| Ogólne:
Zwiększa obrażenia jak i daje szanse na krytyczne uderzenie. Zwiększa również lekko szansę na uderzenie w przeciwnika.
Umiejętności uczy Barbarzyńca, Karczmarz, Kensai Kowal, Paladyn, Płatnerz, Strażnik, Szkutnik, Zaopatrzeniowiec oraz Zbrojmistrz.
| | Nauka umiejętności:
Umiejętność taktyki rośnie wraz z umiejętnością walki. Na wysokość wzrostu umiejętności mają wpływ: a) częstość zadawanych ciosów oraz wielkość obrażeń. Im częściej i mocniej tym szybszy wzrost. Najlepsze w takim razie są szybkie i mocne bronie do ćwiczeń. b) poziom najedzenia, im bardziej optymalnie tym lepiej. c) blokada anty-sparingowa. Należy pamiętać, że coś takiego istnieje. Jest to bardzo ważne, ponieważ może wydawać się, że umiejętność nie rośnie lub wolno rośnie, a tak naprawdę już nauczyliśmy się wszystkiego od konkretnego potworka. Każdy potwór ma spersonalizowany licznik dla każdej postaci. System został tak zaprojektowany, żeby każdy mógł dostać jak najwięcej wzrostu umiejętności jak gra normalnie. Wzięte pod uwagę zostały również potwory leczące się (wtedy licznik regeneruje się o jakaś ilość przy uzdrawianiu, ale nie w nieskończoność). Główny cel tego systemu to zablokowanie możliwości łatwej nauki umiejętności na jednym potworku w miejscu (czyli sparing), gdzie gracz mógłby specjalnie przeciągać walkę by łatwo dostawać wzrost. To nie przejdzie - trzeba o tym pamiętać!
| | Powiązania: | - Łucznictwo - Walka Mieczami - Walka Obuchami - Walka Szpadami - Walka Pieściami - Walka Toporami
| Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:01 (18 lat, 5 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez Mephisto dnia 2013, cze 4 08:50 (11 lat, 6 miesięcy temu) | | | |
| |