Mysterious World - Odrodzenie!
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, kwi 14 10:29, przez Mephisto
|
Mysterious World - Odrodzenie!
Mysterious World istnieje już prawie 11 lat. Czas ten to wiele wspomnień graczy, wiele ciekawych wydarzeń, questów, wiele godzin spędzonych na koksie umiejętności czy statystyk. Zapewne już nie jeden gracz jest w stanie stwierdzić, że "przeszedł" grę. Faktem jest, że od 11 lat MW twardo trzymało się bez resetu. Przez cały ten czas, ani razu dane nie zostały zresetowane i zapewne nadal są na świecie postacie, które żyły już 10 lat temu. Ekipa MW ciągle widzi potencjał w naszym serwerze, który zapewne ma najlepszy i najciekawszy oskrypt na polskiej scenie UO. Wszystkie usprawnienia, ulepszenia, dodatki tworzone przez te 11 lat to sporo pracy wielu osób, którzy mieli i nadal mają okazję być częścią ekipy MW. Mimo to istnieje kilka fundamentalnych błędów na MW, których nie da się już zmienić z racji posiadanych przez graczy dobytków. Dlatego też chcielibyśmy dać graczom szansę zagrać od nowa i to trochę na innych zasadach niż dotychczas. Aktualny serwer zostanie przemianowany na MW Arena i nadal będzie uruchomiony, przynajmniej przez kilka miesięcy. Wszystkie zmiany opisane niżej nie zostaną wprowadzone na MW Arena. Serwer ten będzie w od strony technicznej w takiej samej postaci jak teraz.
Chcielibyśmy, by rozgrywka była jeszcze ciekawsza i przede wszystkim nie za łatwa, aby nudą nigdy nie wiało! Czy chciałbyś/abyś zagrać od nowa na MW? Zacząć grę od zera w świecie wielu możliwości, ciekawych miejsc?
Jakie zmiany szykujemy na nowy serwer MW Reborn?
1. Cechy - dostępne aż 23 nowe cechy dla każdej postaci. Cechy są wrodzone, raz zdobyte już pozostają na postaci. Cechy są podzielone na grupy potworów. Każda cecha ma aktualnie 6 poziomów i zwiększa obrażenia oraz obronę przeciw danej grupie stworów. Cechy dostępne będą w oknie umiejętności, a pojawiać się będą wraz z pierwszym zabiciem stwora z danej grupy. Zwiększanie poziomu cechy będzie odbywać się poprzez zabicie określonej ilości stworów.
2. Rejony - świat zostanie podzielony na rejony, które będą wyznaczać zasięg zadań gildyjnych. Nie będzie już potrzeby biegania po całym świecie, by wykonać zadanie. Zadania będą dotyczyć rejonu wokół źródłowego miasta.
3. Gildie miastowe - zostaną zminimalizowane do ilości 12. Powstaną za to budynki w wielu miastach dla każdej gildii pasującej do danego miasta. W związku z rejonizacją zadań, tak aby można było przemierzać świat i brać zadania w danym rejonie ze swojej gildii, o ile charakter miasta pasuje do gildii.
4. Przejścia między krainami - powstaną normalne nowe przejścia między krainami Britannia a Ilshenar oraz Ilshenar i Malas w górach.
5. Mordowanie - PK (Player Killing, nie mylić z PvP) nie będzie już takie proste i na Rebornie będzie ograniczane tak, aby chamskiego zabijania gracze doświadczali w znikomej ilości! Za zaatakowanie postaci orderowej agresor dostaje spowolnienie na kilkanaście sekund. Ponadto gdy agresor postanowi zaatakować w mieście, strażnik nie popuści i od razu zaatakuje taką osobę. Oczywiście tyczy się to tylko terenów poza strefą PvP. Strefa PvP zostaje nadal w terenach Yew i w ZK. Ponadto morderca nie będzie miał lekkiego życia, bo nie będzie miał dostępu do wielu rzeczy, jak choćby sklepikarzy. Gildia miastowa morderców natomiast zostanie przeniesiona całkowicie do Zaginionych Krain oraz Montor.
6. Portale i recalle - na MW Reborn nie będzie można już poruszać się tak swobodnie jak dotychczas. Każdy będzie mógł poczuć rozmiar naszego świata! Moongaty zostaną usunięte. Na ich miejsce powstaną kamienie lokalizacyjne. Kamienie będą wyznaczać miejsca, gdzie będzie można się przenieść i tylko tam mag będzie mógł zaznaczyć runo. Kamień będzie trzeba najpierw odkryć, zanim zacznie się go używać. Kamienie będą rozsiane po mapie w miastach jak i w lokacjach poza miastem, ale bez wielkich ilości. Władca portali będzie przenosić również tylko do odkrytych wcześniej kamieni lokalizacyjnych, nigdzie więcej. Podsumowując, jedyną formą transportu będą kamienie lokalizacyjne, wszelkie inne zostaną zlikwidowane. Ponadto będzie można przenieść się lub postawić portal tylko raz na 15 minut. Władca portali nadal będzie sprzedawać runo powrotu. W miejscach kamieni lokalizacyjnych będą znajdować się również zazwyczaj strażnice z przynajmniej jednym strażnikiem broniącym przed atakami morderców (graczy).
7. Ekonomia - Wyśmienicie zbalansowany system cen w rzemiośle i nie tylko! Ceny każdego przedmiotu w rzemiośle zostały automatycznie dostosowane do cen surowca oraz trudności wykonania! Złoto na MW Reborn będzie miało swoją należytą wartość! Zarobienie monet nie będzie tak łatwe jak można by się spodziewać, ale dla chcącego wszystko możliwe!
8. Skrzynie - koniec ze skrzyniami bez dna! Na MW Reborn nie będzie już składowania przedmiotów w niekończących się ilościach. Wszystkie skrzynie, plecaki, wszystkie pojemniki będą miały limity, łącznie ze skrzynią bankową oraz ze skrzynią magazynową.
Wszystko to w nowej odsłonie MW Reborn już wkrótce!! Zapraszamy do śledzenia strony i forum Mysterious World oraz zapraszamy do gry!
|
|
|
Komentarzy [66] |
| | |
| | |
Patch 5.2
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, mar 20 20:04, przez papke
|
+Nowości w Lakeshire!
Miasto Lakeshire stara się o status przyjaznego mieszkańcom! Pierwszy krok jaki podjęto, to budowa małych pól uprawnych na południowy zachód od miasta. Teraz każdy może spróbować swoich swoich sił w tym przemyśle, zanim uda się na rozległe pola Britt. Dodatkowo szopa koło winogron została przerobiona na budynek gospodarczy, do którego wprowadził się farmer z wieloletnim doświadczeniem, służacy pomocą nowym rolnikom. Budynek alchemika i skryby został gruntownie przebudowany tak, żeby pasował do architektury miasta. Również piekarz doczekał się modernizacji swojego budynku i tym samym skończył narzekać na mała przestrzeń, która uniemożliwiała mu przygotowywanie najlepszych potraw w Sosarii! Jak zwykł mawiać:
"Gotowanie to sztuka - potrzebuje przestrzeni"
Dodatkowo tereny wokół miasta zostały lekko wyrównane tak, żeby każdy bez pomocy wyższych sił był w stanie postawić swój wymarzony dom!
+Nowe siedziby gildii Wilkołaków!
Gildia wilkołaków Wilcze Przymierze hucznie otworzyła 2 nowe siedziby: w Trinsic (122o 46'S 28o 53'E), która jednocześnie stała się główną (dodany mistrz), oraz Cove (35o 41'N 89o 51'E). Już wkrótce pojawią się tam pierwsi członkowie gildii.
+Mniejsze poprawki wcale nie mniej pracochłonne!
- Poprawione miasto Silvagaro. Spawn blue mobków został dopasowany do nowej budowli. - Poprawki w zamku Shenar. Powinien być już dostęp do wszystkich szczuroczłeków. - Poprawa schodów w zamku Shenar. - Przesunięcie kryjówki bandytów w głąb góry, żeby nie nękali przyszłych rolników w Lakeshire. - Poprawki wizualne w śmierdzącym lochu. - Drobne poprawki mapy.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Kolejna porcja zmian !
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, mar 10 23:10, przez lary
|
+Łowca Dodana została nowa, upragniona od dawna podklasa dla naszych graczy. Łowcą może zostać każdy łucznik. Wymagane są tutaj dwie umiejętności: Łowiectwo oraz Przenikliwość. Przenikliwość jako umiejętność umysłowa wpływa na wszystkie zdolności łowcy oraz daje możliwość oceny obrony dowolnego osobnika. Dostępnych jest 8 zdolności, wszystkie dają bonus do walki lub obrony tylko dla łowcy. Do rzucania zdolności potrzebne są runa, które posiadają prawie wszyscy łucznicy w naszych krainach począwszy od łucznika szkieleta aż do strzelca demonologa. Najlepsze runy łowcy posiadają Meer wieczny oraz Demoniczna Pani. Zdolności rzuca się dość szybko, nie trzeba stać nieruchomo w miejscu chociaż ruch może utrudniać rzucanie oraz do rzucenia zdolności potrzebna jest stamina. Więcej informacji na temat nowych umiejętności dowiecie się na zaktualizowanej www lub klikając na linki powyżej.
+Olej wyzwania! Dodany został olej wyzwania. Wojownik może nasmarować swoją tarczę owym olejem, którego efekt trwa 2 godziny. Olej na tarczy powoduje, że potwór, z którym walczy wojownik szybciej staję się agresywny oraz jest możliwość wbicia 4 poziomu agresji, co do tej pory było niemożliwe. Poziom 4 daje praktycznie bardzo małą szanse na przerzucenie się potwora. Dodany też został mały olej wyzwania, który daje nam tylko szybsze ładowanie agresji(nie ma możliwości wbicia 4 poziomu agresji z małym olejem). Olej wyzwania wytwarza alchemik. Potrzebne składniki: - pajęcze sieci - czarne perły - mały olej słonecznikowy / olej słonecznikowy ( do kupienia u piekarza )
+Nowa umiejętność Tropienie Powstała nowa umiejętność Tropienie, która łączy w sobie trzy umiejętności: Obozowanie, Usuwanie Pułapek oraz Śledzenie. Wszystkie te trzy umiejętności zostały usunięte i wszyscy gracze, którzy posiadali takowe umiejętności będą teraz mieć Tropienie o wartości maksymalnej z posiadanych trzech poprzednich umiejętności. Wszystkie magiki do Obozowania, Usuwania Pułapek oraz Śledzenia zostały zamienione na umiejętność Tropienie. Tropienie ma w sobie wszystko to co miały te trzy umiejętności. Kryształ w oknie umów wywołuje śledzenie, natomiast do użycia usuwania pułapek potrzebne są szczypce (wykonać je może druciarz).
+Pozostałe zmiany - Etapy zadań gildyjnych typu "Zabij stworzenie zabierając mu przedmiot" od teraz będą zaliczane po zabraniu wymaganego przedmiotu ze zwłok potwora, a nie jak dotychczas po jego zabiciu. - Masowe naprawianie przedmiotów możliwe jest po wpisaniu słów napraw + wszystk - oraz wskazaniu pojemnika, gdzie znajdują się zniszczone przedmioty. - Artefakty takie jak: Tunika Szczęścia, Oblicze Bóstwa, Szlachetne Rękawice, Kapelusz Magii, Świeta Zbroja, Jelenia Głowa, Obroża Szakala, Nogawice Nieszcześcia, Naramienniki Nocy, Nogawice Cienia, Duch Totema, Tunika Ognia, Głos Upadłego Króla będą już naliczać bonus do AR za pełny komplet. - Możliwe jest już naprawienie zbroi balrona. Do naprawy wymagane będą kości demona. - Dodany został 30 sekundowy delay na ponowne wypicie niebieskiej mikstury oraz została obniżona ilość regenerowanej many (tylko przy zwykłej miksturze). - Zwiększony został przyrost umiejętności Obrona. - Obniżony został ciężar niektórych podklasowych składników. - Niemożliwe będzie wypicie białej/niebieskiej mikstury, gdy już jesteśmy pod jej wpływem. - Możemy już zakładać magiczne ubrania podczas walki, blokada nadal działa na zbroje. - .licz i .sortuj działać będzie teraz na pojemniki bezpieczne, oczywiście tylko te do których mamy dostęp. Ponadto działają te komendy na skrzynię powierniczą, bank, magazyn czy skrzynię w wynajętym domu. - Paladyn będzie mógł rzucać swoje modlitwy w przypadku posiadania tymczasowego statusu mordercy otrzymanego np. przez korupcję mrocznego rycerza. - Dodane zostało opóźnienie 8s na wejście i wyjście z portalu mistrzów podczas ataku oraz do 8s po ataku. - Medytacja od teraz będzie wychodzić zawsze, ale przy niższej inteligencji i wartości umiejętności będzie trwać dłużej niż dotychczas. - U NPC typu człowiek będą od teraz widoczne słowa wypowiadanych czarów. - Strona www została zaktualizowana o nowe informacje.
Podziękowania dla testerów za przetestowanie zmian.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| | |
Gildie miejskie
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2014, mar 7 13:49, przez papke
|
+Czas oszczędności!
Już od dłuższego czasu było wiadome, że gildie miejskie pożerają zbyt dużo środków z kasy miast. Nieumiejętne zarządzanie przydzielonym budżetem, częste zabawy i libacje alkoholowe w siedzibach do białego rana, drogie dywany i gobeliny na ścianach, co tydzień nowe świeczniki i pochodnie, przed kwaterami wierzchowce z najlepszych stajni Sosarii, częste awansowanie członków gildii "po znajomości", wydawanie złota na niejasne cele, w tym młode elfki do towarzystwa. Do tego trzeba dodać, że członkowie gildii nie wnosili żadnych opłat, które mogłyby choć trochę odciążyć kasę miasta. W celu ratowania powoli upadających gildii miejskich, zostały wprowadzone podatki za dom, oraz opłaty za konto bankowe. Niestety i to nie wystarczyło na pokrycie wszystkich rachunków...
Tego było już za wiele! Rady miast, za przyzwoleniem Lorda Britisha, zadecydowały, że są tylko dwa wyjścia: albo liczba gildii zostanie drastycznie zredukowana, albo od każdego członka będzie się pobierać opłatę w wysokości 60.000 złotych monet na miesiąc. Jak sam Lord British ostatnio powiedział:
"Będziemy oszczędzać, oszczędzać i jeszcze raz oszczędzać, choćby nie wiem, ile to miało kosztować!"
Po burzliwej i zakrapianej dyskusji Mistrzów gildii w Karczmie pod Minoc została podjęta jednogłośnie decyzja:
"Żeby niepotrzebnie nie sięgać do kieszeni członków naszych gildii, podjęliśmy decyzję o redukcji gildii do niezbędnego minimum." Podpisano: Mistrzowie Gildii
Takie rozwiązanie ma też swoje plusy! Z zaoszczędzonych pieniędzy gildie, które zostaną, mogą sobie pozwolić na wynajem mniejszych siedzib w różnych miastach naszego świata! Już niedługo należy się spodziewać pojawienia się wielu nowych siedzib!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Liczba różnych gildii zostanie co prawda zredukowana, jednak w wielu miastach pojawią sie małe siedziby gildii, które nie zostaną usunięte. Jest to przygotowanie pod dalsze zmiany z gildiami, które mamy w planach.
Uwaga! Stare gildie nie zostaną od razu usunięte! Te, które są przeznaczone do wygaśnięcia, będą miały tylko po jednej siedzibie, prawdopodobnie w niezbyt atrakcyjnym miejscu. Do nich nie da się również już zapisać. Umiejętności, które były dostępne do udoskonalenia, będą możliwe do wybrania w gildiach, które zostają (w razie problemów proszę o kontakt przez IRC, lub PW na forum). Należy się przepisać samemu i zaleca się zrobić to w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Przypominam, że wypisując się z gildii nie tracimy zdobytego doświadczenia. Zdobyta umiejętność spada o 0,5% co 12 godzin realnych, aż zejdzie do 100%. Dlatego najlepiej zaraz po wypisaniu powinniśmy udać się do nowego mistrza i tam wykonać zadanie wstępne. Lista gildii do wygaśnięcia oraz aktualne siedziby są stale aktualizowane na naszej witrynie, w dziale "Gildie Miejskie".
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Turniej Wojowników
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2014, mar 4 18:55, przez TomX
|
Chcielibyśmy zaprosić Wszystkich na Turniej Wojowników, który odbędzie się w czwartek 13 marca o 18:00 na arenie w pobliżu Luny. Turniej odbędzie się w kategoriach: 1vs1 oraz 2vs2. Podczas trwania eventu przed poszczególnymi walkami (w zależności od ilości obecnych GM) każdy będzie mógł postawić na swego faworyta w pojedynku u Hazardzisty (minimalna kwota zakładu to 10 000 złotych monet).
Każdy z uczestników jest zobowiązany do opłaty wpisowego przed Turniejem w cenie: - 20 000 złotych monet od osoby, - 30 000 złotych monet od drużyny.
Ogólne zasady Eventu: - zakaz walki zarówno na widowni, jak i w pobliżu areny, - zakaz okradania podczas eventu, - należy zachowywać się zgodnie z zasadami przewidzianymi w regulaminie MW, - wszelkie nieodpowiednie zachowanie zostanie nagrodzone więzieniem (lub nie tylko), według oceny organizatora.
Zasady Turnieju 1vs1: - każdemu z wojowników podczas zapisów zostanie przydzielony numer, - kolejność walk zostanie wylosowana przez organizatora, - ekwipunek będzie rozdany na czas walki, - zawodnik wygrany przechodzi dalej, przegrany odpada.
Zasady Turnieju 2vs2: - każdej z drużyn podczas zapisów zostanie przydzielony numer, - kolejność walk zostanie wylosowana przez organizatora, - ekwipunek będzie rozdany na czas walki, - wygrana drużyna przechodzi dalej, przegrana odpada.
Nagrodą w Turnieju Wojowników będzie złoto (zależnie od zajętego miejsca) oraz statuetki.
Wyniki Turnieju 1vs1: I Miejsce - Normin Apacci II Miejsce - Kamnum Lax III Miejsce - Vailerie Livrenth'Ynrae
Wyniki Turnieju 2vs2: I Miejsce - Gothar Drakekorin i Normin Apacci II Miejsce - Calerian Numeness i Vailerie Livrenth'Ynrae
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nowe runko na wstrzymanie przemiany dla wilkołaka!
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, lut 19 23:30, przez xaw
|
+Runo na wstrzymanie przemiany! Dodane zostało nowe runo ogólne dla wilkołaków, które powoduje wstrzymanie najbliższej przemiany. Runo jest dostępne od 100% bazowej umiejętności. Runa można używać tylko w ludzkiej postaci do godziny 20. Nałożonego efektu wstrzymania przemiany nie da się już cofnąć!. Więc jeśli ktoś zdecyduje się na użycie runka, to najbliższej nocy nie zostanie on przemieniony w wilkołaka, czy tego chcemy czy nie. Potrzebne składniki: - 10 czarna perła - 5 wulkaniczny pył - 2 gwiezdny szafir - 2 kryształy - 5 wilcza jagoda
|
|
|
Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Nowa smocza zbroja oraz mikstura rozproszenia!
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2014, lut 8 00:18, przez Mephisto
|
+Smocza płytowa zbroja! Dodana została nowa płytowa smocza zbroja dla naszych śmiałych wojowników! Smocza zbroja nie jest jednak łatwa w zdobyciu. Wykonywać ją może płatnerz gracz, jednakże receptura nie jest normalnie dostępna. Zdobyć recepturę można jedynie poprzez uprzednie znalezienie tajników rzemieślniczych płatnerstwa. Tajniki te raz na jakiś czas posiadają wszystkie mocne potwory. Potwory takie, które posiadają specjalne ataki, jak Exodus, Dostojny, Balron czy Wladca Otchłani. Po zdobyciu tajników należy udać się do płatnerza w mieście i trzeba poprosić go o identyfikacje wypowiadając zdanie z jego imieniem oraz słowami: "identyfikuj", "tajniki". Płatnerz zidentyfikuje tajniki za skromną opłatą 250k gp. Po identyfikacji otrzymamy losową recepturę na jeden element smoczej zbroi. Po nauczeniu się receptury można wykonywać normalnie dany element smoczej zbroi. Do wykonania smoczej zbroi potrzeba tyle sztab co na zwykłą płytę oraz dodatkowo łącznie 25 smoczych łusek na cały komplet. Smocze łuski można znaleźć w każdym smoku, który nadal posiada skórę (wykluczamy kościanego). Zaczynając od małego smoka kończąc na dostojnym. Na koniec trochę o danych technicznych. Smocza zbroja posiada dokładnie tyle samo obrony co zwykła płyta. Każdy element wymaga 70 siły. Łącznie smocza zbroja zabiera 4 zręczności mniej od zwykłej płyty - czyli 16 zamiast 20. Poniżej na zrzutach można zobaczyć jak wygląda owa zbroja. Miłego polowania!
+Antidotum na magiczne ściany Dodana została nowa mikstura rozproszenia, może ją wykonywać alchemik. Potrzebne są do tego 3 pajęcze sieci, 3 czosnki i 6 trufli. Trudność wykonania nie jest wysoka, bo już całkiem dobrze wychodzą przy 75%. Mikstura działa na takiej samej zasadzie co wybuchająca - z opóźnieniem trzy sekundowym. Mikstura ta rzucona w magiczną ścianę energii lub ścianę z kamienia potrafi ją odwołać. Jednakże nie od razu, a dopiero po drugim razie. Zasięg mikstury to 1 pole, więc można odwołać maksymalnie 3 pola ściany. Ponadto mikstura wybuchowa może od teraz zniszczyć ścianę z kamienia. Jak szybko ściana zostanie zburzona zależy od siły mikstury wybuchowej. Dwie mocne mikstury poradzą sobie bez problemu z jedną ścianą. Można celować bezpośrednio w ściany, nie trzeba celować obok. System sobie poradzi i sam rzuci miksturę pod ścianę.
+Pozostałe zmiany - Zamówienia specjalne będą już rozdzielane dla płatnerza i kowala. - Ogniska rozpalone poprzez umiejętność obozowania będą teraz wolniej leczyć stosunkowo do ilości rozpalonych ognisk w pobliżu.
Podziękowania dla Lucasa za przetestowanie zmian oraz wykonanie zrzutów ekranowych.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Unikatowa aukcja
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2014, lut 6 22:39, przez lary
|
Witajcie, Chcielibyśmy zaprosić Wszystkich na kolejną odsłonę licytacji z niepowtarzalnymi, dekoracyjnymi obiektami bądź też wierzchowcami. Przedmioty te będą podzielone na grupy, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Liczymy na zażartą walkę pieniężną między potencjalnymi nabywcami licytowanych unikatów oraz oczywiście dużą frekwencję. Dodatkowo podczas aukcji odbędzie się mini-loteria, na którym można wygrać atrakcyjne, drobne nagrody. Tak więc radzimy zajrzeć do Waszych porastających kurzem i pajęczyną skrzyń i uzupełnić sakiewki brzdękiem złotych monet. UWAGA! Na zachętę dodam, że główną atrakcją tego wydarzenia będzie licytacja jedynej w swoim rodzaju zbroi płytowej oraz skórzanej o niespotykanym na naszym świecie kolorze. Możliwość zabezpieczenia ekwipunku u bankiera na 5 śmierci. Naprawdę warto! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aukcja odbędzie się dnia 9 lutego (niedziela), o godzinie 17 czasu rzeczywistego.
Informacje dodatkowe: - Uczestniczyć może każdy, bez ograniczeń. - Miejsce eventu - Budynek aukcyjny w Cove. - Absolutny zakaz walk oraz okradania podczas eventu na terenie miasta. - Za naganne zachowanie - wydalenie z budynku aukcyjnego, za wszelkie łamanie zasad - długi pobyt w zimnej celi. - Przed wejściem na sale aukcyjną, będą sprzedawane bilety wstępu (w cenie 10 000 gp), które upoważniają do wejścia na salę oraz uczestniczenia w aukcji. - Widzowie również muszą zakupić bilet wstępu. - Bilet wstępu jest również losem, biorącym udział w loterii, na której można wygrać unikatowe przedmioty (1 los na konto). Mamy nadzieję, że event obędzie się bez większych problemów oraz każdy z uczestników będzie się dobrze bawił. Zapraszamy ! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dzisiaj ok. godziny 21:00 zostały rozdane motylki (5 porcji) dla zalogowanych graczy, którzy zagłosowali w topliście przez ostatnie 3 dni na nasz serwer. Upominek jest na zachętę do dalszego głosowania. Dziękujemy za wsparcie.
EDIT: Łącznie gracze wydali 12 225 500 sztuk złota podczas aukcji.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Styczeń z naszej perspektywy
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2014, lut 1 14:46, przez Incognito
|
+Nowy rok! Jak widać Mysterious World dalej się rozwija, nieustannie dopracowując każdy szczegół. Nawet na początku roku! Wydawać by się mogło, że zasady ustanowione kilka lat temu a nawet można rzec, że już prawie kilkanaście lat temu, trzymały się uporczywie naszego shardu. Pisze tutaj o podstawach takich jak regenerowanie się staminy. Problem niby nijaki a jednak, teraz możemy się poszczycić doskonale działającym systemem nawet ku samej podstawie oskryptu. Obecnie nie doceniacie takich drobnostek, ale tego typu zmiany pozwalają o wiele więcej wnieść przy przyszłościowych realizacjach.
+Rozpoczęty rok uważamy, za bardzo udany. Po waszych postach na forum a także wypowiedziach, zauważyliśmy, że jak nigdy większość was jest zadowolona z najnowszego biegu wydarzeń. Chciałbym tutaj poruszyć kwestie, z której oczywiście jesteście najmniej zadowoleni, czyli ciągłe uprzykrzanie życia 'redom'. Jak wiadomo, Ultima to nie jest WOW, system który my tworzymy nie jest od stworzenia dwóch głównych nacji złożonych z samych redów i z samych blue. Naszym celem jest osiągnięcie balansu prawidłowego stanu życia, bardziej zbliżonego ku światu realnemu, czyli pod konstrukcje UO. Mordercy, są nikim innym jak wyrzutkami, renegatami, którzy za to kim są, będą ponosić kary a każdy z niby orderu, który stara się im pomóc, dostanie stosowne minusy. Stąd, te zmiany w drużynach i kryminalistach. Słowa wyjaśnień dla redów. Przyzwyczailiście się do starych nawyków, które powoli wykańczały online. Musicie zrozumieć, że PvP da się uprawiać bez statusu mordercy i to jest właściwa droga. Status mordercy jest dla osób, które chcą być klimatyczne albo łamać ogólno przyjęte zasady współżycia z innymi graczami. Nie blokujemy wam gry, a jedynie utrudniamy. W tym miejscu, chciałby wam przypomnieć, że na MW są gildie, które dają przyzwolenie na mordowanie w prawie każdym zakątku krainy (oprócz miast). Jeśli więc tworzycie grupkę osób nastawionych na PvP, załóżcie gildie i wypowiedzcie wojnę drugiej ekipie, jeśli oni też są nastawieni na PvP, to na pewno ją przyjmą.
+Podsumowując. Nastawiamy się obecnie na drobniejsze poprawki udoskonalające i poprawiające to co już dokonaliśmy. System jest na tyle dobrze obecnie wykonany, że nie wymaga aż tak ogromnych zmian by zwiększyć online.
|
|
|
Komentarzy [8] |
| | |
| | |
Życzenia świąteczno-noworoczne
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, gru 24 15:56, przez lary
|
Zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych szczęśliwych zdarzeń i sukcesów w nadchodzącym Nowym Roku
życzy Ekipa MW.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| |
| | | |