Serwer IRC
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2016, paź 22 14:39, przez xthailen
|
Nowy serwer IRC.
Jako że wystąpiły problemy z Austnetem kanał #ultima-mw został przeniesiony na nowy serwer. W przypadku problemów z połączeniem się z tym serwerem prosimy o kontakt do GMów. Oto dane do połączenia: Server name: irc.abjects.net Porty: 6666-6669 Wiecej info na stronie: http://www.abjects.net/page.php?4
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Nowe modlitwy Paladyna
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2016, sie 23 21:05, przez Fris
|
+ Nowy Paladyn
Modlitwy paladyna zostały gruntownie przebudowane w taki sposób by każda była użyteczna. Moc każdej z modlitw uzależniona jest od ilości umiejętności Paladynizm i Gorliwość.
+ Wyrzuty sumienia
Defensywny buf czasowo zwiększający armor, szanse na uniknięcie magicznego ataku oraz dodający kilkanaście punktów życia, jednak kosztem zadawanych obrażeń.
+ Gniew
Ofensywny buf wykradający stamine za każdym trafieniem.
+ Czampion
Buf zwiększający aggro potwora, obrażenia przeciwko demonom i nieumarłym w tym także graczom (Wampir).
+ Święta tarcza
Buf ostatniej szansy. Znacząco zwiększa odporność na ataki fizyczne i magiczne na krótki czas jednak kosztem zadawanych obrażeń. Ataki z dystansu zadawane przez łucznika, strzelanie z łuku lub kuszy, spowoduje odbicie części obrażeń w łucznika.
+ Błogosławieństwo broni
Ofensywny buf dający broni obrażenia od piorunów. Na tej samej zasadzie jak Lodowe Ostrze u wampira.
+ Ukojenie
Buf zmniejszający moc otrzymywanych obrażeń od trucizny lub przyszłego zatrucia o 3 poziomy.
+ Majestat
Buf chroni przed mocnymi stworami np. mroczny lich, dopóki nie zostaną one sprowokowane. Stwory te nie widzą paladyna.
+ Oświecenie
Buf zwiększający ilość many paladyna.
+ Promienie światła
Debuf oślepiający wszystkich wrogów (graczy i potworów) dookoła paladyna. Nie działa na członków drużyny i przyjaciół. Działa również w nocy ale o polowe krócej.
+ Poświęcenie
Modlitwa leczy orderowe postacie dookoła paladyna kosztem nie wielkiej ilości jego punktów życia. Moc i zasięg zależy od umiejętności paladyna.
+ Siła niebios
Ofensywny buf, wysysanie many z przeciwnika (gracza i stwora) przy każdym udanym trafieniu. Dokładny opis czyli czas trwania, wymagana mana, składniki i inne, pojawi się niebawem w dziale Paladynizm.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
III Mistrzostwa Sosarii
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2016, lip 10 01:38, przez yankee
|
III Mistrzostwa Sosarii.
1 Grudnia 27 Roku "Krymter jeden z gońców władcy Vesper wpadł do karczmy w Minoc,zdyszany krzyczy... Mamy nowego Mistrza !!! Żaden śmiałek nie był w stanie go pokonać !!! Nikt w karczmie nie wiedział o jakim mistrzu mówi goniec, nie mogli uwierzyć w to co mówi.Krasnal nadal krzyczał ostatkiem sił - Mamy nowego Mistrza!. Zamówił dla wszystkich najlepsze trunki, rzucił pełną sakwę barmanowi na stół. Wszyscy byli zszokowani tym co robi Krymter, tym bardziej że żaden z Krasnoludów z Minoc nie brał udziału w tych Mistrzostwach. Goście siedzieli i świętowali do rana, mimo że nie wiedzieli czyje zwycięstwo świętują... "
Chciałbym podziękować wszystkim za udział w III Mistrzostwach Sosarii. Chciałbym również przeprosić za wszelkie problemy a głównie Rahego Nerth'Ell za moje błędne decyzje.
Oto lista zawodników i miejsca które zajęli. 1 - Thaeril 2 - Emreis Dae'ryen 3/4 - Lien Lilith 3/4 - Rahego Nerth'Ell 5 - Milesz Miejsca poza podium: - Taydia Apacci - Sahail Valgrave - Neriloth - Nathan - Jessica
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Bitwy morskie
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2016, cze 22 21:40, przez Fris
|
+ Armaty
Nasze łodzie przestały być bezbronne. Od dziś można ustawić na nich armaty, dzięki którym łatwiej obronimy się przed wrogami, czy to z morza (węże morskie, żywiołaki wody, wrogie łodzie), czy też z lądu (wrodzy magowie i ich oswojone stworzenia). Nie trzeba kupować nowej łodzi by mieć armaty, wystarczy po prostu wydać polecenie sternikowi by ten ustawił armaty, komendą âustaw armatyâ. Armaty można postawić tylko na burtach więc trzeba patrzeć w kierunku jednej z nich by sternik wiedział jak ma je ustawić. Jeśli mimo to armaty się nie pojawiają konieczne będzie zwinięcie statku i ponowne jego rozłożenie. Siła rażenia naszej łodzi rośnie wraz z ilością armat, im większa łódź tym więcej armat posiada.
+ Ściana przeciw armatnia
Jeśli nie chcemy walczyć, a jeno łowić ryby dobrym pomysłem jest postawienie ściany przeciw armatniej, która wytrzyma dwie salwy wrogich armat dając nam czas na ucieczkę.
+ Abordaż
Jak bitwy to i abordaże. Gdy już całkowicie zniszczymy wrogą łódź można się z nią połączyć zrównując się deskami. Potrzebna do tego jest lina abordażowa.
+ Flaga i uszkodzenia
Uszkodzoną łódź trzeba naprawić. Do tego potrzebna jest jedna kłoda ze zwykłego drzewa, która musi znajdować się w ładowni statku. Poziom uszkodzeń statku sygnalizują kolory flagi i tak ciemno niebieski to łódź całkowicie naprawiona, a ciemno czerwony to całkowicie zniszczona. Łódź można naprawić w przy dowolnym poziomie uszkodzeń, nie trzeba czekać aż będzie całkowicie zniszczona. Niezależnie od poziomu uszkodzeń naprawa kosztuje 1 kłode. Wszystkie przedmioty potrzebne do bitwy można kupić u szkutnika: - kule armatnie 100 sztuk po 60gp. - lina abordażowa 1 sztuka po 2000gp. - ściana przeciw armatnia 2 sztuki po 3000gp. - ceny łodzi bez zmian. Dokładny opis oraz wszystkie komendy dostępne w dziale Pozostałe > Bitwy morskie.
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Piraci
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2016, cze 10 22:05, przez xthailen
|
Na horyzoncie pojawił się mały punkcik... Wiatr powoli zmieniał kierunek w stronę dziobu łodzi... Nie przeszkadzało to jednak rybakowi, gdyż kotwica była zanurzona, a sieci powoli dryfowały w swoim miejscu. - Ciekawe czy dzisiejszy połów będzie udany - westchnął rybak do sternika. - Mam taką nadzieję - odparł zwijając linę na pokładzie swej łodzi - Pogoda ładna i nie zanosi się na burzę.Bogowie nam sprzyjają dzisiaj. W niedługim czasie z małego punktu zaczął się formować kształt statku.Widać było, że zmierza w kierunku łodzi rybackiej. Na maszcie powiewała czarna flaga z czymś białym w środku, niestety z daleka nie było to zbyt wyraźne. -Zwijajmy sieci !!! -krzyknął Rhane do rybaka - ten statek nie wróży nic dobrego !!! Nic nam z połowu jeśli nie wrócimy żywi do domu !!!
Jest to zapowiedź krótkiego questa wprowadzającego.Zapraszam wszystkich chętnych z własnymi łodziami.Spotkanie koło zaopatrzeniowca Ryan'a na drodze do Vesper i Mistas, niedaleko tresera. Termin jest w informatorze czyli 22.06.2016 godzina 20.00.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Gra na kilku kontach
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2016, lut 25 12:21, przez Mephisto
|
Jak wiadomo, jest to temat dość problematyczny. Zawsze staraliśmy się ograniczać takie praktyki, aby gracze grali na swoich kontach i nie robili zamieszania. Jednakże, na dłuższą metę okazuje się, że jest to bardziej problematyczne niż pożyteczne. W końcu, każdy zwyczajny gracz zakłada sobie swoje konto i na nim gra od początku. Ma do dyspozycji 4 postacie i wiele możliwości, które sądzimy że spokojnie wystarczą na długą grę. Jednakże, są też osoby, co czują zapewne że im mało miejsca na jednym koncie, co było zazwyczaj problemem i wiązało się z różnymi ograniczeniami czasowymi między logowaniami itp. Ostatecznie dochodzę do wniosku, że kontrola takich zachowań mija się z celem. Jako ekipa zalecamy grę na jednym koncie swoimi własnymi postaciami i takie coś zawsze będziemy wspierać. Wymiany kont, sprzedaże, czy też grę na kilku kontach nie jest generalnie mile widziana, ale nie jest już (od dzisiaj) w żaden sposób ograniczana czy też zakazana. To wasze konta i róbcie sobie z nimi co chcecie. Wiąże się to oczywiście z brakiem obowiązku zgłaszania faktu gry z bratem czy kimkolwiek innym oraz faktu gry na kilku komputerach. Nie musicie już nic zgłaszać. W niedługim czasie może pojawić się blokada 30s na logowanie z jednego IP, tak jak jest teraz blokada na przełączanie miedzy postaciami. Dodatkowo dodamy też opcję przypisania kilku kont do jednego profilu, by te osoby co chcą mieć uparcie więcej niż jedno konto, mogły je powiązać.
|
|
|
Komentarzy [35] |
| | |
| | |
I Wyścigi Żuków.
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2016, lut 20 21:44, przez yankee
|
Pierwsze Wyścigi Żuków
Dziś o godzinie 20:00 odbyły się I Wyścigi Żuków na torze pomiędzy Minoc i Brittain. Wszystkich obecnym dziękuje za udział. Oto lista zawodników i miejsca które zajęli. 1 - Maiev Altavari 2 - Marco 3 - Jakka Miejsca poza podium: - Iselor Yurikov - Lentari - Tatiana
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Nowy serwer kanału #ultima-mw na IRC.
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2016, lut 14 22:27, przez yankee
|
Nowy serwer IRC.
Jako że wystąpiły problemy z POLNetem kanał #ultima-mw został przeniesiony na serwer us.austnet.org (6667). W przypadku problemów z połączeniem się z tym serwerem prosimy o kontakt do GMów. Na serwerze trzeba zarejestrować nick. Wykonujemy to komendą: /NickOP REGISTER haslo email Żeby się zalogować na swój nick można użyć jednej z dwóch komend: /NickOP identify haslo /identify haslo
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Patch 5.13
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2016, lut 6 17:54, przez yankee
|
+ Miasto Wind
Całkowita przebudowa miasta Wind. Klimat podziemnego miasta został utrzymany w podobnym stylu co dotychczas jednak teraz możemy swobodnie i bez kluczenia po labiryncie poruszać się od npc do npc.
+ Nowa Wyspa
Nowa wyspa zlokalizowana w niedalekiej odległości od Śnieżnej Wyspy. Znajdują się tam dwie osady, w tym jedna ze strażą blue oraz kopalnią dla lubujących się w zimowym klimacie górników. Wyspa skrywa również wiele nowych zwierząt do oswojenia oraz sporą polankę z najcenniejszymi drzewkami ohii dla zdolnych i odważnych drwali. Dla chętnych znajdą się również miejsca do postawienia swojego wymarzonego domku. Poczujcie się jak odkrywcy, wskakujcie na łodzie i płyńcie z wiatrem odkrywać nowe lądy.
+ Nowości i poprawki
- Poprawione pomosty w Minoc oraz Vesper - Przeniesione wejście do Heartwood - Poprawiony Ognisty Portal - Dodano przejście w murach zamku Britisha - Drobna kosmetyka mapy (brzegi, jeziorka itp.)
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [14] |
| | |
| | |
Wielki Chaos...
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2016, sty 26 22:04, przez yankee
|
- Wielkie poruszenie panuje wśród Rycerzy Britisha - komentuje Maj. Rycerz Britisha o imieniu Antonio został zaalarmowany przez wędrowca który zdyszany wbiegł do Brytanii od strony wschodniej. Miał krew na lewym przedramieniu, to czego dowiedział się wtedy Antonio wstrząsnęło całym miastem. Na cmentarzu z dawno niedoglądanego przejścia zaczęły wychodzić przeróżne kreatury, od orków po ogry i przeróżne demony. Wędrowcy uciekający przed śmiercią do Brytanii donosili nawet o pojawieniu się Bogów Aghashiri i Merkario w opuszczonej twierdzy w górach na wschód od Brytanii. Ciężko w to uwierzyć biorąc pod uwagę że Khardan dawno temu zakuł ich w kajdany i z pomocą samej Ilhamaris zesłał ich w dalekie głębiny. Nie możemy dopuścić do tego aby te kreatury zabiły wszelkie życie w Sosarii - dodaje Maj.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jest to quest długotrwały, zaczyna się od dnia dzisiejszego do odwołania. Wszelkie informacje można uzyskać na forum w odpowiednim temacie. Graczy w queście prowadzić będzie xthailen i to do niego proszę kierować wszystkie pytania itd. Ja ze swojej strony życzę tylko powodzenia oraz proszę was o nie przeszkadzanie sobie nawzajem i najlepiej gdybyście ze sobą współpracowali.Ekipa nie odpowiada za utracony sprzęt graczy ani za mounty.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| |
| | | |