Nowy Patch plus nowe NPCe
| Temat napisany 2008, paź 5 21:57, przez Secoh
|
Nowy patch wprowadził następujące zmiany": - przebudowany całkowicie loch pod Britanią. - przebudowano całkowicie miasto wampirów Wind oraz park znajdujący sie pod nim. - wybudowany został nowy labirynt. Wejscie znajduje się na jednej z wysp na Tokuno. - wybudowana została nowa ognista komnata - pojawiły się dwa nowe stworzenia do oswojenia, które można dosiadać : ognisty mustang oraz feniks. Ognisty Mustang oraz Feniks Raz na tydzień, gdzieś w Sosarii, otwierać się będzie magiczny portal do ognistej komnaty. Otwarty on będzie godzinę, po czym zamyka się. Miejsca portalu będą zmienne. O otwarciu portalu będziecie powiadamiani. W ognistej komnacie będzie można znaleźć wspomnianego feniksa oraz ognistego mustanga do oswojenia. Wymagania: - ognisty mustang - 102% umiejętności do oswojenia, 101% do kontroli. - feniks - 104% umiejętności do oswojenia, 103% do kontroli.
|
|
|
Komentarzy [8] |
| |
| | |
Nowy loch oraz nowe potworki!
| Temat napisany 2008, lip 6 22:13, przez Secoh
|
Odkryty został nowy loch na Tokuno o nazwie Nawiedzona Kopalnia. Wraz z nią pojawiła się gromadka nowych potworów: -Obake - rozgniewane budzą przerażenie i nękaja ludzi. -Aka-shita - tajemniczy byt przedstawiony jako czarna chmura o paszczy z której spoziera długi czerwony język. -Goryo - zjawa o tajemniczym wyglądzie, pozbawiona nóg, rąk oraz twarzy. -Funayurei - duchy ludzi, którzy zgineli na morzu. -Onryu - duchy, których powodem pozostania w naszym świecie jest chęc zemsty. Zjawy są blade, pozbawione nóg. -Jikininki - odpowiednik znanych zombie. Żywi sie zjadaniem ciał zmarłych, które rozszarpywały swym wielkim szponem. -Yuki-onna - kobieta - upiór, zamieszkująca szczyty ośnieżonych gór. -Kuchisake-onna - duch oszpeconej kobiety, która była żoną samuraja. Ów mąż rozciął rozciął mieczem jej usta iz wyglądem przypominały groteskowy uśmiech. -Baku - Istota posiadająca ciało niedźwiedzia, przód słonia, oczy nosorożca, ogron krowy a łapy i pręgi tygrysa. -Jubokko - drzewa wchłaniające korzeniami ludzką krew, która zdążyła wsiąknąć w ziemie. -Tamamo - lisica będącej uosobieniem złej natury lisów. -Sazae-oni - gatunki morskich ślimaków. -Itsumade - ogromna, latająca chimera, której większość ciała należy do ptaka, część do węża, ludzkiej twarzy i ostrych jak sztylety pazury. -Ushioni - ogromna zjawa, wyglądęm przypominająca pająka. Niezwykle szybkie oraz niezwykle wytrzymałe.
|
|
|
Komentarzy [26] |
| |
| | |
UP
| Temat napisany 2008, maj 25 03:09, przez guniu
|
Nastał zielony UP - tak jak było (ekhm) obiecane, z małym poślizgiem ;) Nowy MW Gate oczywiście do ściągnięcia z działu Download. Życzymy miłej gry. PS. Podania zostaną sprawdzone na dniach, cierpliwości.
|
|
|
Komentarzy [25] |
| |
| | |
Nowy serwer
| Temat napisany 2008, maj 7 19:39, przez Secoh
|
Do czasu rozwiązania sytuacji ze starym miejscem na serwer, poszukujemy nowej miejscówki by ponownie mógł pojawić sie zielony status UP. Osoby, które mogą udostępnić serwer oraz łącze najlepiej niech sie kontaktują z którymś GMem na ircu. Wymagania minimalne: - procesor 3 ghz - pamięć ram 2 gb (najoptymalniej 4gb) - łącze 2 mbit lub więcej - dysk SATA - linux - zaufanie EDIT: Aktualnie poszukiwanie serwera wstrzymane. Przewidywany UP 21.05.2008/22.05.2008.
|
|
|
Komentarzy [334] |
| |
| | |
DOWN
| Temat napisany 2008, maj 7 12:37, przez Mephisto
|
Nieciekawe okoliczności doprowadziły do tego, że straciliśmy miejsce na serwer z dnia na dzień. Niestety down może potrwać trochę dłużej, może parę dni, może aż do czerwca. Konkretnie jak długo to się okaże za parę dni. Póki co trzeba się uzbroić w cierpliwość, nie pierwszy raz ale pewnie i nie ostatni taka sytuacja sie przydarza. W przerwie można skorzystać z upałów majowych ;)
|
|
|
Komentarzy [33] |
| |
| | |
Barbarzynca + kilka poprawek
| Temat napisany 2008, kwi 12 17:55, przez Secoh
|
Zmianom uległ w dość znacznym stopniu system barbarzyńcy. Przede wszystkich zredukowana została ilość eliksirów. Usunięte zostały: - Natarcie - Asymilacja - Otępienie - Pchnięcie - Zwierzęca Siła - Furia Ponadto szał bitewny został połączony z furia, a zwierzęcy instynkt nie wyśledzi już osób ukrytych. Zmienił się również system ćwiczenia barbarzyństwa. Do 60% można ćwiczyc pijąc mikstury. Powyżej 60% należy walczyć z NPCami będąc pod wpływem szału bitewnego. Barbarzyńcom oraz Kensai zwiększona została bierna regeneracja życia. Ponadto zmienione zostało: - możliwość trucia no-dachi oraz lajatangu - skrócony został czas czarowania Mind Blast'u - zablokowana została możliwość ćwiczenia walki na manekinach za pomocą noża rzeźniczego.
|
|
|
Komentarzy [57] |
| |
| | |
Kilka zmian i poprawek
| Temat napisany 2008, kwi 1 14:36, przez sto
|
Barbarzyńca: Eliksir otępienie może zostać użyty jedynie przez barbarzyńcę poruszającego się pieszo. Ponadto aby zrzutka zakończyła się powodzeniem konieczne jest używanie broni wykonanej co najmniej z bloodrocka. Lekkiej modyfikacji uległy także zadawane przez barbarzyńcę obrażenia. Artefakty: Zmodyfikowano parametry niektórych artefaktów, najbardziej odczuwalne powinno być poprawione działanie Łuku Mrozu. Ponadto pojawiły się nowe m.in. dla wilkołaków i wampirów - niebawem zostaną opisane w stosownym dziale. Zaspokajanie głodu: Po raz kolejny urozmaicono diety waszych postaci poprzez rozbudowę systemu głodu. Obok doskonale znanych każdemu białek, witamin oraz węglowodanów pojawiły sie dwa nowe parametry - pragnienie oraz tłuszcze. Makroczeki: Zachęceni niesamowitym sukcesem zmiany z zeszłego tygodnia oraz opiniami wielu graczy zdecydowaliśmy się ponownie skrócić czas, który macie na uzupełnienie tabliczki. Obecnie wynosi on jedną minutę. Inne zmiany: - ze względu na silne czary ograniczono maksymalną wartość umiejętności bojowej u magów do 95% - wszystkie postacie, które przekroczyły wyżej wymienioną wartość zostaną poprawione automatycznie przy następnym restarcie. Oczywiście zmiana nie dotyczy magów bojowych, - skrócono czas castowania czaru Mind Blast oraz działanie Śnieżnej Burzy, - dodano Moonbooki - czyli odpowiedniki runebooków dla wojowników. Są pobłogosławione i przypisane do konkretnej postaci, zdobyć je można przez wykonanie zadania 3 poziomu z gildii miastowej, - wprowadzono możliwość wcześniejszego wyjścia z więzienia (skrócenia bana) po wysłaniu odpowiedniej ilości questów. Przypominamy, że można to uczynić korzystając z formularza na stonie, poradnik dotyczący pisania można znaleźć na forum. Podczas wysyłania należy w "notkach" zamieścić login lub imię postaci, której mają przypaść profity. Przelicznik jest prosty: 10h = 1 quest. EDIT 02.04.08: Zapewne większość już podczas czytania powyższego newsa załapała, że jest on tylko żartem z okazji prima aprilis, ale dla jasności wolałem dodać tego EDITa ;]. Żadna z powyższych zmian nie została wprowadzona, choć niewątpliwie należy sie spodziewać pewnych poprawek częściowo pokrywających się z nimi ;].
|
|
|
Komentarzy [29] |
| |
| | |
Makroczeki
| Temat napisany 2008, mar 26 19:27, przez Secoh
|
W związku z coraz większą ilością pojawiających się osób, które spóźniają się z odpowiadaniem na makroczeki postanowiliśmy zaostrzyć procedurę karania makrowników. Czas, który macie na uzupełnienie tabliczki z literą został zmniejszony z czterech minut na dwie. Mamy nadzieję, iż przez tą zmianę zaczniecie bardziej pilnować postaci.
|
|
|
Komentarzy [37] |
| |
| | |
Zmiany dotyczące Stref Wojny.
| Temat napisany 2008, mar 15 22:59, przez Secoh
|
Dodany został dowódca, u którego można się zapisać, by uczestniczyć w walkach w strefach wojny. Uczynić tego można za pomocą słów: "chce się zaciągnąc". Zapisać się może jedynie jedna postać z konta, mająca przynajmniej 25 lat. Wypisać się można po 5 dniach uczestnictwa (2 miesiące w grze). Dokonać tego można za pomocą słow: "chce zrezygnować". Ponadto zmianom uległy: - ilośc przyznawanych punktów za zabicie przeciwnika. - działanie talizmanów (dodane zostało opóźnienie potrzebne do aktywacji talizmanu, oraz została wyłączoną możliwość zakładania talizmanów będąc sparaliżowanym) - ilośc potrzebnych punktów na zdobycie talizmanów,zwoju niwelacji oraz fukiya. EDIT Za wszelkie próby podkładania się secondami, omijania jakoś systemy by tylko nabic sobie punkty nagradzamy długim pobytem w zimnej,ciasnej celi. Tak więc proponuje się dwa razy zastanowić zanim zdecydujecie się na kombinowanie.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| |
| | |
Nowy początek przygody z MW
| Temat napisany 2008, lut 28 21:20, przez Mephisto
|
Nowe postacie będą teraz zaczynać grę na oddzielonym kontynencie od reszty świata. Mają do dyspozycji dwie wyspy, Buccaneer's Den i Nujelm, gdzie mogą znaleźć wszystko co potrzebne młodej postaci. Po osiągnięciu 22 lat postać nie będzie mogła się nic więcej nauczyć na owym kontynencie. Możliwość opuszczenia wysp dla początkujących udostępnia Kapitan Statku za sumę 10k gp w każdej chwili. Postać zostanie wtedy przeniesiona do swojego rodowego miasta, zależnie od rasy.
|
|
|
Komentarzy [55] |
| |
| |
| | | |