Wersja 1.4 - zapowiedź
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 9 19:59, przez zomg
|
Obecnie jesteśmy w trakcie opracowywania i realizacji kolejnych zmian. Najnowsze zmiany powinny zostać w pełni zrealizowane i przetestowane do końca przyszłego bądź następnego tygodnia.
Wraz z wersją 1.4 można spodziewać się: - zmian w łucznictwie - targowiska i kopalni na Ilshenar - zmiany statusów miast na Ilshenar na neutralne - poprawy zgłoszonych błedów - innych drobnych funkcjonalności.
Jak pewnie zauważyliście zmiana z toplistą okazała się bardzo dobrym posunięciem. Dzięki niej awansowaliśmy na pierwsze miejsca w: UO Toplista Ultima Online Top-100 Lista Najlepsze shardy Ultimy Online
Teraz naszym celem jest utrzymalnie pierwszej pozycji ww. toplistach oraz awans w RPG toplista. Dlatego chcielibyśmy, abyście nie przestawali głosować, a jeżeli nie głosujecie, to żebyście zaczęli!
Aby oddać ważny głos w toplistach należy po kliknieciu Okey w grze, potwierdzić swój głos klikając w linki na otwartych stronach w przeglądarce.
Chcielibyśmy także przypomnieć o dotacjach i podziękować Wam za dotychczasowe wpłaty. Dotacje są wielkim wkładem w rozwój oraz funkcjonowanie serwera i gdyby nie Wy, nie wiadomo jak wyglądałaby sytuacja MW.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Wersja 1.3
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 2 15:05, przez zomg
|
+Update - .lecz - leczy osobę używając odpowiednich bandaży - .lecz czyste/zakrawione - używa wybranych bandaży. - Poprawione bicie kontrolowanych przez gracza mobów. - Zablokowano możliwość stawiania portali z run powrótu pomiędzy strefami. - Paraliż po fali będzię już poprawnie naliczał delay. - Zmieniono naliczanie redukcji drugiego czaru (możliwe kolejne modyfikacje). - Poprawione nadawanie statusu [mlody] tylko dla nowych kont. Wyjatkowo dzisiaj Toplista otworzy się tym osobom, co już dzisiaj klikały (przed restartem).
+Strefa NonPvP Jak można było wywnioskować z ostatnich questów, cała mapa Ilshenar, wraz z lochami, staje się strefą NonPvP, oznacza to: - Brak możliwości atakowania innych postaci i oswojonych przez nie zwierząt. Z wyjątkiem złodzieja, który może być atakowany przez godzinę po dokonaniu kradzieży, bądź zaglądaniu do plecaka innego gracza, takiego złodzieja można również ograbić. - Brak możliwości grabienia zwłok innych postaci, chyba że przez przyjaciela bądź osobę z drużyny. - Brak możliwości grabienia zwłok potworów zabitych przez innego gracza, chyba że przez przyjaciela bądź osobę z drużyny. - Brak możliwości stawiania zwykłych portali pomiędzy Ilshenar a innymi mapami. - Brak możliwości stawiania druidycznych portali z Ileshnar do innych map. - Dodanie całej mapy do strefy nobuilding. - Zwiększona została cena wynajmu domu do 25 000 tygodniowo. - Przesunięty został moongate Montor. - Dodany został nowy moongate Mistas. - W cechy -> info dodana została informacja, czy postać może walczyć z innymi osobami.
+Domy Strefy nobuilding Stworzone zostały specjalne strefy, w których niemożliwe jest stawianie domów, a korzystanie z dotychczas stojących jest mocno ograniczone. Dostępne są jedynie komendy pozwalające zniszczyć/złożyć/odblokować przedmioty oraz opcja zniszczenia domu. Domy znajdujące się w strefie powinny zostać usunięte w miarę możliwości. Do strefy nobuilding dodane zostały: - Cała mapa Ilshenar - okolice miasta Zento
Bezpieczne pojemniki Usunięta została opcja przekazywania skrzyni konkretnej osobie. Standardowo dostęp do bezpiecznych pojemników mają właściciel i współwłaściciele domu. Doszła możliwość udostępnienia wybranej skrzyni przyjaciołom domu, dodatkowo przy jej otwarciu pokazuje się informacja o tym, kto ma dostęp do pojemnika. Nowe komendy: -"chcialbym udostepnic pojemnik" "chcialabym udostepnic pojemnik" - Nadaje możliwość otwierania bezpiecznego pojemnika przyjaciołom domu. -"chcialbym ograniczyc dostep do pojemnika" "chcialabym ograniczyc dostep do pojemnika" - Odbiera możliwość otwierania bezpiecznego pojemnika przyjaciołom domu.
+Wampir Ogólnie - Zmieniony został czas trwania nocy dla wampira: od 21 do 9, niezależnie od pory roku. - Zwiększony został bless nocny. - Wampir będzie widział stale w ciemnościach. - Dodany został półminutowy delay na uderzenie słońca po wskrzeszeniu. - Zablokowany został wzrost zarostu. - Zablokowana została możliwość użycia czaru Incognito mając wampirzy kolor skóry, jeśli chce się użyć tego czaru, trzeba wpierw użyć runy na pozory życia.
Wampir w dzień Przy 101% bazowej wartości umiejętności wampiryzm, wampir uzyskuje niewrażliwość na słońce, jednakże tylko wtedy gdy jest pod wpływem pozorów życia lub innego czaru modyfikującego kolor skóry. Od 101% bazowej wartości wampiryzmu można się leczyć w dzień na powierzchni, jednak do podstawowego czasu leczenia dodany zostanie dodatkowy czas w zależności od bazowej wartości wampiryzmu: - 101% - dodawane jest 5 sekund - 102% - dodawane są 4 sekundy - 103% - dodawane są 3 sekundy - 104% - dodawane są 2 sekundy - 105% - dodawana jest 1 sekunda. - 105% + magik - brak delaya. - 110% - brak delaya. Wampir do leczenia siebie używa zakrwawionych bandaży Wskrzeszanie/leczenie innych jest możliwe za pomocą czystych bandaży.
Bandaże Zakrwawione bandaże można tworzyć na ołtarzu krwi u Mrocznego Rycerze. Lub też używając bandaży na fiolkach z krwią: 1 fiolka krwi - 10 bandaży. Do komendy .lecz dodany został dodatkowy parametr: .lecz zakrwawione [cel] .lecz czyste [cel]
Runy: wampira wojownika Zablokowana została możliwość rzucania większości run w dzień, jedyne które można to: * pozory zycia * przemiana w gargulca zabójcę. * przemiana w nietoperza * perswazja * wykrycie krwi Przy rzucaniu nocnych run w dzień, następuje wzrost umiejętności wampira. Zablokowana została możliwość wrzucania run na artefakty i magiczną broń.
Runy: działanie - Pozory życia - zostały wydłużone do czasu trwania blessa. - Przemiana w ptaka została zastąpiona przemianą w gargulca zabójcę, pod tą postacią wampir otrzymuje prędkość konia i duży bless do zręczności, ale nie może się za to ukrywać. - Przystosowanie – runa została usunięta. - Wyssanie życia – usunięty został delay. - Krwisty pancerz – został lekko podniesiony bonus, jednak zablokowane zostało nakładanie się na niego zbroi rzucanej przez maga. - Potęga krwi – wydłużony został czas trwania, jednak usunięty został bonus do siły. - Lodowe ostrze – wydłużony został czas trwania. - ognista krew: * Zablokowana została możliwość jej wbijania mając tarczę w ręku * Dodane zostały emoty u ofiary (gracza) ognistej krwi. * Zablokowana została możliwość wbijania na paraliżu i w krótki czas po zejściu paraliżu. * Działanie na potwory się nie zmieniło. Dodano niewrażliwość na krew dla: mistrzów, demonologa, exodusa, dostojnego smoka. * Działanie na graczy uległo zmianie. Ofiara będzie tracić hp oraz staminę w 4 coraz słabszych uderzeniach, następujących co 2 sekundy.
+Mag - Zmniejszony został czas trwania paraliżu do 6 sekund, zresowany 3 sekundy. - Poprawione zostało naliczanie delaya na kolejny paraliż, będzie on liczony teraz od momentu zejścia paraliżu. - Dodany został delay na paraliż po fali pływowej. - Do 10 sekund zmniejszony został czas po jakim mag zaczyna tracić manę trzymając czar w ręce. - Zwiększona została redukcja obrażeń od czarów rzucanych w tym samym czasie w jeden cel przez różne osoby. - W przypadku zresowania ciosu wyverna obniżany będzie również poziom trucizny. - Stawianie magicznych ścian w mieście będzie powodować otrzymanie statusu kryminalisty.
+System Mistrzów Ustalony został sztywny czas, w którym księga mistrza będzie stawać się aktywna, na losową godzinę pomiędzy 19 a 22. Księga będzie aktywna do momentu zabicia jednego z mistrzów. W związku z powstaniem strefy NonPvP na Ilshenar, usunięta została księga Siewcy Terroru z Core, nie powstała żadna nowa.
+Toplisty Po zalogowaniu będzie się pojawiał gump z pytaniem, czy otworzyć toplisty. Po kliknięciu tak, kolejny raz gump pojawi się następnego dnia, w przeciwnym wypadku przy kolejnym logowaniu. Dodana została komenda .toplista, która włącza/wyłącza pojawianie się pytania.
+Gainy skilli pomocniczych Ćwicząc główna umiejętność, będzie również rosła umiejętność pomocnicza. Zestawienie umiejętność główna - pomocnicza prezentuje się następująco: + Paladynizm - Gorliwość + Fanatyzm - Gorliwość + Likantropia - Wiedza o zwierzętach + Magia - Mądrość + Druidyzm - Wiedza o zwierzętach + Wampiryzm - Rozmowa z duchami + Nekromancja - Rozmowa z duchami + Weterynaria - Wiedza o zwierzętach + Kowalstwo - Wiedza o broni + Oswajanie - Wiedza o zwierzętach + Uzdrawianie - Anatomia
+.glod Zmiany w komendzie: .glod - działa standardowo .glod wszystko - wypisuje wszystkie głody (głód, białka, węglowodany, witaminy) Zmieniły się tez kolory komunikatów głodu: Niebieski - optymalne. Żółty - przejedzenie. Ciemny żółty - duże przejedzenie.
+Status [Młody] Status ten będzie dostępny tylko dla nowych kont, których czas istnienia nie przekroczył stu dni. Wydłużony został czas trwania do dni pięciu.
+Inne drobne zmiany i poprawki - Maksymalny statcap został ustalony na poziomie 225. - Dwukrotnie została przyspieszona regeneracja many mobów, które nie otrzymały obrażeń od krótkiej chwili. - Poprawiony został błąd z miniquestami, gdy członkowie gildii podchodzili prosząc o pomoc, a później jej nie chcieli. - Strażnikom nie będą już rosły staty ani skille. - Śmierć weterynarza będzie już przerywać leczenie i wskrzeszanie. - Likantrop może już ćwiczyć swoją umiejętność w dzień, musi jednak być pod postacią wilka bądź niedźwiedzia. - Npece Mroczny Rycerz i Paladyn nie będą już atakowali graczy. - Strażnicy będą wracać na swoje miejsce po stracie celu. - Poprawiona została siła żywioła powietrza przywoływanego przez arcy maga. - Usunięte zostały strefy wojny oraz wszystkie przedmioty z nimi związane. - Nieznacznie zostały zwiększone obrażenia zadawane przez wyjątkowej jakości wybuchowe mikstury. - W .online wyświetlane będą prawdziwe imiona, z wyjątkiem złodzieja.
W sprawdzaniu poprawności zmian aktywnie uczestniczyła ekipa testerów: Faza, Lucas, Matius, s3ku oraz Hudy, zomg.
|
|
|
Komentarzy [29] |
| | |
| | |
Wersja 1.3
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 1 14:15, przez Jam Lasica
|
Sprostowanie: zawartość newsa nie pokrywa się w z prawdą. Jesteśmy już w ostatniej fazie realizacji nowej paczki zmian. Wraz z testerami weryfikujemy poprawność i sensowność zmian. Kiedy ujrzymy wersje 1.3? Mam nadzieję, że w przestrzeni kilku dni. Nad czym pracujemy? - Komenda .glod, .zglodniej, .online - Paraliz - Wampir - Strefa NonPvP Co to jest strefa NonPvP? - Cala mapa Felucca (Britain), została oznaczona strefa NonPvP, w której nie jest możliwe prowadzenie walk pomiędzy graczami. - Nie jest możliwe również grabienie innych graczy jak i mobów, które inni gracze zabili - ograniczenie nie istnieje dla osób będących z nami w party lub ktorzy są naszymi przyjaciółmi. - Nie jest możliwe otwieranie niebieskich portali pomiędzy strefami NonPvP i PvP(cała resztą świata). Nie można stawiać również zielonych portali po graczy nie będących w strefie NonPvP (ze strefy NonPvP do PvP można). - Zakazane jest stawianie nowych domków w strefie NonPvP (stare domki będą z czasem usuwane). - Cena domow do wyjecia w strefie NonPvP wzrosla. To juz wszystko? Chyba nie...
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Patch v3.5
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, mar 26 18:08, przez zomg
|
Usunięte zostały niepopularne domki: -Dom z lodu -Dwupiętrowa kamienna posada wampira -Piramida -Willa na drzewach -Zamek z fosą -Duża stajnia -Drewniany imbach -Drewniany dom z tarasem -Mała lodowa twierdza -Drewniany trzypiętrowy dom -Piaskowy sklep -Trzypiętrowy dom z gankiem Oznacza to, że nie będzie już można ich postawić, w przypadku, gdy ktoś posiada deed, na któryś z wyżej wymienionych domów może otrzymać pełny zwrot kosztów kupna po kliknięciu na niego, złoto wyląduje w skrzyni bankowej postaci.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Zmiany v1.2
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, mar 18 19:39, przez zomg
|
.gain Zmiany w .gain i nowa komenda: .gain - Informuje o czasie pozostałym do końca działania komendy, jak również o liczbie pozostałych skumulowanych dni. .gain start - Uruchamia szybszy przyrost statystyk. Wilkołak -Wprowadzone zostały komunikaty ostrzegające o zbliżającej się klątwie, zamianie i odmianie z wilkołaka. -Przy rzucaniu runy kwaśny deszcz potwory będą się już przerzucać na czarującego. -Poprawione zostały błędy dotyczące przemiany w wilka i niedźwiedzia, pozwalające biegać pod postacią niedźwiedzia/człowieka z prędkością konia. Strzeżenie zwłok Komenda 'strzezcie zwloki' jest teraz dostępna od 60% oswajania. Dodatkowo nie powinno być już możliwe odciągnięcia mounta strzegącego zwłoki. Zmiana nazwiska Nazwisko można już zmienić po 3 dniach od nadania wcześniejszego. Jednakże wymaga to dodatkowej zapłaty: po 72 godzinach online będzie to 550k, kwota to maleje co każde kolejne 24 godziny o 50k. Po upływie 14 dni zapłacimy, tak jak dotychczas, 10k. Włamywacz Włamywacz może się już włamywać do domków wynajętych w mieście, a także do łodzi (z odległości maksymalnie 3 kratek) i ich ładowni. Jakakolwiek próba włamania (nawet do skrzynki w plecaku), w pobliżu innej postaci, kończyć się będzie statusem kryminalisty dla złodzieja. Skrzynka powiernicza Bankier będzie teraz reagował na frazy zawierające "odzyska" i "przedmiot". Dodany został komunikat przy próbie wyjęcia plecaka powierniczego informujący, że może on się znajdować jedynie w skrzyni. Dodana została również możliwość otworzenia skrzyni powierniczej, w przypadku gdy jest ona pusta. Inne drobne zmiany i poprawki -Wojownik może już zbić osłony mecha osy, opancerzonego wojownika, mecha kata i mecha niszczyciela za pomocą magicznej broni żywiołu. -Zresowana klątwa będzie teraz trwać 1/4 czasu normalnej. -Zwiększono liczbę dratwy uzyskiwanej z przewijanej nici. -Przedmiot topór nie będzie już znajdował się w loocie potworów. -Zwiększony został spadek karmy za zabicie blue gracza. -Zablokowana została możliwość dodania do gildii osoby pod wpływem czaru Incognito. -Ciała mobów zabitych na arenie będą już znikać. -Nagroda za zadanie gildyjne będzie trafiać do osoby oddającej bilet. -Komendy .sortuj można już używać na plecakach znajdujących się w bezpiecznej skrzyni. -Oceniając broń przy pomocy umiejętności wiedzy o broni będziemy dostawać informacje o tym czy przedmiot jest zatruty i o tym kto go ewentualnie zatruł. -Zwiększona zostałą liczba przyjaciół postaci z 40 do 60. -Każda postać może już używać manekina treningowego, manekina do okradania i tarczy strzeleckiej postawionej w domu.
|
|
|
Komentarzy [27] |
| | |
| | |
Gdzie sa zmiany?
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, mar 8 22:56, przez Jam Lasica
|
Pewnie wielu graczy zastanawia sie, co z tym MW, dlaczego nie ma żadnych zmian, dlaczego kompletnie nic sie nie dzieje... Tytułem wyjaśnienia. Na naszej maszynie postawione są dwa serwery ultimy: - serwer główny: do którego mamy wszyscy dostęp, na którym znajduje sie ostatnia stabilna wersja oskryptu (tu gdzie sie nic nie dzieje). - serwer MW-test: do którego maja dostęp testerzy oraz ekipa, na którym to sprawdzane są wszystkie zmiany. Obecnie na serwerze głównym jest wersja 1.1 oskryptu, a na MW-test pracujemy nad wersja 1.2. Jedyne zmiany, które wchodzą bezpośrednio na głównym serwerze, to poprawki błedów (bądź inne drobne kluczowe modyfikacje). Na MW-test pracujemy można powiedzieć nad nowymi rozwiązaniami: chociaż głównie są to zmiany obecnych skryptów. Dopiero, gdy wszystkie zmiany z MW-test przejdą pomyślną weryfikację możliwe jest przeniesienie oskryptu z MW-test na serwer główny. Co zostało zrobione? - wojownik a osłony mechów - włamywacz (statki, wynajęte domy) - rejent (zmiana nazwiska) - "strzezcie zwloki" i strzezenie zwlok Nad czym pracujemy? - wilkołak, - wampir-wój (prawdopodobnie nie bedzie w paczce 1.2) To juz wszystko? Oczywiscie poprawki mniej krytycznych błedów, typu: tytuły gildijne, skrzynie powiernicze... Mam nadzieje, ze nie ;) Kiedy ujrzymy wersje 1.2? Mam nadzieję, że w tym miesiącu.
|
|
|
Komentarzy [17] |
| | |
| | |
Nowy MW-Gate 3.17
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, gru 17 12:24, przez Mephisto
|
MWGate w wersji 3.17 przynosi graczom nową funkcjonalność pod względem UoPatch. Możliwe jest teraz sprawdzenie swojej wersji patcha UO i tej wymaganej do gry na MW poprzez kliknięcie na polu z aktualną wymaganą wersją klienta (Klient: 6.0.14.3). MW-Gate automatycznie przerwie patchowanie, gdy wykryje prawidłową wersję do gry na MW. Inaczej mówiąc uruchamiając UoPatch na wersji instalacyjnej (z oficjalnej strony), możemy spokojnie go zostawić i w odpowiednim momencie, gdy wersja 6.0.14.3 zostanie spatchowana MWG automatycznie zamknie program UoPatch. Niestety nie jesteśmy w stanie nadążyć za zmianami klienta, jak i nowy pol 99 jest jeszcze zbyt niestabilny, aby go zacząć używać. Skutkiem tego jest kontynuacja używania pola 98 oraz wersji 6.0.14.3 jako jedynej prawidłowej do gry na MW - także proszę wszystkich, którzy mają nowszą lub starszą wersję UO o przeinstalowanie lub aktualizację, ponieważ od jutra jedyną dostępną wersją do gry na MW będzie 6.0.14.3. MWG podczas uruchamiania UO będzie podpowiadać czy mamy zbyt nową lub za starą wersję UO razem ze wskazówką co zrobić w takim przypadku - o ile nie włączymy sobie opcji "Nie sprawdzaj wersji klienta na starcie". Prosty opis czynności instalacji gry znajduje się w dziale Początki. Dodatkowo mogę zapowiedzieć, że w niedługim czasie wejdzie nowa paczka zmian - nadal pracujemy nad jej udoskonaleniem, aby nie było niemiłych niespodzianek. Nowy MWG jest w działe download do ściągnięcia. Życzę miłej gry!
|
|
|
Komentarzy [11] |
| | |
| | |
Mała paczka zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, cze 27 12:33, przez Amanhil
|
Wyspa młodych i młodzi : Z dniem dzisiejszym zdecydowaliśmy się usunąć wyspę młodych. Nowi gracze będą po wybraniu rasy lądować w odpowiednich miastach, a gracze obecnie znajdujący się na terenach wyspy młodych zostaną przeniesieni do miast (w zależności od rasy) na głównym kontynencie. W miejsce wyspy młodych postanowiliśmy wprowadzić dla nowych graczy status ‘Młody’. Osoby z tym statusem będą posiadać specjalne przywileje (m.in. przeniesienie do miasta po śmierci, przeniesienie rzeczy do banku po śmierci gracza czy brak możliwości zaatakowania osoby ze statusem młody przez innego gracza) oraz ograniczenia (np. brak możliwości grabienia innych graczy, brak opcji atakowania innych graczy), więcej na ten temat możecie dowiedzieć się pod tym linkiem : http://www.mw-shard.pl/index.php?main=3&redir=113 . W związku z powyższym zmianie uległ 14 punkt Regulaminu. Zmiany w systemie karania oszustów: Chciałbym Was poinformować, iż od tej pory konta osób, które wpadły na makrowaniu więcej niż 2 razy nie będą usuwane. Karą za pierwsze oszustwo jest utrata makrowanych skilli (skasowane do 0) i utrata statów (-5). Za każde kolejne oszusto poza skillami makrowanymi kasowany będzie dodatkowy skill wybrany przez GM i tak: - drugie makro - 10 do statów i 1 skill dodatkowy do 0, - trzecie makro - 15 do statów i 2 skille dodatkowe do 0, itd. Natomiast osobom makrującym wiek, będzie on ucinany (pierwsza wpadka -5 lat, druga -10 lat, trzecia 15 lat, itd. W związku z powyższym zmianie uległ 16 pkt regulaminu. Cięcie zwłok chowańców: Nie ma możliwości pocięcia zwłok zwierzaka, które w momencie śmierci było oswojone. Jeżeli zwierzę było bezpańskie (odswoiło się/zostało uwolnione) można pociąć jego zwłoki. Uprzedzając Wasze pytania czas leżakowania zwłok nie uległ zmianie. Drobne dodatki: - Do asortymentu krawca została dodana możliwość stworzenia ‘Magicznego Plecaka’ . Jest to nic innego, jak plecak na pobłogosławione rzeczy. Nie można do niego oczywiście włożyć nic innego, niż przedmioty pobłogosławione. Po naszej śmierci plecak zostaje wraz z nami. By go uszyć potrzebne jest przynajmniej 101% bazowego krawiectwa, a na jego wykonanie potrzebujemy 50 mistycznych skór i 30 kryształów. - Dodana została możliwość przedłużenia wynajmu domów na terenie miasta, aby tego dokonać należy kliknąć na znak domku i wybrać odpowiedni przycisk. - Na stronie głównej w zakładce 'Podstawa' dodane zostały artykuły o 'Party' i 'Statusie Młody'. - Zmieniony został sposób naliczania czasu bycia morderca. Od teraz za każde morderstwo do czasu pokuty będzie doliczany czas za aktualne morderstwo, nie będzie on odświeżany od początku. Doliczany będzie czas w postaci 12h (czasu realnego).
|
|
|
Komentarzy [23] |
| | |
| | |
Weterynaria
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, maj 3 20:47, przez Variat
|
Weterynaria Małym zmianom uległ skill weterynaria: - Zwiększona ilość leczonego dmg - Razem z wyleczeniem swojego pupilka odzyskujemy mu troszkę many - Zwiększony został "zasięg" bandazy do 3 kratek - Weterynarz może wskrzeszać TYLKO swoje zwierzaki lub zwierzaki osoby u której jest na liście przyjaciół Dodatkowo mały bonus: mistrz weterynarii i wiedzy o zwierzętach ma możliwość wskrzeszenia zwierzaka dodatkowo jeszcze 1 raz. .status i inne Do tabelki statusu zwierzaka została dodana grupa "Ogólne" w której znajduję się stan najedzenia naszego zwierzaka oraz ilość many. Paroxysmus został usunięty z legendarnych map lecz w zamian polepszyliśmy mu magiki oraz zwiększyliśmy ilość złota. Złotemu Wyrmowi została dodana właściwość starzenia się. Została lekko zwiększona ilość złota i magików jaka otrzymujemy za zabicie tego stworzenia.
|
|
|
Komentarzy [30] |
| | |
| | |
W grupie siła i ostatnie zmiany!
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, kwi 25 16:23, przez Variat
|
W grupie siła! System polegający na wspólnej nauce walki. Mianowice - każda osoba będąc party i ćwicząc umiejętność bojową(walki, taktyka, obrona) uczy tym samym innych uczestników party lecz tylko 20% tego co sama się nauczyła. Osoby nie mogą być od siebie oddalone dalej niż 18 kratek oraz aby odbierały naukę muszą mieć więcej niż 33 umiejętności ale mniej niż 100 umiejętności, którą chcą ćwiczyć. Statystyki rosną normalnie. System jedzenia Zostało wydłużone działanie każdego jedzenia oraz zmniejszona waga większości z posiłków. Dolny bonus od sumy statystyk w butlach Kilka dni temu został wprowadzona zmiana ale jako, że w podobnej zmianie maga podaliśmy zakres tego bonusu to tak samo tutaj wam też go udostępnię.(pierwsze liczby to suma statystyk). 80-99 - zakres butli 20-26 100-119 - zakres butli 21-26 120-139 - zakres butli 22-26 140-159 - zakres butli 23-26 160-179 - zakres butli 24-26 180-200 - zakres butli 25-26
|
|
|
Komentarzy [14] |
| | |
| |
| | | |