| Ogólne
|
Termin | Co drugą Niedziela, po 20:00Uczestnicy | Dowolna liczba uczestników (chętnych do zabicia lub oswojenia ognistego stworzenia)Lokalizacja | Losowa (opisana w wiadomości systemowej wysyłanej do wszystkich graczy on-line w czasie otwarcia portalu)Nagrody | Możliwość oswojenia lub zabicia unikalnego ognistego stworzenia (feniks lub ognisty mustang). | | | |
| | Reguły
- Wziąć udział może każdy kto chce odszukać magiczny portal, który pojawia się w różnych lokacjach naszego świata. Nie liczą się intencje osoby, która zamierza go odszukać. - Duch oraz osoba poniżej 25 roku życia nie przejdą przez portal prowadzący do Ognistej Komnaty. - Osoby, które będą próbować zakraść się do komnaty, po przejściu przez Ognisty Portal zostaną automatycznie odkryte. - Oswoić ognistego mustanga może osoba mająca 102% oswajania, natomiast feniksa osoba z 104% oswajania. - Event trwa do momentu zniknięcia Ognistego Portalu, o czym poinformuje stosowny komunikat.
| | Historia
Legendy o tajemniczych ognistych stworzeniach i komnacie pełnej płomieni i lawy krążyły od setek lat. Chłopi przekazywali tę opowieść w zaciszu domowym z pokolenia na pokolenie, a i na hucznych bankietach i wytwornych balach w wielkich pałacach opowieści te były nie lada gratką. Wielu śmiałków poświęciło swe życie by odnaleźć tą tajemniczą komnatę, która w opowieściach określana była mianem "Ognistej Komnaty", a także by na własne oczy ujrzeć mistyczne stworzenia stworzone z ognia, które w owej komnacie żyły. Dopiero na przełomie Drugiej i Trzeciej Ery badacze Lorda Britisha natrafili na zapiski i wskazówki dotyczące tego tajemniczego miejsca, co świadczyło iż historia o Ognistej Komnacie może być czymś więcej niż tylko opowieścią. Jednak nie było im dane odnaleźć wejścia do Ognistej Komnaty. Przełom nastąpił kilka lat później, gdy spora część mieszkańców Sosarii kierowana tajemniczym głosem udała się w wyznaczone miejsce. Gdy strudzeni wędrowcy dotarli do celu podróży ich oczom ukazał się niesamowity widok. Pośród drzew stał portal, który wyglądał jakby stworzono go z żywego ognia, jednak nie emitował on przerażającego ciepła, a wręcz przeciwnie, otaczał go przyjemny i orzeźwiający chłód. Część podróżnych bez zastanowienia przekroczyło portal, jednak nikt nie powrócił. Od tamtego wydarzenia w regularnych odstępach czasu mieszkańcy Sosarii słyszą tajemniczy głos, który wzywa ich, by udali się w określoną lokację, warto tutaj wspomnieć, iż za każdym razem jest to inne miejsce. Wielu kusi wizja tajemniczej komnaty i jej wspaniałych skarbów, które rzekomo są w niej ukryte. Innymi kieruje chęć zapanowania nad mistycznymi stworzeniami zamieszkującymi Ognistą Komnatę, a inni po prostu kierują się ciekawością, spotęgowaną przez tajemniczy głos. Niezależnie od powodów, faktem jest iż w Sosarii, po wielu wiekach, ponownie pojawił się Ognisty Portal prowadzący do tajemniczej Ognistej Komnaty.
| | | Feniks i Ognisty Mustang: |
|
|
Feniks
Typ
| Ogniste
Postawa
| Zła
Witalność
| Bardzo dobra
Zręczność
| Niesamowita
Mądrość
| Średnia
Walka
| Niesamowita
Magia
| Niesamowita
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo dobra
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Odporność: ogień, nekromancja Nie reaguje na: magiczne ściany, trucizny, paraliż Element: ogień Pokarm: mięso Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Oswajalne jedynie przez zaawansowanego arcymistrza tamera, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Magiczne obrażenia (ogień), Zionie ogniem
Specjalna umiejętność: Przyzwanie - Rozgniewany feniks przyzywa smoka do pomocy w walce. Przyzywanie można przerwać poprzez uruchomienie lodowych orbów, które poprzez swoje działanie zaburzają koncentrację feniksa i uniemożliwiają smokowi dotarcie na pole bitwy.
Specjalna umiejętność: Odrodzenie - Feniks któremu wyczerpano siły życiowe nie umiera tylko wraca w pierwotnej postaci do świata żywych.
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Ognisty Mustang
Typ
| Ogniste
Postawa
| Zła
Witalność
| Dobra
Zręczność
| Niesamowita
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Niesamowita
Magia
| Bardzo dobra
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo dobra
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Odporność: ogień Podatność: zimno Nie reaguje na: magiczne ściany, trucizny, paraliż Element: ogień Pokarm: mięso Polepszony wzrok, Oswajalne jedynie przez zaawansowanego arcymistrza tamera, Wrodzona umiejętność czarowania (Explosion), Magiczne obrażenia (ogień), Zionie ogniem, Samoleczenie się
| | | | | | | | | | | | | | |
| |
|
|
| | Artykuł został napisany przez Sima dnia 2010, cze 1 20:16 (14 lat, 6 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez TheGrzybex dnia 2019, gru 26 17:12 (4 lata, 10 miesięcy temu) | | | |
| |