Kolejne zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, sie 30 21:53, przez Fris
|
+ Duchy graczy
- Gracz pod postacią ducha ma teraz możliwość wyboru czy chce zostać wskrzeszony. Do tego służyć będzie okienko, które pojawi się duszkowi gdy ktoś będzie próbował go wskrzesić. - Wszystkie duszki będą teraz miały włączonego wara, którego nie da się wyłączyć. Wprowadziliśmy to jako jeden z elementów pomocnych w odzwyczajeniu graczy od duszkowania. Ponadto kara za duszkowanie będzie flaga nakładana na postać, która uniemożliwi mu wejście do lochu pod postacią ducha oraz wyrzuci go z niego jeśli się w nim znajduje. Żywy gracz z flagą może wejść do lochu. Czas kary to 48 godzin czasu rzeczywistego. Screeny lub filmiki z biegającym bez celu duchem proszę zgłaszać ekipie.
+ Prawdziwy Morderca
- Każda postać która ma na swoim koncie co najmniej 50 morderstw automatycznie dostanie flagę która uniemożliwi mu zaznaczać/zgłaszać graczy blue gdy sama stanie się blue.Dodatkowo w oknie Cechy została dodana informacja dla morderców o tym ile to osób zabili. Chcemy w ten sposób powstrzymać morderców ukrywających się pod postacią blue, a którzy nadal chcą grać jak mordercy, tyle że z możliwością zaznaczania.
+ Pozostałe zmiany:
- Poprawione: Cudotwórca działa już prawidłowo, a cały proces został skrócony do ok. 5-10 minut. Dodane zostały też nowe dialogi by gracz wiedział co ma robić. - Poprawione: Artefakt Tekagi Magii będzie dawać bonus do walki pięściami. - Poprawione: Duchom z Nawiedzonej Kopalni został lekko poprawiony loot. - Poprawione: W karczmie Vesper działa szybki logout. - Poprawione: Nie da się już wypisać kwitu na kwit. - Poprawione: Zbroja exodusa daje teraz o 1 punkt więcej armora niż Wyjątkowej jakości utwardzana skórzana zbroja z mistyku. - Zmienione: Modlitwa Porażenie Mrocznego Rycerza działa również na graczy oraz ma usunięty delay na ponowne użycie. - Zmienione: Modlitwa Mrocznego Rycerza Strach trwa teraz 3 minuty i nie ma delaya na ponowne użycie. - Zmienione: Paladynowi nie będzie spadać gorliwość za atakowanie blue graczy. - Zmienione: Kryminalista nie dostanie okienka do zgłoszenia mordercy. - Zmienione: Czas rzucania czaru Cios Wyverny został wydłużony o 2 sekundy. - Zmienione: Loot magicznych przedmiotów u Strażnika Bram Piekielnych, Starożytnego wampira i Wężowego smoka został zmieniony. - Zmienione: Modlitwa Paladyna Majestat trwa teraz 3 minuty. - Zmienione: W loocie troli będzie więcej oprawionych świń.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Paczka zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, sie 17 12:09, przez Fris
|
+ Stare portal
- Przywróciliśmy system starych portali. Czyli tych z tabelką do wyboru celu i bez opłat. Na razie będą one prowadzić do brit i minoc w starym miejscu oraz do yew i deluci w nowym. Portale z kryształami (czyli te które były do tej pory) będą funkcjonowały niezależnie od starych.
+ Nowy ekwipunek na start
- Zmieniliśmy całkowicie to co nowa postać dostaje, gdy po raz pierwszy pojawi się w świecie gry. Oprócz przedmiotów typowych dla umiejętności wybranych przez gracza, każda postać dostanie również:
Mag - zbroję skórzaną nowicjusza wyjątkowej jakości z armorem pomiędzy śnieżną, a kamienną w kolorze zielonym. Łucznik - zbroję skórzaną nowicjusza wyjątkowej jakości z armorem takim jak kamienna w kolorze zielonym. Wojownik - zbroję pierścieniową nowicjusza wyjątkowej jakości z armorem takim jakby była z blooda w kolorze zielonym. Wszystkie te zbroje blessed i przypięte do postaci, która ją otrzymała.
Dodatkowo każda postać nie zależnie od klasy dostanie:
- 2000 sztuk złota, po 100 mikstur biała, niebieska, czerwona i czarnych umieszczonych w plecaku, a plecak ten pojawi się w skrzyni bankowej. - magiczna witalna szarfa oraz stabilny pierścień umieszczony w plecaku, a plecak pojawi się w skrzyni bankowej. - plecaki z vendorowym jedzeniem, oddzielny dla chleba, sałatki, ciasteczek, sok kokosowy i ser w jednym. - plecak z jedzeniem bogów czyli 2 elfie całusy i 2 ogonki szczuroczłeka, jakości takiej jakby wykonała je osoba mająca 100 gotowania. Każdy z tych plecaków będzie w plecaku z nazwą jedzenie również w skrzyni bankowej. Wszystkie powyższe przedmioty jak i plecaki będą blessed i przypięte do postaci, która je otrzymała.
Przedmioty z wybranych umiejętności takie jak: strzały, narzędzie i bronie będą wyjątkowej jakości blessed i przypięte do postaci. Pozostałe przedmioty które nie są blessed, mimo wszystko będą przypięte do postaci.
+ Pozostałe zmiany:
- Zmienione: Ogłosić morderce można tylko pod postacią ducha. - Zmienione: Przedłużenia wynajmu domu w mieście można dokonać w dowolnej chwili. - Zmienione: Pojemność skrzyni bankowej została zwiększona. - Poprawione: Dodana blokada na stawianie ścian w pobliżu portali z areny.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Paczka zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, sie 9 14:26, przez Fris
|
Paczka Zmian:
+ FPS Auto Patcher
- Z racji że nie da się tego programu zablokować, a i nie ma komu graczy pilnować więc postanowiliśmy pozwolić na jego używanie. Chwilowo link do tego programu będzie w dziale info na naszym kanale discord. Dla tych co nie wiedzą FPS Auto Patcher to program zwiększający ilość wyświetlanych klatek w grze przez co postać biega płynnie. Ma to jednak jeden minus. Osoby które nie używają tego programu będą widzieć dziwne przeskoki tych postaci które go używają. Jedyną radą na to jest używanie tego programu. Chciałbym by było inne wyjśće z tej sytuacji ale go nie ma.
+ Nowe Zbroje
- Dodana została zbroja kryształowa. Docelowo dla łuczników i magów bitewnych. Wykonuje ją płatnerz. By móc ją zrobić należy odnaleźć tajniki tworzenia takich zbroi. Tajniki te zdobywa się w PVM z tych samych potworów co tajniki na smoczą zbroje. Do jej stworzenia potrzebna jest ruda (tak samo jak w przypadku smoczej zbroi) oraz czysty kryształ, który można zdobyć z kryształowych potworów. - Dodana została również zbroja skórzana żniwiarza dla magów. Uszyć ją może krawiec. Także i w tym przypadku potrzebne są tajniki wytwarzania tego typu zbroi. Do jej stworzenia potrzebna jest skóra oraz drzewo żniwiarza.
+ Poprawki:
- Poprawiono: Straż powinna atakować agresora, a nie ofiarę, także w mieście wind. - Poprawiono: Wszystkie artefakty zostały ulepszone. Łuk Mrozu ma poprawioną umiejętność. - Poprawiono: Do skrzyń w domach na wynajem mają teraz dostęp wszystkie postacie z konta właściciela. - Poprawiono: Zablokowane zostało wskrzeszania oswojonych stworzeń w przypadku gdy właściciel i wskrzeszający nie są przyjaciółmi. - Poprawiono: Władca portali gildii Leśni Łowcy nie sprzeda już portalu do Luny. - Zmieniono: Wytwarzanie przedmiotów w iteracji dla umiejętności rzemieślniczych będzie tera liczyć do 50-ciu przedmiotów zamiast do 50-ciu prób. - Zmieniono: Czas na przedłużenie wynajmu domu został zwiększony dwukrotnie.
| | News: |
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Magiczne przedmioty oraz nowe stworzenia
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, kwi 13 21:37, przez yankee
|
+ Magiczne przedmioty:
- Zwiększono ilości magicznych przedmiotów w większości potworów, szczególnie zwiększono ilość ubrań i biżuterii w stosunku do zbroi i broni, wychodzi obecnie pół na pół w lepszych stworach. - W większości mobów zwiększono poziom magików jakie można znaleźć w loocie. - Zwiększono również szansę na magiczny przedmiot do umiejętności.
+ Nowe Wierzchowce:
- Dodano nowe wierzchowce, jedynie hiryu ma statystyki jak jego "zwykły" odpowiednik. Pozostałe różnią się statystykami. - Nowe wierzchowce to: Śnieżny Ostard - Krwisty Smok - Opancerzony Czarny Smok - Opancerzony Lodowy Smok - Ognisty Garbacz - Lodowy Mustang - Bagienny Hiryu.
| | News: |
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Paczka Zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, mar 14 23:07, przez yankee
|
Paczka Zmian:
+ Domki na wynajem:
- W wynajętych domkach od teraz można postawić więcej niż jedną skrzynię. Działają wszystkie komendy z normalnych domów. Opłaty wynajmowanych domków zostały wyregulowane aby były adekwatne do maksymalnej ilości skrzyń które można postawić w danym domku. - W wynajętych domkach będzie bonus do tworzenia wyjątkowej jakości przedmiotów taki sam jak w miejskim budynku NPC danej profesji. - Naprawiono błąd z niedziałającymi piętrami takich domków.
+ Nowe Zbroje Kościane:
- Dodano pośrednią Kościaną Zbroję z Lodowego Smoka, znaleźć ją można w każdym dużym śnieżnym i lodowym smoku. - Dodano Kościaną Zbroję z Exodusa, jest ona lepsza od dotychczas występującej Kościanej Zbroi z Balrona. Znaleźć ją można tylko w exodusie.
+ Portale:
- Od teraz wojownik czy łucznik może podróżować pomiędzy krainami portalami, co było do tej pory zablokowane. - Morderca po wejściu w portal postawiony przez maga nie będzie miał już utraty punktów życia.
+ Magiczne Przedmioty:
- Wyregulowano ilość oraz poziom magicznych przedmiotów które można zdobyć z potworów. Zmiana objęła wszystkie stworzenia występujące na MW. Niektórym zabrano magiczne przedmioty, niektórym je dodano. Zmiana dotyczy również rodzaju przedmiotów jakie można znaleźć. Na chwile obecną nie zmieniono magicznych przedmiotów które można zdobyć z kamieni mocy czy map skarbów.
+ Piąty Slot:
- Odblokowano piąty slot postaci na każdym koncie.
+ Przesycenie:
- Dokonano zmian w przesyceniu umiejętności rzemieślniczych. Na chwile obecną im wyższy poziom w gildii miejskiej będzie miała postać tym mniejsze będzie przesycenie. Jeżeli postać posiadać będzie 5 poziom w gildii miejskiej nie będzie przesycenia w ogóle. - Warunkiem który musi zostać spełniony jest przynależność do gildii rzemieślniczej.
+ Ognisty Portal:
- Przebudowano komnatę do eventu Ognisty Portal. Zwiększono też siłę Strażnika Ognia i Władcy Płomieni.
+ Łodzie i armaty:
- Łódź od teraz nie powinna się zatrzymywać się podczas oddawania strzału, reakcja sternika na komendę strzału powinna być natychmiastowa. Umożliwiono strzelanie gdy łódź płynie całą naprzód. - Można zakupić u sternika kule, do wyboru mamy ogniste oraz żelazne, aby dokonać zakupu należy posiadać złote monety na koncie w banku, automatycznie zakupujemy ilość która wystarcza na 5 strzałów z armat. Czyli posiadając 5 armat zakupimy 25 kul. - Kule armatnie oraz przedmioty takie jak lina abordażowa, ściana przeciw armatnia, które będą w schowku podczas składania łodzi zostaną zapamiętane i odtworzone przy ponownym rozłożeniu konkretnej łodzi, nie musimy ich już zabierać. - Można również zatapiać statki wroga, gracze przebywający na zatapianym statku są automatycznie przenoszeni na najbliższy ląd. - Umożliwiono strzelanie do potworów znajdujących się na lądzie. W tym celu trzeba wybrać ogniste kule. Potwory będą uciekać po takim strzale. Gracz aby oddać strzał nie musi przebywać na lądzie. Aby wybrać odpowiednie kule trzeba użyć komend mówionych do sternika: wybierz zelazne kule - wybierz ogniste kule . Strzały będą oddawane wtedy tylko wybranymi kulami. - Używając komendy cel można wycelować w konkretne miejsce gdzie ma zostać oddany strzał ze wszystkich armat. Komenda ta zatrzymuje statek na czas wybrania celu. - Abordażu można dokonać tylko wtedy gdy statek ma poniżej 30% pkt. życia (pomarańczowa flaga). Aby zatopić statek nie trzeba dokonywać abordażu. - Każda nowo zakupiona łódź będzie miała bonusowe kule, drzewo, ścianę przeciw armatnią oraz linę abordażową, tylko podczas pierwszego rozłożenia jej.
+ Poprawki:
- Naprawiono oprawianie runebooków w skóry. - Poprawiono błąd z wycinaniem lodowych skór z Szalonego Lodowego Ostarda. - Naprawiono błąd z brakiem lootu w śnieżnych smokach.
| | News: |
|
|
|
Komentarzy [13] |
| | |
| | |
Płynna animacja biegania w UO
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2017, kwi 11 22:54, przez Fris
|
Program FPSAutoPatcher:
W z wiązku z licznymi zgłoszeniami jakoby niektóre osoby używały programu przyspieszającego bieganie (speed hack) zabrania się od dziś używanie programu "FPSAutoPatcher", który to służy do zwiększenia ilości FPS w UO. Ponieważ gracze używający tego programu zachowują się dziwnie u osób nie używających go, a to powoduje zamieszanie na serwerze. Program ten był do dziś dozwolony, a to że większość z was o nim nie wiedziała wynika z tego, że w nawale obowiązków SM'a poprostu zapomniałem wam o nim napisać.
|
|
|
Komentarzy [17] |
| | |
| | |
Blokada multikont
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2017, mar 31 21:08, przez Fris
|
Jak uniknąć blokady:
Nie logować na swoje konto u kogoś i nie pozwalać na logowanie czyjegoś konta na swoim komputerze. Każde nowe konto, a po wgraniu zmiany wszystkie stare konta, zostaną przypisane do danego komputera, na którym zostały zalogowane po raz pierwszy. Do jednego komputera można przypisać tylko jedno konto. Więc jeśli ktoś ma rodzeństwo które chce grać razem z wami w domu to musi grać na innym komputerze. Adres IP nie ma znaczenia.
Jak działa blokada:
Jeśli do konta A jako multi jest dopisane konto B to konto B niezaloguje dopóki konto A jest online, a gdy konto A się wyloguje to by zalogować konto B trzeba będzie odczekać 24h liczone od momentu logowania konta A. Dodatkowo gdy online jest konto B (multi), a zaloguje się konto A wtedy konto B zostanie rozłączone.
Pamiętajcie że my możemy powiązać wasze konta ręcznie gdy zauważymy, że ktoś gra na kilku kontach jednocześnie.
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Styczniowe zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2017, sty 18 13:35, przez Fris
|
Straż i zaznaczanie
Po wielu godzinach wytężonej pracy, udało nam się poprawić błędy z zaznaczaniem oraz działaniem straży.
Straż pvp:
Powinna bronić tylko i wyłącznie postaci orderowych. Atakowani kryminaliści oraz mordercy nie otrzymają od niej pomocy. Nie powinna jednak ich też ścigać jeśli sami nie zaatakują.
Straż miastowa:
Straż w Wind nie będzie ścigać morderców oraz kryminalistów o ile są wampirami lub nekromantami. Nie pomoże ona jednak atakowanemu mordercy.
Wilkołak, nawet prawy, automatycznie dostaje status mordercy w nocy, dlatego też straż miasta Zhar nie pozwala na żadne walki w mieście i ściga każdego agresora (również atakującego morderce). Oczywiście wstęp do miasta mają tylko postaci orderowe oraz wilkołaki o dowolnym statusie.
Jako, że zmianie uległa naprawdę spora część systemu, istnieje możliwość, że nie wszystkie ewentualne bugi zostały wychwycone i nie wszystko działa tak, jakbyśmy sobie tego życzyli. Prosimy o zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości.
Dodatkowe, drobne zmiany do obejrzenia w Zmianach.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Serwer IRC
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2016, paź 22 14:39, przez xthailen
|
Nowy serwer IRC.
Jako że wystąpiły problemy z Austnetem kanał #ultima-mw został przeniesiony na nowy serwer. W przypadku problemów z połączeniem się z tym serwerem prosimy o kontakt do GMów. Oto dane do połączenia: Server name: irc.abjects.net Porty: 6666-6669 Wiecej info na stronie: http://www.abjects.net/page.php?4
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Nowe modlitwy Paladyna
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2016, sie 23 21:05, przez Fris
|
+ Nowy Paladyn
Modlitwy paladyna zostały gruntownie przebudowane w taki sposób by każda była użyteczna. Moc każdej z modlitw uzależniona jest od ilości umiejętności Paladynizm i Gorliwość.
+ Wyrzuty sumienia
Defensywny buf czasowo zwiększający armor, szanse na uniknięcie magicznego ataku oraz dodający kilkanaście punktów życia, jednak kosztem zadawanych obrażeń.
+ Gniew
Ofensywny buf wykradający stamine za każdym trafieniem.
+ Czampion
Buf zwiększający aggro potwora, obrażenia przeciwko demonom i nieumarłym w tym także graczom (Wampir).
+ Święta tarcza
Buf ostatniej szansy. Znacząco zwiększa odporność na ataki fizyczne i magiczne na krótki czas jednak kosztem zadawanych obrażeń. Ataki z dystansu zadawane przez łucznika, strzelanie z łuku lub kuszy, spowoduje odbicie części obrażeń w łucznika.
+ Błogosławieństwo broni
Ofensywny buf dający broni obrażenia od piorunów. Na tej samej zasadzie jak Lodowe Ostrze u wampira.
+ Ukojenie
Buf zmniejszający moc otrzymywanych obrażeń od trucizny lub przyszłego zatrucia o 3 poziomy.
+ Majestat
Buf chroni przed mocnymi stworami np. mroczny lich, dopóki nie zostaną one sprowokowane. Stwory te nie widzą paladyna.
+ Oświecenie
Buf zwiększający ilość many paladyna.
+ Promienie światła
Debuf oślepiający wszystkich wrogów (graczy i potworów) dookoła paladyna. Nie działa na członków drużyny i przyjaciół. Działa również w nocy ale o polowe krócej.
+ Poświęcenie
Modlitwa leczy orderowe postacie dookoła paladyna kosztem nie wielkiej ilości jego punktów życia. Moc i zasięg zależy od umiejętności paladyna.
+ Siła niebios
Ofensywny buf, wysysanie many z przeciwnika (gracza i stwora) przy każdym udanym trafieniu. Dokładny opis czyli czas trwania, wymagana mana, składniki i inne, pojawi się niebawem w dziale Paladynizm.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| |
| | | |