Nowa kraina - Tokuno.
| Temat napisany 2007, paź 22 22:26, przez Secoh
|
Odkryta została nowa kraina - Tokuno. Można się do niej dostać portalem, który znajduje się tymczasowo w podziemiach liceum Moonglow. Miłego zwiedzania.
|
|
|
Komentarzy [10] |
| |
| | |
Konkurs
| Temat napisany 2007, wrz 24 00:13, przez Secoh
|
Mamy przyjemność ogłosić konkurs, w którym nagrodą będzie członkostwo w ekipie. Na chwilę obecną planujemy przyjąć dwie nowe osoby na stanowisko QM (liczba ta może ulec zmianie). Kogo szukamy? Najlepiej by zgłaszały się osoby, które mogą poświecić sporo czasu na Ultime. Mile widziani są Ci, którzy mają obeznaną mechanikę gry na naszym shardzie ( niekonieczne) . Aby wziąć udział w konkursie należy na mój e-mail, czyli damcio514@wp.pl wysłać formularz zgłoszeniowy, który zawierać powinien: - wiek - nick na ircu (jeśli dana osoba z takowego korzysta) - czas gry na MW + imię postaci - czas gry w Ultime Online plus wcześniejsze doświadczenie na innych shardach - krótko opisane zalety swojej osoby przydatne na naszym serwerze - powód wstąpienia do ekipy - koncepcję postaci GM Ponadto osoby zainteresowane wysyłać muszą questy gildijne na 5 lvl (uwzględniane będa tylko i wyłacznie zadania z tego poziomu - z innych od razu odrzucane). Krótki opis wymaganych questów znajdziecie pod tym linkiem: http://www.mephi.euro-net.pl/forum.php?main=7&id=2383 Przy questach gildijnych ważnym czynnikiem, aczkolwiek nienajważniejszym będzie ilośc wyslanych zadań dlatego piszcie dużo a jednocześnie sensownie. Najlepiej by formularz zgłoszeniowy znajdował się jako jeden plik w załączniku. Konkurs trwać będzie do 30 września włącznie. Wyniki powinny się ukazać na początku października. Powodzenia EDIT No i mamy zwyciezców: Do ekipy dostali sie AZ oraz Redrack.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| |
| | |
Problem z nowymi clientami (6.0.1.7 i wyższe)
| Temat napisany 2007, lip 17 20:14, przez guniu
|
Jak pewnie niektórzy zauważyli z najnowszym clientem są pewne problemy. Prawdopodobnie ma to coś wspólnego z dostosowywaniem clienta do KR, tak więc dopóki sprawa się nie wyjaśni tymczasowym rozwiązaniem dla osób posiadających wersję clienta 6.0.1.7 jest ściągnięcie clienta 6.0.1.6 z działu Download. Dobrze jest przed podmianą zachować sobie aktualnego client.exe, po to, aby w przyszłości móc patchować do kolejnych wersji. EDIT: Wygląda na to, że kolejne patche nie mają zamiaru tego zmienić. W takiej sytuacji najlepiej jest przerywać patchera w momencie gdy ściąga się 6.0.1.7, czyli gdy mamy takie linijki: Downloading patch uoml_win32_6-0-1-7.rtp( 1705277 bytes ) Downloading patch uoml_win32_6-0-1-7.pat( 11 bytes ) Gdy widzimy to, wciskamy po prostu Cancel i w ten sposób powinniśmy mieć wgranego patcha 6.0.1.6 (co nie zmienia faktu, że w dziale Download nadal można ściągnąć clienta 6.0.1.6, jeśli ktoś przeholuje).
|
|
|
Komentarzy [2] |
| |
| | |
Garść zmian
| Temat napisany 2007, cze 24 04:22, przez Secoh
|
Bard. -Zablokowanie możliwosci zrzucenia z wierzchowca jeśli bard jest atakowany. -Dodana zależność przy zrzucaniu z wierzchu od jakości instrumentu. -Oczarowanie – dodanie statusu kryminalisty podczas oczarowywania. Barbarzyńca. -Uzależniona została szansa na zrzucenie z wierzcha od jakośći broni. Byc może cos w tym temacie zostanie jeszcze zmienione. Ognista Krew. -zablokowana została możliwość dostania ognistej krwi po raz drugi,podczas gdy trwa efekt pierwszej.Dodany został odstęp czasowy na wbicie kolejnej ognistej krwi. Brak możliwości wbicia ognistej krwi z magicznych broni oraz artefaktów.Możliwość wbicia ognistej krwi tylko z broni jednoręcznych. Legendarne mapy. -drobne zmiany apropo NPCów oraz ich ilości. Zobaczycie sami. Ogólne. -nazywanie, farbowanie i sortowanie pojemnikow nie tylko w plecaku, ale tez i w skrzyni bankowej. -Uniemożliwione zostało oswajanie npcow z zadan gilijnych. -zmiana dźwieku przy uderzaniu tekagi.
|
|
|
Komentarzy [21] |
| |
| | |
Nowe domy
| Temat napisany 2007, mar 23 03:55, przez Mephisto
|
Dodano 21 nowych domów: straszny dwor dom druida demoniczny trzy pietrowy dom demoniczny marmurowy trzy pietrowy dom piaskowa oaza chata rybaka trzy pietrowy marurowo-elficki dom maly kamienny dwu pietrowy dom z balkonem marmurowy trzy pietrowy dom z balkonem kuznia warownia mauzoleum kryjowka cienia elfi palac ciemno drewniano-gipsowy dom z balkonem zamczysko wampira kamienna posada z zagroda dwu pietrowa kamienna posada wampira duza stajnia elfi dom z ogrodem duza lesniczowka z zagroda Jak zawsze, można obejrzeć wszystkie w dziale 'Domy'.
|
|
|
Komentarzy [13] |
| |
| | |
Bilety na igrzyska
| Temat napisany 2007, mar 16 17:26, przez Secoh
|
Na tablicy igrzysk została dodana opcja "dodaj bilet". Poprzez dodawanie biletów będących nagrodami za igrzyska, każda osoba może zostac nominowana na kapitana. Na tablicy wyświetlane będą trzy pierwsze osoby. Pierwsza osoba z rankingu zostaje kapitanem.
|
|
|
Komentarzy [8] |
| |
| | |
Małe urozmaicenie
| Temat napisany 2007, mar 12 20:18, przez Secoh
|
Dodane zostały mini questy. Rozdają je członkowie gildii co jakiś czas. Gdy zobaczą kogoś w zasięgu wzroku podchodzą i proszą o pomoc. Gracz po wypowiedzeniu zdania zawierającego imie NPC'a wraz ze słowem "pomoc" lub "pomog" dostanie zadanie, na które ma 4h czasu na wykonanie. Nowe zadanie członek gildii może dać po upływie 12-36 godzinach od ostatniego danego zadania. Mini questy są małym urozmaiceniem, które umożliwiają szybszy przyrost reputacji w gildii. Za wykonanie ich spodziewana jest również drobna nagroda.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| |
| | |
Rolnictwo
| Temat napisany 2007, lut 13 02:16, przez Secoh
|
Hodowla zwierząt: Doświadczony rolnik otrzymał możliwość rozmnażania swojej hodowli. Potrzebuje do tego zwierząt płci męskiej i żeńskiej. Długośc oraz trudność powiększania hodowli zależna jest od rodzaju zwierzęcia. Umiejętności rzeźnicze: Rolnik posiadający arcymistrzoski fach, dzięki pieńkowi rzeźniczemu ma możliwość ubicia swego inwentarza, w celu zdobycia wszelkich podrobów mięsnych bez konieczności wyruszania w las. Pieniek taki można zakupić u rzeźnika. Czas wyplewionego pola został zwiększony. Dokładniejsze informacje w dziale rolnictwo.
|
|
|
Komentarzy [19] |
| |
| | |
Kilka poprawek i pare nowości
| Temat napisany 2007, sty 27 20:54, przez Lothilir
|
Wprowadzonych zostało kilka zmian: Wypowiedziane zaklęcie po 15 sekundach od momentu jego wypowiedzenia pochłania pewna ilość many. Poprawione zostało wskrzeszanie u barbarzyńcy i kensaia (wskrzeszenie kryminalisty powoduje, że sami się nim stajemy). Nie ma klątwy za młodego gracza jeśli ten zaatakuje. Zmodyfikowane zostały trudności w użyciu niektórych eliksirów barbarzyńcy. Druid z racji swego współistnienia z naturą nie jest atakowany przez leśne zwierzęta, jeśli nie zostaną sprowokowane.
|
|
|
Komentarzy [19] |
| |
| | |
Drobne poprawki
| Temat napisany 2007, sty 16 03:21, przez Secoh
|
Drobnym zmianom uległo działanie kilku eliksirów kensaia oraz barbarzyńcy. U kensaia zostały zmienione: - Upór - zwiększona wielkość regeneracji - Niewrażliwość - zmiejszony czas potrzebny do ponownego wypicia eliksiru - Mobilizacja - zmiejszony czas potrzebny do ponownego wypicia eliksiru oraz lekko większy bonus do umiejętności. - Niszczycielskie ciosy - poprawiony błąd w wytrącaniu broni - Taniec miecza - zmiejszony czas potrzebny do ponownego wypicia eliksiru - Szybkość lamparta - lekko wydłużony efekt działania eliksiru U barbarzyńcy zostały zmienione: - Powstrzymanie - lekkie zwiększenie bonusu do umiejętności Obrona - Asymilacja - zwiększenie otrzymywanego bonusu. - Wytrwałość - zwiększona wielkość regeneracji - Szał bitewny - zwiększenie otrzymywanego bonusu a zarazem wydłużenie klątwy - Zwierzęca siła - zmiejszony czas potrzebny do ponownego wypicia eliksiru - Furia - zmiejszony czas potrzebny do ponownego wypicia eliksiru Minął prawie tydzień od ostrzeżenia by nie używać słów typu "exp" "regi".Czasu było sporo by się przyzwyczaić do nowych zasad. Od dziś więć jest to traktowane jako wykroczenie i kończy się więzieniem.
|
|
|
Komentarzy [28] |
| |
| |
| | | |