| Ogólne:
Mistrzowie, prastare istoty żyjące w swoich jaskiniach, sieją wśród ludzi strach samym swym istnieniem. Lecz nie którzy pragną się z nimi zmierzyć, co jest nie lada wyzwaniem. Portal do mistrza otwierany jest przez pradawną księgę. Ołtarze te znajdują się na krańcach najstraszniejszych lochów, takich jak Destard czy Despise. Każdy mistrz ma swój znak, znajdujący się obok ołtarza i na którym pojawia się portal. Otwarty jest on przez 30 sekund. Jeśli ktokolwiek wejdzie do komnaty mistrza, walka się rozpoczyna. W trakcie jej, żadna inna walka z mistrzem nie jest możliwa, jak i nikt inny nie może wejść do komnaty. Lecz zarazem czas na tą nie lada trudną walkę jest ograniczony w zależności od siły mistrza. Walka trwa póki czas nie minie lub póki jakiś śmiałek próbuje swych sił. Klepsydra mistrzów, znajdująca się najczęściej przy portalu wyjściowym, czernieje wraz z upływem pozostałego czasu walki. Jeśli mistrz zostanie zgładzony, na następna walkę z dowolnym mistrzem trzeba czekać 1 dzień, a czas odrodzenia danego mistrza jest zależny od jego siły (im większa tym wolniej). W przeciwnym wypadku, jeśli mistrz przeżyje starcie i zgładzi śmiałków, kolejną walkę można toczyć bez czekania. Jeśli wszyscy śmiałkowie polegną, po krótkim czasie zostają automatycznie wyrzuceni z komnaty. Tak oto 5 mistrzów żyje w swych jaskiniach, oczekując śmiałków, których śmierci mogą zaznać smak.
Niedaleko miasta Buccaneer's Den jest loch, w którym znajduje się wejście do miejsca zagłady, wyścielonego przerażającymi, żądnymi krwi kreaturami. W głębi tej strasznej jaskini znajduję się ołtarz najpotężniejszego mistrza - Mrocznego Ojca. Jego siła nie równa się niczyjej innej, najstraszniejsze stworzenie jakie chodzi po tym świecie. Możliwość walki z nim, nie jest jednak taka prosta. Należy wpierw zdobyć:
- 3 Czaszki Kościanego Demona - 2 Czaszki Pożeracza Ciał - 2 Czaszki Przekłuwacza - 2 Czaszki Mrocznego Rycerza - 1 Czaszkę Siewcy Terroru
Należy pamiętać, że każda czaszka wygasa po 90 dniach, a wtedy nie nadaję się do użytku. Tak więc najlepiej jest użyć je jak najszybciej. Księga Mrocznego Ojca otworzy portal, tylko jak się posiada pożądaną ilość czaszek. Portal ten jest otwarty jak inne, tylko 30 sekund! Śmiałkowie powinni się dobrze przygotować przed otwarciem przejścia, aby nie zmarnować czaszek i wejść w komplecie. W komnacie Ojca znajduje się przejście do pomieszczenia, w którym przesiaduję uzdrowiciel, mag, treser i bankier. Mroczny Ojciec posiada jeden lub dwa losowe artefakty, jak i wiele innych cennych rzeczy.
| Wymagania:
Po wejściu do komnaty mistrza każdy nieaktywny gracz zostanie z niej wyrzucony pod księgę po 10 minutach. Nieaktywny to znaczy taki który nie zadał obrażeń fizycznych bądź magicznych w podanym czasie. Obrażenia magiczne to również obniżenie many lub staminy ale nie klątwy. Dodatkowo została ustalona na sztywno wymagana ilość graczy na danego champa i wygląda to następująco:
- Kościany Demon - 2 osoby - Pożeracz Ciał -3 osoby - Przekłuwacz - 3 osoby - Mroczny Rycerz - 3 osoby - Siewca Terroru - 3 osoby - Mroczny Ojciec - brak ograniczeń
Jeśli wymagana ilość graczy spadnie po niżej wymaganej, osoby znajdujące się w komnacie mistrza zostaną o tym powiadomione na chwile przed wyrzuceniem z komnaty.
| | Ogólne ograniczenia czasowe:
Osoba która otworzyła portal do komnaty mistrza (nawet nie wchodząc) musi odczekać 10 minut aby móc zrobić to ponownie. Osoba po wyjściu z komnaty dowolnego mistrza, nie może otworzyć ponownie żadnego portalu przez 30 min. Osoby które ostatnio zabiły dowolnego mistrza, muszą odczekać połowę więcej czasu, od ostatniej globalnej walki z którymkolwiek mistrzem. Ograniczenie nie istnieje przy Mrocznym Ojcu.
Księgi mistrzów aktywują się codziennie między godziną 16, a 18 czasu realnego.
| | Informacje:
Podany czas odrodzenia jest czasem orientacyjnym.
|
Kościany Demon | 2 dni | 2 hPożeracz Ciał | 2 dni | 3 hPrzekłuwacz | 2 dni | 3 hMroczny Rycerz | 2 dni | 3 hSiewca Terroru | 4 dni | 4 hMroczny Ojciec | 7 dni | 12 h | | | | | |
| | Powiązania: | -
| Przedmioty:
|
Ksiega Mistrzów
|
|
Otwiera portal do danego mistrza, jeśli jest on gotów do walki.
|
| |
|
Klepsydra Mistrzow
|
|
Czernieje wraz z uplywem pozostałego czasu na zabicie danego mistrza.
|
| | |
| |
|
|
| | Potyczki z mistrzami: | | | Mistrzowie: |
|
|
Kościany Demon
Typ
| Demon
Postawa
| Zła
Witalność
| Niesamowita
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Dobra
Walka
| Niesamowita
Magia
| Niesamowita
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Dobra
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: nekromancja Nie reaguje na: magiczne ściany, paraliż Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń.
Specjalna umiejętność: Przyzywanie - Kościany demon czując, że opuszczają go siły do walki zaczyna się koncentrować i przyzywać swoich pobratymców.
Specjalna umiejętność: Ojciec Nieumarłych - Kości demona odpadające podczas zadawaniu mu obrażeń dają życie drobniejszym szkieletowym istotom. Cząstki z ciała kościanego demona, można miażdżyć zapobiegając powstaniu nowych przeciwników.
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Mroczny Ojciec
Typ
| Demon
Postawa
| Zła
Witalność
| Niesamowita
Zręczność
| Niesamowita
Mądrość
| Niesamowita
Walka
| Niesamowita
Magia
| Niesamowita
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Niesamowita
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: nekromancja, druidyzm, magia Nie reaguje na: magiczne ściany, trucizny, paraliż Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Atak wiatru, Miażdżący atak.
Specjalna umiejętność: Masakryczne wstrząsy - W czasie zagrożenia Mroczny Ojciec może spowodować miażdżące trzęsienie ziemi w swojej komnacie, aby to wykonać Mroczny Ojciec koncentruje się przez niewielką ilośc czasu, jeśli chcemy mu przeszkodzić w koncentracji musimy dwa razy rzucić na niego czar -Podatność na magie lub Klątwę Natury lub Klątwę Otchłani lub Wilczy Płomień.
Specjalna umiejętność: Przyzywanie - Mroczny ojciec po odniesieniu ciężkich ran zaczyna przyzywać do pomocy w walce demoniczne istoty.
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Mroczny Rycerz
Typ
| Demon
Postawa
| Zła
Witalność
| Niesamowita
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Bardzo dobra
Walka
| Niesamowita
Magia
| Bardzo dobra
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo dobra
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: nekromancja Nie reaguje na: magiczne ściany, paraliż Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Wstrząśnienie (uderzenie zadające obrażenia na podstawie aktualnej witalności lub many wroga).
Specjalna umiejętność: Furia umysłu - gdy poziom życia Mrocznego Rycerza spadnie poniżej 50% to ma on szanse wpaść w furię umysłu. Zacznie wtedy skupiać swój umysł i stanie się niewrażliwy na jakikolwiek ataki. Osoby atakujące go mają bardzo mało czasu by go powstrzymać. Powstrzymać go natomiast może jedynie mag rzucając w niego czar MindBlast(dwa razy). Jeśli gracze nie zdążą go powstrzymać, to stwór wytworzy niszczycielską elektryczną falę, która zmiecie wszystkich w zasięgu. Na nic zda się ucieczka, bo zasięg tego ataku jest niewyobrażalnie daleki, a im dalej tym gorzej.
Specjalna umiejętność: Osłabienie - Mroczny rycerz nakłada klątwę na wroga, osłabiając przy tym jego siły do walki, wykorzystuje do tego siłę swojego umysłu. Koncentracje Mrocznego Rycerza można zaburzyć poprzez zadanie mu obrażeń od ognia co doprowadzi do zdekoncentrowania i zaprzestania próby osłabienia przeciwnika.
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Pożeracz ciał
Typ
| Pajęczaki
Postawa
| Zła
Witalność
| Dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Niesamowita
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Dobra
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: nekromancja Nie reaguje na: magiczne ściany, paraliż Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Miażdżący atak, Szansa na zrzucenie z wierzchowca.
Specjalna umiejętność: Przyzywanie - Pożeracz ciał czując zagrożenie na polu walki przyzywa bojowe mrówki.
Specjalna umiejętność: Pochłanianie zwłok - Pożeracz widząc zwłoki zjada je regenerując siły, a następnie pluje nimi zadając obrażenia.
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Przekłuwacz
Typ
| Demon
Postawa
| Zła
Witalność
| Dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Niesamowita
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo dobra
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: nekromancja Nie reaguje na: magiczne ściany, paraliż Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Trucie, Szansa na przerwanie na pewien czas leczenia, Zadaje krwawiące rany, Zwiększony zasięg ataku fizycznego.
Specjalna umiejętność: Nakłuwanie - Przekłuwacz posiada długie łapy zakończone kolcem. Co pewien czas, aby zdezorientować przeciwnika oddala się z pola walki i podejrzanie nakłuwa teren zostawiając otwory w ziemi. Lepiej zachowaj ostrożność wpadając do jednego z nich. Specjalna umiejętność: Żrąca krew - Krew przekłuwacza jest niczym innym jak żrącym kwasem, który ma unikatowe właściwości, mogą z niej powstać kwasolubne istoty.
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Siewca Terroru
Typ
| Demon
Postawa
| Zła
Witalność
| Bardzo dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Niesamowita
Walka
| Niesamowita
Magia
| Niesamowita
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo dobra
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: nekromancja, druidyzm, magia Nie reaguje na: magiczne ściany, paraliż Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Zadaje krwawiące rany, Zwiększony zasięg ataku fizycznego.
Specjalna umiejętność: Objawienie śmierci - Siewca terroru przyzywa moce terroru do swej komnaty otaczając przeciwników ciemnością i straszliwymi odgłosami wydobywającymi się zza ścian. Przyzywa także swoich pomocników, którzy wychodzą znikąd.
Specjalna umiejętność: Zagłada - Siewca czując się zagrożony zaczyna zbierać swe moce i przyzywa kataklizm zwany zagładą. Zagłada polega na zamienieniu komnaty prastarego w istne piekło, którego praktycznie nie da się przeżyć - ogień pustoszy wszystko. Przyzywanie kataklizmu można przerwać zadając siewcy obrażenia od zimna.
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |
|
|
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 10 06:59 (18 lat, 5 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez yankee dnia 2020, maj 8 20:01 (4 lata, 6 miesięcy temu) | | | | | | |
| |