Nowa smocza zbroja oraz mikstura rozproszenia!
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, lut 8 00:18, przez Mephisto
|
+Smocza płytowa zbroja! Dodana została nowa płytowa smocza zbroja dla naszych śmiałych wojowników! Smocza zbroja nie jest jednak łatwa w zdobyciu. Wykonywać ją może płatnerz gracz, jednakże receptura nie jest normalnie dostępna. Zdobyć recepturę można jedynie poprzez uprzednie znalezienie tajników rzemieślniczych płatnerstwa. Tajniki te raz na jakiś czas posiadają wszystkie mocne potwory. Potwory takie, które posiadają specjalne ataki, jak Exodus, Dostojny, Balron czy Wladca Otchłani. Po zdobyciu tajników należy udać się do płatnerza w mieście i trzeba poprosić go o identyfikacje wypowiadając zdanie z jego imieniem oraz słowami: "identyfikuj", "tajniki". Płatnerz zidentyfikuje tajniki za skromną opłatą 250k gp. Po identyfikacji otrzymamy losową recepturę na jeden element smoczej zbroi. Po nauczeniu się receptury można wykonywać normalnie dany element smoczej zbroi. Do wykonania smoczej zbroi potrzeba tyle sztab co na zwykłą płytę oraz dodatkowo łącznie 25 smoczych łusek na cały komplet. Smocze łuski można znaleźć w każdym smoku, który nadal posiada skórę (wykluczamy kościanego). Zaczynając od małego smoka kończąc na dostojnym. Na koniec trochę o danych technicznych. Smocza zbroja posiada dokładnie tyle samo obrony co zwykła płyta. Każdy element wymaga 70 siły. Łącznie smocza zbroja zabiera 4 zręczności mniej od zwykłej płyty - czyli 16 zamiast 20. Poniżej na zrzutach można zobaczyć jak wygląda owa zbroja. Miłego polowania!
+Antidotum na magiczne ściany Dodana została nowa mikstura rozproszenia, może ją wykonywać alchemik. Potrzebne są do tego 3 pajęcze sieci, 3 czosnki i 6 trufli. Trudność wykonania nie jest wysoka, bo już całkiem dobrze wychodzą przy 75%. Mikstura działa na takiej samej zasadzie co wybuchająca - z opóźnieniem trzy sekundowym. Mikstura ta rzucona w magiczną ścianę energii lub ścianę z kamienia potrafi ją odwołać. Jednakże nie od razu, a dopiero po drugim razie. Zasięg mikstury to 1 pole, więc można odwołać maksymalnie 3 pola ściany. Ponadto mikstura wybuchowa może od teraz zniszczyć ścianę z kamienia. Jak szybko ściana zostanie zburzona zależy od siły mikstury wybuchowej. Dwie mocne mikstury poradzą sobie bez problemu z jedną ścianą. Można celować bezpośrednio w ściany, nie trzeba celować obok. System sobie poradzi i sam rzuci miksturę pod ścianę.
+Pozostałe zmiany - Zamówienia specjalne będą już rozdzielane dla płatnerza i kowala. - Ogniska rozpalone poprzez umiejętność obozowania będą teraz wolniej leczyć stosunkowo do ilości rozpalonych ognisk w pobliżu.
Podziękowania dla Lucasa za przetestowanie zmian oraz wykonanie zrzutów ekranowych.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Patch 5.0
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, gru 6 18:30, przez Jam Lasica
|
+Mniejsze poprawki - Możliwość przechodzenia przez postaci (zwierzęta, potwory itp.) na wszystkich krainach - Usunięta osada cyganów koło Montor - Usunięta osada koło pustyni pod Montor - Zostali usunięci Treserzy w Lakeshire i koło Luny - Zostali dodani Stajenni w Lakeshire i koło Luny. - Poprawka w porcie Mistas
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Patch 4.4
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, gru 4 19:23, przez papke
|
+Karczma pod Minoc Na potrzeby wieczorów gier, organizowanych przez naszych Event Masterów, została zbudowana nowa karczma. Znajdujdziemy ją idąc od Minoc drogą na południe. Karczma posiada małą stajnie, miłą obsługe, a w jej piwnicach nie tylko są wytwarzane najlepsze trunki, ale również jest tam arena do walk na pięści! Poza tym od portalu Minoc została poprowadzona ścieżka w kierunku karczmy dla jej łatwiejszego znalezienia.
+Arena Mrocznych Ogni Zapewne każdy pamięta ten jeden z najciekawszych eventów na Mysterious World! Teraz doczekał się on nowej areny, na której drużyny śmiałków będą mogli zmagać się o tytuł najlepszych. Więcej informacji już wkrótce!
+Lakeshire Miasto Lakeshire zostało w wielu miejscach poprawione, między innymi: - domek piekarza, - domek i ogród druida, - drogi. Zostały poprawnie poprowadzone i dodane tam, gdzie ich nie było (domki na północ i zachód, alchemik).
+Mistas Miasto zostało porządnie oczyszczone z niepotrzenbnych przedmiotów oraz w niektórych miejscach poprawione: - kopalnia jest znacznie większa; z ziemi poznikały śmieci, - ulice zostały wysprzątane tak, że już nie powinniśmy się o coś blokować, zwlaszcza nasze juczniaki biegnące za nami, - płatnerz ma od teraz dodatkowe wyjscie, żeby do kowadla było bliżej, - z targu zostało usuniętych wiele niepotrzebnych przedmiotów, - Majster zyskał swoje własne miejsce w warsztacie, - magazynier z wielką łaską w koncu posprzątał porozrzucane skrzynie, beczki oraz klatki, - grupa rozwścieczonych goblinów wpadła do wielu budynków Mistas i pozabierała różne rzeczy z ziemi, dzięki czemu wnętrza są wyraźnie czystsze.
+Mniejsze poprawki - Miasto Papua zostało usunięte. - Udekorowano i poprawiono budynek Majstra w Magnicji. Dodano tam również piec. - W Mistas kolo Teatru pojawiło się dodatkowe ukryte wyjście z miasta na zachód. - Poprawiono 1 level Hythloth (już nie powinny sie potworki pojawiać w niedostępnych dla gracza miejscach). - Zamek Shenar został lekko przerobiony. - W lochu koło Lakeshire mrówki nie powinny się już pojawiać na wodzie. - Poprawiono tekstury wody. - Obozy na pustyni Monotr zostały zniszczone przez czas i pustynie. - Poprawiony sad owocowy w Britt oraz ścieżki prowadzące do niego. - Poprawiona ziemia przed Wrong. - W kopalni Minoc dolny poziom został zasypany. - Usunięto większość pozostałości po strefach wojny - obozy oraz NPCe. - Pozostałe drobne poprawki mapy.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Patch 4.3
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, cze 30 00:10, przez Mephisto
|
+Księgi championów Żeby walki pod księgami były sprawiedliwe dla każdego, to dodaliśmy strefy pvp wokól nich. Niektóre lokacje zostały lekko przedbudowane, a niektóre zostały po staremu. Wchodząc na strefe pvp w obrębie ksiąg obowiazują nas takie same zasady, jak pod Yew. Trzeba również pamiętać, że szybkie oddalenie się od księgi nie sprawi, że osoba orderowa ma przewagę nad mordercą - ciągle obowiązuje 15 minutowe opóźnienie zanim będzie obowiązywała klątwa za zaatakowanie osoby praworządnej. Dodane zostały również tabliczki informujące o tym strefie pvp, żeby uniknąć przypadkowego wejscia.
+Strefa PvP Yew Do strefy pvp pod Yew zostały dodane 2 obozy - jeden dla morderców i jeden dla orderów. Mają one za cel, żeby gracz po śmierci mógł się spokojnie pozbierać i szybko wrócić do walki, wspierając swoich kompanów. Do obozu można się dostać tylko będac duszkiem, wyjść zaś można "zeskakując" z płotu. W obozach znajdziemy podstawowe osobniki takie jak bankier czy uzdrowiciel oraz w niedługim czasie będzie tam strażnik, reagujący na pvp. Kamienny budynek z bankierem i ostatnimi blue strażnikami został opuszczony.
+Mniejsze poprawki - Poprawiony kocioł w Britani - można go już używać. - Lokacja Exodusa została poprawiona. - Lekko zmodyfikowany budynek z księga champa, na końcu Shame. - Wejście do Heartwood zostało przeniesione do miasta Britain - północna część miasta, zaraz koło mostu. - Zostały zatopione mniejsze skrawki ziemi (o powierzchni okolo 2, 3 kratek). - Poprawiona zielona wysepka w LL - teraz gracz już nie będzie się tam blokować.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| | |
| | |
Możliwość przeniesienia umiejętnośći rzemieślniczych
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, cze 10 23:51, przez Mephisto
|
Ostatnie zmiany spowodowały, że postacie posiadające same umiejętności rzemieślnicze, a przynajmniej wiecej niż dwie zostały osłabione. Zmiany jakie zostały wprowadzone są dla dobra ogółu i serwera, aby system i ekonomia były sprawniejsze. Ponieważ wcześniej takiego osłabienia nie było i większość graczy mimo wszystko wyćwiczyła po kilka rzemiosł na jednej postaci, postanowiliśmy dać możliwość przeniesienia umiejętności na inną postać na tym samym koncie. Czas spędzony oraz wysiłek na wyćwiczenie umiejętności nie powinien pójść na marne. Nowa komenda .rzemioslo pozwala przenieść daną umiejętność tylko raz z jednej postaci na drugą. Komenda przenosi wybraną umiejętność na bieżącą postać. Warunki są następujące: 1. bieżąca postac nie może mieć więcej niż dwie umiejętności rzemieślnicze. 2. przenieść można tylko umiejętność z poziomem powyżej lub równej 95%. 3. przenieść można umiejętność z danej postaci tylko gdy ilość umiejętnośći rzemieślniczych na tej postaci przekracza dwie. Jeśli jest to postać posiadająca od 3 umiejętności rzemieślniczych powyżej 95% to wtedy będzie można przenieść jedną z nich na postać bieżącą. 4. Dana umiejętność nie może być zablokowana dla bieżacej postaci. Blokada może być tylko klasowa, więc przykładowo nie przeniesiemy i nie będzie widoczna umiejętność inskrypcji gdy bieżąca postać jest wojownikiem lub łucznikiem.
Proszę pamiętać o warunku numer 3. Gdy postać ma np. 3 umiejętności to będzie można przenieść tylko jedną i należy się dobrze zastanowić jaką przenieść. Kolejne dwie nie będą już możliwe do przeniesienia!
UWAGA: Bardzo ważna rzecz, komenda ta będzie dostępna od dziś przez kolejne dwa tygodnie do dnia 2013-06-24. Proszę wszystkich, którzy chcą przenieść wyćwiczone umiejętności na inne postacie o wykonanie tej czynności do tego dnia.
PS Proszę pamiętać o głosowaniu na toplistach!. Jest to ważna rzecz dla naszego shardu i jeśli również chcecie by jak najwięcej osób wiedziało o istnieniu MW i miało szansę spróbować tutaj zagrać to nie wahajcie się i głosujcie na toplistach!
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Wydanie wersji 1.14 oraz patcha 4-2
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, maj 31 01:01, przez Mephisto
|
+Strefa PvP Miasto Yew zostało napadnięte i zostały po nim jedynie zgliszcza i ruiny - tylko kamienne budynki się zachowały i do dziś działają tam NPCe, jak np. bankier. Od teraz jest to strefa, gdzie można prowadzić walki bez żadnych konsekwencji. Gracze orderowi nie muszą się już obawiać zgłoszenia morderstwa ani nie obawiązują żadne klątwy za zaatakowanie, które weszły w obecnych zmianach. Strefa PVP jest odgrodzona - nie da się przypadkiem wejść, nie zauważając tego. Równiez otrzymujemy odpowiedni komunikat ("wkraczasz na niepewny grunt"). Tyczy się to również wód dookoła Yew. Obecne zmiany w Yew to dopiero pierwszy etap - już w następnym patchu można się spodziewać kolejnych nowości! - Zaatakowanie osoby o statusie dobrym poza strefą PvP (Yew, Zaginione Krainy) skutkuje 6 sekundowym spowolnieniem na bieganie oraz -5% obniżeniem skilli i -10 obniżeniem statów na 10 minut. Klątwa minie dopiero po upływie tego czasu. Zabijanie się nie pomoże. Ponadto klątwa zależy od ilości aktywnych morderstw, do maksymalnie -10% umiejętności oraz -20 statów. - Nowa komenda .pvp - zezwala na pojedynkowanie się dwóch graczy o statusie dobrym poza strefą PvP bez wyrzutów sumienia (czyt. kar za atak). - Strefa Non-PvP zostaje zniesiona. Miasta znów są tylko dla graczy orderowych. Osoby o statusie mordercy przebywające na terenie Mistas zostaną przeniesione automatycznie poza granice Mistas - tylko raz.
+Strażnice Niedaleko Mistas pojawiły sie 3 Strażnice. Znajdują sie w niej strażnicy, którzy reaguja na wołanie o pomoc, jeśli w pobliżu znajdzie się morderca. Zasięg widzenia ze strażnicy to 150 kratek wokół niej. - Strażnik nie będzie biegł od strażnicy do mordercy, tylko teleportuje się w jego pobliżu.
+Odkupienie win Jednorazowo każda postać ma szanse odkupić swoje winy. Rytuał odprawia każdy wędrowny uzdrowiciel. Usługa nie jest tania - o potrzebnych składnikach możemy się dowiedzieć przy próbie odkupienia. Należy użyć komendy "Chcę odkupić winy".
+Rzemiosło i Przemysł Od teraz każda postać otrzymuje dodatkowo 100% skillcapu na przemysł lub rzemiosło. Z uwagi, że jedno rzemiosło wymagało dwóch umiejętności (kowalstwo), to zostało podzielone na dwa oddzielne. Wiedza o broni została przemianowana na Płatnerstwo i służy wytwarzaniu zbroi. Dotychczasowe kowalstwo natomiast służy do wytwarzania reszty przedmiotów, czyli głównie broni. Zalety, które dawała umiejętność wiedzy o broni, takie jak sprawdzanie stanu przedmiotu, posiada obecnie płatnerstwo oraz kowalstwo. Możliwość rozbrojenia została usunięta z walki wręcz. W tej chwili nie ma dobrego zamiennika dla wiedzy o broni w tym przypadku, ale nie wykluczamy powrotu rozbrajania - jeśli bedzie lepszy sposób na wykonanie tego specjala. W związku ze zwiększonym capem na rzemiosło, weszła jeszcze jedna bardzo znacząca zmiana. Szansa na wykonanie wyjątku w dowolnym rzemiośle jest mniejsza wraz z posiadaniem wiekszej ilości umiejętności rzemieślniczych. Do dwóch umiejętności rzemieślniczych jest normalnie, od trzech szansa na wykonanie wyjątku maleje o 5% co każdą posiadaną umiejętność. Umiejętność rzemieślnicza to ta, którą się coś wytwarza. Nie zaliczamy tutaj wydobywczych takich jak górnik, drwal czy zielarz. Zapewne nie jest to koniec negowania "przesilenia" umysłowego rzemiosłami. Chcemy iść w kierunku promowania gry aktywnej wraz z rzemiosłem, a negowania postaci posiadających same umiejętności rzemieślnicze. Nie będą to mocne zmiany, ale możliwe ze jeszcze z jedna wejdzie, która będzie negować wiele rzemiosł na jednej postaci. W tej chwili zdajemy sobie sprawe, ze dużo graczy ma takie postacie, więc nie wszystko na raz!
+Gildie miejskie W celu ułatwienia zmiany statusu mordercom, będą oni mieli możliwość odejścia z gildii bez straty doświadczenia. Ważne jest, aby dobrowolnie zrezygnować z bycia członkiem a nie poprzez utratę statusu. Kolejność musi być następująca: wypisanie się z gildii, zmiana statusu postaci, zapisanie się do innej gildii. Nie da się wciąż przenosić doświadczenia z gildii rzemieślniczej do gildii wojowniczej. Możliwe jest przeniesienie doświadczenia z gildii o tym samym statusie (chaos/order/neutral) i typie (wojownikow/luczników/magów). Jednakże z racji, że mordercy mają jedną główną gildię o typie "morderców" (wyjątkiem są Nekromanci, Wampirzy i Likanie), mogą z niej przepisać swoje doświadczenie do dowolnej gildii o innym statusie niż chaos. W przyszłości gildia ta zostanie usunięta, a mordercy dostaną własne typy gildii. Ważna informacja: Ponadto umiejętność doskonalona nie zostanie automatycznie usunięta po wypisaniu z gildii. Umiejętność ta teraz zanika, 0.5% co 12h realne działania serwera. Gracz ma czas, by zapisać się do innej gildii, która ma podobną umiejętność dostępną do doskonalenia.
+Identyfikacja Umiejętność przestaje istnieć. Skryba otrzymuje możliwość napisania nowego zwoju identyfikacji. Poziom zwoju zależny jest od wysokości umiejętności skryby, tak jak to było wcześniej z poziomem zwiększenia zależnym od identyfikacji. Poziom 6, czyli legendarny, może wykonać skryba posiadając 100% bazowej umiejętności i 105% efektywnej umiejętności inskrypcji. Identyfikacja artefaktów odbywa się za pomocą zwojów 5tego poziomu. Każdy gracz, który posiadał aktualnie identyfikacje, dostanie prezent podczas logowania - jest to odpowiednia ilość zwojów do posiadanej wysokości umiejętności wraz z odpowiednim poziomem tych zwojów. Przykładowo, mając 100% identyfikacji, otrzymamy 100 zwojów poziomu 5.
+Drobne zmiany - W Śnieżnej Burzy widoczny był bonus przyspieszonego czarowania jak z artefaktów. Obecnie jest dodana informacja o ilości spowolnionego czasu potrzebnego na czarowanie. - Dodatkowe buffy, takie jak krwie wampira, będą schodzić razem z pierwotnym blessem. - Liście koki nie będą dawać efektu, jeśli użyjemy je bez posiadania na sobie jakiegoś buffa. - Łączenie podklas wojownika jak paladynizm, kensai, barbarzyńca zostało zablokowane. - Każdy może rozpalić ognisko. Dodatkowo wpływ na leczenie w jego przypadku jest zależny od % obozowania - im więcej tym szybciej leczy nam życie. Leczenie dostępne jest dopiero od 40% obozowania. - Kołowrotek w Mistas można już używać. - Dodano drzewa cisowe na północy wschodniego półwyspu Britain. - Przeniesiono stajnie bankową bliżej wejścia. - Kowadło w namiocie, niedaleko kopalni Minoc, da się już używać. - Poprawione przemianowanie umiejętności gildyjnych na udoskonalone. - Długość oswajania może skrócić umiejętność Wiedzy o zwierzętach powyżej 100% nawet o 2s. - Zablokowana została możliwość ćwiczenia statystyk i umiejętności na strażnikach i nieśmiertelnych vendorach. - Ukrywanie na wierzchowcu jest teraz dostępne od 50% i 30 zręczności. Chcemy promowac aktywną grę z ukrywaniem. Jednakże nie jest to jakas duza szansa, ale możliwość jest. Można ukryć się na widmaku i nie trzeba już posiadać do tego 100%. - Okno statusu zwierzaka z komendy .status zostało zminimalizowane prawie 4-krotnie. To jeszcze nie koniec - w niedalekiej przyszłości spróbujemy jeszcze bardziej zminimalizować status wraz z auto odświeżaniem. - Obroża szakala można teraz założyć wraz z kompletem płyty - bonus od płyty zostanie zachowany. - Psucie przedmiotów podczas walki zostało przyspieszone, w tym najbardziej odczuwalne może być psucie zbroi. - Bonus od inskrypcji dla prota i arch prota został zastąpiony bonusem od inteligencji.
+Cennik sprzedaży chowańców Ceny zostały doszlifowane do trudności i czestości zdobycia potworów. Ponadto im bardziej chowaniec wycwiczony i starszy, tym droższy. Cena może wzrosnąć nawet dwukrotnie! Przykładowo prastary żuk kosztuje teraz 30k. Gracz może ocenić wartość chowanca zanim go sprzeda, prosząc o to tresera komendą "ocen".
+Cmentarz Mistas Niedaleko wschodniej bramy Mistas znajduje się mały cmentarz. Jest to miejsce z przeznaczeniem dla młodych, gdzie znajdą słabe szkielety. Na cmentarzu jest również wejscie do lochu, jednak jest ono na razie zasypane. Loch pojawi się już w przyszlej wersji!
Podziękowania należą się dzielnym testerom, dzięki którym wyłapaliśmy kilka błędów przed wprowadzeniem paczki zmian. Testerzy: Faza, Lucas, Leny i Buczuś. EDIT: Jeśli napotkacie na jakieś błedy, to nie krępujcie się i zakładajcie tematy na forum "Błędy i problemy".
|
|
|
Komentarzy [38] |
| | |
| | |
Wersja 1.13
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, mar 3 19:30, przez Incognito
|
+Spec loot - Dzikie jagody. Można nimi farbować ubrania. Spotkać je można w plecakach dzikusów. - Fletnia Pana. Instrument, na którym każdy potrafi zagrać. Uspakaja wszystkich wrogów w okół, posiada 6 użyć. - Kokon i połamane kryształy. Dwa dekoracyjne przedmioty. Jeden może wypaść z pajęczaków a drugi z żywiołaków kryształu. - Talizman Ilhamaris, to talizman bogini, jeśli nosiliśmy go podczas śmierci, możemy pomodlić się i zostaniemy wskrzeszeni (nie działa w domach). Wypaść może z Pani Lasu. - Mikstura niewidzialności to flakonik, który ukrywa wszystkich w okół swojego wybuchu nawet osoby na wierzchowcach. Wypada z lorda cieni oraz innych npc'ów z sufixem cieni/a.
+Poprawy mechaniki - możliwość ćwiczenia umiejętności na tych samych NPC'ach przez dłuższy czas, już nie powinna być możliwa. - specjalny atak 'wstrząśnienie' został osłabiony. - jeśli osoba zaproszona miała więcej niż jedną postać, suma czasu online była liczona tylko z jednej. Teraz powinno zliczać oba czasy. - kotły rozstawione w miastach etc, nie powinny już się psuć. - została dodana nowa komenda .podpis do zdjęcia podpisów z wydobytych materiałów. - gainy umiejętności na arenach zostały umożliwione tylko do 60%, natomiast gainy statystyk zostały zablokowane kompletnie. - statystyki wojennego młotu, pogromcy smoków, pogromncy żywiołów oraz młotu tytana zostały znacznie zmienione. - gracze ze statusem młody nie będzie mógł grabić przyjaciół bez tego statusu. - waga niepociętej skóry została zmniejszona. - runiczne narzędzia nie powinny już być zepsute przy pierwszym ich otrzymaniu. Także można już wszystkie naprawiać. - zbroja pierścieniowa, kolczuga i elfia płytowa, będą zabierać 8 zręczności. - można już czarować na płynących łodziach. - magiczne przedmioty będą się szybciej wyczerpywać. - zależność czaru Protection od medytacji w przypadku barda została zmieniona na umiejętność Muzykalność. - oswojone zwierzęta nie bedą uciekać na strefie NonPvP, jesli zostaną zaatakowane. - zapis stanu świata nie będzie przerywać iteracji na wytwarzaniu mikstur na kotle. - ilość fiolek wytwarzanych z jednego szkła to teraz 5. - pojawił się guzik naprawy w menu krawca i tworzeniu łuków. - emote xD będzie zmieniany na *szczerzy ryj*. - gainy ukrywania zostały znacząco przyspieszone. - pojawił się nowy NPC, który potrafi udoskonalić umiejętność Likantropia. - najdroższe składniki potrzebne do wytwarzania wyjątków mogą zastąpić te niższe. - prastary żuk został troche wzmocniony (ar, prędkość chodzenia), hiryu natomiast lekko spowolniony. - długość leczenia została uzależniona od liczby zrobionych kroków, nie od miejsca rozpoczęcia leczenia. - przyrost wiedzy o broni na zamówieniach został zwiększony.
|
|
|
Komentarzy [20] |
| | |
| | |
Wersja 1.12
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, gru 6 14:40, przez Mephisto
|
+System zaproszeń Możemy się od dziś cieszyć nowym systemem zaproszeń (referali). Od teraz o wiele bardziej będzie się opłacało ściągać nowe twarze na MW. Za zaproszenia możemy uzyskać nagrody materialne. W przyszłości możliwe, że ich liczba powiększy się o różne inne. Nagrody są następujące: - 120000 złota - 800 royalu - 800 ognistej skóry - 1600 desek ohii Oczywiście za 1 osobę, możemy dostać jedną nagrodę w dodatku jest ona podzielona na dwa stopnie. W pierwszym stopniu uzyskujemy większą część nagrody a w drugim mniejszą. Stopnie to nic innego jak czas spędzony online nowo zaproszonego, ktory dzieli sie na 24h oraz 48h. Dodatkowo jest możliwość otrzymania szlachetnej monety za 5 zaproszonych osób, czyli takich, które spędziły ponad 24h online. Więcej informacji w dziale System zaproszeń.
+Powtarzanie czynności Czynnosci w ktorych byla mozliwość zautomatyzowania powtórzeń, tak by zlikwidowac ciagłe wciskanie skrótów klawiszowych, zostala dodana iteracja do 30. Zajecia w ktorych sie ta zmiana pojawila to: - gornictwo - rolnictwo - zielarstwo - rybactwo - drwalstwo - uzywanie manekinow oraz tarczy strzeleckiej Dla osob ktore wola makra, zostala dodana opcja w komendzie .ustawienia. Można za jej pomocą wyłączyć powtarzanie.
+Nowy system kar za makro bierne. Koniec z oszustem. Zamiast pilnowania, będzie automatyczna kara w postaci blokady cwiczenia umiejetnosci oraz statystyk. Wszystko będzie można wykonywać normalnie, ale nie będzie za nic wzrostu umiejętności ani statystyk. Wszystkie umiejętności w okienku cech podświetlą się na czerwono, więc blokada na pewno nie umknie uwadze. Jesli 5 razy zle wypelnicie macroczeka w przeciagu 12h, dostaniecie blokade na 24h Jesli 3 razy nie uzupelnicie macroczeka (czas na uzupelnienie 2 min), dostaniecie tez blokade na 24h Oprócz tego macroczeki będą wyskakiwać 2x rzadziej niż wcześniej.
+Gildie. Wojna miedzy gildiami orderowymi i neutralnymi od teraz można wypowiadać z tygodniową przerwą od ostatniego wykupienia. Nie można się bić w miastach. Po wypowiedzeniu wojny, wszyscy członkowie gildii, którzy są online zostają o tym powiadomieni. Jeśli nie są zalogowaniu mogą odczytać list, wysłany na ich skrzynke pocztową. Został dodany delay na użycie komendy odejścia z gildii, w postaci 10 minut od ostatniej walki. Cena wykupienia się, z uwagi na delaye została podniesiona do 1,5k za każdego członka gildii.
+Handlarz. Vendor zyskał dostęp do kilku nowych możliwości. Od teraz można sprzedać przedmioty grupujące się na sztuki np zioła. Stare wystawione przedmioty, będą po staremu. Na nowych pojawi się dodatkowy opis w tooltipie z 'cena za sztuke'. Dodatkowo można likwidować masowo przedmioty mówiąc do kupca zdanie ze słowami 'nie sprzeda' + 'kilku'. Można wskazać pojemnik, z którego zostaną zdjęte ceny natychmiastowo ze wszystkich przedmiotów w nim się znajdujących.
+System zadań specjalnych. System zadań specjalnych został zmieniony. Teraz szansa na otrzymania takiego zadania jest zależna od wartości sprzedanych / oddanych przedmiotów NPCowi. Dokładniejszy opis systemu naliczania szansy jest opisany na naszej witrynie w dziale Różne, artykuł Zamówienia specjalne.
+Mniejsze poprawki - Przyspieszono ćwiczenie inteligencji i magi. - Została lekko zwiększona szansa na wyszycie wyjątków. - Powiększona szansa na zrobienie wyjątkowego runebooka. - Prot barda, nie będzie wydłużał już czasu poprzedniego prota, tylko schodził po swoim czasie - 90s. - Dodana strzałka kierująca do najbliższego uzdrowiciela dla młodych. - Śledzić będziemy osobę, nie ostatnie miejsce w którym przebywała. Jeśli natomiast śledzona osoba ukryje się na dłuższą chwilę, to tropiciel traci ślad w ostatnim miejscu gdzie dana osoba przebywała. - Wyczarowany portal druidyczny na magicznych ścianach, powinien już działać. - Przy kasowaniu poczty, nie powinny wyskakiwać już zera i jedynki. - Poprawione zostało wytwarzanie do pojemnika z materiałem. - Grzybków już nie powinno dać się przetwarzać. - Piach zmniejszył swoją wage, oraz wykopiemy go znacznie więcej z danej kratki jak i przetapiamy. - NPC'e tamowalne nie będą już grabić zwłok na strefie NonPvP. - Biegając na piechote, stamina będzie się szybciej odnawiać. - NPC'a po oddaniu zamówienia, poinformuje nas o możliwości wzięcia receptur. - Czcionka podczas zapisu wróciłą do swoich normalnych rozmiarów. - Ul na pszczoły ma nowy gump obsługi. Dodatkow, jeśli ul jest pusty to ma kolor szary. - Przycisk do wyłączenia wskazówek będzie pojawiać się dopiero po wyświetleniu 10 wskazówek, ale można je wyłączyć wcześniej w .ustawienia. - Kartograf powinien już skupować mapy świata zapisanych przez graczy. - Błąd z brakiem widoczności jednostronnej między wyspą ze skarpą a statkiem na wodzie nie powinien juz występować.
|
|
|
Komentarzy [20] |
| | |
| | |
Patch 4.1
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, gru 3 22:06, przez papke
|
+Poprawa Mistas W tym patchu poprawiliśmy błędy w Mistas oraz wprowadziliśmy parę zmian (głównie kosmetycznych). Z kopalni zostało usuniętych trochę śmieci z ziemi oraz nieco ją powiększyliśmy. Udało się nam ustalić, co było przyczyna nagłych connect lostów obok magazyniera oraz u architekta i wyeliminowaliśmy problem. Jednak takie kratki mogą pojawić się również w innych miejscach - w takim wypadku najlepiej bezpośrednio na IRC zgłosić to komuś z ekipy. Oprócz tego poprawiliśmy oznaczenia budynek / nie-budynek i przy okazji przypominam, że Świątynia jest budynkiem: koń, garbacz, krowa, locha z obory, czy na czym tam się jeszcze poruszacie, nie są mile widziane w budynku i straż bedzie w takim wypadku atakować ;)
+Karczmy Oprócz tego, że zostały już dobrze oznaczone (logoff w budynku karczmy bedzie trwał 30 sekund) to dodaliśmy możliwość szybszego wylogowania się na mouncie, jeśli karczma posiada małą zagrodę. Należy zatrzymać się jak najbliżej tej mini-zagrody, żeby znaleźć się w strefie oznaczonej jako "karczma". Na razie taką możliwość mają karczmy w Mistas.
+Mniejsze poprawki - Do Mistas został przeniesiony portal miejski. - Koryta z wodą można już używać (np myć badaże). - Można już się dostać na drugie piętro w Gildii Rzemieślniczej.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Patch 4.0
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, lis 27 01:36, przez papke
|
+CentreED oraz nowy MW Gate Jakiś czas temu ekipa WM dostała do dyspozycji narzedzie do edycji świata CentreED. Znacznie ułatwiło to nam pracę a dodatkowo teraz, oprócz edycji samych staticków, mamy możliwość zmieniania mapy. Co to dla gracza oznacza? Z pozoru niewiele, ale w praktyce pozwala nam na tworzenie rzeczy, które wcześniej nie były możliwe (przykładem tutaj jest kopalnia Mistas, która teraz znajduje się bezpośrednio przy mieście, czy brama wschodnia).
Podziękowania tutaj należą się byłemu GMowi Alley oraz Mephisto, który wprowadził w nowym MW Gate 3.19 patchowanie map do pobrania w dziale Download.
+Przebudowa Mistas W ramach przetestowania programu i sprawdzenia, jakie możliwości nam daje, postanowiliśmy na początek przebudować Mistas. Staraliśmy się nadać miastu średniowieczny klimat, dlatego podzieliliśmy je na 2 dzielnice: bogata (arystokratyczna) oraz rzemieślnicza.W związku z tym do miasta przybyło wielu nowych npców, których wcześniej nie było. Oprócz tego w Mistas pojawiło się parę budynków czysto klimatycznych, jak np. Dom publiczny, Odlewnia złota, Siedziba władcy Mistas, Więzienie miejskie wraz z sądem, Teatr miejski, Świątynia, czy liczne Garnizony strażnicze. Na chwilę obecną są one czystą dekoracją, ale w najbliższej przyszłości, kiedy już odbudujemy ekipe EM czy QM, mogą one posłużyć eventom (np. konkurs poetycki w Teatrze czy obrzedy religijne w Świątyni na poczatek i zakończenie jakiegoś Questu).
W Mistas pojawiło się również 5 siedzib nowych Gildii miejskich: Wojowników, Łuczników, Magów, Rzemieślników oraz Zlodziei. Na chwilę obecną do siedziby Wojowników zostanie przeniesiona obecna gildia walcząca, która znajduje się w Mistas. Pozostałe zostaną zapełnione, kiedy wprowadzimy nowy, uproszczony system gildii miejskich - miejmy nadzieję, że prędzej niż później ;)
Wejście do kopalni Mistas jest teraz "bezpośrednie" - czyli takie jak w Minoc. Wcześniej było rozwiązanie z portalem, które nie było zbyt idealne. Kopalnia znajduje się przy wyjściu północnym, tuż obok nowego portu.
Miasto zyskało również nowe wejście - brame wschodnią.
Poniżej zamieszczamy również mapę nowego Mistas wraz z legendą, żeby można było się łatwiej odnaleźć.
+Domki i pokoje do wynajęcia W nowym Mistas można wynająć 4 domki oraz 7 pokoi w karczmach: 3 w dzielnicy arystokratycznej i 4 w rzemieślniczej, w której też znajdziemy Właściciela (na piętrze). Ceny zostały ustalone na podstawie wielkości (wolno stojące domki sa trochę droższe niż pokoje w karczmach) oraz pod uwagę zostało wzięte to, że Mistas, jako miasto w strefie, oferuje duże bezpieczeństwo. Jeśli jednak ceny okażą się być na tyle zaporowe, że nie opłaca się tam mieszkać, to można to zgłosić - zawsze znajdzie się jakiś kompromis. Również, jeśli ceny są śmiesznie niskie, to warto o tym porozmawiać ;)
+Nowy targ Targ został trochę powiększony (przybylo kilka stanowisk) oraz przeniesiony - teraz znajduję sie niejako w centrum miasta, niedaleko budynku Banku. Stanowiska, skrzynie oraz zablokowane przedmioty zostały ręcznie przesunięte.
Błędy Mimo licznych testów i starań z naszej strony mogły się gdzieś przedostać błędy lub niedociągnięcia. Będziemy wdzięczni za zgłoszenia, a te najlepiej kierować bezpośrednio ekipantowi na IRC lub w zbiorczym wątku na forum - patch poprawiający ewentualne błędy powinien wtedy wyjść dość szybko.
|
|
|
Komentarzy [19] |
| | |
| |
| | | |