Informacja
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, maj 13 18:24, przez Lucaveli
|
Jako, że co raz częściej dostajemy zgłoszenia na GM-PAGE, że ktoś został zabity, czy to na mrówkach cove czy gdziekolwiek, chciałbym poinformować, że nie należy zgłaszać takich sytuacji, ponieważ ona nic nie wnosi. Nie wiem skąd u większości graczy wzięło się, że jak jesteśmy blue i inny blue nas zabije, to będzie dla niego kara. W żaden sposób nie ingerujemy w rozgrywkę graczy.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
MW Reborn i Arena
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, maj 6 13:49, przez Mephisto
|
Miło mi jest stwierdzić fakt, że MW Reborn cieszy się dużym zainteresowaniem. Nie spodziewaliśmy się takiego efektu, cieszymy się, że nadal są gracze chętni do gry na naszym shardzie, do wspólnego uczestnictwa w wyśmienitej przygodzie rozwoju i budowy własnej postaci w świecie Mysterious World!
+MW Reborn
Większość rzeczy, jakie chcieliśmy wprowadzić już są na MW Reborn i myślę, że jest z czego wybierać i co robić w naszym bogatym świecie. Jeśli chodzi o rozwój MW, to nadal wiszą różne pomysły do zrealizowania, czasem z wymysłów ekipantów, czasem z wymysłów graczy. Jeśli macie własne propozycje, to nie krępujcie się i piszczcie na forum. Wszystkie czytamy i te pasujące do MW oraz ciekawe na pewno wyłapiemy. Poza tym głównym naszym celem jest teraz rejonizacja zadań miastowych. Co to znaczy? Założeniem jest, że każde zadanie jakie gracz weźmie, będzie mógł wykonać w regionie, w którym to zadanie wziął. Co będzie dalej? Zobaczymy, czas pokaże.
+Malas
Wiele osób pyta o Malas - ta kraina zostanie jeszcze przez jakiś czas niedostępna, zapewne kilka miesięcy. Możliwe, że nawet jej w starej formie już nie zobaczymy na MW, a zamiast tego nową, całkowicie i własnoręcznie wyrzeźbioną krainę przez naszych WMów! Co na niej będzie? To niespodzianka! Wszystko w swoim czasie, ale pewnym jest, że będzie najciekawsza ze wszystkich!
+Questy
W trakcie są przygotowania, do nowej historii MW. Na razie mogę jedynie powiedzieć, że świat zostanie podzielony, wyłonią się rody władające rejonami krain... wiele nowych ciekawych postaci, wiele możliwości i wiele nowych questów! Już niedługo gracze będą mieli okazję uczestniczyć w unikatowych przedsięwzięciach i potyczkach rodów Brytanii i Ilshenaru!
+MW Arena
MW Arena natomiast została zapomniana przez graczy, co właściwie było do przewidzenia. W związku z tym zdecydowałem, że MW Arena zostanie wyłączona dnia 2014-06-01. Wszystkie królewskie monety zostaną przepisane automatycznie z MW Arena na MW Reborn, wszystkim tym, którzy mają już założone konta na MW Reborn i przypisane do tego samego profilu co mieli konto na MW Arena. Jeśli ktoś jeszcze nie ma konta na Reborn a ma monety na Arena, to powinien je założyć. W czwartek wieczorem (2014-05-08) nastąpi przepisanie monet. Jeśli ktoś chce, aby monety zostały na MW Arena, proszę napisać do mnie stosowny mail z podaniem nazwy konta gry na MW Arena i nazwy profilu z prośbą o zatrzymanie monet na MW Arena.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Nowa specjalność pajęczaków
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, maj 6 00:24, przez xaw
|
+Strzelanie siecią Pajęczaki od teraz będą wystrzeliwać pajęczą sieć w kierunku swojego wroga. Wejście w taką sieć sprawia, że postać nie może biegać przez krótką chwilę.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Aukcja - wybór czasu trwania
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, maj 4 22:27, przez Mephisto
|
+Wystawianie przedmiotu na aukcji Dodana została opcja wyboru czasu trwania aukcji. Wcześniej domyślnie był to 1 dzień realny. Tym razem gracz może wybrać czas, od 2h (1 dzień gry) do 56h (4 tygodnie gry). Zmianę można podejrzeć na poniższych zrzutach ekranu.
| | Galeria: |
|
| Wystawianie przedmiotu na aukcji |
| | | | |
|
|
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Rzemiosło i umiejętności wydobywcze
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, maj 1 16:08, przez Mephisto
|
+Umiejętności wydobywcze jeszcze łatwiejsze!
Wszystkie umiejętności wydobywcze otrzymały możliwość ustawienia pojemnika, do jakiego będzie odbywać się wydobywanie. Pojemnik można ustawić poprzez wskazanie go narzędziem (zamiast lokacji), o ile jest taka możliwość. Praktycznie jest prawie wszędzie, zielarstwo jedynie nie ma takiej możliwości. W tym przypadku jest alternatywa - komenda .pojemnik. Można nią ustawić pojemnik wydobywczy dla każdej umiejętności wydobywczej. Pojemnikiem może być zwierze z juką, pojemnik w owej juce, pojemnik w plecaku lub sam plecak. Domyślnie jest to własny plecak. Pojemnik wydobywczy musi być niedaleko nas, czyli zwierze juczne musi być nie wiecej niz 2 kroki oddalone od nas. Jeśli nawet oddali się to nic straconego, wydobywanie zostanie przełączone na własny plecak.
+Umiejętności rzemieślnicze ujednolicone.
Wszystkie umiejętności rzemieślnicze będą teraz tworzyć przedmioty w pojemniku, gdzie znajdują się wskazane zasoby. Jeśli owe zasoby nie zostały wskazane to domyślnie jest to zawsze pojemnik, gdzie znajdują się narzędzia.
+Pozostałe zmiany.
- .sortuj będzie działać w magazynie - .sortuj umie już rozdzielić rożnego typu przedmioty (np ruda/sztaby) - Umiejętność umysłowa będzie już rosła wraz z używaniem magii (podstawowej jak i podklasy). - otwarcie juki na koniu lub lamie nie wymaga już podejścia na 1 krok, mozliwe jest otwarcie z odległości 2 kroków.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| | |
Mysterious World: Reborn
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, kwi 26 00:09, przez Mephisto
|
Mysterious World Reborn został uruchomiony! Wszystkie przypisane konta gry na stronie zostały skasowane, tyczy się to wszystkich danych gry stronie. Należy od nowa założyć konto gry (przycisk na górze). Następnie należy ściagnąć nowego MW Gate 3.20 z działu download i można rozpoczać przygodę na nowym odrodzonym MW!
Na MW:Reborn wchodzą wcześniej opisane zmiany tj: 1. Cechy 2. Rejony gildii miastowych 3. Gildie miastowe 4. Przejścia między krainami 5. Ograniczenie mordowania 6. Kamienie lokalizacyjne 7. Zbalansowanie systemu cen 8. Limity wszystkich pojemników
+Pozostałe zmiany
- Ekwipunek młodych graczy nie będzie już trafiał do banku po śmierci oraz zlikwidowaliśmy komendę dla młodych .mlody miasto. - Szansa na trafienie zależy teraz mocniej od zręczności i taktyki niż od % walki. - Dodane zostały narzędzia dla kamieniarza. - Portal druida można teraz rzucić raz na 6h = 3 dni w grze. - Dodane zostały ikony w buffbarze dla run łowcy. - Zbroje damskie zostały wyrównane z męskimi - AR i obniżanie zręczności jest takie same. - W grupach potworów mogą pojawiać sie wodzowie! Wodzowie maja zwiększoną żywotność, pancerz, obrażenia oraz loot. - Artefakty będą już dawały bonus do pancerza w przypadku założenia kompletu zbroi. - Ceny domów zostały automatycznie dostosowane do ich wielkości oraz jakości wykonania. Dom drewniany bedzie tańszy od kamiennego, a kamienny od marmurowego. Cena zależy od wielkości jak i od ilości cen. Podobnie ilość pojemników zabezpieczonych oraz ilość możliwych przedmiotów do zablokowania zależy od wielkości domu. Ponadto ceny domów zostały zwiększone - za mały dom trzeba zapłacić ok. 300k gp.
Życzymy wszystkim miłej gry!
Stary serwer MW nadal stoi pod nazwą MW Arena. Nie można już założyc na nim nowego konta, ale każdy może zalogować na swoje stare konto. Wystarczy zmienić w ustawieniach MW tryb na MW Arena.
PS Instalator jest jeszcze stary, ze starym MW Gate i starymi plikami. Do jutra zostanie zaktualizowany, ale póki co po instalacji należy zaktualizować MWG, a on zrobi resztę.
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Mysterious World: Reborn
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, kwi 25 22:01, przez Mephisto
|
Trwają przygotowania do uruchomienia MW Reborn! Serwer główny został wyłączony.
Data uruchomienia MW Reborn: 2014-04-26 00:00 !
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Mysterious World - Odrodzenie!
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, kwi 14 10:29, przez Mephisto
|
Mysterious World - Odrodzenie!
Mysterious World istnieje już prawie 11 lat. Czas ten to wiele wspomnień graczy, wiele ciekawych wydarzeń, questów, wiele godzin spędzonych na koksie umiejętności czy statystyk. Zapewne już nie jeden gracz jest w stanie stwierdzić, że "przeszedł" grę. Faktem jest, że od 11 lat MW twardo trzymało się bez resetu. Przez cały ten czas, ani razu dane nie zostały zresetowane i zapewne nadal są na świecie postacie, które żyły już 10 lat temu. Ekipa MW ciągle widzi potencjał w naszym serwerze, który zapewne ma najlepszy i najciekawszy oskrypt na polskiej scenie UO. Wszystkie usprawnienia, ulepszenia, dodatki tworzone przez te 11 lat to sporo pracy wielu osób, którzy mieli i nadal mają okazję być częścią ekipy MW. Mimo to istnieje kilka fundamentalnych błędów na MW, których nie da się już zmienić z racji posiadanych przez graczy dobytków. Dlatego też chcielibyśmy dać graczom szansę zagrać od nowa i to trochę na innych zasadach niż dotychczas. Aktualny serwer zostanie przemianowany na MW Arena i nadal będzie uruchomiony, przynajmniej przez kilka miesięcy. Wszystkie zmiany opisane niżej nie zostaną wprowadzone na MW Arena. Serwer ten będzie w od strony technicznej w takiej samej postaci jak teraz.
Chcielibyśmy, by rozgrywka była jeszcze ciekawsza i przede wszystkim nie za łatwa, aby nudą nigdy nie wiało! Czy chciałbyś/abyś zagrać od nowa na MW? Zacząć grę od zera w świecie wielu możliwości, ciekawych miejsc?
Jakie zmiany szykujemy na nowy serwer MW Reborn?
1. Cechy - dostępne aż 23 nowe cechy dla każdej postaci. Cechy są wrodzone, raz zdobyte już pozostają na postaci. Cechy są podzielone na grupy potworów. Każda cecha ma aktualnie 6 poziomów i zwiększa obrażenia oraz obronę przeciw danej grupie stworów. Cechy dostępne będą w oknie umiejętności, a pojawiać się będą wraz z pierwszym zabiciem stwora z danej grupy. Zwiększanie poziomu cechy będzie odbywać się poprzez zabicie określonej ilości stworów.
2. Rejony - świat zostanie podzielony na rejony, które będą wyznaczać zasięg zadań gildyjnych. Nie będzie już potrzeby biegania po całym świecie, by wykonać zadanie. Zadania będą dotyczyć rejonu wokół źródłowego miasta.
3. Gildie miastowe - zostaną zminimalizowane do ilości 12. Powstaną za to budynki w wielu miastach dla każdej gildii pasującej do danego miasta. W związku z rejonizacją zadań, tak aby można było przemierzać świat i brać zadania w danym rejonie ze swojej gildii, o ile charakter miasta pasuje do gildii.
4. Przejścia między krainami - powstaną normalne nowe przejścia między krainami Britannia a Ilshenar oraz Ilshenar i Malas w górach.
5. Mordowanie - PK (Player Killing, nie mylić z PvP) nie będzie już takie proste i na Rebornie będzie ograniczane tak, aby chamskiego zabijania gracze doświadczali w znikomej ilości! Za zaatakowanie postaci orderowej agresor dostaje spowolnienie na kilkanaście sekund. Ponadto gdy agresor postanowi zaatakować w mieście, strażnik nie popuści i od razu zaatakuje taką osobę. Oczywiście tyczy się to tylko terenów poza strefą PvP. Strefa PvP zostaje nadal w terenach Yew i w ZK. Ponadto morderca nie będzie miał lekkiego życia, bo nie będzie miał dostępu do wielu rzeczy, jak choćby sklepikarzy. Gildia miastowa morderców natomiast zostanie przeniesiona całkowicie do Zaginionych Krain oraz Montor.
6. Portale i recalle - na MW Reborn nie będzie można już poruszać się tak swobodnie jak dotychczas. Każdy będzie mógł poczuć rozmiar naszego świata! Moongaty zostaną usunięte. Na ich miejsce powstaną kamienie lokalizacyjne. Kamienie będą wyznaczać miejsca, gdzie będzie można się przenieść i tylko tam mag będzie mógł zaznaczyć runo. Kamień będzie trzeba najpierw odkryć, zanim zacznie się go używać. Kamienie będą rozsiane po mapie w miastach jak i w lokacjach poza miastem, ale bez wielkich ilości. Władca portali będzie przenosić również tylko do odkrytych wcześniej kamieni lokalizacyjnych, nigdzie więcej. Podsumowując, jedyną formą transportu będą kamienie lokalizacyjne, wszelkie inne zostaną zlikwidowane. Ponadto będzie można przenieść się lub postawić portal tylko raz na 15 minut. Władca portali nadal będzie sprzedawać runo powrotu. W miejscach kamieni lokalizacyjnych będą znajdować się również zazwyczaj strażnice z przynajmniej jednym strażnikiem broniącym przed atakami morderców (graczy).
7. Ekonomia - Wyśmienicie zbalansowany system cen w rzemiośle i nie tylko! Ceny każdego przedmiotu w rzemiośle zostały automatycznie dostosowane do cen surowca oraz trudności wykonania! Złoto na MW Reborn będzie miało swoją należytą wartość! Zarobienie monet nie będzie tak łatwe jak można by się spodziewać, ale dla chcącego wszystko możliwe!
8. Skrzynie - koniec ze skrzyniami bez dna! Na MW Reborn nie będzie już składowania przedmiotów w niekończących się ilościach. Wszystkie skrzynie, plecaki, wszystkie pojemniki będą miały limity, łącznie ze skrzynią bankową oraz ze skrzynią magazynową.
Wszystko to w nowej odsłonie MW Reborn już wkrótce!! Zapraszamy do śledzenia strony i forum Mysterious World oraz zapraszamy do gry!
|
|
|
Komentarzy [66] |
| | |
| | |
Patch 5.2
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, mar 20 20:04, przez papke
|
+Nowości w Lakeshire!
Miasto Lakeshire stara się o status przyjaznego mieszkańcom! Pierwszy krok jaki podjęto, to budowa małych pól uprawnych na południowy zachód od miasta. Teraz każdy może spróbować swoich swoich sił w tym przemyśle, zanim uda się na rozległe pola Britt. Dodatkowo szopa koło winogron została przerobiona na budynek gospodarczy, do którego wprowadził się farmer z wieloletnim doświadczeniem, służacy pomocą nowym rolnikom. Budynek alchemika i skryby został gruntownie przebudowany tak, żeby pasował do architektury miasta. Również piekarz doczekał się modernizacji swojego budynku i tym samym skończył narzekać na mała przestrzeń, która uniemożliwiała mu przygotowywanie najlepszych potraw w Sosarii! Jak zwykł mawiać:
"Gotowanie to sztuka - potrzebuje przestrzeni"
Dodatkowo tereny wokół miasta zostały lekko wyrównane tak, żeby każdy bez pomocy wyższych sił był w stanie postawić swój wymarzony dom!
+Nowe siedziby gildii Wilkołaków!
Gildia wilkołaków Wilcze Przymierze hucznie otworzyła 2 nowe siedziby: w Trinsic (122o 46'S 28o 53'E), która jednocześnie stała się główną (dodany mistrz), oraz Cove (35o 41'N 89o 51'E). Już wkrótce pojawią się tam pierwsi członkowie gildii.
+Mniejsze poprawki wcale nie mniej pracochłonne!
- Poprawione miasto Silvagaro. Spawn blue mobków został dopasowany do nowej budowli. - Poprawki w zamku Shenar. Powinien być już dostęp do wszystkich szczuroczłeków. - Poprawa schodów w zamku Shenar. - Przesunięcie kryjówki bandytów w głąb góry, żeby nie nękali przyszłych rolników w Lakeshire. - Poprawki wizualne w śmierdzącym lochu. - Drobne poprawki mapy.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Kolejna porcja zmian !
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, mar 10 23:10, przez lary
|
+Łowca Dodana została nowa, upragniona od dawna podklasa dla naszych graczy. Łowcą może zostać każdy łucznik. Wymagane są tutaj dwie umiejętności: Łowiectwo oraz Przenikliwość. Przenikliwość jako umiejętność umysłowa wpływa na wszystkie zdolności łowcy oraz daje możliwość oceny obrony dowolnego osobnika. Dostępnych jest 8 zdolności, wszystkie dają bonus do walki lub obrony tylko dla łowcy. Do rzucania zdolności potrzebne są runa, które posiadają prawie wszyscy łucznicy w naszych krainach począwszy od łucznika szkieleta aż do strzelca demonologa. Najlepsze runy łowcy posiadają Meer wieczny oraz Demoniczna Pani. Zdolności rzuca się dość szybko, nie trzeba stać nieruchomo w miejscu chociaż ruch może utrudniać rzucanie oraz do rzucenia zdolności potrzebna jest stamina. Więcej informacji na temat nowych umiejętności dowiecie się na zaktualizowanej www lub klikając na linki powyżej.
+Olej wyzwania! Dodany został olej wyzwania. Wojownik może nasmarować swoją tarczę owym olejem, którego efekt trwa 2 godziny. Olej na tarczy powoduje, że potwór, z którym walczy wojownik szybciej staję się agresywny oraz jest możliwość wbicia 4 poziomu agresji, co do tej pory było niemożliwe. Poziom 4 daje praktycznie bardzo małą szanse na przerzucenie się potwora. Dodany też został mały olej wyzwania, który daje nam tylko szybsze ładowanie agresji(nie ma możliwości wbicia 4 poziomu agresji z małym olejem). Olej wyzwania wytwarza alchemik. Potrzebne składniki: - pajęcze sieci - czarne perły - mały olej słonecznikowy / olej słonecznikowy ( do kupienia u piekarza )
+Nowa umiejętność Tropienie Powstała nowa umiejętność Tropienie, która łączy w sobie trzy umiejętności: Obozowanie, Usuwanie Pułapek oraz Śledzenie. Wszystkie te trzy umiejętności zostały usunięte i wszyscy gracze, którzy posiadali takowe umiejętności będą teraz mieć Tropienie o wartości maksymalnej z posiadanych trzech poprzednich umiejętności. Wszystkie magiki do Obozowania, Usuwania Pułapek oraz Śledzenia zostały zamienione na umiejętność Tropienie. Tropienie ma w sobie wszystko to co miały te trzy umiejętności. Kryształ w oknie umów wywołuje śledzenie, natomiast do użycia usuwania pułapek potrzebne są szczypce (wykonać je może druciarz).
+Pozostałe zmiany - Etapy zadań gildyjnych typu "Zabij stworzenie zabierając mu przedmiot" od teraz będą zaliczane po zabraniu wymaganego przedmiotu ze zwłok potwora, a nie jak dotychczas po jego zabiciu. - Masowe naprawianie przedmiotów możliwe jest po wpisaniu słów napraw + wszystk - oraz wskazaniu pojemnika, gdzie znajdują się zniszczone przedmioty. - Artefakty takie jak: Tunika Szczęścia, Oblicze Bóstwa, Szlachetne Rękawice, Kapelusz Magii, Świeta Zbroja, Jelenia Głowa, Obroża Szakala, Nogawice Nieszcześcia, Naramienniki Nocy, Nogawice Cienia, Duch Totema, Tunika Ognia, Głos Upadłego Króla będą już naliczać bonus do AR za pełny komplet. - Możliwe jest już naprawienie zbroi balrona. Do naprawy wymagane będą kości demona. - Dodany został 30 sekundowy delay na ponowne wypicie niebieskiej mikstury oraz została obniżona ilość regenerowanej many (tylko przy zwykłej miksturze). - Zwiększony został przyrost umiejętności Obrona. - Obniżony został ciężar niektórych podklasowych składników. - Niemożliwe będzie wypicie białej/niebieskiej mikstury, gdy już jesteśmy pod jej wpływem. - Możemy już zakładać magiczne ubrania podczas walki, blokada nadal działa na zbroje. - .licz i .sortuj działać będzie teraz na pojemniki bezpieczne, oczywiście tylko te do których mamy dostęp. Ponadto działają te komendy na skrzynię powierniczą, bank, magazyn czy skrzynię w wynajętym domu. - Paladyn będzie mógł rzucać swoje modlitwy w przypadku posiadania tymczasowego statusu mordercy otrzymanego np. przez korupcję mrocznego rycerza. - Dodane zostało opóźnienie 8s na wejście i wyjście z portalu mistrzów podczas ataku oraz do 8s po ataku. - Medytacja od teraz będzie wychodzić zawsze, ale przy niższej inteligencji i wartości umiejętności będzie trwać dłużej niż dotychczas. - U NPC typu człowiek będą od teraz widoczne słowa wypowiadanych czarów. - Strona www została zaktualizowana o nowe informacje.
Podziękowania dla testerów za przetestowanie zmian.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| |
| | | |