Zmiany - wersja 1.7
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, lut 1 20:30, przez Sortris
|
+Żywotność przedmiotów:
Wszystkie przedmioty posiadają teraz swoją żywotność, która maleje wraz z każdym naprawieniem przedmiotu. Wraz z zmniejszoną żywotnością, każde uszkodzenie ma większy wpływ na przedmiot. Żywotność jest widoczna w tooltipie.
+Mistrzowie:
Od 11:00 do 22:00 istnieje szansa na to, że pojawi się 3 godzinny przedział, w którym księgi Mistrzów będą aktywne. - Informacja na księdzie, że nie było dziś Mistrza. - Globalny komunikat, ze księgi niebawem bedą aktywne. - Tuż po zabiciu Mistrza na księdze pojawia się informacja, że księgi są dziś już nieaktywne.
Ważność czaszek została wydłuzona do 6 tygodni. Od przyszłego tygodnia Mistrzowie nie będą aktywni w środy i w niedziele.
+Wilkołak szaman (twardy pancerz):
- Ogólnie delikatnie zmniejszona redukcja obrażeń fizycznych wynikająca z runy twardy pancerz. - Dobry wilk traktuje srebro jak zwykłą rudę, a resztę lepiej redukuje. - Normalny wilk otrzymuje o trochę większe obrażenia od srebra i trochę lepiej redukuje inne rudy. - Słaby wilk otrzymuje bardzo duże obrażenia ze srebra, innych nie redukuje.
+Zatruwanie:
Używając umiejętności Zatruwanie na przedmiocie można sprawdzić, czy przedmiot jest zatruty i czym. - Od 80% umiejętności dodatkowo można sprawdzić liczbę ładunków. - Od 100% zatruwania dowiemy się kto zatruł.
+Modlitwy:
Za *modli się* możemy otrzymać: - Błogosławieństwo z przedziału 4-6 na wszystkie statystyki na czas 3 minut. Nie nakłada się na butle i normalnego blessa. - Oświecenie (efekt czaru In Lor) na czas 3 minut. lub - Uderzenie piorunem.
Z powyższą emotikonką należy stać kilka sekund. Możliwość modlenia się co 3 minuty. Nie należy nadużywać dobrej woli Valarów, gdyż może to się skończyć nawet śmiercią.
+Zmiany:
- Loot NPCów zabitych w strefie NoNPvp należeć będzie do gracza, który rozpoczął walkę. - U każdego tresera zamiast koni dostępne będą tylko 2 lamy. - Elfie długie łuki i Elfie łuki będą pojawiać się o wiele częściej w zwłokach nieelfich NPCów. - Można wypisać się z Gildii mając 1lvl.
+Poprawki:
- Nie można już prowokować NPCów z zadań gildyjnych przy pomocy umiejętności Prowokacja. - Wir i szalone ostrza nie psują zadań gildyjnych. - Można już wylewać zawartość kega (.wylej) do wszystkich śmietników. - Ogniste węże druida nie będą już ranić w strefie NoN-Pvp. - Wsparcie księżyca może już zostać użyte przez wilkołaka łucznika. - Można naprawiać kilt i hakamę u krawca. - Wytwarzanie alkoholu w baryłkach da w rezultacie jabłecznik o właściwościach alkoholu. - Strzelające NPCe nie będą już oddalać się poza zasięg swoich broni. - Można atakować stworzenie, którego właściciel przebywa w strefie NoN-Pvp. - Poprawione rozkładanie golema. - Stan zużycia narzędzi powinien być nadawany poprawnie.
| | XXVI Mistrzostwa Sosarii:
XXVI Mistrzostwa Sosarii odbędą się w niedzielę (05.02.2012) o godzinie 19.00. Zapraszamy!
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| | |
TeamSpeak3 - Dostęp
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, sty 4 22:21, przez Jam Lasica
|
Do połączenia z serwerem TeamSpeaka nie potrzebne już jest hasło (stare hasło jest nieaktualne).
Aby otrzymać dostęp do serwera, należy połączyć się z TS z tokenem, który nada prawo logowania się do serwera. Token można odczytać w własnym profilu. Jeżeli nie masz tokenu, możesz go wygenerować za pomocą przycisku: Przegeneruj token do TS. Token można użyć albo używając linku kliknij (pod tokenem), albo wpisując w polu One-time privilege key w TeamSpeaku. Jeżeli chce się skorzystać z serwera na innym komputerze - należy albo wygenerować nowy token (tracać dostęp na starym komputerze) albo poprzez uzgodnienie identyfikatora klienta - później zostanie to opisane.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Zmiany - mała wersja 1.6
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, paź 15 23:22, przez Loscan
|
+Miastowi NPC vs Ekonomia:
- Asortyment vendorów został wzbogacony o sztabki rudy, drewniane deski i pociętą skóre, w (prawie) wszystkich możliwych rodzajach (royal, ohii, ognista itd.), w znacznej liczbie i w stosunkowo wysokiej cenie. - W związku z wzrostem cen materiałów, wzrosły ceny napraw. - Vendorzy już nie powinni wyrzucać przedmiotów na ziemie (tyczy się artefaktów). - Usunięta została zniżka z tytułu posiadania gildii miejskiej. Mamy nadzieję, że ustalone przez nas ceny nie będą konkurencyjne wobec Waszych usług - jeśli tak jest, to prosimy o jak najszybszy kontakt.
+Likantropia i Wampiryzm:
- Możliwość zarażenia się chorobami została ograniczona do rasy Ludzi. Wszystkich, którzy zarazili się wcześniej a nie są ludzmi ("Człowiek" w paperdollu) powinni w miare możliwości się wyleczyć - Ekipa w ramach promocji będzie w tym pomagała (w terminie bliżej nieokreślonym).
+Komendy:
Dodana została nowa komenda .ustawienia, która skupia w sobie funkcjonalności: - Podpowiedź dnia - .toplista - .konto - .cenzura - .gong - .obrazenia Wylistowane komendy zostały usunięte.
Komenda .opis zmien umożliwia dostosowani wielkości opisu do naszych potrzeb od 1 do 20 linii tekstu.
+Bronie, Pancerze, Artefakty:
- Ozdobny Topór będzie od teraz nosił nazwę Topór Zdobiony. - Topór Zdobiony, ze względów graficznych przejął właściwości broni Topór Bojowy (i vice versa) (głównie chodzi o jedno-dwuręczność). Do czasu stworzenia nowego patcha do MW-Gate'a jedyna możliwość założenia Toporu Zdobionego to 2 klik. - Bronie elfickiej maści, takie jak Elfia Maczeta, Promienisty Sejmitar czy Topór Zdobiony będą miały teraz szansę pojawić się w zwłokach wszystkich potworów. - Po rozładowaniu artefakty będą rozpadały się całkowicie. - Od teraz wszystkie bronie będą niszczyły zbroje. Liczymy na powstanie tematu, w którym gracze będą oceniać czy prędkość psucia się zbroi nie jest zbyt duża/zbyt mała.
+Poprawki:
- Modlitwa Piekielny Sztorm mrocznego rycerza nie będzie już działać na cudze wierzchowce w strefie NonPvP. - Po wskrzeszeniu chowaniec nie będzie miał many oraz staminy. Ponadto wskrzeszone zwierze zachowa imie sprzed śmierci. - Golem po wyłączeniu przyjmuje postać skrzynki, która trafia do plecaka właściciela. Odtworzyć golema możemy z powrotem ze skrzynki. - Wszystkie czary podklas (wilkołak, paladyn, mroczny rycerz, itd) będą paliły manę przy dłuższym trzymaniu. - Do książek kucharskich dodana została opcja tworzenia 'to, co ostatnio'. - Dodana została animacja przy używaniu umiejętności 'Rozmowa z duchami'. - Czarowanie przy pomocy pisanego tekstu i różdżek, broni podklas i pierścieni podklas zostało poprawione. - *emoty* nie będą już wydawały dźwięków, jeśli postać znajduje się pod postacią ducha. - Runebooki będzie można oprawiać w skórę od 110% umiejętności inskrypcji. - Obrońcy w strefie NonPvP zostali ulepszeni. - Od teraz, przenoszenie się chowańców podążających za nami poprzez portale na schodach będzie działać prawidłowo (np. Esencje wyjście u Paroxymusa). - Pojawiły się podpowiedzi dnia (nowe podpowiedzi wysyłamy na incognito@mw-shard.pl). - Pojemniki z zawartością nie będą uwzględniane w liście przedmiotów do sprzedaży (komenda "chciałbym to sprzedać). - Poprawione nazwę przedmiotu "Obi". - Poprawiono moc butli białych i niebieskich w zależności od statystyk. - Zmienił się zwój w więzieniu - będzie dodatkowo uwzględniał imię Valara, który umieścił tam gracza. - Zmieniono jadłospis Mustanga - będzie jadł teraz owoce i warzywa.
| | Dotacje:
W asortymencie sprzedawcy upominków pojawiły się nowy przedmiot, oczekiwany Kamień Dusz. - Pobłogosławiony - Bez limitu czasu - Przypisany do postaci - Można go używać tylko, gdy jest unieruchomiony w jakimś budynku - Ładuje się jedna umiejetnościa. - Ma możliwość douczenia nas (musimy mieć przynajmniej 1%) w umiejętności, która jest na kamieniu. - Po nauczeniu umiejętności psuje się - można przechować jego szczątki jako pamiątkę. - Koszt 5 królewskie monety.
Komenda .dotacje będzie wyświetlać kwotę wpłaconą na serwer oraz dostępne królewskie monety.
|
|
|
Komentarzy [24] |
| | |
| | |
Zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, lip 29 04:43, przez Kadil
|
+Ćwiczenie postaci:
- Szybkie gainy: Zmieniony zostały zasady szybkich gainów, teraz ograniczenie będzie dotyczyło pojedyńczych statystyk, a nie ich sumy. Dodatkowo zostało znacząco zwiększone przyśpieszenie. Nie chcemy, aby gracze "kaleczyli" swoje postacie robiąc np. 60/90/10 i dopiero zaczynali grać. Dodatkowo zmiana ma na celu głównie skrócić czas potrzebny na stworzenie grywalnej postaci. Limity statystyk wynoszą: magowie: 60/40/60, niemagowie: 75/75/10.
- .gain: Komenda jest dostępna od sumy statystyk 140 i kumuluje się z "Szybkimi gainami". Zwiększony został bonus do przyrostu statystyk pod wpływem .gain.
W niedalekiej przyszłości będziemy chcieli zwiększyć gainy skilli.
+Inne:
- Widmowe zwierzęta: Wyrównano statystyki wszystkich widmowych zwierząt. Został zmieniony sposób spawnowania się widmowych wierzchowców - teraz będzie losowy widmak w każdym miejscu.
Dodane zostały nowe rodzaje widmowych wierzchowców, są nimi: Garbacz, Żuk, Niedźwiedź, Worg. Szansa na respawn nowego rodzaju widmowych zwierząt jest zdecydowanie mniejsza niż Lam, Koni, Ostardów.
- Poprawki: Został poprawiony kolor zwłok widmowych potworów (np. widmowy jaszczur). Drewnianą tarczę powinien już naprawiać stolarz, nie kowal.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, lip 26 00:00, przez Yava
|
Nowości:
- Macro OpenDoor Można już używać makra OpenDoor dostępnego bezpośrednio w kliencie. Aby otworzyć drzwi trzeba stać i patrzeć się bezpośrednio na nie. - ToolTip - przedmioty Stan przedmiotu będzie widoczny w dwóch nowych parametrach wyświetlanych w tooltipie. Parametry to: "Stan" - odpowiada za poziom zniszczenia przedmiotu. "Moc" - odpowiada za wypełnienie mocą magików. Każdy arcymistrz rzemiosła (bądź mistrz identyfikacji lub wiedzy o broni) jest w stanie oznaczyć - odczytać stan/moc przedmiotu, który jest wstanie zrobić. Tak więc możliwe jest, że druciarz umieści stan np. pily stolarskiej. A stolarz oznaczy stan dzikiej laski. Stan/Moc można odczytac/ustawić przez kryształek umiejętności bądź przez .um [nazwa]. Stan/Moc zniknie z opisu, gdy ulegnie zmianie jego Stan/Moc, to znaczy, że jeżeli zaczniemy używać sejmitara to jego opis stanu ulegnie zatarciu, tak samo jeżeli użyjemy magika to jego moc spadnie i ulegnie zatarciu. Główne zastosowanie Stan/Moc to handel - dlatego zachęcamy wszystkich uczciwych sprzedawców do oznaczania swoich produktów. - Wierzchowce Nie potrzebna już jest wiedza o zwierzetach do jazdy na: Bagienny Garbacz, Szalony Ostard, Mustang, Niedźwiedź Polarny, Dziki Garbacz, Worg, Cu Sidhe i Lodowy garbacz.
Poprawki techniczne:
- Togi Nie będzie już naliczane AR od tóg za kapturem (również tej z dotacji). Jedyną togą, która daje AR jest Toga Mistrza. - ToolTip Zmienił się sposób zapisywania ToolTipu - zmiana całkowicie niewidoczna dla graczy. - Prowokacja i inne skille Nie można już używać żadnych skilli będąc sparaliżowanym - w szczególności prowokacji barda. - Paladyn i MR Można już ćwiczyć na czarach, które mają delaye na rzucenie - oczywiście czar rzucany w trakcie delayu będzie nieudany, ale gain naliczony. - Blessy maga Poprawnie będzię naliczany bonus wynikający z INTa. - Wymiany kont Uwzględniać będą oszusty na koncie oraz królewskie monety (wcześniej to drugie nie działało). - Łucznik Usunięcie blokady maksymalnego dystansu (było 12 niezależnie od parametrów broni). - Inne Błąd nazwy przedmiotu w menu druciarstwa Uzdrowiciele będą reagować na 1 kratkę (wcześniej reagowali na 2).
| Dotacje: W tym miesiącu niestety kwota dotacji jest powiększona o koszt domeny. Opłata jest całoroczna i wynosi 54.90 PLN
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Nowości i dotacje
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 20 15:00, przez Yava
|
Poprawki techniczne:
- Nowa komenda .obrazenia {color} Komenda służy do włączania/wyłączania nowej funkcjonalności jaką jest wyświetlanie liczby otrzymanych obrażeń. Standardowo wyświetlany jest komunikat w kolorze czerwonym, który możemy zmienić poprzez parametr {color} określany liczbowo w zakresie od 1 do 999. Paleta kolorów dostępna jest w programie InsideUO. - Poprawiona komenda: .status Obecnie będzie wyświetlać umiejętności, które przekroczyły wartość zero. - Pośmiertna toga Przedmiot stracił możliwość farbowania oraz status przedmiotu pobłogosławionego. - Wyrażanie emocji po spożyciu alkoholu Tekst wyrażający emocje nie będzie już zmieniany przez efekt upojenia alkoholowego. - Animacje walki Zmieniono niektóre animacje walki orężem oraz dodano nowe. Wyeliminowano błędy, których efektem była walka ręką bez broni oraz dodano odpowiednie animacje dla broni zależnie od zadawanych ran. Dodano efekt walki drugą ręką w przypadku broni dwuręcznych takich jak: sai, daisho. Najciekawsze animacje widoczne są na pieszo (głównie bronie z kategorii miecze). - Nowe postacie Zablokowano możliwość opuszczenia komnaty wybory rasy, gdy nie rozdysponujemy wszystkich punktów statystyk i umiejętności. - Kupiec Będzie miał możliwość skupowania dla nas przedmiotów za maksymalną cenę 1 mln gp. Dodatkowo nie będzie już mówił "Kupywać" a "Kupować".
| Dotacje:
W asortymencie sprzedawcy upominków pojawiły się nowe przedmioty. Wszystkie są pobłogosławione oraz przywiązane do osoby która je zakupi. Przedmioty istnieją przez 30 dni od ich zakupu.
- Szata z kapturem Toga z kapturem o nieprzeciętnych walorach estetycznych. Koszt 3 królewskie monety.
- Płaszcz Łowcy Wyjątkowy płaszcz, który świetnie komponuje się z Szatą z kapturem Koszt 2 królewskie monety.
Szata z kapturem oraz Płaszcz Łowcy dostępne są w 12 kolorach, które możemy zmieniać u sprzedawcy upominków przekazując mu je na chwile, aby zafarbował je na inny kolor.
- Sakwa na złoto Sakwa na złoto jest przedmiotem o unikalnych właściwościach magicznych. Wkładać możemy do niej jedynie złoto, które po pewnym czasie zostaje, za sprawą magicznych mocy, przeniesione do naszego banku. Złoto przenoszone jest po 1 minucie od wrzucenia go do sakwy, a każde kolejne włożenie złota resetuje czas potrzebny do przeniesienia złota do banku. W przypadku gdy złoto jest w sakwie, a gracz zostaje zabity, zostaje ono w zwłokach postaci. Koszt 1 królewska moneta.
- Motylek Został poprawiony (znacznie wydłużony) stan sytości po spożyciu porcji motylka. Zmiana tyczy się również wszystkich motylków zakupionych wcześniej.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [16] |
| | |
| | |
Dotacje
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 15 18:26, przez Yava
|
Dotacje - Sprzedawca upominków
W karczmie (na moście w lewo) w Mistas pojawił się nowy Sprzedawca Upominków. Wszystkie przedmioty mogą być używane tylko i wyłącznie przez postać, która wykupiła upominek. W jego (jak innych Sprzedawców) asortymencie pojawiły się nowe przedmioty:
- Runo Powrotu Duszy Runo służy do przeniesienia duszka w wybrane przez nas miejsce. Runo można zaznaczyć tylko i wyłącznie będąc żywym - przez 2 klik na runo (wojownik/mag/łucznik = każdy). Aby przenieść naszą dusze we wskazane miejsce należy albo użyć runa przez lastobject albo przez komendę .dotacje rpd. Z runa można skorzystać raz na 1 minutę. Runo jest pobłogosławione i korzystać może z niego tylko ten, kto je wykupi. Runo jest ważne tylko przez 30 dni. Koszt 1 królewska moneta.
- Motylek Nowy specjał dla każdego łakomczuszka. W ofercie sprzedawcy upominków pojawiły się dwa Motylki, które wskazują wyjątkowe walory smakowe. Każdy kto skosztuje chociaż jednej porcji tego dania naje się optymalnie (głód/białka/witaminy/węglowodany). Niezależnie czy jesteśmy niedożywieni czy przejedzeni. Motylek jest pobłogosławiony i występuje w wersjach. Motylek za 1 królewska monetę ma 15 porcji. Motylek za 3 królewskie monety ma 50 porcji.
- Aksamitny Płaszcz i Kunsztowna Toga Ci, którzy mają już dość nudnych i nieciekawych kolorów dostępnych za pomocą farbek i wiaderka, na pewno ucieszy wiadomość, że sprzedawcy zaczęli oferować togi i płaszcze w ciekawych nowych kolorach. Toga i Płaszcz są pobłogosławione. Dostępne jest po 12 kolorów dla Tóg i dla Płaszczy (różnych - razem 24). Zmiany koloru przedmiotów można dokonać przez przekazanie przedmiotu Sprzedawcy Upominków - wybierze on wtedy nowy losowy kolor dla przedmiotu. Po 30 dniach od zakupu przedmioty zostaną usunięte. Koszt nowych ubrań to 1 królewska moneta.
Wszystkie oferowane produkty albo mają ograniczenia czasowe, albo ograniczoną liczbę użyć, dlatego możemy w łatwy sposób wprowadzić nowe przedmioty, usunąć stare, zmienić ich działania. Zapraszamy do dyskusji na temat dotacji na forum. W przyszłym miesiącu zamierzamy wprowadzić kolejne upominki, dostępne za drobne kwoty. Naszym celem jest, aby wielu graczy wpłacało po 5-10zł, a nie pojedyncze osoby po 50-100zł. Stan dotacji na dziś: 61,71 PLN a potrzebne jest 209 PLN - czas jest do 27 czerwca.
| | Galeria: | | Inne drobne zmiany
- Od teraz wysyłać listy można podając tylko i wyłącznie prawdziwe imię postaci (wcześniej można było również na incognito gracza). - Na aukcji, w widoku zawartość przesyłki pocztowej pojawiły się grafiki przedmiotów "pokolorowane" tak jak itemy. - Zmieniła się czcionka i kolor wiadomości od Valarów (teraz również będzie można dostać wiadomość od bezpośredniego GMa).
|
|
|
Komentarzy [13] |
| | |
| | |
Naprawianie
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 9 01:20, przez Yava
|
Naprawianie
NPCe takie jak: kowal, łucznik, stolarz, majster i krawiec posiadły umiejętność naprawiania swoich wyrobów. Aby dany NPC naprawił nasz przedmiot musimy posłużyć się komendą "napraw" oraz wskazać przedmiot, który chcemy naprawić. Dodatkowo poprzez komendę "wycen" możemy się dowiedzieć o kosztach ewentualnej naprawy.
Cena usługi zależy od: - stopnia zniszczenia przedmiotu - materiału z jakiego jest wykonany
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 5 19:25, przez Yava
|
Nowości techniczne: - Tooltip w przypadku wyświetlania wyjątków będzie zawierać więcej poziomów. - Zostało umożliwione zapominanie magii, łucznictwa do 1%. - Postać do 24h online, będzie mogła nauczyć się magii i łucznictwa - Rośliny, które zasialiśmy będziemy mogli już zaorać. - Medytacja nie będzie już wpływać na jakość Blessa. - Opuszczając więzienie postać będzie trafiała przed Mistas. - Został zmniejszony zasięg widzenia NPC'ów, aby nie zaczeły nas gonić kiedy my ich jeszcze nie widzimy. - Skrzynia powiernicza otrzymała możliwość użycia komendy .sortuj - Kiedy wilkołak użyje emota *wyje*, nie tylko zobaczymy emota ale także usłyszymy wycie.
Poprawki techniczne: - Bonus do walki u barda podległ redukcji tak jak i u innych klas. - Poprawione literówki w prefixie magików i komunikacie gongu. - Poprawiony błąd, w którym szpony nie podlegały redukcji procentów do umiejętności. - Został zniesiony delay na leczenie / medytacje po założeniu magików i artefaktów. - Żywiołak Trucizny, będzie po sobie zostawiał już zwłoki. - Złodzieje stracili możliwość okradanie 'Młodych', zajrzeć do plecaka mogą nadal. - Otwieranie portalu ze środka komnaty Mrocznego Ojca, zostało poprawione.
Kryształy: - Górnik stracił możliwość łupania kryształów. - Miejski Mag (npc) będzie od teraz sprzedawał kryształy.
Łucznik: - Zostały przebudowane parametry łuków i kusz: - zasięg - wymagania na kłody i siłe - zadawane obrażenia oraz prędkości - Szybkostrzelna kusza już nie będzie strzelać w biegu. - Bug z nauką łucznictwa w party został poprawiony.
Strefa NoNPvP: - Wilkołak wojownik nie może już paraliżować dzikiwm skowytem. - Bard już nie będzie nas męczył zrzucaniem z wierzchowca.
Chowańce: - Po wydaniu komendy 'stop' swojemu chowańcowi, przestaną nas chronić jeśli wcześniej użyliśmy komendy 'brońcie'. - Chowańce nie powinny już za nami wychodzić, kiedy jesteśmy duchem. - Kiedy jesteśmy pod ochrona naszych zwierzaków i zabiją przeciwnika automatycznie przerzucą sie na kolejnego, który nas atakował.
|
|
|
Komentarzy [20] |
| | |
| | |
Gong w Yew
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 1 22:06, przez Jam Lasica
|
Po kilku godzinach cieżkich prac budowlanych w okoliach Yew, powstała konstrukcja wraz z mechanizmem Gongu. Twórca i głównym projektantem był Nuoyy - Architekt, ktory za opłatę w wysokości 120 000 złotych monet podjął się próby stworzenia nowej atrakcji w najniebezpieczniejszej części Sosarii. Nuoyy jest znany z wielu nowatorskich projektów, ale czegoś takiego jak dziś jeszcze nigdy nie zrobił. 348 kartek papieru, 3 metry ołówka, 16 linijek i 48 litrów herbaty było potrzebne do zaprojektowania podestu wraz z mechanizmem.
Gong
Przytrzymując dzwignię gongu, można co 10 sekund uruchomić mechanizm, który spowoduje uderzenie. Dzwięk uderzenia jest słyszalny w całej Sosarii, niezależnie czy postać jest na innej mapie, czy też w lochu, czy cwiczy umiejętność w lesie, czy też znajduje się w własnym domu. Aby pociągnąć za dzwignię trzeba być gotowym do walki i mięc odpowiednią siłę - słabełusz albo młodziak nie ma nawet co próbować. Po uruchomieniu mechanizmu blokuje się on na jakiś czas. .gong - dzięki tej komendzie można zablokować niechciane komunikaty - chyba, że się jest blisko gongu, wtedy mimo wszystko usłyszy się jego dzwięk.
W budowaniu gongu pomógł Goblin.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| |
| | | |