Szczeliny w Minoc
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2013, paź 10 18:09, przez [MaŁeK]
|
6 grudnia 2012 roku zostala wprowadzona zmiana w wojnach gildyjnych. Od tamtego czasu nie wolno sie bic w miastach. Ostatnio okazalo sie jednak, ze jest blad i w miescie mozna bic innych czlonkow gildii, bedac w stanie wojny. Od teraz (10-11-2013) atak inneo gracza w miastach, przy wykorzystaniu faktu wojny gildyjnej, bedzie traktowany jako bug i karany dlugm wiezieniem na wszystkie potacie z konta. papke
Szczeliny w Minoc
Była ciemna mglista noc, gdy Kai - strażniczka kopalni w Minoc usłyszała szmery w ścianie. Zaniepokojona czym prędzej podbiegła do źródła hałasu i przyjęła postawę bojową. Zaniepokojona zaczęła dłubać swym dużym młotem w miękkiej kopalnianej ścianie i ku jej zdziwieniu przy pierwszym uderzeniu młota przeszedł on na wylot... Niezwłocznie zawołała posiłki straży, aby ową sprawę zbadać.
Okazało się że przejście w ścianie do kopalni nie istnieje tylko jedno... Zdziwieni strażnicy odkryli kilka takich dziur zatrudniając do tego górników. Nie znając natury tych szczelin strażnicy postanowili wziąć sprawy w własne ręce i zbadać owe ewenementy, jednakże trudno było znaleźć śmiałków mających dość odwagi, aby przeczesać skalne dziury z których wydawał się zapach podobny do istniejącego w lochu Paroxymusa... Mało tego! Nieznane ryki napędziły stracha górnikom do tego stopnia, że postanowili zmienić swoje miejsce pracy. Strażnicy widząc pustki w swojej kopalni zaczęli się martwić - jeżeli kopalnia pozostanie pusta nie będzie kogo pilnować i ich praca będzie bezużyteczna, więc zdobyli się na odwagę i poprzez losowanie wyznaczyli paru strażników.
Każdy z nich sprawdzał sam jedną szczelinę. W ramach bezpieczeństwa przywiązani byli wokół pasa mocną liną, tak żeby w razie jakiegoś zagrożenia w szczelinie mogli oni zareagować i wyciągnąć strażnika. Sprytna sztuczka jednak nie podziałała... Gdy tylko strażnicy zanurzyli się w ciemności nieznajomych dziur coś nie z tej ziemi wydało pisk nie do wytrzymania, który powalił wszystkich strażników z nóg... Po przeminięciu tego okropnego hałasu strażnicy odkryli, że liny którymi owiązani byli strażnicy zostały przerwane, a oni sami zniknęli w otchłani ciemności... Od tego czasu w kopalni panuje mroczna pustka, a gdy ktokolwiek pojawi się w niej, ściany zaczynają drżeć, a uszy przeszywa przeraźliwy pisk wyłaniający się z szczelin.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Wersja 1.15
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, lip 5 00:40, przez Mephisto
|
+Specjale w PvM W celu urozmaicenia PvM dodaliśmy do ważniejszych NPC'ow różne specjale. Niektóre da się zatrzymać przy zastosowaniu odpowiedniej taktyki, niektórych nie. Opisy specjali znajdują się w opisie danego NPC'a. Obecnie nowe sposoby walki zostały dodane w następujących potworach: - Demonolog - Balron - Władca Otchłani - Wyrm - Dostojny Smok - Złoty Wyrm (aka Wielki Gad) - Ushioni - Feniks - Hydra - Exodus - Wszystkie champy (Kościany demon, pożeracz ciał, mroczny ojciec etc..)
Stwory te z racji, że są teraz znacznie silniejsze to też można z nich zebrać prawie 2x więcej złota/przedmiotów niż poprzednio.
+Poprawa systemu lootu Wielu graczy jak wiadomo denerwuje się z powodu bezgildyjnych osób, które mogą nam przeszkadzać w PvM. W związku z tym, od teraz bicie NPC'a jest powiązane z tymi osobami co aktualnie to robią. Jeśli przyjdzie osoba, która go nie biła a będzie chciała zgrabić jego zwłoki, uzyska status kryminalisty. W celu uniknięcia kryminalisty, należy być w party (gildie i .przyjaciele nie pomogą).
+Konto bankowe Każda postać, może mieć założone konto bankowe. Zmieniła się komenda "bilans" - pokazuje teraz gump'a, który wyświetla potrzebne informacje i daje możliwość wypisania czeku oraz wypłacenia złota. Założenie konta kosztuje jednorazowo 15k, po jego utworzeniu widzimy dokładne statystyki posiadanego złota w powyższej komendzie.
+Drobniejsze zmiany - Uzdrowiciel będzie informować o tym, że ktoś się oddalił podczas próby wskrzeszenia. - Została dodana możliwość stworzenia kalendarza przez skrybę. Możliwe jest stworzenie wyjątkowego kalendarza - jest wtedy pobłogosławiony. - Komenda .czas , jeśli posiadamy kalendarz, pokaże nam także date. - Telekineze rzuca się szybciej oraz przy posiadaniu 100% umiejętności można wybrać miejsce w które chce się przenieść osobe (1 kratka). Powyżej 115% można przenieść osobę o 2 kratki. - Poprawiono bug z naprawianiem itemów u npc'ów - Wprowadzono blokadę gainów płatnerstwa przy ocenie przedmiotu - Poprawiono bug z gotowaniem polegający na wymogu większej ilości składników (glownie nadzienia) do tworzenia ciast aniżeli było w opisie - Poprawiono zależność między nieatakowaniem gracza przez nieumarłe potwory, a umiejętnościa nekromancja/druidyzmu/wampiryzmu. Ponadto wymagana jest od teraz umiejętność umysłowa na poziomie 60% (wiedza o zwierzętach, rozmowa z duchami). - osłabiono działanie czarów 9 kręgu występujące na tym samym obszarze - Obwoływacz informuje teraz o występowaniu wiadomości na tablicy informacyjnej - Poprawiono bug z klątwą otrzymywaną za zaatakowanie postaci która jest w innym obszarze mapy - Teraz osoba nie będąca w party z zabójcą npc'a lub nieuczestnicząca w walce z pokonanym npc'em grabiąc jego zwłoki dostanie status kryminalisty - Wprowadzono odporność na truciznę potężniejszym bagiennym potworom - Można już ciąć zwłoki gracza na Ilshenar
+Wskrzeszanie zwierząt (Edit) W związku z wprowadzeniem specjalnych ataków przez silne potwory, postanowiliśmy zmienić możliwości wskrzeszania zwierząt. - możliwe jest wskrzeszanie zwierząt 10 razy (nie jak poprzednio tylko 2x), w przeciągu 6h do 12h (zależnie od umiejętności weterynarii, dla druida 12h). - wymagany jest składnik "lecznicze zioła" do wskrzeszenia zwierzaka, możliwy do kupienia u tresera i druida. - za drugim wskrzeszeniem w przeciągu 6h do 12h zwierzakowi spadają umiejętności o 0.1% i zdolności o 0.5%. - zwierzak od 90% wytrzymałości ma zero szans na spłoszenie nawet przez silne potwory.
Za testy podziękowania należą się Lucasowi, Fazie oraz Małkowi.
Dodano (13.07.2013, 19:15): Termin eventu "Loteria" zostaje przesunięty na następny tydzień (22.07) z powodu braku zainteresowania, a tym samym braku fantów.
|
|
|
Komentarzy [14] |
| | |
| | |
II Loteria
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2013, lip 4 19:22, przez lary
|
Loteria
Mamy przyjemność ponownie zaprosić wszystkich do uczestnictwa w drugiej odsłonie Loterii z fantami dla każdego! Wystarczy zakupić bilet uprawniający do uczestnictwa w loterii za 10 000 sztuk złotych monet i trzymać kciuki, aby to jego numerek został wylosowany! Organizatorzy postarali się o emocje, ponieważ zafundowali również dwie główne nagrody w loterii, które zostaną wylosowane na koniec imprezy. Nagrodą tą jest unikatowy wierzchowiec o dwóch unikatowych kolorach, którego dosiąść będzie mógł każdy. Warto się zjawić !
Informacje Loteria jest ZABAWĄ, dlatego też zdecydowaliśmy się nie rozdawać na lewo i prawo unikatowych przedmiotów. Wyjątkiem jest główna nagroda. W banku Mistas oraz Cove pojawią się specjalne skrzynie, gdzie GRACZE będą mogli złożyć fanty na loterię. Czy to będą wyroby rzemieślnicze, magiki, zwierzaki czy też czeki na złoto - to bez znaczenia. Liczymy po prostu na bezinteresowną pomoc z Waszej strony. Prosimy nie wrzucać do skrzyni tzw. śmieci, czyli vendorowych przedmiotów itp. Wszystkie przedmioty wrzucone do pojemnika są logowane imieniem postaci. Bilety z numerkiem będzie można nabyć przed rozpoczęciem loterii u GMa.
Zasady 1. Specjalne skrzynie do której możecie składać fanty zostały dzisiaj umieszczone w banku Mistas i Cove. 2. Skrzynie zostaną zamknięte 2 godziny przed rozpoczęciem imprezy (do tego czasu możecie wrzucać fanty). 3. Wszelkie przeszkadzanie w organizacji i w trakcie eventu będzie surowo karane. 4. Na czas eventu zakazane jest okradanie innych graczy. Jeśli GM przyłapie złodzieja, może liczyć się z dużymi konsekwencjami. 5. Na czas eventu zakazane są walki PvP. 6. Jeśli ilość złożonych fantów będzie zbyt duża, zostanie wykonana selekcja i wybierzemy do loterii te najcenniejsze.
Główna nagroda Głównym fantem, który zostanie wylosowany na koniec loterii jest śnieżny ostard, w kolorze czystej bieli oraz nocny ostard, w kolorze czerni. Krótkie info na temat stworzeń: - możliwość ujeżdżenia przez każdego, - zwiększona siła, - zwiększona zręczność, - zwiększona wytrzymałość, - nie czaruje, - brak możliwości wskrzeszenia, - brak możliwości schowania w bilet u tresera,
Event odbędzie się w poniedziałek (08.07.2013), o godzinie 19:00 w budynku aukcyjnym Cove. Zapraszamy.
Dodano (13.07.2013, 19:15): Termin eventu "Loteria" zostaje przesunięty na następny tydzień (22.07) z powodu braku zainteresowania, a tym samym braku fantów.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Patch 4.3
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, cze 30 00:10, przez Mephisto
|
+Księgi championów Żeby walki pod księgami były sprawiedliwe dla każdego, to dodaliśmy strefy pvp wokól nich. Niektóre lokacje zostały lekko przedbudowane, a niektóre zostały po staremu. Wchodząc na strefe pvp w obrębie ksiąg obowiazują nas takie same zasady, jak pod Yew. Trzeba również pamiętać, że szybkie oddalenie się od księgi nie sprawi, że osoba orderowa ma przewagę nad mordercą - ciągle obowiązuje 15 minutowe opóźnienie zanim będzie obowiązywała klątwa za zaatakowanie osoby praworządnej. Dodane zostały również tabliczki informujące o tym strefie pvp, żeby uniknąć przypadkowego wejscia.
+Strefa PvP Yew Do strefy pvp pod Yew zostały dodane 2 obozy - jeden dla morderców i jeden dla orderów. Mają one za cel, żeby gracz po śmierci mógł się spokojnie pozbierać i szybko wrócić do walki, wspierając swoich kompanów. Do obozu można się dostać tylko będac duszkiem, wyjść zaś można "zeskakując" z płotu. W obozach znajdziemy podstawowe osobniki takie jak bankier czy uzdrowiciel oraz w niedługim czasie będzie tam strażnik, reagujący na pvp. Kamienny budynek z bankierem i ostatnimi blue strażnikami został opuszczony.
+Mniejsze poprawki - Poprawiony kocioł w Britani - można go już używać. - Lokacja Exodusa została poprawiona. - Lekko zmodyfikowany budynek z księga champa, na końcu Shame. - Wejście do Heartwood zostało przeniesione do miasta Britain - północna część miasta, zaraz koło mostu. - Zostały zatopione mniejsze skrawki ziemi (o powierzchni okolo 2, 3 kratek). - Poprawiona zielona wysepka w LL - teraz gracz już nie będzie się tam blokować.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| | |
| | |
Przedłużenie promocji!
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, cze 23 15:07, przez Incognito
|
+Promocja Postanowiliśmy przedłużyć zwiększony przyrost o 10% na umiejętności i statystyk o kolejny tydzień (01.07.13).
+Dodatkowe informacje Chciałbym też przypomnieć, że MW od dawna umożliwia lepszy start dla nowych graczy. Nowo założone konta posiadają 150% na rozdanie umiejętności oraz 90 statystyk (kiedyś było 100% i 65). Zapewniamy także szybszy przrost statystyk w celu osiągnięcia grywalnej postaci, czyli takiej, którą jest możliwe branie udziału w PvP i trudniejszym PvM. Według nas, grywalna postać to taka, która posiada następujące statystyki odpowiednio dla klasy: Mag: 60/40/60 Łucznik i Wojownik: 75/75/10 Taką jeszcze ciekawostkę mogę dodać, że niektórzy w wieku 22 lat postaci (rozpoczynamy gre od 20 roku) osiągneli wojowników ze statystykami 8x8x, czyli w ciągu dwóch lat. Kiedyś by osiągnąć postać z takimi statami, należało ćwiczyć postać do około 28 roku życia postaci.
Oprócz przyspieszonego startu do pewnego progu istnieje system młodego. Postaci z dodatkowymi przywilejami. O tym systemie zachęcam do przeczytania artykułu w odpowiednim dziale tutaj
Warto też wspomnieć o systemi zaproszeń za który można dostać warte uwagi nagrody. Artykuł dostępny jest tutaj
|
|
|
Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Zabawa w karczmie
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2013, cze 20 18:08, przez lary
|
Wieczory gier Zapraszam wszystkich serdecznie w najbliższą niedziele o 20:30 na wieczór gier do karczmy "Pod pajęczą siecią". Wieczory gier to event typowo klimatyczny mający na celu zgromadzenie ludzi, którzy nie tylko interesują się pvm, pvp, ale też i inną formą rozrywki - tzw. "klimaceniem". Wiem, że klimat powoli na MW zanika, co jest na prawdę przykre, bo to tak na prawdę m.in. klimat dodaje tej grze specyficzności, odgrywanie swojej postaci zawsze powinno być kluczowym czynnikiem w grach RPG, nawet tych na większą skale. Myślę, że odwiedzenie karczmy powinno być dla każdej postaci z naszego Ultimowego świata okazją do odpoczynku, ponabijania się z elfa ze słabą głowa czy też pijaka krasnoluda, który dba o swój piwny brzuch. Kto wie, może zawita do was jakiś czarodziej organizujący magiczne sztuczki, albo człowiek widzący okazję do naciągnięcia kogoś na trefny interes.
Zasady są bardzo proste: 1) Przyjść na event może każdy. 2) Uczestniczyć w evencie może osoba, która wpłaci wpisowe - 5000 złota w gotówce. 3) Podczas trwania eventu obowiązuje całkowity zakaz walk PvP . Wymagań innych nie ma, aczkolwiek apeluje o pokazanie odrobiny kreatywności i zachowanie kultury osobistej.
Gorąco zachęcam do brania udziału, będziemy uprawiać hazard i pić na umór, jednocześnie się przy tym dobrze bawić. Będą nagrody tak jak przy pierwszej odsłonie, a nawet może dorzucimy jakiś bonus. Zachęcam do przyniesienia złota nawet jeśli, ktoś przyjdzie bez zamiaru wzięcia udziału - będzie można obstawić na swojego faworyta. Serdecznie zapraszam !
PS. Event poprowadzi [MaŁeK].
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Pobudzenie do działań, nasz i wasz entuzjazm.
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, cze 17 00:23, przez Incognito
|
+Lepiej czy gorzej? Jako ekipa musimy obiektywnie podejmować decyzje ważące o losach serwera. Część graczy rozumie nasz pogląd i to co chcemy osiągnąć. Jednak jest też druga część, która uważa odwrotnie, wydaje mi się, że to naturalna kolej rzeczy. Dlatego chciałbym podsumować co udało nam się stworzyć przez ostatnie kilka miesięcy a nawet rok czasu. Dzięki temu będziecie mogli dokładniej ocenić sytuacje i sami poddać ją swoim przeczuciom w którą stronę dąży shard Mysterious World. Licznik online nie zawsze może być sprawiedliwy by kierować naszym wyborem - dlaczego tak uważamy? Przeczytajcie dalszą część artykułu, która to wyjaśni.
+Czym mam się sugerować? W tej części, postaram się wyjaśnić czemu jest tak, a nie inaczej. Co powinno cię skłonić do pozostania u nas a nie gdzie indziej.
a) Licznik online, czy on jest taki mały ? Pierwsza rzecz, na która zawsze patrzy nowy gracz. W końcu mamy grać w MMO a nie single player. Czemu zatem miałbyś wybrać MW, skoro jest konkurencja z większą liczbą graczy 'online'. Wyjaśnię ten powód dość krótko. W pewnym przełomie postanowiliśmy pozbyć się jałowego ćwiczenia umiejętności. Jaka jest przyjemność z gry, kiedy widzisz osobę w ogóle nie odzywającą się tylko siedzącą non stop z włączonymi makrami? Taka osoba nie dość że traci na darmo czas, to też sztucznie nabija online. Pozbyliśmy się tego, tworząc system ćwiczenia postaci w sposób czynny. Jako jedyny serwer na polskiej scenie UO, posiadamy system 'koxu', który sprawia, że musimy wykonywać czynność bez używania EUO a przynajmniej w sposób zminimalizowany. Postaram się wymienić jakie to są rzeczy. - Automatyzacja. Chcemy, by nowy gracz nie musiał siedzieć i zastanawiać się jak wykonać powtórnie daną czynność, aby nie przemęczyć palca na myszce. W związku z tym, dodaliśmy powtarzanie ostatniej czynności w przemyśle i rzemiośle. W przemyśle dotąd aż wyczerpią się zasoby surowca a w rzemiośle do 50 powtórzeń. - Zadania. Rzemieślnicze umiejętności oraz przemysłowe, nie polegają u nas na ciągłym powtarzaniu non stop tego samego. Rzemieślnik, musi pójść do NPC'a i wziąć od niego zadanie na wykonanie przedmiotów lub wydobycie jakichś zasobów. Za wykonanie takiego zadania, nastąpi przyrost umiejętności. - Umiejętności bojowe i statystyki. Magia, walki wręcz, odporność na magie i tym podobne, zostały przyblokowane do ćwiczenia w miejscu przez spersonalizowany system anty-sparingowy. Jeśli gracz chce aby umiejętność rosła ciągle w normalnym tempie, musi wykonywać czynność zmieniając potwory na których ćwiczy. - Wniosek. Z powyższego wniosek powinien być jeden. Nasz licznik pokazuję stan graczy, którzy grają a nie mają odpalony program, który wykonuje wszystko za nich.
b) Rozwój dokonany. - System zaproszeń. Na MW istnieje system zaproszeń, który ma na celu powiększenie grona użytkowników poprzez zachęcanie do gry nowych graczy. Wystarczy, że osoba zaproszona wypełni specjalne pole z imieniem twojej postaci. Jeżeli jesteś osobą początkującą na MW i chciałbyś uprzyjemnić sobie grę to zaproś do niej swoich znajomych a przy okazji zdobądź cenne nagrody! - Rasy i klasy. Rasy odwiecznie nakładały pewne minusy, co sprawiało problemy przy tworzeniu postaci. Zawsze zachodziło pytanie "Czy mogę grać tą rasą aby móc osiągnąć potem taką podklasę / klasę". Wychodząc na przeciw, odseparowaliśmy rasy od klas. Jak w nowych grach, najpierw wybieramy klasę postaci, czyli wojownik, łucznik, mag a następnie stosowną pod nią rasę. Wszystko teraz dyktuje klasa jaką wybierzemy - rasa nie nakłada tutaj restrykcji. - Spec loot. Każdy NPC powinien mieć swoją wartość. Zwłaszcza jeśli jest unikalny. Dodaliśmy do niektórych stworzeń wyjątkowe przedmioty, możliwe do zdobycia tylko w ich inwentarzu z dość rzadkim występowaniem. - Handel i wartość złota (GP). Każda gra zazwyczaj dąży do tego by złoto miało swoją wartość i cel. Przez długi czas ciężko było nam to osiągnąć. Jednak po upływie czasu i zmian jakich dokonaliśmy, śmiało możemy powiedzieć, że w końcu osiągneliśmy ów cel. Dodaliśmy opłaty za posiadanie domów. Za wykonywanie prac rzemieślniczych nie ma dochodów, jeśli będziemy kupować potrzebne składniki. Prawidłowym zadaniem jest ich pozyskanie z przemysłu. W celu uzyskania handlu między graczami, postanowiliśmy dodać 100% skillcapu na umiejętność rzemieślniczą lub przemysłową. Skłania to graczy, do dalszego rozwoju postaci i chęci handlowania. Zwalcza też problem tworzenia specjalnych postaci do wytwarzania przedmiotów dla postaci głównych. Ekipa stara się zawsze ułatwić graczom przejście na nowy system, dlatego dla graczy, którzy już posiedli postacie typowo rzemieślnicze dodaliśmy tymczasowo komendę pozwalającą przenieść umiejętność rzemieślniczą na postacie główne. - Strefy PvP i PK (Players Killing). Odwiecznym problemem gry był wymagany status bycia mordercą by normalnie funkcjonować w naszym świecie. W celu zniesienia problemu jednej frakcji dodaliśmy kary za bezsensowne zabijanie (spowolnienie kilkusekundowe oraz minusy do statów i skilli), tak by dać szanse ucieczki osobie, która bić się wcale nie chce. Dodana została także strefa dla osób chcących bić się z innymi graczami bez uwagi na jakiekolwiek statusy postaci. W strefie tej, nie ma żadnych kar za zabijanie. Jej miejsce wybraliśmy w Yew oraz Zaginionych krainach. - Łatwość obsługi. Mysterious World w odróżnieniu od innych shardów, posiada aplikacje startową gry, która samoczynnie aktualizuje i sprawdza pliki gry. Dla nowych graczy, w dziale download jest jednoplikowy starter aby nie wykonywać i ściągać tysięcy aktualizacji, co skraca prędkość instalacji.
c) Rozwój bieżący. - Obecnie trwają pracę nad udoskonaleniem systemu PvM (Players vs. Monsters). Ich zadaniem będzie nie tyle co utrudnienie ale najważniejsze to uatrakcyjnienie, by sprawiały większą przyjemność z pokonania potworów, których da się pokonać tylko przy zastosowaniu szczególnej metody bicia. Zręczność i taktyka ekipy będzie decydować o szybkości pokonaniu stworzenia. To nie wszystko! Powyższa nowość, ukaże się w przeciągu dwóch tygodni i to wciąż nie koniec zmian z PvM! Lochy stały się niczym bezinteresownym przejściem z punktu A do B nie zważywszy na to co mijamy po drodze. Ekipa stanęła na przeciw wyzwaniu i stworzymy dodatkowe atrakcje po drodze, tak by to przejście też dawało jakieś profity. - MW posiada system wskazówek naprowadzający młodych co i jak mają wykonywać by się odnaleźć w świecie. Postanowiliśmy dodać jeszcze jeden system. Interaktywnej rozmowy z NPC'ami, gdzie bezpośrednio od nich, uzyskają dodatkową wiedzę o świecie. - Eventy! Z ekipą, czyli ludźmi, którymi jesteśmy my, bywa różnie, czasem da się przewidzieć, że będziemy a czasem coś nam wyskoczy. Rozwój gry jest naszym hobby i nie jest możliwe abyśmy cały swój czas jej poświęcali. Postanowiliśmy zautomatyzować naszą nową atrakcję gromadzącą graczy. Oprócz co dwu-tygodniowych igrzysk zawita znany wszystkim system CTF (Capture The Flag).
+Promocja dla wszystkich graczy! Każdy gracz od teraz otrzyma bonus w postaci 10% szybszych przyrostów umiejętności i statystyk, będzie on trwać tydzień, do 24.06.2013.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Możliwość przeniesienia umiejętnośći rzemieślniczych
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, cze 10 23:51, przez Mephisto
|
Ostatnie zmiany spowodowały, że postacie posiadające same umiejętności rzemieślnicze, a przynajmniej wiecej niż dwie zostały osłabione. Zmiany jakie zostały wprowadzone są dla dobra ogółu i serwera, aby system i ekonomia były sprawniejsze. Ponieważ wcześniej takiego osłabienia nie było i większość graczy mimo wszystko wyćwiczyła po kilka rzemiosł na jednej postaci, postanowiliśmy dać możliwość przeniesienia umiejętności na inną postać na tym samym koncie. Czas spędzony oraz wysiłek na wyćwiczenie umiejętności nie powinien pójść na marne. Nowa komenda .rzemioslo pozwala przenieść daną umiejętność tylko raz z jednej postaci na drugą. Komenda przenosi wybraną umiejętność na bieżącą postać. Warunki są następujące: 1. bieżąca postac nie może mieć więcej niż dwie umiejętności rzemieślnicze. 2. przenieść można tylko umiejętność z poziomem powyżej lub równej 95%. 3. przenieść można umiejętność z danej postaci tylko gdy ilość umiejętnośći rzemieślniczych na tej postaci przekracza dwie. Jeśli jest to postać posiadająca od 3 umiejętności rzemieślniczych powyżej 95% to wtedy będzie można przenieść jedną z nich na postać bieżącą. 4. Dana umiejętność nie może być zablokowana dla bieżacej postaci. Blokada może być tylko klasowa, więc przykładowo nie przeniesiemy i nie będzie widoczna umiejętność inskrypcji gdy bieżąca postać jest wojownikiem lub łucznikiem.
Proszę pamiętać o warunku numer 3. Gdy postać ma np. 3 umiejętności to będzie można przenieść tylko jedną i należy się dobrze zastanowić jaką przenieść. Kolejne dwie nie będą już możliwe do przeniesienia!
UWAGA: Bardzo ważna rzecz, komenda ta będzie dostępna od dziś przez kolejne dwa tygodnie do dnia 2013-06-24. Proszę wszystkich, którzy chcą przenieść wyćwiczone umiejętności na inne postacie o wykonanie tej czynności do tego dnia.
PS Proszę pamiętać o głosowaniu na toplistach!. Jest to ważna rzecz dla naszego shardu i jeśli również chcecie by jak najwięcej osób wiedziało o istnieniu MW i miało szansę spróbować tutaj zagrać to nie wahajcie się i głosujcie na toplistach!
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Wydanie wersji 1.14 oraz patcha 4-2
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, maj 31 01:01, przez Mephisto
|
+Strefa PvP Miasto Yew zostało napadnięte i zostały po nim jedynie zgliszcza i ruiny - tylko kamienne budynki się zachowały i do dziś działają tam NPCe, jak np. bankier. Od teraz jest to strefa, gdzie można prowadzić walki bez żadnych konsekwencji. Gracze orderowi nie muszą się już obawiać zgłoszenia morderstwa ani nie obawiązują żadne klątwy za zaatakowanie, które weszły w obecnych zmianach. Strefa PVP jest odgrodzona - nie da się przypadkiem wejść, nie zauważając tego. Równiez otrzymujemy odpowiedni komunikat ("wkraczasz na niepewny grunt"). Tyczy się to również wód dookoła Yew. Obecne zmiany w Yew to dopiero pierwszy etap - już w następnym patchu można się spodziewać kolejnych nowości! - Zaatakowanie osoby o statusie dobrym poza strefą PvP (Yew, Zaginione Krainy) skutkuje 6 sekundowym spowolnieniem na bieganie oraz -5% obniżeniem skilli i -10 obniżeniem statów na 10 minut. Klątwa minie dopiero po upływie tego czasu. Zabijanie się nie pomoże. Ponadto klątwa zależy od ilości aktywnych morderstw, do maksymalnie -10% umiejętności oraz -20 statów. - Nowa komenda .pvp - zezwala na pojedynkowanie się dwóch graczy o statusie dobrym poza strefą PvP bez wyrzutów sumienia (czyt. kar za atak). - Strefa Non-PvP zostaje zniesiona. Miasta znów są tylko dla graczy orderowych. Osoby o statusie mordercy przebywające na terenie Mistas zostaną przeniesione automatycznie poza granice Mistas - tylko raz.
+Strażnice Niedaleko Mistas pojawiły sie 3 Strażnice. Znajdują sie w niej strażnicy, którzy reaguja na wołanie o pomoc, jeśli w pobliżu znajdzie się morderca. Zasięg widzenia ze strażnicy to 150 kratek wokół niej. - Strażnik nie będzie biegł od strażnicy do mordercy, tylko teleportuje się w jego pobliżu.
+Odkupienie win Jednorazowo każda postać ma szanse odkupić swoje winy. Rytuał odprawia każdy wędrowny uzdrowiciel. Usługa nie jest tania - o potrzebnych składnikach możemy się dowiedzieć przy próbie odkupienia. Należy użyć komendy "Chcę odkupić winy".
+Rzemiosło i Przemysł Od teraz każda postać otrzymuje dodatkowo 100% skillcapu na przemysł lub rzemiosło. Z uwagi, że jedno rzemiosło wymagało dwóch umiejętności (kowalstwo), to zostało podzielone na dwa oddzielne. Wiedza o broni została przemianowana na Płatnerstwo i służy wytwarzaniu zbroi. Dotychczasowe kowalstwo natomiast służy do wytwarzania reszty przedmiotów, czyli głównie broni. Zalety, które dawała umiejętność wiedzy o broni, takie jak sprawdzanie stanu przedmiotu, posiada obecnie płatnerstwo oraz kowalstwo. Możliwość rozbrojenia została usunięta z walki wręcz. W tej chwili nie ma dobrego zamiennika dla wiedzy o broni w tym przypadku, ale nie wykluczamy powrotu rozbrajania - jeśli bedzie lepszy sposób na wykonanie tego specjala. W związku ze zwiększonym capem na rzemiosło, weszła jeszcze jedna bardzo znacząca zmiana. Szansa na wykonanie wyjątku w dowolnym rzemiośle jest mniejsza wraz z posiadaniem wiekszej ilości umiejętności rzemieślniczych. Do dwóch umiejętności rzemieślniczych jest normalnie, od trzech szansa na wykonanie wyjątku maleje o 5% co każdą posiadaną umiejętność. Umiejętność rzemieślnicza to ta, którą się coś wytwarza. Nie zaliczamy tutaj wydobywczych takich jak górnik, drwal czy zielarz. Zapewne nie jest to koniec negowania "przesilenia" umysłowego rzemiosłami. Chcemy iść w kierunku promowania gry aktywnej wraz z rzemiosłem, a negowania postaci posiadających same umiejętności rzemieślnicze. Nie będą to mocne zmiany, ale możliwe ze jeszcze z jedna wejdzie, która będzie negować wiele rzemiosł na jednej postaci. W tej chwili zdajemy sobie sprawe, ze dużo graczy ma takie postacie, więc nie wszystko na raz!
+Gildie miejskie W celu ułatwienia zmiany statusu mordercom, będą oni mieli możliwość odejścia z gildii bez straty doświadczenia. Ważne jest, aby dobrowolnie zrezygnować z bycia członkiem a nie poprzez utratę statusu. Kolejność musi być następująca: wypisanie się z gildii, zmiana statusu postaci, zapisanie się do innej gildii. Nie da się wciąż przenosić doświadczenia z gildii rzemieślniczej do gildii wojowniczej. Możliwe jest przeniesienie doświadczenia z gildii o tym samym statusie (chaos/order/neutral) i typie (wojownikow/luczników/magów). Jednakże z racji, że mordercy mają jedną główną gildię o typie "morderców" (wyjątkiem są Nekromanci, Wampirzy i Likanie), mogą z niej przepisać swoje doświadczenie do dowolnej gildii o innym statusie niż chaos. W przyszłości gildia ta zostanie usunięta, a mordercy dostaną własne typy gildii. Ważna informacja: Ponadto umiejętność doskonalona nie zostanie automatycznie usunięta po wypisaniu z gildii. Umiejętność ta teraz zanika, 0.5% co 12h realne działania serwera. Gracz ma czas, by zapisać się do innej gildii, która ma podobną umiejętność dostępną do doskonalenia.
+Identyfikacja Umiejętność przestaje istnieć. Skryba otrzymuje możliwość napisania nowego zwoju identyfikacji. Poziom zwoju zależny jest od wysokości umiejętności skryby, tak jak to było wcześniej z poziomem zwiększenia zależnym od identyfikacji. Poziom 6, czyli legendarny, może wykonać skryba posiadając 100% bazowej umiejętności i 105% efektywnej umiejętności inskrypcji. Identyfikacja artefaktów odbywa się za pomocą zwojów 5tego poziomu. Każdy gracz, który posiadał aktualnie identyfikacje, dostanie prezent podczas logowania - jest to odpowiednia ilość zwojów do posiadanej wysokości umiejętności wraz z odpowiednim poziomem tych zwojów. Przykładowo, mając 100% identyfikacji, otrzymamy 100 zwojów poziomu 5.
+Drobne zmiany - W Śnieżnej Burzy widoczny był bonus przyspieszonego czarowania jak z artefaktów. Obecnie jest dodana informacja o ilości spowolnionego czasu potrzebnego na czarowanie. - Dodatkowe buffy, takie jak krwie wampira, będą schodzić razem z pierwotnym blessem. - Liście koki nie będą dawać efektu, jeśli użyjemy je bez posiadania na sobie jakiegoś buffa. - Łączenie podklas wojownika jak paladynizm, kensai, barbarzyńca zostało zablokowane. - Każdy może rozpalić ognisko. Dodatkowo wpływ na leczenie w jego przypadku jest zależny od % obozowania - im więcej tym szybciej leczy nam życie. Leczenie dostępne jest dopiero od 40% obozowania. - Kołowrotek w Mistas można już używać. - Dodano drzewa cisowe na północy wschodniego półwyspu Britain. - Przeniesiono stajnie bankową bliżej wejścia. - Kowadło w namiocie, niedaleko kopalni Minoc, da się już używać. - Poprawione przemianowanie umiejętności gildyjnych na udoskonalone. - Długość oswajania może skrócić umiejętność Wiedzy o zwierzętach powyżej 100% nawet o 2s. - Zablokowana została możliwość ćwiczenia statystyk i umiejętności na strażnikach i nieśmiertelnych vendorach. - Ukrywanie na wierzchowcu jest teraz dostępne od 50% i 30 zręczności. Chcemy promowac aktywną grę z ukrywaniem. Jednakże nie jest to jakas duza szansa, ale możliwość jest. Można ukryć się na widmaku i nie trzeba już posiadać do tego 100%. - Okno statusu zwierzaka z komendy .status zostało zminimalizowane prawie 4-krotnie. To jeszcze nie koniec - w niedalekiej przyszłości spróbujemy jeszcze bardziej zminimalizować status wraz z auto odświeżaniem. - Obroża szakala można teraz założyć wraz z kompletem płyty - bonus od płyty zostanie zachowany. - Psucie przedmiotów podczas walki zostało przyspieszone, w tym najbardziej odczuwalne może być psucie zbroi. - Bonus od inskrypcji dla prota i arch prota został zastąpiony bonusem od inteligencji.
+Cennik sprzedaży chowańców Ceny zostały doszlifowane do trudności i czestości zdobycia potworów. Ponadto im bardziej chowaniec wycwiczony i starszy, tym droższy. Cena może wzrosnąć nawet dwukrotnie! Przykładowo prastary żuk kosztuje teraz 30k. Gracz może ocenić wartość chowanca zanim go sprzeda, prosząc o to tresera komendą "ocen".
+Cmentarz Mistas Niedaleko wschodniej bramy Mistas znajduje się mały cmentarz. Jest to miejsce z przeznaczeniem dla młodych, gdzie znajdą słabe szkielety. Na cmentarzu jest również wejscie do lochu, jednak jest ono na razie zasypane. Loch pojawi się już w przyszlej wersji!
Podziękowania należą się dzielnym testerom, dzięki którym wyłapaliśmy kilka błędów przed wprowadzeniem paczki zmian. Testerzy: Faza, Lucas, Leny i Buczuś. EDIT: Jeśli napotkacie na jakieś błedy, to nie krępujcie się i zakładajcie tematy na forum "Błędy i problemy".
|
|
|
Komentarzy [38] |
| | |
| | |
Zmiany w okolicach Mistas
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2013, maj 26 14:21, przez Mephisto
|
Teren na wschód od Mistas, gdzie leży przejście od Mistas do Lakeshire zostało oczyszczone z potworów. Można tutaj znaleźć teraz tylko zwierzęta leśne. Ponadto rozsianych zostało sporo nowych ziół w tej okolicy.
Zastanawialiście się jak można zarobić magiem na początku? To jest jedna z opcji. Zbierać zioła, robić mikstury, sprzedawać, handlować :) Teren już teraz nie wymaga umiejętności bojowych, także zielarze mogą spokojnie zbierać ziółka - przynajmniej w tym rejonie.
To nie wszystko, w niedługim czasie postaramy się przygotować podstawowy poradnik jak grać na MW. Jakie są dostępne klasy, podklasy, rzemiosła. Jak ich używać i gdzie się udać by się ich nauczyć i z nich korzystać. Poradnik ten będzie dostępny na stronie głównej. Jeśli macie własne poradniki i chcecie się nimi podzielić i zobaczyć je na stronie MW to podsyłajcie na mail staff@mw-shard.pl. Na pewno przejrzymy je i jeśli będą odpowiednie to użyjemy (ewentualnie poprosimy o poprawki). Screeny również mile widziane.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| |
| | | |