ołtarz do umagiczniania również zwinie się do deeda i wyląduje w plecaku właściciela domu. Poprawione: Nie można już użyć runa Ognista krew wampira mając w ręku ogromny miecz lub lance. Nowość: Do ekipy na stanowisko seera dołączył: Arbix.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Kolejne zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, wrz 2 21:16, przez Fris
|
+ Gildie Miejskie
- Przyrost reputacji za zadania został podwojony. - Nie ma spadku reputacji za nieukończone/spalone zadanie. - Dodany bonus godzin do .gain start za wykonanie kompletnego zadania. W zależności od poziomu gildii wygląda to tak: będąc na poziomie lvl 3 - dostajemy dodatkowy bonus .gain start 30 min za zadanie, lvl 4 - 1h, lvl 5 - 2h. Nie obowiązuje to gildii rzemieślniczych i złodziei. Tu nie zmieniło się nic. - Do nagród za wykonane zadanie doszły magiczne przedmioty o poziome zależnym od lvlu w gildii, od doskonałych na niskich poziomach do boskich na 5 lvlu. Dla gildii rzemieślniczych poziom magicznych przedmiotów będzie o 6 lvli niższy.
+ Pozostałe zmiany:
- Poprawione: Kara za duszkowanie nie będzie obejmować przejść między krainami. - Poprawione: Modlitwa Strach Mrocznego Rycerze ponownie ma delay na 10 minut. - Zmienione: Strażnik Bram Piekielnych i Starożytny Wampir będą dropić również magiczne przedmioty niezwykłej jakości. - Zmienione: Przedłużony został czas aktywności runa powrotu do 7 dni realnych. - Zmienione: Jeśli gracz stał się kryminalistą na terenie miasta, a miał konia lub lamę to jego zwierzak również zostanie zaatakowany przez straż. - Zmienione: Nie można już wskrzeszać wylogowanych duszków. - Zmienione: Maksymalna ilość kumulacji komendy .gain start została podniesiona do 30. - Dodane: Dodano portal w okolicach Montor.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| |
| | | |