Każda grupa npeców posiada własne słabości. Wyróżniamy siedem podziałów npeców, wobec których poznajemy słabości stworzeń. Są to:
- Słabości bagiennych stworzeń - Słabości dzikich stworzeń - Słabości prawych stworzeń - Słabości ludzkich stworzeń - Słabości zwierząt - Słabości pająków - Słabości demonów
Podczas zabijania stworzeń z poszczególnych rodzajów uczymy się jak efektywniej się przed nimi bronić i skuteczniej ich atakować. Wobec tego wyróżniamy sześć etapów lepszego poznania przeciwnika. Odpowiednio najpierw uczymy się skuteczniej zadawać obrażenia, a następnie lepiej się bronić. Dane etapy poznania przeciwnika działają na zasadzie:
0.Laik 1.Poznający - Dodatkowe 2% obrażeń wobec poznanych stworzeń. 2.Zaczyna rozumieć - Zredukowanie 2% obrażeń otrzymanych od poznanych stworzeń. 3.Morderca - Dodatkowe 4% obrażeń wobec poznanych stworzeń. 4.Postrach - Zredukowanie 4% obrażeń otrzymanych od poznanych stworzeń. 5.Pogromca - Dodatkowe 6% obrażeń wobec poznanych stworzeń. 6.Lowca - Zredukowanie 6% obrażeń otrzymanych od poznanych stworzeń.
Do osiągnięcia kolejnego etapu wtajemniczenia w walce wobec danych stworzeń trzeba odpowiednią ilość danych stworzeń zabić. Trzeba to rozumieć tak: żeby osiągnąć 1 etap wtajemniczenia odnośnie słabości pająków trzeba zabić odpowiednią ilość pająków. Ilość zabitych stworzeń z danego rodzaju jak i ilość pozostała do osiągnięcia danego poziomu wtajemniczenia w walce wobec tych stworzeń wyświetla się w Cechach.
|