Kolejne zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, wrz 2 21:16, przez Fris
|
+ Gildie Miejskie
- Przyrost reputacji za zadania został podwojony. - Nie ma spadku reputacji za nieukończone/spalone zadanie. - Dodany bonus godzin do .gain start za wykonanie kompletnego zadania. W zależności od poziomu gildii wygląda to tak: będąc na poziomie lvl 3 - dostajemy dodatkowy bonus .gain start 30 min za zadanie, lvl 4 - 1h, lvl 5 - 2h. Nie obowiązuje to gildii rzemieślniczych i złodziei. Tu nie zmieniło się nic. - Do nagród za wykonane zadanie doszły magiczne przedmioty o poziome zależnym od lvlu w gildii, od doskonałych na niskich poziomach do boskich na 5 lvlu. Dla gildii rzemieślniczych poziom magicznych przedmiotów będzie o 6 lvli niższy.
+ Pozostałe zmiany:
- Poprawione: Kara za duszkowanie nie będzie obejmować przejść między krainami. - Poprawione: Modlitwa Strach Mrocznego Rycerze ponownie ma delay na 10 minut. - Zmienione: Strażnik Bram Piekielnych i Starożytny Wampir będą dropić również magiczne przedmioty niezwykłej jakości. - Zmienione: Przedłużony został czas aktywności runa powrotu do 7 dni realnych. - Zmienione: Jeśli gracz stał się kryminalistą na terenie miasta, a miał konia lub lamę to jego zwierzak również zostanie zaatakowany przez straż. - Zmienione: Nie można już wskrzeszać wylogowanych duszków. - Zmienione: Maksymalna ilość kumulacji komendy .gain start została podniesiona do 30. - Dodane: Dodano portal w okolicach Montor.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Kolejne zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, sie 30 21:53, przez Fris
|
+ Duchy graczy
- Gracz pod postacią ducha ma teraz możliwość wyboru czy chce zostać wskrzeszony. Do tego służyć będzie okienko, które pojawi się duszkowi gdy ktoś będzie próbował go wskrzesić. - Wszystkie duszki będą teraz miały włączonego wara, którego nie da się wyłączyć. Wprowadziliśmy to jako jeden z elementów pomocnych w odzwyczajeniu graczy od duszkowania. Ponadto kara za duszkowanie będzie flaga nakładana na postać, która uniemożliwi mu wejście do lochu pod postacią ducha oraz wyrzuci go z niego jeśli się w nim znajduje. Żywy gracz z flagą może wejść do lochu. Czas kary to 48 godzin czasu rzeczywistego. Screeny lub filmiki z biegającym bez celu duchem proszę zgłaszać ekipie.
+ Prawdziwy Morderca
- Każda postać która ma na swoim koncie co najmniej 50 morderstw automatycznie dostanie flagę która uniemożliwi mu zaznaczać/zgłaszać graczy blue gdy sama stanie się blue.Dodatkowo w oknie Cechy została dodana informacja dla morderców o tym ile to osób zabili. Chcemy w ten sposób powstrzymać morderców ukrywających się pod postacią blue, a którzy nadal chcą grać jak mordercy, tyle że z możliwością zaznaczania.
+ Pozostałe zmiany:
- Poprawione: Cudotwórca działa już prawidłowo, a cały proces został skrócony do ok. 5-10 minut. Dodane zostały też nowe dialogi by gracz wiedział co ma robić. - Poprawione: Artefakt Tekagi Magii będzie dawać bonus do walki pięściami. - Poprawione: Duchom z Nawiedzonej Kopalni został lekko poprawiony loot. - Poprawione: W karczmie Vesper działa szybki logout. - Poprawione: Nie da się już wypisać kwitu na kwit. - Poprawione: Zbroja exodusa daje teraz o 1 punkt więcej armora niż Wyjątkowej jakości utwardzana skórzana zbroja z mistyku. - Zmienione: Modlitwa Porażenie Mrocznego Rycerza działa również na graczy oraz ma usunięty delay na ponowne użycie. - Zmienione: Modlitwa Mrocznego Rycerza Strach trwa teraz 3 minuty i nie ma delaya na ponowne użycie. - Zmienione: Paladynowi nie będzie spadać gorliwość za atakowanie blue graczy. - Zmienione: Kryminalista nie dostanie okienka do zgłoszenia mordercy. - Zmienione: Czas rzucania czaru Cios Wyverny został wydłużony o 2 sekundy. - Zmienione: Loot magicznych przedmiotów u Strażnika Bram Piekielnych, Starożytnego wampira i Wężowego smoka został zmieniony. - Zmienione: Modlitwa Paladyna Majestat trwa teraz 3 minuty. - Zmienione: W loocie troli będzie więcej oprawionych świń.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Serwer
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2019, sie 20 00:13, przez Fris
|
Serwer Mysterious World
Jak zapewne zauważyliście serwer MW był w ciężkim położeniu. Były niepewne czasy, na szczęście prace nad serwerem będą nadal kontynuowane, a dotacje na utrzymanie serwera w niedługim czasie będą otwarte. Proszę się nie martwić. Niebawem wszystkie informacje i regulaminy będą udostępnione w odpowiednich działach.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Paczka zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, sie 17 12:09, przez Fris
|
+ Stare portal
- Przywróciliśmy system starych portali. Czyli tych z tabelką do wyboru celu i bez opłat. Na razie będą one prowadzić do brit i minoc w starym miejscu oraz do yew i deluci w nowym. Portale z kryształami (czyli te które były do tej pory) będą funkcjonowały niezależnie od starych.
+ Nowy ekwipunek na start
- Zmieniliśmy całkowicie to co nowa postać dostaje, gdy po raz pierwszy pojawi się w świecie gry. Oprócz przedmiotów typowych dla umiejętności wybranych przez gracza, każda postać dostanie również:
Mag - zbroję skórzaną nowicjusza wyjątkowej jakości z armorem pomiędzy śnieżną, a kamienną w kolorze zielonym. Łucznik - zbroję skórzaną nowicjusza wyjątkowej jakości z armorem takim jak kamienna w kolorze zielonym. Wojownik - zbroję pierścieniową nowicjusza wyjątkowej jakości z armorem takim jakby była z blooda w kolorze zielonym. Wszystkie te zbroje blessed i przypięte do postaci, która ją otrzymała.
Dodatkowo każda postać nie zależnie od klasy dostanie:
- 2000 sztuk złota, po 100 mikstur biała, niebieska, czerwona i czarnych umieszczonych w plecaku, a plecak ten pojawi się w skrzyni bankowej. - magiczna witalna szarfa oraz stabilny pierścień umieszczony w plecaku, a plecak pojawi się w skrzyni bankowej. - plecaki z vendorowym jedzeniem, oddzielny dla chleba, sałatki, ciasteczek, sok kokosowy i ser w jednym. - plecak z jedzeniem bogów czyli 2 elfie całusy i 2 ogonki szczuroczłeka, jakości takiej jakby wykonała je osoba mająca 100 gotowania. Każdy z tych plecaków będzie w plecaku z nazwą jedzenie również w skrzyni bankowej. Wszystkie powyższe przedmioty jak i plecaki będą blessed i przypięte do postaci, która je otrzymała.
Przedmioty z wybranych umiejętności takie jak: strzały, narzędzie i bronie będą wyjątkowej jakości blessed i przypięte do postaci. Pozostałe przedmioty które nie są blessed, mimo wszystko będą przypięte do postaci.
+ Pozostałe zmiany:
- Zmienione: Ogłosić morderce można tylko pod postacią ducha. - Zmienione: Przedłużenia wynajmu domu w mieście można dokonać w dowolnej chwili. - Zmienione: Pojemność skrzyni bankowej została zwiększona. - Poprawione: Dodana blokada na stawianie ścian w pobliżu portali z areny.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Paczka zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, sie 9 14:26, przez Fris
|
Paczka Zmian:
+ FPS Auto Patcher
- Z racji że nie da się tego programu zablokować, a i nie ma komu graczy pilnować więc postanowiliśmy pozwolić na jego używanie. Chwilowo link do tego programu będzie w dziale info na naszym kanale discord. Dla tych co nie wiedzą FPS Auto Patcher to program zwiększający ilość wyświetlanych klatek w grze przez co postać biega płynnie. Ma to jednak jeden minus. Osoby które nie używają tego programu będą widzieć dziwne przeskoki tych postaci które go używają. Jedyną radą na to jest używanie tego programu. Chciałbym by było inne wyjśće z tej sytuacji ale go nie ma.
+ Nowe Zbroje
- Dodana została zbroja kryształowa. Docelowo dla łuczników i magów bitewnych. Wykonuje ją płatnerz. By móc ją zrobić należy odnaleźć tajniki tworzenia takich zbroi. Tajniki te zdobywa się w PVM z tych samych potworów co tajniki na smoczą zbroje. Do jej stworzenia potrzebna jest ruda (tak samo jak w przypadku smoczej zbroi) oraz czysty kryształ, który można zdobyć z kryształowych potworów. - Dodana została również zbroja skórzana żniwiarza dla magów. Uszyć ją może krawiec. Także i w tym przypadku potrzebne są tajniki wytwarzania tego typu zbroi. Do jej stworzenia potrzebna jest skóra oraz drzewo żniwiarza.
+ Poprawki:
- Poprawiono: Straż powinna atakować agresora, a nie ofiarę, także w mieście wind. - Poprawiono: Wszystkie artefakty zostały ulepszone. Łuk Mrozu ma poprawioną umiejętność. - Poprawiono: Do skrzyń w domach na wynajem mają teraz dostęp wszystkie postacie z konta właściciela. - Poprawiono: Zablokowane zostało wskrzeszania oswojonych stworzeń w przypadku gdy właściciel i wskrzeszający nie są przyjaciółmi. - Poprawiono: Władca portali gildii Leśni Łowcy nie sprzeda już portalu do Luny. - Zmieniono: Wytwarzanie przedmiotów w iteracji dla umiejętności rzemieślniczych będzie tera liczyć do 50-ciu przedmiotów zamiast do 50-ciu prób. - Zmieniono: Czas na przedłużenie wynajmu domu został zwiększony dwukrotnie.
| | News: |
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Niefortunne zdarzenia
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2019, lip 28 20:10, przez Fris
|
Ten Ognisty Portal był dziwny, coś z niego się wydostało jakieś złe duchy, wręcz można powiedzieć demony. To nie, są zwykłe upiory, z którymi można walczyć, lecz duchy morderców. Znalazły one wyjście z piekła, aby dalej zabijać dla swojej uciechy, tylko teraz nie swoimi rękoma. Całe szczęście zamykający portal wciągną je z powrotem do otchłani, niestety duchy zdążyły już nabroić. Trzeba znaleźć osoby, które to zrobiły. Jak i tych, którym się nie udało przeżyć.
----------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------ Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w queście, który będzie trwał cały tydzień więcej informacji znajdziecie tu LINK
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Magiczne przedmioty oraz nowe stworzenia
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, kwi 13 21:37, przez yankee
|
+ Magiczne przedmioty:
- Zwiększono ilości magicznych przedmiotów w większości potworów, szczególnie zwiększono ilość ubrań i biżuterii w stosunku do zbroi i broni, wychodzi obecnie pół na pół w lepszych stworach. - W większości mobów zwiększono poziom magików jakie można znaleźć w loocie. - Zwiększono również szansę na magiczny przedmiot do umiejętności.
+ Nowe Wierzchowce:
- Dodano nowe wierzchowce, jedynie hiryu ma statystyki jak jego "zwykły" odpowiednik. Pozostałe różnią się statystykami. - Nowe wierzchowce to: Śnieżny Ostard - Krwisty Smok - Opancerzony Czarny Smok - Opancerzony Lodowy Smok - Ognisty Garbacz - Lodowy Mustang - Bagienny Hiryu.
| | News: |
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Pomnik ku czci obrońców
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2019, mar 28 20:51, przez xthailen
|
Dźwięk fal rozbijających się o brzeg przerywa jedynie szum wiatru w koronach drzew i śpiew powracających ptaków "och, jaki piękny poranek" westchnął uradowany spokojem Velder - szlachcic Serpent's Hold "Dziękuje, że ten dramat się skończył i odnalazły się osoby tak waleczne" pomyślał, po czym podszedł do okna "Co tu zrobić, aby wszystkich wiarusów upamiętnić, może każe stworzyć pomnik ku czci tego wspaniałego dnia" stał tak ze wbitym wzrokiem w leżący kamień za oknem. "Gdzie ja znajdę takie wielkie głazy do posągu"...
----------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------ Zapraszam wszystkich na questa, który odbędzie się 30.03.2019 r. o godz. 20:00 w Serpent's Hold, jest to quest średnio fabularny czeka nas dużo walki i zabawy. Pamiętajcie, aby zapoznać się z warunkami panującymi na questach.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
III Wyścigi Żuków
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2019, mar 18 23:14, przez yankee
|
III Wyścig Żuków:
Dziś o godzinie 20:00 odbyły się III Wyścigi Żuków na zimowym torze nieopodal Brivas. Wszystkim obecnym dziękujemy za udział.
Oto lista zawodników i miejsca które zajęli. 1 - Hennik Aznar 2 - Ana Salvatore
Wyścig w pierwszej fazie był zacięty, jednak podczas pierwszego okrążenia Ana Salvatore miała problem z pokonaniem przeszkody. Straciła tam wiele czasu którego nie była wstanie odrobić i dzięki temu Hennik Aznar na drugim okrążeniu ją zdublował pomimo tego że na przeszkodzie zwanej "śliska podłoga" wykonywał karne okrążenie po małym torze. Pomimo bardzo niskiej frekwencji wyścig się odbył, było trochę żartów, dobra atmosfera a obecni wyglądali na zadowolonych z nagród i samego uczestnictwa w evencie.
| Aktualni Zwycięzcy Wyścigu Żuków
|
I | Maiev AltavariII | KorneliusIII | Hennik Aznar | | |
- Ponadto w banku Mistas dodano dwie tablice na których wymieniono dotychczasowych zwycięzców Wyścigu Żuków oraz Mistrzostw Sosarii.
Poniżej parę screenów z wyścigu.
| | News: |
| |
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Paczka Zmian
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2019, mar 14 23:07, przez yankee
|
Paczka Zmian:
+ Domki na wynajem:
- W wynajętych domkach od teraz można postawić więcej niż jedną skrzynię. Działają wszystkie komendy z normalnych domów. Opłaty wynajmowanych domków zostały wyregulowane aby były adekwatne do maksymalnej ilości skrzyń które można postawić w danym domku. - W wynajętych domkach będzie bonus do tworzenia wyjątkowej jakości przedmiotów taki sam jak w miejskim budynku NPC danej profesji. - Naprawiono błąd z niedziałającymi piętrami takich domków.
+ Nowe Zbroje Kościane:
- Dodano pośrednią Kościaną Zbroję z Lodowego Smoka, znaleźć ją można w każdym dużym śnieżnym i lodowym smoku. - Dodano Kościaną Zbroję z Exodusa, jest ona lepsza od dotychczas występującej Kościanej Zbroi z Balrona. Znaleźć ją można tylko w exodusie.
+ Portale:
- Od teraz wojownik czy łucznik może podróżować pomiędzy krainami portalami, co było do tej pory zablokowane. - Morderca po wejściu w portal postawiony przez maga nie będzie miał już utraty punktów życia.
+ Magiczne Przedmioty:
- Wyregulowano ilość oraz poziom magicznych przedmiotów które można zdobyć z potworów. Zmiana objęła wszystkie stworzenia występujące na MW. Niektórym zabrano magiczne przedmioty, niektórym je dodano. Zmiana dotyczy również rodzaju przedmiotów jakie można znaleźć. Na chwile obecną nie zmieniono magicznych przedmiotów które można zdobyć z kamieni mocy czy map skarbów.
+ Piąty Slot:
- Odblokowano piąty slot postaci na każdym koncie.
+ Przesycenie:
- Dokonano zmian w przesyceniu umiejętności rzemieślniczych. Na chwile obecną im wyższy poziom w gildii miejskiej będzie miała postać tym mniejsze będzie przesycenie. Jeżeli postać posiadać będzie 5 poziom w gildii miejskiej nie będzie przesycenia w ogóle. - Warunkiem który musi zostać spełniony jest przynależność do gildii rzemieślniczej.
+ Ognisty Portal:
- Przebudowano komnatę do eventu Ognisty Portal. Zwiększono też siłę Strażnika Ognia i Władcy Płomieni.
+ Łodzie i armaty:
- Łódź od teraz nie powinna się zatrzymywać się podczas oddawania strzału, reakcja sternika na komendę strzału powinna być natychmiastowa. Umożliwiono strzelanie gdy łódź płynie całą naprzód. - Można zakupić u sternika kule, do wyboru mamy ogniste oraz żelazne, aby dokonać zakupu należy posiadać złote monety na koncie w banku, automatycznie zakupujemy ilość która wystarcza na 5 strzałów z armat. Czyli posiadając 5 armat zakupimy 25 kul. - Kule armatnie oraz przedmioty takie jak lina abordażowa, ściana przeciw armatnia, które będą w schowku podczas składania łodzi zostaną zapamiętane i odtworzone przy ponownym rozłożeniu konkretnej łodzi, nie musimy ich już zabierać. - Można również zatapiać statki wroga, gracze przebywający na zatapianym statku są automatycznie przenoszeni na najbliższy ląd. - Umożliwiono strzelanie do potworów znajdujących się na lądzie. W tym celu trzeba wybrać ogniste kule. Potwory będą uciekać po takim strzale. Gracz aby oddać strzał nie musi przebywać na lądzie. Aby wybrać odpowiednie kule trzeba użyć komend mówionych do sternika: wybierz zelazne kule - wybierz ogniste kule . Strzały będą oddawane wtedy tylko wybranymi kulami. - Używając komendy cel można wycelować w konkretne miejsce gdzie ma zostać oddany strzał ze wszystkich armat. Komenda ta zatrzymuje statek na czas wybrania celu. - Abordażu można dokonać tylko wtedy gdy statek ma poniżej 30% pkt. życia (pomarańczowa flaga). Aby zatopić statek nie trzeba dokonywać abordażu. - Każda nowo zakupiona łódź będzie miała bonusowe kule, drzewo, ścianę przeciw armatnią oraz linę abordażową, tylko podczas pierwszego rozłożenia jej.
+ Poprawki:
- Naprawiono oprawianie runebooków w skóry. - Poprawiono błąd z wycinaniem lodowych skór z Szalonego Lodowego Ostarda. - Naprawiono błąd z brakiem lootu w śnieżnych smokach.
| | News: |
|
|
|
Komentarzy [13] |
| | |
| |
| | | |