Tajemnicze ogłoszenia
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2014, cze 18 14:59, przez Tanari
|
Wpis z tablicy informacyjnej miasta Cove "Witaj wędrowcze. Jeżeli nie jest Ci obce przemykanie się niezauważonym... Jeżeli jesteście w stanie ukryć się i przekradać w cieniu... To możesz zarobić ładnych parę monet - a może nawet coś więcej. Jeżeli jesteś zainteresowany to będzie można mnie znaleźć w Buccaneers Den 4 Maja 3 roku."
Wpis z tablicy informacyjnej miasta Delucja "Witaj wędrowcze, Jeżeli nie jest ci obce rzemiosło wojenne... Jeżeli masz nieczyste sumienie... Jeżeli nie boisz się zabijać niewinnych by osiągnąć cel... To możesz zarobić ładnych parę monet - a może nawet coś więcej. Jeżeli jesteś zainteresowany to będzie można mnie znaleźć w Buccaneers Den 4 Maja 3 roku."
Przewidywana data questa: 2014, cze 21 20:00. Proszę śledzić wpisy w informatorze - w razie wystąpienia jakichkolwiek komplikacji zmiana daty zostanie tam zaznaczona.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowa wersja Mrocznych Ogni
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2014, maj 29 02:42, przez [MaŁeK]
|
+Mroczne Ognie ver.2
Zmiany wprowadzone na potrzeby nowej wersji eventu: - Nowa arena przygotowana specjalnie na potrzeby eventu - Skonfigurowano automat w postaci skrzyni wydający dostępne butle co rundę - Ustawiono lawę pod areną tak, aby zadawała obrażenia w czasie - Ustawiono blokadę na słabą duszę, spadanie karmy, możliwość zaznaczenia zabójcy, klątwę za atak na obszarze areny - Dodano spadki z areny oraz pułapki - Nowe specjalne butle dostępne tylko na evencie:
I. Paraliżującą mieszankę II. Spowalniającą mieszankę III. Trującą mieszankę IV. Wybuchową mieszankę Dodatkowo będzie dostępna butla oślepiająca
Zasady obowiązujące na evencie. - Całkowity zakaz PvP - Całkowity zakaz przeszkadzania zarówno graczom jak i organizatorom w evencie - Całkowity zakaz używania przedmiotów witalnych - Gracze powinni stosować do poleceń organizatorów - Gracze biorący udział w rozgrywce wchodzą na arenę z pustym plecakiem (na obszarze areny będą dostępni bankierzy) - Gracze występujący na evencie biorą udział w postaci 3 osobowych drużyn - Każdy gracz biorący udział w evencie przynosi 5 tysięcy złotych monet jako wpisowe
Krótki opis mechaniki rozgrywki
Na arenę wchodzą 2 drużyny wcześniej wylosowane przez organizatora. Obie drużyny zostają wyposażone przez automat w butle dostępne na tym evencie.
Rozgrywka prowadzona jest w trybie rund. Pierwsze sześć rund trwa około 5 minut każda (włącznie z rozdaniem butli), a następne 4 rundy trwają około 10 minut. Tymczasowo przewidywane jest maksymalnie 10 rund. Przy każdej rundzie automat wydaje butle fioletowe + ma szanse wydać butle specjalne opisane wyżej z odpowiednią do rundy szansą ( im dalsza runda tym większa szansa na specjalne butle, później wydanie butli specjalnych jest pewne, a zwiększa się szansa na większą ich ilość).
Cel drużyny to wyeliminowanie drużyny przeciwnej korzystając z butli ( trzeba uśmiercić wszystkich, żeby przejść dalej), drużyna zwycięska przechodzi dalej, a drużyna przegrana odchodzi z niczym.
Nagrody dla zwycięskiej drużyny będą sponsorowane z wpisowego, dodatkowo będą to pobłogosławiony item(dla każdego członka drużyny), a także prawdopodobnie coś extra ode mnie.
Chciałbym serdecznie podziękować całej ekipie za współpracę prowadzącą do wprowadzenia nowej wersji tego eventu.
Wejście na arenę znajduję się przy ścieżce prowadzącej z Minoc w kierunku Vesper Serdecznie zapraszam na to wydarzenie.
Ps. Zgłoszenia drużyn na ten event w celu usprawnienia organizacji można składać tu :
http://www.mw-shard.pl/forum.php?exec=show_topic&topic_id=13129
| | Galeria: |
|
| Wejscie do areny Mrocznych Ogni |
| | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Patch 5.5
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, maj 19 01:32, przez papke
|
+Przejścia między krainami!
Jak wiadomo, ostatnio odkryte przejście między krainami było bardzo niebezpieczne - nie dość, ze przy jednym z wyjść czaiły się wygłodniałe pająki, chcące złapać niewinne ofiary w swoją sieć, to na dodatek często obsuwała się tam ziemia. Po ostatnim całkowitym zasypaniu groty postanowiono odszukać stare pergaminy, na których zostały oznaczone inne przejścia. Mała grupa śmiałków dokonała niemożliwego i dostarczyła zwoje do wieży magów w Mistas. Zapiski niestety są trudne do odczytania - dotychczas udało się odnaleźć przybliżone lokacje dwóch przejść:
1. Ognisty Pomost Opis dotyczący tego przejścia udało się w znacznym stopniu odczytać. Przejście po jednej stronie znajduje się w górach pomiędzy Minoc a Vesper, a po drugiej w pobliżu Lakeshire. Jednak pergaminy wyraźnie mówią o pradawnych strażnikach. Nie wiemy, czy oni ciągle strzegą tego przejścia!
2. Komnata Wyboru Tutaj mamy tylko szczątkowe informacje. Przejscie po jednej stronie znajduje się w górach pomiędzy Britain a Skara Brae - po drugiej stronie podejrzewamy, że niedaleko Mistas. Te przejście to pozostałość po tajnym bractwie magów, którzy słynęli z różnych zagadek i pomysłowych pułapek. Komnata składa się z wielu drzwi i tylko jedno prowadzi dalej. Niestety o pozostałych pergaminy nie mówią wiele: udało się tylko odczytać:
"(...) wybierz (nieczytelne) cofnięty (nieczytelne), (nieczytelne) albo spotka śmierć (nieczytelne) (...)"
Także niech śmiałkowie zachowają najwyższą czujność!
+Lakeshire - kolejne zmiany!
Stare i mało atrakcjyne budynki naprzeciwko karczmy zostały zrównane z ziemia i na ich miejscu została wybudowana nowa stajnia - wizytówka miasta. Dodatkowo korzystając z okazji, że budowa odbywała się koło portu, postanowiono go trochę rozbudować. Miasto zyskało nie tylko nową stajnie, ale również szybko znaleziono zainteresowanego rybaka, który od razu przeprowadził sie do wybudowanego domku. Poza tym jeden z domków do wynajęcia został gruntownie przebudowany, według projektu miejskiego architekta.
+Mniejsze poprawki
- Usunięto wszystkie ozdoby w domkach do wynajęcią. - Drobne poprawki mapy.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Informacja
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, maj 13 18:24, przez Lucaveli
|
Jako, że co raz częściej dostajemy zgłoszenia na GM-PAGE, że ktoś został zabity, czy to na mrówkach cove czy gdziekolwiek, chciałbym poinformować, że nie należy zgłaszać takich sytuacji, ponieważ ona nic nie wnosi. Nie wiem skąd u większości graczy wzięło się, że jak jesteśmy blue i inny blue nas zabije, to będzie dla niego kara. W żaden sposób nie ingerujemy w rozgrywkę graczy.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
MW Reborn i Arena
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, maj 6 13:49, przez Mephisto
|
Miło mi jest stwierdzić fakt, że MW Reborn cieszy się dużym zainteresowaniem. Nie spodziewaliśmy się takiego efektu, cieszymy się, że nadal są gracze chętni do gry na naszym shardzie, do wspólnego uczestnictwa w wyśmienitej przygodzie rozwoju i budowy własnej postaci w świecie Mysterious World!
+MW Reborn
Większość rzeczy, jakie chcieliśmy wprowadzić już są na MW Reborn i myślę, że jest z czego wybierać i co robić w naszym bogatym świecie. Jeśli chodzi o rozwój MW, to nadal wiszą różne pomysły do zrealizowania, czasem z wymysłów ekipantów, czasem z wymysłów graczy. Jeśli macie własne propozycje, to nie krępujcie się i piszczcie na forum. Wszystkie czytamy i te pasujące do MW oraz ciekawe na pewno wyłapiemy. Poza tym głównym naszym celem jest teraz rejonizacja zadań miastowych. Co to znaczy? Założeniem jest, że każde zadanie jakie gracz weźmie, będzie mógł wykonać w regionie, w którym to zadanie wziął. Co będzie dalej? Zobaczymy, czas pokaże.
+Malas
Wiele osób pyta o Malas - ta kraina zostanie jeszcze przez jakiś czas niedostępna, zapewne kilka miesięcy. Możliwe, że nawet jej w starej formie już nie zobaczymy na MW, a zamiast tego nową, całkowicie i własnoręcznie wyrzeźbioną krainę przez naszych WMów! Co na niej będzie? To niespodzianka! Wszystko w swoim czasie, ale pewnym jest, że będzie najciekawsza ze wszystkich!
+Questy
W trakcie są przygotowania, do nowej historii MW. Na razie mogę jedynie powiedzieć, że świat zostanie podzielony, wyłonią się rody władające rejonami krain... wiele nowych ciekawych postaci, wiele możliwości i wiele nowych questów! Już niedługo gracze będą mieli okazję uczestniczyć w unikatowych przedsięwzięciach i potyczkach rodów Brytanii i Ilshenaru!
+MW Arena
MW Arena natomiast została zapomniana przez graczy, co właściwie było do przewidzenia. W związku z tym zdecydowałem, że MW Arena zostanie wyłączona dnia 2014-06-01. Wszystkie królewskie monety zostaną przepisane automatycznie z MW Arena na MW Reborn, wszystkim tym, którzy mają już założone konta na MW Reborn i przypisane do tego samego profilu co mieli konto na MW Arena. Jeśli ktoś jeszcze nie ma konta na Reborn a ma monety na Arena, to powinien je założyć. W czwartek wieczorem (2014-05-08) nastąpi przepisanie monet. Jeśli ktoś chce, aby monety zostały na MW Arena, proszę napisać do mnie stosowny mail z podaniem nazwy konta gry na MW Arena i nazwy profilu z prośbą o zatrzymanie monet na MW Arena.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Nowa specjalność pajęczaków
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, maj 6 00:24, przez xaw
|
+Strzelanie siecią Pajęczaki od teraz będą wystrzeliwać pajęczą sieć w kierunku swojego wroga. Wejście w taką sieć sprawia, że postać nie może biegać przez krótką chwilę.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Aukcja - wybór czasu trwania
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, maj 4 22:27, przez Mephisto
|
+Wystawianie przedmiotu na aukcji Dodana została opcja wyboru czasu trwania aukcji. Wcześniej domyślnie był to 1 dzień realny. Tym razem gracz może wybrać czas, od 2h (1 dzień gry) do 56h (4 tygodnie gry). Zmianę można podejrzeć na poniższych zrzutach ekranu.
| | Galeria: |
|
| Wystawianie przedmiotu na aukcji |
| | | | |
|
|
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Rzemiosło i umiejętności wydobywcze
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, maj 1 16:08, przez Mephisto
|
+Umiejętności wydobywcze jeszcze łatwiejsze!
Wszystkie umiejętności wydobywcze otrzymały możliwość ustawienia pojemnika, do jakiego będzie odbywać się wydobywanie. Pojemnik można ustawić poprzez wskazanie go narzędziem (zamiast lokacji), o ile jest taka możliwość. Praktycznie jest prawie wszędzie, zielarstwo jedynie nie ma takiej możliwości. W tym przypadku jest alternatywa - komenda .pojemnik. Można nią ustawić pojemnik wydobywczy dla każdej umiejętności wydobywczej. Pojemnikiem może być zwierze z juką, pojemnik w owej juce, pojemnik w plecaku lub sam plecak. Domyślnie jest to własny plecak. Pojemnik wydobywczy musi być niedaleko nas, czyli zwierze juczne musi być nie wiecej niz 2 kroki oddalone od nas. Jeśli nawet oddali się to nic straconego, wydobywanie zostanie przełączone na własny plecak.
+Umiejętności rzemieślnicze ujednolicone.
Wszystkie umiejętności rzemieślnicze będą teraz tworzyć przedmioty w pojemniku, gdzie znajdują się wskazane zasoby. Jeśli owe zasoby nie zostały wskazane to domyślnie jest to zawsze pojemnik, gdzie znajdują się narzędzia.
+Pozostałe zmiany.
- .sortuj będzie działać w magazynie - .sortuj umie już rozdzielić rożnego typu przedmioty (np ruda/sztaby) - Umiejętność umysłowa będzie już rosła wraz z używaniem magii (podstawowej jak i podklasy). - otwarcie juki na koniu lub lamie nie wymaga już podejścia na 1 krok, mozliwe jest otwarcie z odległości 2 kroków.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| | |
Mysterious World: Reborn
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, kwi 26 00:09, przez Mephisto
|
Mysterious World Reborn został uruchomiony! Wszystkie przypisane konta gry na stronie zostały skasowane, tyczy się to wszystkich danych gry stronie. Należy od nowa założyć konto gry (przycisk na górze). Następnie należy ściagnąć nowego MW Gate 3.20 z działu download i można rozpoczać przygodę na nowym odrodzonym MW!
Na MW:Reborn wchodzą wcześniej opisane zmiany tj: 1. Cechy 2. Rejony gildii miastowych 3. Gildie miastowe 4. Przejścia między krainami 5. Ograniczenie mordowania 6. Kamienie lokalizacyjne 7. Zbalansowanie systemu cen 8. Limity wszystkich pojemników
+Pozostałe zmiany
- Ekwipunek młodych graczy nie będzie już trafiał do banku po śmierci oraz zlikwidowaliśmy komendę dla młodych .mlody miasto. - Szansa na trafienie zależy teraz mocniej od zręczności i taktyki niż od % walki. - Dodane zostały narzędzia dla kamieniarza. - Portal druida można teraz rzucić raz na 6h = 3 dni w grze. - Dodane zostały ikony w buffbarze dla run łowcy. - Zbroje damskie zostały wyrównane z męskimi - AR i obniżanie zręczności jest takie same. - W grupach potworów mogą pojawiać sie wodzowie! Wodzowie maja zwiększoną żywotność, pancerz, obrażenia oraz loot. - Artefakty będą już dawały bonus do pancerza w przypadku założenia kompletu zbroi. - Ceny domów zostały automatycznie dostosowane do ich wielkości oraz jakości wykonania. Dom drewniany bedzie tańszy od kamiennego, a kamienny od marmurowego. Cena zależy od wielkości jak i od ilości cen. Podobnie ilość pojemników zabezpieczonych oraz ilość możliwych przedmiotów do zablokowania zależy od wielkości domu. Ponadto ceny domów zostały zwiększone - za mały dom trzeba zapłacić ok. 300k gp.
Życzymy wszystkim miłej gry!
Stary serwer MW nadal stoi pod nazwą MW Arena. Nie można już założyc na nim nowego konta, ale każdy może zalogować na swoje stare konto. Wystarczy zmienić w ustawieniach MW tryb na MW Arena.
PS Instalator jest jeszcze stary, ze starym MW Gate i starymi plikami. Do jutra zostanie zaktualizowany, ale póki co po instalacji należy zaktualizować MWG, a on zrobi resztę.
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Mysterious World: Reborn
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, kwi 25 22:01, przez Mephisto
|
Trwają przygotowania do uruchomienia MW Reborn! Serwer główny został wyłączony.
Data uruchomienia MW Reborn: 2014-04-26 00:00 !
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| |
| | | |