Rekrutacja
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2012, sie 14 22:12, przez lary
|
Ekipa MW pragnie poinformować graczy o kolejnym naborze do zespołu GMów!
Aktualnie poszukujemy chętnych osób do objęcia ważnej funkcji dla dalszego rozwoju serwera - VisionMastera oraz osób, którzy prężnie popchną do przodu stronę fabularną shardu, czyli QuestMastera. Pożądamy osób z zapałem do pracy, wyobraźnią oraz inwencją. Dodatkowo od osób składających aplikację na stanowisko VM oczekujemy sporego doświadczenia i obycia się z grą na naszym serwerze. Zainteresowanych prosimy o wysłanie podania na adres admins@mw-shard.pl.
Szablon podania można znaleźć w dziale Współpraca.
Pomóżcie nam pociągnąć Mysterious World ku lepszej i owocnej przyszłości!
Pozdrawiamy serdecznie.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Aukcja wierzchowców niespotykanych
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2012, sie 14 19:36, przez Nomad
|
Aukcja wierzchowców niespotykanych
"Po raz kolejny mamy zaszczyt organizacji aukcji, na której potencjalni właściciele będą mogli dosiąść stworzeń, których świadkiem narodzin był sam Khardan."
Garść zasad... Aukcja ta będzie przebiegała poprzez miejscowych aukcjonerów. W każdym mieście znajduje się aukcjoner u którego można zwiększyć swoją szansę do nabycia tak niezwykłych wierzchowców. Event dotyczyć będzie 5 NPC, które zostały przedstawione poniżej newsa.
Termin licytacji to 4 dni więc radzi się gromadzić złoto jak najszybciej.
Ceny wywoławcze licytowanych stworzeń: 1. Jednorożec Valorytu - 300 000 sztuk złota (kontrolowany tylko przez kobietę) 2. Grafitowy Kirin - 300 000 sztuk złota (kontrolowany tylko przez mężczyznę) 3. Złota Chimera - 300 000 sztuk złota 4. Miedziany Koszmar - 300 000 sztuk złota 5. Bojowy Koszmar - 300 000 sztuk złota (kontrolowany tylko przez osobę posiadająca wiedzę o zwierzętach min. 76%) Ponadto dodam, że wszystkie wierzchowce wyłączając Bojowego Koszmara są wierzchowcami widmowymi.
Podbicie ceny możliwe o krotność 4% od kwoty aktualnej.
Powodzenia. Dziękujemy za udział w licytacji
1. Lotar Drakekorin 2. Domminussa Casse 3. Khunta Altavari Wyroznienie: Zeratulos, Bozlo
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Toplista
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2012, sie 12 18:30, przez lary
|
Po raz kolejny dokonaliśmy weryfikacji graczy.
Z 32 graczy zalogowanych w okolicach godziny 18:00, 6 osób zagłosowało dzisiaj w topliście. Wszystkim klikającym dziękujemy za wsparcie dla serwera. W nagrodę każda z wymienionych osób dostała Liść sytości, który ma działanie identyczne jak dotacyjny motylek.
Zagłosowali: 1. Narro Iniura 2. Shasfar 3. Dilmax 4. Sesilla 5. Cerrath 6. Taunn Re'Cuzo
Przy okazji zauważyliśmy, że dużo osób ma włączoną toplistę, jednak nie klika. Sugerowane rozwiązania to: - zacząć klikać, - wyłączyć toplistę (po co ma wyskakiwać okno, które tylko drażni) -> komenda .ustawienia
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Zmiany - wersja 1.8
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, lip 11 21:05, przez Adi001100
|
+Bard: - Wydłużony delay na granie muzyczek podczas biegu. Stojąc w miejscu, jest tak jak dawniej. - Wydłużono delay na uspokajanie. - Uzależnione uspokajanie NPCów w zależności od ich siły (tak jak przy prowokowaniu). - Prot barda będzie teraz zdecydowanie mniejszy, ale będzie się nakładał na prot czarodzieja. - Osłabione leczenie w miejscu oraz w biegu. Poprawione przywracanie many. - Uzależnienie danej muzyki od odpowiednich umiejętności, a nie od wszystkich. Np. muzyka spokojna to teraz Uspokajanie i Muzykalność.
+Leczenie i medytacja wampira: Wampir - Wojownik/Łucznik 100 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +8 sekund. 101 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +6 sekund. 102 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +4 sekundy. 103 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +2 sekundy. 104 % - Brak palenia słońca, możliwość leczenia +1 sekunda. 105 % - Brak palenia słońca, normalne leczenie.
Wampir - Mag 100 % - Brak palenia słońca, bardzo spowolniona medytacja. 101 % - Brak palenia słońca, medytacja bardzo mocno spowolniona (+10 sekund). 102 % - Brak palenia słońca, medytacja bardzo mocno spowolniona (+8 sekund). 103 % - Brak palenia słońca, medytacja bardzo spowolniona (+6 sekund). 104 % - Brak palenia słońca, medytacja spowolniona (+4 sekundy). 105 % - Brak palenia słońca, normalna medytacja.
+Grabienie: - .grab do - wywołuje celownik, którym wskazujemy plecak lub worek w naszym plecaku. Pojemnik zostaje zapamiętany i przy kolejnym wywołaniu komendy przerzuca przedmioty do zapamiętanego pojemnika, w przypadku jego braku rzeczy wrzucane są do pojemnika głównego. Pojemnik jest zapamiętywany także po wylogowaniu. - .grab magiczne - grabi wszystkie przedmioty magiczne (zidentyfikowane i nie).
+Strefa: - Obniżono przyrost statystyk w strefie o 10%. - Zablokowane ścinanie drzew ohii w strefie. - Umożliwiono cięcie zwłok poza strefą wszystkich graczy, którzy nie mają statusu [młody] lub których zwłoki nie są strzeżone przez chowańca.
+Pozostałe zmiany: - Stwory będące pod kontrolą czaru nekromanty Oczarowanie nie będą już wchodzić w każdego rodzaju teleporty. - Obniżono wysysanie staminy przez runo Ognista Krew do około 33 z około 50. Nie można już nałożyć runa Ognista Krew na zatrutą broń oraz na Lodowe Ostrze. - Nowo rozstawiony dom jest domem publicznym przez 6h czasu realnego. Dopiero po tym czasie można w domu zamieszkać i zamknąć drzwi na klucz. - Toga z kapturem z dotacji będzie chronić przed słońcem. - Zablokowano przekazywanie domu innej postaci, gdy w domu zablokowane są przedmioty przypisane do właściciela domu. - Zablokowano komendy "chce wyrzucić" oraz "odkryj wszystkich" dla postaci o statusie [młody]. - Zmiana systemu picia mikstur: teraz każdą miksturę da się wypić w każdym momencie, nie ważne czy jesteśmy już pod jej działaniem. - Poprawiono widoczność komunikatu o Apokalipsie. - Poprawiony drop Nieumarłego Koszmara i Kościanego Smoka z run druidycznych na zwoje nekromanty. - Dodano komunikat o zakończeniu przyspieszonego przyrostu statystyk. - W zakładce Info dodano pozostały czas do końca słabej duszy. - Delikatnie zmniejszona poziom jasności czaru NightSight oraz czarnej mikstury. - Dodano gainy ukrywania wilkołaka w czasie nocy, przy nieudanych próbach. - Skrócono czas oprawiania runebooka. - Można już naprawiać słomkowy kapelusz oraz kapelusz. - Dodana muzyka do miast: Zento, Mistas, Lakeshire, Ilshen, Umbra, Montor, Luna oraz poprawiona w Minoc i Brit. - Poprawiony błąd gramatyczny 'nie znacznie' podczas leczenia. - Kosmetyczne poprawki w makroczekach (polecenie przepisania znaków) oraz w tooltipie żywotności przedmiotów (nie będzie zabarwiało na zielono nieodpowiednich fragmentów). - Poprawiono rozstawianie golema ze skrzynki. - Poprawiono żywotność młotków kowalskich, topora i kilofa. - Zmieniona nazwa przedmiotu z: 'Tettsuke hakama' na 'Tattsuke hakama' oraz z: 'kimishimo' na 'kamishimo'. - Zablokowane kopanie piachu przez podłogę w domach postawionych na piachu. - Mycie bandaży zależy od umiejętności uzdrawiania
+Zasłużeni testerzy: - Incognito - growin - ThubaN
+News opracował: - Sortris
|
|
|
Komentarzy [23] |
| | |
| | |
Patch 3.8
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, cze 20 13:33, przez papke
|
+Poprawa domków: Zostały poprawione mniejsze i większe błedy, które zostały znalezione zarówno w nowych jak i starych domkach: - Drewniany dom z ogrodzeniem - uniemożliwiono czarowanie przez ściany. - Kamienny zamek - można już wyjść z balkonu. - Dworek szlachcica- uniemożliwiono czarowanie przez ściany. - Luksusowa willa - poprawa drobnych błędów zgłoszonych przez graczy.
+New World: W związku z przygotowaniami, do zmiany systemu gildii miastowych, powstała na świecie Ilshenar nowa siedziba jednej z gildii. Dokładniejsze informacje na temat przepisania oraz nowego systemu będą podane w niedalekiej przyszłości.
+Mniejsze Poprawki: - Beczki z wodą w lochach są już zdatne do użytku. Oprócz tego pojawią się też w nowych miejscach, gdzie ich wcześniej nie było. - Zmieniona drabina w Heartwood - powinniśmy już móc dostać sie do malarza. - Topór zdobiony - zmieniony na broń jednoręczną. - Bojowy topór - zmieniony na broń dwuręczna. - Poprawione zostały błędy mapy. - Bramblesy nie powinny już blokować graczy.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| | |
Turniej Bagballa
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2012, maj 11 22:20, przez Adi001100
|
Zapraszam wszystkich na turniej Bagballa! Nie ważne czy jesteś młody czy stary tutaj każdy ma równe szanse oraz może zdobyć wspaniałe nagrody!
********************************************************************** Data turnieju: Niedziela 13.05.12, godzina 20:30 Miejsce: Arena pod Luną ********************************************************************** Proszę przygotować na turniej własne, unikalne stroje, ładnie pofarbowane. Drużyna składa się z dwóch osób o identycznych kolorach szat. Wpisowe na turniej to 10 000 złotych monet dla młodych graczy oraz 20 000 złotych monet dla starszych. W zależności od ilości uczestników wybiorę odpowiednią strategie turnieju. Wygrywa drużyna, która pierwsza strzeli 2 bramki lub ta, która ma lepszy wynik po 5 minutach gry. Chętni mogą wpisywać skład swojej drużyny, barwy oraz nazwę. Do zobaczenia na turnieju!! Mam nadzieję że spotkamy znaczną część mieszkańców Sosarii!
Na czas turnieju zostają zakazane wszystkie walki w obrębie areny Luny, niestosowanie się do regulaminu grozi pobytem w więzieniu na kilka dobrych dni. BTW. turniej prowadzi Wadim
Wyniki:
1. Miejsce: Zjednoczeni ( Vexo, Evelin) - 4 bramki 2. Miejsce: Rebelianci (Thelivia, Asteriv) - 2 bramki 3. Miejsce: Leśne Dudki (Arafin, Traev)
|
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Przenosiny na nowy serwer
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2012, kwi 25 20:25, przez Mephisto
|
Przenosiny oficjalnie zostały zakończone. Domena została przepisana na nowy adres, jednakże może chwilę potrwać aż uaktualni się wszędzie. W tym celu powstała zastępcza domena w czasie przejścia (hyper.mw-shard.pl). Do 48 godzin mw-shard.pl powinien zostać w pełni uaktualniony. Do ściągnięcia nowy MW-Gate 3.18 w dziale download. Miłej gry na nowym serwerze :) PS. Proszę mieć na uwadze, iż maile mogą przez najbliższe 48h nie dochodzić do nas, także w razie braku odpowiedzi proszę wysłać jeszcze raz mail po 48h lub atakować na ircu.
| Serwer teamspeaka zostanie uruchomiony dopiero weekend. Będzie konieczne ponowne wygenerowanie tokenu.
| Chciałbym poinformować, iż około godziny 21:00 zaczniemy przenosiny na nowo wynajęty serwer. Może to zająć od jednej godziny do dwóch. W tym czasie serwer będzie niedostępny. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za niedogodności.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
I Regaty Morskie
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2012, kwi 24 14:10, przez Loscan
|
"Ludu Sosarii! Słuchajcie mnie uważnie! Horton, szkutnik wielkiego władcy mórz, Fentora, organizuje regaty ku czci bogów mórz i oceanów. Odbędą się już w czwary dzień tygodnia po zbliżającej się pełni księżyca! Horton zaprasza wszystkich, którzy czują się na siłach aby dowodzić statkiem! Nie liczy się tu wiek, lecz to czy zdołasz dowodzić załogą!"
Schuyler - Obwoływacz miejski z miasta Vesper.
---------------------------------------
Zapraszam wszystkich - czy to starych, czy to nowych graczy na I Regaty Morskie. Odbędą się one w czwartek 26.04.2012r. o godzinie 18:00. Zbiórka 15 minut przed rozpoczęciem eventu w karczmie Mistas.
- Trasa nie będzie zbyt wymagająca, wypływamy z Vesper, meldujemy się w Nujelm i płyniemy dalej do Trinsic. - Event będzie miał na celu wyłonienie 3 najszybszych graczy Mysterious World oraz zostanie wyłoniony najlepszy sternik MW. - Przybywamy do karczmy Mistas gdzie zostaną rozdane łodzie. W porcie Vesper zostaną zaś wylosowane miejsca startowe. - Nagrody wystawione będą 30 minut przed rozpoczęciem eventu w karczmie Mistas gdzie też nastąpi ich rozdanie na zakończenie regat. - Jedynym czynnikiem który będzie wpływał na wygraną w evencie są umiejętności gracza, nie jego postaci.
Jeszcze raz zapraszam wszystkich graczy. Z góry dziękuje za przybycie. Jilja.
------------------------------------------------------------
1. Miejsce: Sinafaye Evi'nre 2. Miejsce: Ihilzani Ra'Virr 3. Miejsce: Livyan
Gratuluję zwycięzcom i zapraszam na kolejne wydanie. Ahoj!
|
|
|
Komentarzy [11] |
| | |
| | |
Sheere i jej nauki
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2012, kwi 22 15:17, przez Adi001100
|
W ostatnim tygodniu, prosto z Litanii Wściekłości zawitał do Sosarii znamienity mag Zakonu - Sheere. Została wysłana przez przeora zakonu, Davida, aby nająć członków lokalnej populacji do tzw. "cichej" służby. Sheere zajęła część Lyceaum - akademii magicznej niedaleko Moonglow. Niedługo po przybyciu wysłała gołębie do obwoływaczy i bankierów, prosząc by szeptali tu i ówdzie o rekrutacji.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Wstępna data pierwszego spotkania organizacyjnego: Sobota 12.05.12, godzina 18:30 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Mini-event wprowadzający do kampanii zakonowej Malumpatrisa - Najpierw odbędzie się spisanie chętnych do udziału w wyprawach. Kolejna część będzie przeznaczona na wytłumaczenie Magii młodym magom (pokaz zaklęć i ich użyteczne zastosowania).
Dodatkowo w trakcie trwania krucjaty rozdawane będą serca - zależnie od wkładu pracy danego gracza w historię Zakonu oraz daną wyprawę. Kto uzbiera najwięcej serc w jak najlepszym stanie otrzyma niespodziankę. Dla kolejno 2 i 3'ciego miejsca również przewidziane są nagrody.
Posiadacze serc z poprzednich wypraw proszeni są o włożenie ich luzem do banku i zgłoszenie się do mnie na priv.
Podział serc: - Zgniłe Serce - Wygniłe Serce - Podgniłe Serce - Nadgniłe Serce - Lekko Zgniłe Serce - Serce - Żywe Serce - Bijące Serce - Odważne Serce - Podejrzliwe Serce - Zgniłe Serce "klasa" - Wygniłe Serce "klasa" - Podgniłe Serce "klasa" - Nadgniłe Serce "klasa" - Lekko Zgniłe Serce "klasa" - Serce "klasa" - Żywe Serce "klasa" - Bijące Serce "klasa" - Odważne Serce "klasa" - Złote Serce - Boskie Serce
Zapraszam serdecznie wszystkich wyznawców Malumpatrisa. |
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Wojenne Sztormy
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2012, kwi 20 01:26, przez Loscan
|
"Czarne wieści dotarły ze wschodnich krain. Na piaskowej wyspie Nujel'm odbył się kilka tygodni temu turniej z okazji urodzin starego lorda Redwyna. Na zawodach pojawiło się wielu władców z całej Sosarii, niektórzy z nich wzięli udział w przyjacielskich potyczkach. Uroczystość zakończyć miał pojedynek następcy tronu Jhelom, Vorna, oraz najmłodszego syna lorda Ocllo, Aerona. Po długiej wymianie ciosów w przyjaznej atmosferze walkę zwyciężył Vorn, lecz kilka godzin później, mimo znikomych ran odniesionych podczas pojedynku, młody Aeron zmarł w dziwnych okolicznościach. Na piaskowym dworze wybuchła panika. Po długim dochodzeniu uzdrowiciele potwierdzili, iż skutkiem śmierci było otrucie. Ponadto, na turniejowym orężu księcia Jhelom znaleziono ślady tej samej substancji, która pozbawiła Aerona życia. Na rozkaz lorda Redwyna Vorn został aresztowany i wtrącony do lochu, gdzie miał czekać na wyrok śmierci. Pan Ocllo, lord Saaren domagał się jednak wyroku nie poprzez ścięcie, lecz zgodnie z wyspiarskimi zwyczajami, poprzez oddanie mordercy rekinom na morzu. Trzy dni później okręt lorda Saarena opuścił Nujel'm z więźniem na pokładzie kierując się ku głębokim wodom. Okręt jednak został okrążony przez flotę Jhelom z lordem Brandonem na czele domagającym się uwolnienia pierworodnego syna, który wciąż nie przyznawał się do winy. W zamian za uwolnienie księcia lord Brandon obiecał odnalezienie sprawców morderstwa oraz zadośćuczynienie za nieszczęśliwy zbieg okoliczności w postaci dziesięciu okrętów handlowych oraz przekazaniem na własność Wężowej Zatoki, która prawnie należy do Jhelom. Lord Saaren nie miał wyboru, jak tylko przyjąć warunki i uwolnić księcia.
Minęły dwa tygodnie, a Ocllo wciąż nie mogło doczekać się wiadomości o winowajcach śmierci młodego Aerona. Znieważone Wyspiarskie Przymierze, czyli Nujel'm, Ocllo oraz Magincia uznało władców Jhelom winnymi zdrady i postanowiło samodzielnie wymierzyć sprawiedliwość.
Znany ze swego okrucieństwa, książe Daemon, na rozkaz swego ojca, lorda Redwyna, pożeglował na południe, by nieopodal wyspy Serpent's Hold puścić z dymem okręty handlowe Jhelom. Statki Daemona natknęły się na dyplomatyczną kampanię lady Eleany, żony jhelomskiego księcia Vorna, a zarazem córkę władcy Trinsic, lorda Rennarda. Daemon bez wahania wymordował załogę i pojmał Eleanę, która podobno była przez wiele dni gwałcona i torturowana, by w końcu zostać oddana rekinom. Rozpaczony lord Rennard natychmiast ruszył do stolicy żądając od lorda Britisha ukarania Wyspiarskiego Przymierza i wypowiedzenia mu wojny. British, po zebraniu królewskiej rady, widząc w tej sytuacji zagrożenie ze strony Blackthorna, zdecydował nie brać udziału w sporze, co jeszcze bardziej rozwścieczyło Rennarda. Po powrocie na południe Trinsic i Jhelom ogłosiło bunt oraz zawarło sojusz, tym samym wypowiadając wojnę Wsypiarzom. Ci nie pozostali bezczynni i również wznieśli sztandary.
Lord British wydał oficjalny rozkaz pozostałym lordom Sosarii i zabronił brania udziału w sporze. Mimo wszystko, wojna domowa jest nieunikniona. Niepokojąca jest również sytuacja na zachodzie, gdzie Skara Brae rozpoczęło budowę floty wojennej, co jasno sugeruje udział w wojnie. Nie wiadomo jednak, po czyjej stronie opowie się krakeni lord.
Tabari - kronikarz Sosarii."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tym newsem mam przyjemność zapowiedzieć nadchodzącą serię questów, w których gracze będą mogli opowiedzieć się po stronie jednej z trzech frakcji. Możecie spodziewać się różnorodnych questów PvP, PvM, a także tych przeznaczonych dla klas rzemieślniczych. Zaciekłe bitwy o miasta, długie wyprawy, walki na morzu i wiele innych ciekawych przygód. Od graczy zależało będzie, które miasta przetrwają, które upadną czy też które zostaną doszczętnie zniszczone. Abyście nie pogubili się w tym wszystkim, niebawem dodane zostaną opisy każdej z frakcji i sami zdecydujecie pod którym sztandarem zechcecie stanąć. Zależnie od ilości chętnych graczy stworzymy limit miejsc przeznaczonych dla każdej z frakcji, aby uniknąć niesprawiedliwego podziału.
Dziękuję za uwagę i zapraszam gorąco do wzięcia udziału w tym wielkim wydarzeniu.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| |
| | | |