Szczelina zagłady Wind
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2016, sty 17 23:06, przez xthailen
|
Tabari nie mylił się.Fala zniszczeń poszerzała się.Dopiero co pomogliśmy w zaopatrzeniu miasta w niezbędne materiały do odbudowy, a tu taka niemiła niespodzianka... - westchnął Brent - Bankier z Wind. W mieście powstała szczelina, z której niespodziewanie zaczęły wychodzić straszne stwory. Musimy jednak szybciej rozpocząć ewakuacje.
------------------------------------------- Jest to kilkudniowy quest.W niektórych miejscach jest możliwość pozostawienia postaci do reloga. Na terenie całego obszaru Wind jest permanentny zakaz pvp. Każde udokumentowane zgłoszenie skutkować będzie długim więzieniem.Proszę nie utrudniać zabawy sobie nawzajem. Pamiętajcie quest jest dla was więc to uszanujcie. Na karę więzienia mogą liczyć wszystkie osoby biorące udział w pvp na terenie Wind, atakujący jak i ofiara. Quest zakończony.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Odbudowa Wind
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2016, sty 3 20:44, przez xthailen
|
- Jednak moje przeczucie się ziściło - westchnął Tabari. Niestety...Wybuch wulkanu był jedynie początkiem fali trzęsień ziemi w całej Sosarii. Gdzieniegdzie małe, a gdzie indziej ogromne. Skala zniszczeń była spora i ciągle się powiększała. - Czas ewakuować wszystkich z Wind zanim komuś stanie się krzywda.Hmm.. tylko co z wampirami? Gdzie oni się podzieją? Chociaż... to nie mój problem. Ważne, że ich ostrzegę. Reszta już w ich własnych rękach. Gdy miasto zostanie całkowicie zniszczone nie będziemy mieli zbyt wiele czasu na odbudowę.Najwyższy czas poprosić wszystkich o pomoc. Będę musiał zwrócić się do wszystkich rzemieślników i przemysłowców o surowce i materiał na budowę.Wojów i magów o ochronę ich... - Coś czuję, że będzie ciężko...
============================================= Quest przeznaczony dla wszystkich ze skilami przemysłowymi,rzemieślniczymi jak również dla wojowników i magów.Będzie duży nacisk na wykonywanie przedmiotów jak również na zapotrzebowanie na materiały typu drzewo,żelazo,zioła. --------------------------------------------------------------------------------- Spotkanie przed Mistas.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Ognisty portal
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2015, gru 29 20:16, przez xthailen
|
- Uff... wreszcie dotarłem na szczyt - westchnął wędrowiec. - Hmm.. a to co? Czyżby wulkan się obudził? Daleko na horyzoncie widać było słup dymu wydobywającego się ze szczytu szpiczastej góry. Ziemia mocno targnęła... część skał posypała się przed nogami wędrowca mało co nie pogrążając jego ciało w głeboką czeluść. Niebo stanęło w ogniu... wulkan wyrzucił ogromne ilości ognistej lawy w niebo.Widok był przerażający. Starzec pośpiesznie schodził z góry, lecz było już za późno.... Ogromne połacie góry zawaliło się w dół miażdżąc człowieka jak również komnatę ,która była w jaskiniach. Niestety to nie koniec tego co dopiero się zacznie....
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Informacja
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2015, gru 18 14:01, przez yankee
|
+ Dwa Konta
Ostatnio wzrosła ilość osób grających na dwóch kontach. Chciałbym przypomnieć że łamanie regulaminu pkt. 2 Dział Ultima Online będzie spotykać się z wysokimi karami a nawet banami. Graczy korzystających z dwóch kont prosimy o kontakt z ekipą w celu wyjaśnienia sytuacji. Tłumaczenia typu "gram z bratem" nie będą przyjmowane jeżeli fakt ten nie został wcześniej zgłoszony na admins@mw-shard.pl. Gracze którzy sami zgłoszą się do ekipy mogą uniknąć wysokich kar. Graczy którzy nie zgłoszą się do ekipy czeka kara nakładana na wszystkie konta gracza.
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
I Regaty
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2015, gru 16 14:24, przez yankee
|
Tego dnia Wielki Mędrzec Vesper wstał z łóżka bardzo uradowany.Przeszedł się wzdłuż pokoju i wyszedł na balkon. - Hmm.. - westchnął Gilberto - Cóż za piękna pogoda... Wrócił do pokoju przebrał się i wyszedł na spacer po osadzie.Chwilę później wstąpił na filiżankę wywaru z ziół do karczmarza. -Witaj przyjacielu - krzyknął karczmarz Greg - co cię do mnie sprowadza Panie? Nie często wychodzisz ze swej wieży. -Wiesz.. mój drogi, że dzisiaj mija rocznica odbudowy naszej osady? Zapewne nie.Więc... Korzystając z ładnej pogody, która może się utrzymać przez kilka tygodni mam zamiar wraz z pomocą naszych szkutników, zorganizować zawody regat. Będzie to ku czci rocznicy odbudowy Vesper. -Wspaniały pomysł mój Panie - uradował się karczmarz - będę musiał uzupełnić spichlerz bo zapewne będzie masa klientów w tych dniach. Po rozmowie z Gregiem Wielki Mędrzec udał się do szkutnika aby omówić sprawy dotyczące organizacji jak i budowy nowych statków. -------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak zapewne wiecie jest to zapowiedź eventu, który odbędzie się najprawdopodobniej w sobotę. Wszyscy chętni mile widziani.
Informuję jednocześnie wszystkich ,że przed jak i po evencie jest zakaz jakichkolwiek walk przed i za Vesper oraz Minoc.Dajcie sobie te 15-20 min spokoju aby dojść do swych domów bądź miast jak również dotrzeć na event.
Regaty rozpoczynamy w Vesper, popłyniemy do Ocllo skąd udamy się do Minoc. Dla najlepszych przewidziane są nagrody.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Grudniowe zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2015, gru 6 16:48, przez Fris
|
+ Dodane:
Nowość!
- Wprowadzono możliwość zaznaczania run obok domu, do którego jest się przypisanym jako właściciel, współwłaściciel lub przyjaciel. Służy do tego specjalna runa w kolorze fioletowym, którą można kupić u miejskiego maga oraz runebook w tym samym kolorze do kupienia u skryby w mieście. Aby móc zaznaczyć runę obok domu należy posiadać, oprócz zwykłych składników dla czaru mark, rzadkie składniki takie jak: - 100 kryształów, - 50 czarnych pereł, - 5 ognistych rubinów, - 5 białych pereł, - 5 ciemnych szafirów. Zaznaczyć takie runo może tylko mag i w ilości nie większej niż jeden. Runo po zaznaczeniu jest przywiązane do postaci przez co nie da się go nikomu przekazać. To samo tyczy się runebooka dla tego runa. Runo domowe można zaznaczyć raz na 4 dni realne, więc należy dobrze przemyśleć miejsce zaznaczenia. Po upływie tego czasu można ponownie zaznaczyć runo domowe na tej samej runce lub na innej. W przypadku zaznaczania następnej runy poprzednia stanie się nie zaznaczona, a jeśli była w runebooku domowym runebook stanie się pusty. Jeśli dom w zaznaczonym miejscu przestanie istnieć lub zostanie przeniesiony runa domowa przestanie działać. - Dodano możliwość przekazania straganu innej osobie, więc nie trzeba już go zamykać by móc to zrobić. - Można też zrezygnować ze straganu natychmiast nie czekając aż zostanie on zamknięty z powodu nie uregulowanych opłat.
+ Zmiany:
- Poprawione zostało płacenie czekiem w przypadku gdy ma się dokładną kwotę w czeku i nie posiada się złotych monet przy sobie. - Przypomnienie o opłaceniu straganu będzie przychodziło co miesiąc, a nie jak do tej pory tyko raz. - Wytworzenie części do zegara wymagać teraz będzie 1 sztaby żelaza zamiast dwóch desek.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Dwa komunikaty.
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2015, gru 3 12:15, przez KFY
|
+ Nazwiska
Ostatnimi czasy, lawinowo rosła liczba nazwisk bedących przymiotnikiem (to taka część mowy odpowiadająca na pytania jaki? jaka? jakie? ). I chociaż spora część graczy posiadających takowe nazwisko starała się odgrywać swoje postaci w zgodzie z klimatem fantasy, to jednak w obawie przed, jak ładnie można to określić: syfem, który to mniej klimatyczni gracze zapewne wcześniej lub póżniej zrobią, podjęliśmy decyzję o zabronieniu takich nazwisk. Jak pewne zauważyliście, nazwiska zostały już zmienione czy też skasowane. Jeśli jednak ktoś takie nazwisko posiada, lub zauważy, proszę o kontakt czy to PW, irc czy też przez GM Page. Proszę również o nienadawanie takich nazwisk swoim postaciom. Nazwisko ma być rzeczownikiem.
+ Makro
Nie wiem dlaczego w ostatnich tygodniach pojawilo się wiele osób starających się za wszelką cenę oszukać system makrochecków czy to makrując wiek czy też jakiś konkretny skill. Być może ma to związek z dość łagodnym podejściem do tego tematu przez GM. Chciałbym jednak przypomnieć, że regulamin przewiduje za to bardzo surowe kary, polecam go sobie przypomnieć osobom, które o tym nie wiedzą. Uprzejmię informuję, że od dziś łagodne podejście się kończy i każda próba ominięcia MC czy to przez log outy, pokłony czy inne bezsenowne czynności, ktorych celem jest niewyświetlanie MC, skończy się bardzo długą odsiadką a może i banem. Jeśli więc ktoś posiada takie makro czy też zastanawia się nad jego wykorzystaniem, radzę się jeszcze raz, dobrze zastanowić. Przekażcie tą informację swoim kolegom, odwolania typu: "bo ja nie wiedzialem, a nie dawno nie bylo az takiego jaila", nie będą brane pod uwagę. Inne zresztą też nie.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Listopadowe zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2015, lis 22 15:17, przez Fris
|
+ Poprawki:
- Rzucanie czarów podklas Maga możliwe jest teraz wpisując w emote słowa wypowiadane przez maga podczas rzucania czaru, dzięki temu wszyscy wrogowie maga wiedzą czego się spodziewać. - Czary podklas Maga tj. Wilkołak, Druid, Nekromanta, Wampir, będą dawały gainy inteligencji. Przyrost inteligencji jest taki sam jak w przypadku zwykłej magii. - Wyjęcie runy z runebooka nie spowoduje połączenia się jej z kupką czystych run w plecaku postaci. Wyjęte runy można zaznaczać ponownie. - Ćwiczenie umiejętności zaglądanie możliwe jest teraz na manekinie do okradania. Można ćwiczyć tą umiejętność w ten sposób jedynie do 40% zaglądania. - Przywoływane przez NPC stworzenia będą teraz aktywnie bronić swojego mistrza atakując postać którą bije mistrz. Taktyka typu: uciekam od przywołańca, wyłączam tryb walki i wracam, a przywołaniec mnie nie atakuje już nie zadziała. - Komunikaty pojawiające się podczas łowienia są teraz uzależnione od tego czy łowimy wędką czy siecią. - Naprawianie kościanych zbroi z Demona i Balrona ponownie jest możliwe u NPC Krawca jak i przez gracza z umiejętnością Krawiectwo na odpowiednim poziomie. - Rzucając na przeciwnika czy to gracza czy NPC kilku oswojonych stworzeń w przypadku gdy możemy kontrolować na raz tylko jedno np. chimera, spowoduje to zazdrość u kontrolowanych zwierzaków, co prowadzi do ich odswojenia i ataku na niedawnego mistrza. W rezultacie zamiast jednego mobka do ubicia mamy conajmniej dwa.
+ Zmiany:
- Zmieniła się nazwa runa Maga Wampira Burza Gniewu na Burza Krwi. - Nie można wykupić już receptur u krawca na kościane zbroje z Balrona i Demona. Zbroje te można zdobyć tylko ze zwłok tych bestii. - Pojawiły się nowe lokacje dla Ognistego Portalu, Większość na mapie Ilshenar i kilka na mapie Felucca. - Ograniczenie wiekowe na wejście w ognisty portal zostało usunięte. Młodzi, wchodzicie tam na własną odpowiedzialność. - Składanie statku podczas gdy kluczyk od niego mamy na kółku do kluczy spowoduje, że sternik sam znajdzie i weźmie właściwy klucz bez żadnej ingerencji z naszej strony. - Grabienie zwłok, komendą .grab lub ręczne otwieranie zwłok i przeciąganie przedmiotów, nie jest już możliwe w przypadku gdy osoba grabiąca nie jest na tej samej łodzi co zwłoki. - Wilkołak może już zmieniać szpony podczas walki.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Patch 5-12
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2015, paź 25 23:52, przez papke
|
+ Ruiny dawnego fortu
Wychodząc z Minoc od strony kopalni od teraz trzeba zachować większa czujność. Na jednym z półwyspów w leśnej gęstwinie zostały odkryte ruiny dawnego fortu. Miejsce to szybko opanowały nieprzyjazne stworzenia. Dotychczas nie słyszano by zapuszczały się one aż do miasta, jednak pojedyncze napady na karawany już się zdarzyły. Nieliczni pozostali przy życiu świadkowie wspominali o istotach wyłaniających się z lasu, które po rabunku szybko znikały w ciemnym lesie.
+ Droga pomiędzy Minoc i Vesper
Miasta Minoc oraz Vesper nawiązały ze sobą współprace. Chcąc ułatwić przewóz i wymianę towarów pomiędzy nimi, zdecydowano się wyciąć kilka drzew i poprowadzić nowy szlak. Droga została dodatkowo oświetlona, żeby podróżnicy i kupcy nie zboczyli z trasy, wybierając się w nocną podróż. Kierunki wyznaczają rozstawione znaki drogowe - od teraz już nigdy nie będziecie się zastanawiać, którędy szlo się do Minoc.
Przy okazji wycinki lasów zapędzono się z pracą, dzięki czemu powstało parę nowych łąk i polan niedaleko Minoc i Vesper. Jeśli ktoś chce uciec od miejskiego zgiełku i hałasu, to w środku lasu znajdzie idealne miejsce na swój wymarzony dom z ogrodem.
+ Nowości i poprawki
- W Ultima Online Auto Map powinniśmy widzieć aktualną mapę Britt. - Nowa lokalizacja "Ruiny dawnego fortu" w lasach Minoc - Vesper. - Nowa, oświetlona droga pomiędzy Minoc i Vesper. - Koło wejścia do Minoc znajduje się strażnica. - Udekorowane budynki na wyspie Maginacja. - Przeniesiony łucznik w Wind. - Dodany rybak w Ocllo . - Zamek Shenar został lekko uprzątnięty z blokujących przedmiotów.
| | Galeria: |
|
| Nowa droga pomiedzy Vesper i Min | | | | | |
|
|
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Ceny domów
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2015, paź 15 01:38, przez Mephisto
|
Ceny domów zostały zmienione i nie są już tak mocno uzależnione od rodzaju materiału wykonania. Większość domów z kamienia czy marmuru jest teraz znacznie tańsza. Wraz z cenami została również dostosowana adekwatnie do wartości ilość bezpiecznych pojemników oraz ilość możliwych do zablokowania przedmiotów. Niektóre domy mogą mieć teraz mniej skrzyń o jedną czy dwie. Skrzynie nie zostaną oczywiście skasowane, ale zaleca się opróżnić skrzynie nadmiarowe i je usunąć. Z czasem może powstać blokada znaku, do czasu usunięcia skrzyń. Na chwilę obecną rzeczoznawca skupuje domy za ponad 90% ceny sprzedaży (normalnie skupuje za 50% ceny). Jest okazja do sprzedaży domu, który okazał się, że ma mniej skrzyń. Rzeczoznawca będzie skupować domy za wyższą cenę przez następny tydzień. Przypominam, że lista domów na stronie jest nieaktualna na chwilę bieżącą. Proszę sugerować się cenami i ilościami wyświetlanymi na liście u architekta.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| |
| | | |