WP & poprawki
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, mar 29 23:49, przez Variat
|
Władcy Portali ulegli małej modyfikacji. Mianowicie przy zakupie portalu w wybrane miejsce otrzymujemy pytanie czy chcemy kupić również runo powrotu, kosztuje ono 500gp. Po użyciu owego runa tworzy się portal w okolice Władcy Portalu u którego owe runo zostało kupione, natomiast sam przedmiot zostaje zniszczony. Runo powrotu posiada moc przez 24 godziny(realne) od zakupu. Inne: - poprawa szybkich gainów skilli Uzdrawianie i Odporność na Magie. - poprawa odmiany form zwierzęcych wilkołaka czarem Dispel(An Ort). - nazwa runa pancerz luny została zmieniona na wsparcie luny i został poprawiony błąd z otrzymywanym bonusem do walki. - poprawione ukrywanie się będąc w formie wilkołaka. - w formie wilka i grizzly możemy jeść to co jada wilkołak. - poprawka z przechowywaniem zwierząt. - poprawka z modlitwa wykrycie witalności.
|
|
|
Komentarzy [13] |
| | |
| | |
Gildie miastowe - zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, mar 28 15:21, przez Mephisto
|
Gildie miastowe doczekały się małych zmian. Z racji, że zdobywanie reputacji nie jest łatwe, wykonaliśmy poprawkę odnośnie wcześniej rygorystycznego wyrzucenia z gildii. Mianowicie: - Wyrzucenie z gildii nie skutkuje teraz zerowaniem reputacji. Spada ona o 5% i zostaje zapisana. Jeśli osoba zechce dołączyć ponownie do tej samej gildii, reputacja zostanie wznowiona. - Czas od ostatniej wizyty w gildii - z 8 dni na 2 tygodnie. - Tracenie reputacji po zbyt dawnej wizycie - zmniejszone. - Zadanie można wziąć raz na 16h w gildii miastowej, zmienione z 22h. Życzę miłej gry.
|
|
|
Komentarzy [11] |
| | |
| | |
Nowa komenda
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, mar 28 01:00, przez Secoh
|
Dodany przyśpieszony przyrost statystyk w wybranym czasie przez godzinę, ale tylko raz na dzień (realny) i raz na konto. Włączyć przyśpieszony przyrost można poprzez komende .gain, a mogą to tylko postacie z sumą statystyk większą od 160. W oknie statystyk widoczne są teraz wartości w setnych. Przy wymianie kont zobaczymy teraz szczegółowe informacje o postaciach na koncie. Obie osoby będą mogły przed dokonaniem wymiany podejrzeć wiek, rasę, płeć, klasę, gildię, statystyki i umiejętności (razem z wartościami do dziesiętnych) wszystkich istniejących postaci na wymienianych kontach.
|
|
|
Komentarzy [23] |
| | |
| | |
Zmiany:
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, mar 25 22:48, przez Secoh
|
Wilkołak Ogólne - Czas trwania klatwy to teraz 20:00-21:00 i 9:00-10:00. - Czas trwania przemiany 21:00 - 09:00 - niezależnie od pory roku. - Klątwa wilkolaka tylko obniża statystyki. - Wprowadzona została zależność umiejętności likantropia od otrzymywanych obrażeń z broni. Wygląda to następująco: -poniżej 50 likantropii otrzymujemy ze zwykłej broni normalne obrażenia, a ze srebrnej 50% razy większe. - powyżej 50 do 110 otrzymujemy ze zwykłej broni obrażenia mniejsze o 25%, a ze srebnej 25% razy większe. - powyżej 110 otrzymujemy ze zwykłej broni obrażenia mniejsze o 35%, a ze srebnej normalne. - Wilkołak otrzymał możliwość jedzenia następujących rzeczy: korpus, głowa, uszy, reka, noga, watroba wilka, serce wilkołaka. - Nie można już ukrywać się (pod postacią wilkołaka) nie mając 100 ukrywania i 50 zręczności. - Możliwość używania w dzień jedynie run przemiany posiadając min. 80% likantropii. Dodatkowo można używać skoku i piekielnego skowytu jeśli jest się w zwierzęcej formie. - Zwiększona została szansa na zdobycie lepszych run wilkołaka z totema. Runy ogólne - Przemiana w wilka - szybkość poruszania się jak na koniu, bonus do zręczności, brak możliwości ukrywania się. - Przemiana w niedźwiedzia grizzly - runo zastąpiło przemianę w lodowego wilka. Bonus do sily oraz ar. - Skok - Szybkie czarowanie, wydłużony zasięg skoku względem likantropii. Koszt: 30 staminy. Runy wojownika - Szpony śmierci - wydłużony czasu działania runa. - Wężowa skóra - poprawiony błąd z trwaniem delaya na ponowne użycie runa. Możliwość rzucenia raz na noc. - Pancerz Luny - runo działające na zasadzie błogosławieństwa luny(u wilka szamana). Przyjaciele wojownika wilka otrzymują bonus do zręczności oraz walki pięściami. - Dziki skowyt - paraliżuje wrogów w okolicy. - Berserk - wydłużenie czasu działania runa. - Wsparcie księżyca - Runo tworzy tekagi które może założyć tylko wilkołak, który go wyczarował. Owe tekagi bije na 2 pola. Runy szamana - Wilczy płomień - zmniejszony dmg lecz wysysa mane. - Błogosławieństwo luny - Został usunięty bonusy do siły ale reszta bonusów nie koliduje z innymi błogosławieństwami. Dom Dodano dwie nowe komendy, które wypowiadać można na terenie domu. - chcialbym przekazac skrzynie/chcialabym przekazac skrzynie - właściciel domku zrzeka się praw do wybranej skrzyni i przekazuję go wybranej osobie. Należy pamiętać, że do skrzyni będzie mógł zaglądać nawet jak zostanie usunięty z listy przyjaciół/co-właścicieli oraz, że właściciel domku może usunąc skrzynie niszcząc dom. - chcialbym zrzec sie skrzyni/chcialabym zrzec sie skrzyni - zrzekasz się praw do skrzyni na którą miałeś wyłączność. Feniks/Ognisty Mustang Stworzony został cały system otwierania Ognistego Portalu. Portal może pojawiać sie również w lochach. Portal otwierany będzie w środy w godzinach 19-21. Została nałożona blokada na osoby przechodzące przez portal. Przez Ognisty Portal nie mogą przejść: duchy i osoby ponizej 25 roku życia. Dodatkowo przy próbie zakradania się przez portal zostaniemy odkryci. Umiejętności - Zwiększony został przyrost następujących umiejętności: Obrona, Uspokajanie, Uzdrawianie, Odporność na Magie, Taktyka, Łucznictwo, Walka Mieczami, Walka Obuchami, Walka Szpadami, Walka Pięściami, Walka Toporami, Oczarowanie. - W identyfikacji został skrócony delay na ponowną ocenę. - Skrócony delay na ponowne użycie magicznego ołtarza. Trwa on teraz 60 sekund. - Poprawiona komenda .wylej Mroczny rycerz i paladyn - Groza - skrócony czas trwania paraliżu. - Piekielny sztorm i Gniew Niebios - zmniejszony zasięg działania czaru. Skrocony czas czarowania. - Negacja - usunięty został przyznawany bonus. Czeki -Poprawka vendorów, którzy nie wykrywali czeków. Prowokacja - Poprawiony błąd, uniemożliwiający zrzucanie osoby sparaliżowanej. - Zmieniona szansa na sprowokowanie silniejszych potworów. - Do zrzucenia osoby z wierzchowca nalezy teraz być arcymistrzem oczarowywania. NPC - Kilka nowych potworów otrzymało właściwość "starości" są to: hydra, jubokko, tamamo, itsumade, starozytny wampir, - Został zwiększony loot mobów z Kopalni Duchów. Ogłoszenie parafialne: Ekipa chciałaby przypomnieć o głosowaniu w TopListach na Mysterious World oraz dobrowolnych dotacjach. W związku z tym, iż niebawem kończy nam się okres wynajmu serwera, kolejny raz potrzebna jest wasza pomoc. Ponadto, osobnik o nicku tuba został mianowany oficjalnie na stanowisko skryptera.
|
|
|
Komentarzy [16] |
| | |
| | |
Paladyn & Mroczny
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, lut 15 22:16, przez Variat
|
Zaszło parę zmian w modlitwach Paladyna i Mrocznego Rycerza. Oto co uległo zmianie: Paladyn Gniew - Od teraz siła tej modlitwy zależy również od inteligencji paladyna. Czempion - Również działa na NPCe duchy z Tokuno Ukojenie - Został skrócony czas czarowania. Zmniejszona lekko ilość odtruwania. Święty Obrońca - Modlitwa usunięta. Oświecenie - Nowa modlitwa została wprowadzona w miejsce Święty Obrońca. Paladyn może oświecić siebie jak i swoich towarzyszy(działanie jak In Lor). Składniki potrzebne to: biała perła i woda święcona. Gniew niebios - Zwiększone obrażenia i dodatkowo moc czaru zależy teraz również od umiejętności Paladynizmu i Gorliwości. Szał Bitewny - Został wprowadzony delay na kolejne użycie. Trwa on: 20 minut. Mroczny Rycerz Porażenie - Od teraz siła tej modlitwy zależy również od inteligencji mrocznego rycerza. Wykrycie witalności - Można używać w biegu. Piekielny sztorm - Zwiększone obrażenia i dodatkowo moc czaru zależy teraz również od umiejętności Fanatyzmu i Gorliwości. Obrona mroku - Modlitwa usunięta. Wsparcie Mroku - Nowa modlitwa została wprowadzona w miejsce Obrona Mroku. Zwiększa szanse na trafienie przeciwnika. Składniki potrzebne to: 2 sztuki krwi i Krwawy rubin. Delay na ponowne użycie to 50 minut. Przychylność otchłani - Po wyczarowaniu zabiera nam połowę życia i wytrzymałości. Daje bonus do obrony. Delay na ponowne użycie to 20 minut. Groza - Zwiększony zasięg modlitwy i skrócony czas czarowania. Obława - Zwiększona również siła obrażeń przeciwko graczom natury dobrej. Korupcja - Skrócony delay na ponowne użycie modlitwy.
|
|
|
Komentarzy [23] |
| | |
| | |
Bard i Runebooki
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, lut 9 23:49, przez Variat
|
Bard: Prawdziwy bard tj. z czterema umiejętnościami (muzykalność, prowokacja, uspokajanie, oczarowanie) opanowanymi w 100% potrafi swoją muzyką wspomagać przyjaciół o tym samym statusie. Podczas grania: - normalnie - zwiększane są umiejętności umysłowe (tj. anatomia/mądrość/rozmowy z duchami/wiedzy o zwierzetach/gorliwości), jeśli przyjaciel posiada conajmniej 50% danej umiejętności umysłowej - spokojnie - szybsza regeneracja HP,many, staminy - dramatycznie - zwiększany jest lekko pancerz, otrzymuje się ochronę przeciw truciznom - walecznie - zwiększane są umiejętności bojowe (tj. wszystkie rodzaje walki, obrona i taktyka) Wielkość bonusu zależy od jakości instrumentu jak i umiejętności barda. Na zasięg działania muzyki wpływają minimalnie umiejętności barda. Czas trwania bonusu to 60 sekund od usłyszenia melodii. Oprawianie runebooków: Osoba, która zna się na inskrypcji oraz krawiectwie potrafi oprawić runebooki w różne skóry. Runebook oprawia się nożem do skóry. Do oprawienia jednego runebooka potrzebujesz: - 3szt. pociętej skóry (dowolne, zależy w którą chcesz oprawić) - 2szt. dratwy Aby oprawić runebooka używamy noża do skóry, następnie wybieramy rodzaj skóry i wskazujemy na runebook, który chcemy oprawić. Różne: - Do stworzenia nowego runebooka potrzebujesz 3szt. pociętej skóry (zwykłej) i 2 szt. dratwy. - Uzdrowiciel podczas leczenia nas, leczy również stamine.
|
|
|
Komentarzy [20] |
| | |
| | |
PvM & Paladyn
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, lut 8 01:03, przez Variat
|
Małe zmiany w PvM: - Dodany został delay na kolejne zatrucie npc'a czarem InNox. - Razem ze wzrostem wieku najsilniejszych npców, wzrasta również wartość ich lootu o złoto, magiki i mapy skarbów. Dokładniej chodzi o następujące npc'e: exodus, wyrm, dostojny, władca otchłani, balron, bagienny balron, demonolog, paroxymus, demon, strażnik bram piekielnych, bagienny demon, bagienny smok, czarny smok, biały smok, smok, zielony smok, czerwony smok, kościany smok. - Wraz z ilością zabitych graczy przez NPCe stają się one silniejsze. Paladyn: - Usunięty został spadek gorliwości za zabijanie stworzeń natury dobrej(w tym graczy). - Gdy paladyn zostanie mordercą spotka go kara w postaci dużego spadku gorliwości.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| | |
| | |
Mały zestaw zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, lut 2 18:46, przez Secoh
|
Modyfikacja przyspieszonego przyrostu statystyk: Została usunięta zależność przyśpieszonego wzrostu statystyk od wieku postaci. Dodana natomiast została zależność od sumy statystyk. Tak więc postacie, które nie osiągnęły sumy 160 statystyk (niezależnie od rasy) cieszyć się będą szybszym przyrostem siły, zręczności oraz inteligencji. Drobne zmiany w rzemiośle: - druciarz otrzymał możliwość wykonania zbroji dekoracyjnej. - dodana została możliwość nazwania wyjątkowej jakości diademu, wykonywanego przez druciarza - druciarz otrzymał możliwość robienia takich przedmiotów jak: patelnia, garnuszek, rondel, x2 patelnia, x2 garnek - do asortymentu stolarza dodane zostały naczynia: łopata do pieca, waza na zupę, makutra, drewniana miska, wałek, drewniana łyżka - stolarz dostał możliwość wykonania deeda na stół heblarski oraz stół stolarski (póki co tylko dekoracyjnie). - stolarz otrzymał możliwość zrobienia deeda na tarcze strzelecką. - waga dratwy została zmniejszona. - komunikat o braku wymaganej ilości dratwy będzie teraz pojawiał się przed procesem tworzenia. - czas na namalowanie portretu został skrócony z 5 minut do 3. - ilość płótna u malarza została zwiększona z 25 na 50. Inne: - został usunięty warunek mówiący o tym, że aby zostać paladynem liczba morderstw musi być niższa niż 50. - konkurs na QM wygrały następujące osoby: Kedo oraz Sima
|
|
|
Komentarzy [32] |
| | |
| | |
Podsumowanie ostatnich zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, sty 27 11:52, przez Secoh
|
- szansa na wydobycie grafitu została zmniejszona. - zmiana czasu oczekiwania na użycie kolejny raz mądrości, wiedzy o zwierzętach, wiedzy o broni, anatomii (z 10s na 5s). - zmiana maksymalnej ceny skupu przedmiotów przez kupca. Wynosić ona teraz będzie 100k. - zmiana komendy "balans" na "bilans". Zmiana dotyczy zarówno bankiera jak i kupca. - poprawienie komunikatu przy rzucaniu blessa przez maga. - modyfikacje parametrów w hełmach. Zostały one podzielone na trzy kategorie: Hełmy lekkie: -hełm -otwarty hełm Wymagania i parametry: 25 str, 2 ar Hełmy średnie: - hełm nosowy - hełm zamknięty Wymagania i parametry: 45 str, 3 ar Hełmy ciężkie: - hełm płytowy - hełm kruka - hełm szakala -skrzydlaty hełm Wymagania i parametry: 60 str, 4 ar
|
|
|
Komentarzy [22] |
| | |
| | |
Kolejna porcja zmian + konkurs + ogłoszenie
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, sty 24 18:55, przez Secoh
|
Zmiany: Zmianom uległy następujące rzeczy: - wyrównana została szansa na zdobycie magicznego przedmiotu z bojówek wojownika(tzn. nie ma znaczenia ile jest typów broni w danej bojówce - szansa, że wypadnie, któryś rodzaj broni jest na każdy równa). - poprawa błędu dot. ubrań (poszczególne ubrania nie będą już dawać pancerza). - zwiększona została szansa na wydobycie lepszych rud przez górnika. - zmniejszony został przyrost zręczności wynikający z rybactwa. - umożliwiona została szansa na ocenę za pomocą wiedzy o zwierzętach, mądrości, anatomii, wiedzy o broni innych osób, będąc ukrytym. - zwiększony został przyrost zręczności wynikający z zielarstwa. - zwiększona została szansa na odzysk szczepek w zielarstwie. - każdy kto jest arcymistrzem magii oraz mądrości otrzymuje bonus do blessa zależny od inteligencji, tj. *70-80 int - zakres blessa 22-25 *80-90 int - zakres blessa 23-25 *90-100 int - zakres blessa 24-25 - Zamek Shenar utracił status miasta i zyskał nowych lokatorów - szczegóły w dziale Historia. Konkurs: W związku z opuszczeniem Ekipy przez jednego z seerów postanowiliśmy rozpisać kolejną rekrutację na stanowisko Quest Mastera. Liczba wakatów to 1 choć w przypadku większej ilości świetnych ofert nie wykluczamy przyjęcia dodatkowych osób. Idealny kandydat powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią i znać świat Ultimy Online oraz jego mechanikę co najmniej w stopniu podstawowym. Naturalnie obowiązki GMa to głównie strona fabularna MW więc chyba nie jest konieczne przypominanie, że kandydaci muszą czerpać przyjemność z tzw. "klimacenia". Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie drogą mailową poniższych danych: - Wiek (rzeczywisty), - Login konta gracza (dla grających na MW), - Dyspozycyjność (orientacyjnie, ile czasu możecie poświecić MW i kiedy), - Nick na IRCu (dla korzystających), - Koncepcję roli GMa (co najchętniej chciałbyś/chciałabyś robić jako GM), - Doświadczenia w prowadzeniu questów/eventów (jeśli jakieś są). Ponadto prosimy o stworzenie i dołączenie do maila scenariusza przygody, którą chcielibyście zrealizować w świecie MW jako nowy GM. Forma dowolna - stawiamy na waszą inwencję twórczą ;). Następnie, po zweryfikowaniu waszych maili, poprosimy tych, którzy wywarli na nas największe wrażenie, o zaplanowanie i przeprowadzenie małego eventa w UO (naturalnie z pomocą obecnych GMów). Osoba (lub osoby), które wypadną najlepiej zostaną zaproszone do współpracy przy rozwoju serwera. Maile prosimy wysyłać do GM sto, którego adres znajdziecie w dziale Ekipa. UWAGA! Termin nadsyłania zgłoszeń upływa w niedzielę 31.01 o północy! Ogłoszenie: Chcielibyśmy również przypomnieć, o tajemnej ikonce na naszej stronie, tj. Zagłosuj na MW. Ostatnio głosowania zostały mocno zaniedbane, co automatycznie przekłada się na pozycję naszego serwera na toplistach. Konsekwencja tego natomiast jest zmniejszona ilość nowych podań. Dlatego jeśli dalej chcemy utrzymywać jak największe online, musimy raz dziennie zagłosować na Mysterious World.
|
|
|
Komentarzy [34] |
| | |
| |
| | | |