| Wymagania:
Nekromanta może dołączyć do Gildii, musi jednak posiadać 30% umiejętności. Gildia jest statusu neutralnego.
| | Tytuły:
- . Rekrut 1. Adept Czarnej Magii 2. Duch Cmentarny 3. Czarnoksiężnik 4. Mroczny Żniwiarz 5. Pan Nieumarłych
| | Gildie i możliwe umiejętności do udoskonalenia:
1. Wysłannicy Otchłani
- Nekromancja - Rozmowa z duchami - Mądrość - Magia - Walka Obuchami - Walka Pięściami - Walka Szpadami - Zatruwanie - Inskrypcja
| | Zadania:
Gildia nekromantów może mieć zadania typu zabicia stworzenia, zniszczenia przedmiotu w określonym miejscu, zabranie przedmiotu lub odebrane go od osoby. Nekromanta może również mieć zadanie ograbienia pewnego stworzenia.
| | Siedziby gildii:
Gildia nekromantów ma swoje siedziby w poszczególnych miastach:
- Cove - Wind
Mistrz tej gildii znajduje się w Cove.
| | Powiązania: | - O Gildiach Miastowych - Zadania
| Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:01 (18 lat, 5 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez tuba dnia 2017, cze 20 17:12 (7 lat, 5 miesięcy temu) | | | | | | |
| |