Arcyklejnoty Ilhamaris - Awatar Umysłu
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, cze 7 12:02, przez Nilek
|
Kapłanka Ayame parzyła sobie herbatę w swej samotni, gdy już miała podnieść kubek i się napić, jej spokój zakłóciło bardzo głośne pukanie do drzwi. Zezłoszczona Ayame uchyla drzwi i chcąc powiedzieć niemiłe słowa widzi jednego ze swoich wiernych Mnichów, który wyglądał jakby nie spał od 3 dób. Kapłanka zaprasza do środka zmęczonego Mnicha, częstuje go herbatą i daje mu odetchnąć. Przyglądając się ujrzała, że w torbie zawieszonej przez prawe ramie ma Świętą Księgę. Mnich odstawia kubek z herbatą i ośmiela się mówić, że wraz z innymi Mnichami doczytali się gdzie szukać Awatara Umysłu. Uradowana wysłanniczka Bogini wzywa swojego posłańca. I każe mu udać się do największych miast i głosić o mobilizacje wiernych!
Nadszedł czas by ponownie udowodnić swoją wierność naszej Bogini Matce Ilhamaris.
Bogini zaprasza również wyznawców jej dzieci: Malumpatrisa, Merkario, Aghashirie, Illunimara oraz Khardana.
Chęć uczestnictwa w wyprawie proszę wpisywać w komentarzach. Informacja kiedy odbędzie się wymarsz w informatorze.
Dostałem wiele pytań odnośnie bezpieczeństwa i utrudniania zabawy. Dla jasności jeśli ktoś będzie utrudniał lub ukradnie komuś jakieś rzeczy odwiedzi celę.
|
|
|
Komentarzy [16] |
| | |
| | |
Zmiany
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 5 19:25, przez Yava
|
Nowości techniczne: - Tooltip w przypadku wyświetlania wyjątków będzie zawierać więcej poziomów. - Zostało umożliwione zapominanie magii, łucznictwa do 1%. - Postać do 24h online, będzie mogła nauczyć się magii i łucznictwa - Rośliny, które zasialiśmy będziemy mogli już zaorać. - Medytacja nie będzie już wpływać na jakość Blessa. - Opuszczając więzienie postać będzie trafiała przed Mistas. - Został zmniejszony zasięg widzenia NPC'ów, aby nie zaczeły nas gonić kiedy my ich jeszcze nie widzimy. - Skrzynia powiernicza otrzymała możliwość użycia komendy .sortuj - Kiedy wilkołak użyje emota *wyje*, nie tylko zobaczymy emota ale także usłyszymy wycie.
Poprawki techniczne: - Bonus do walki u barda podległ redukcji tak jak i u innych klas. - Poprawione literówki w prefixie magików i komunikacie gongu. - Poprawiony błąd, w którym szpony nie podlegały redukcji procentów do umiejętności. - Został zniesiony delay na leczenie / medytacje po założeniu magików i artefaktów. - Żywiołak Trucizny, będzie po sobie zostawiał już zwłoki. - Złodzieje stracili możliwość okradanie 'Młodych', zajrzeć do plecaka mogą nadal. - Otwieranie portalu ze środka komnaty Mrocznego Ojca, zostało poprawione.
Kryształy: - Górnik stracił możliwość łupania kryształów. - Miejski Mag (npc) będzie od teraz sprzedawał kryształy.
Łucznik: - Zostały przebudowane parametry łuków i kusz: - zasięg - wymagania na kłody i siłe - zadawane obrażenia oraz prędkości - Szybkostrzelna kusza już nie będzie strzelać w biegu. - Bug z nauką łucznictwa w party został poprawiony.
Strefa NoNPvP: - Wilkołak wojownik nie może już paraliżować dzikiwm skowytem. - Bard już nie będzie nas męczył zrzucaniem z wierzchowca.
Chowańce: - Po wydaniu komendy 'stop' swojemu chowańcowi, przestaną nas chronić jeśli wcześniej użyliśmy komendy 'brońcie'. - Chowańce nie powinny już za nami wychodzić, kiedy jesteśmy duchem. - Kiedy jesteśmy pod ochrona naszych zwierzaków i zabiją przeciwnika automatycznie przerzucą sie na kolejnego, który nas atakował.
|
|
|
Komentarzy [20] |
| | |
| | |
Gong w Yew
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, cze 1 22:06, przez Jam Lasica
|
Po kilku godzinach cieżkich prac budowlanych w okoliach Yew, powstała konstrukcja wraz z mechanizmem Gongu. Twórca i głównym projektantem był Nuoyy - Architekt, ktory za opłatę w wysokości 120 000 złotych monet podjął się próby stworzenia nowej atrakcji w najniebezpieczniejszej części Sosarii. Nuoyy jest znany z wielu nowatorskich projektów, ale czegoś takiego jak dziś jeszcze nigdy nie zrobił. 348 kartek papieru, 3 metry ołówka, 16 linijek i 48 litrów herbaty było potrzebne do zaprojektowania podestu wraz z mechanizmem.
Gong
Przytrzymując dzwignię gongu, można co 10 sekund uruchomić mechanizm, który spowoduje uderzenie. Dzwięk uderzenia jest słyszalny w całej Sosarii, niezależnie czy postać jest na innej mapie, czy też w lochu, czy cwiczy umiejętność w lesie, czy też znajduje się w własnym domu. Aby pociągnąć za dzwignię trzeba być gotowym do walki i mięc odpowiednią siłę - słabełusz albo młodziak nie ma nawet co próbować. Po uruchomieniu mechanizmu blokuje się on na jakiś czas. .gong - dzięki tej komendzie można zablokować niechciane komunikaty - chyba, że się jest blisko gongu, wtedy mimo wszystko usłyszy się jego dzwięk.
W budowaniu gongu pomógł Goblin.
| | Galeria: |
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Świątynia ku czci Merkario
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 16 19:24, przez Tanari
|
Merkario chodził nerwowo. Ściskał w ręku kamień węgielny. W końcu może zacząć realizować swój plan. - Meforze. - Tak mój Panie. - Zwołaj ich. Już czas zacząć budowę. - Tak Panie. - Meforze, jak się zwał ten co pomagał naszym wrogom ostatnim razem? - Wisegard Neromorben - To zabijcie go. Nie cierpię zdrajców. - Z największą przyjemnością mój Panie.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Zapraszamy wszystkich wyznawców Boga Merkario na questa w dniu jutrzejszym o godzinie 19:30. Quest jest nonPVP - przeszkadzanie bedzie karane
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Regaty
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 8 15:32, przez Tanari
|
Od pierwszych regat minęło wiele lat... Ludzie już zapomnieli o tego typu rozrywce i rywalizacji - ale już wkrótce każdy mieszkaniec naszych krain będzie mógł wziąć udział w wyścigu po wodach Sosarii. Przybądź do portu w Skara Brae i zdobądź tytuł najlepszego sternika !
Zabawa odbędzie się we wtorek dnia 10 Maja o godzinie 19:00. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału !
|
|
|
Komentarzy [8] |
| | |
| | |
Festiwal Magii
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 5 13:50, przez Loscan
|
Rada Magów miasta Moonglow zdecydowała się zorganizować turniej, który wyłoni najzdolniejszego mistrza magii w całej Sosarii. Władze miasta Luna zobowiązały się udostępnić arenę Bagballa na czas Festiwalu.
Event odbędzie się w niedzielę, o godzinie 20:30 (nie tak, jak był zaplanowany z początku, czyli o 15:00). Osoby chcące wziąć udział w turnieju muszą przybyć ubrani jedynie w togę oraz przynieść ze sobą 20 000 złotych monet wpisowego. Wyposażenie w postaci składników oraz odpowiedniego ubioru wręczać będzie organizator turnieju.
Turniej odbędzie się na zasadzie losowych pojedynków 1 vs 1. Przegrany odpada, zwycięzca przechodzi do następnej fazy. Walki odbędą się pieszo i mają na celu czystego pojedynku na czary, któte polegać będą na umiejętnościach: Magia, Mądrość, Medytacja oraz Odporność na Magię. Dozwolone są czary od pierwszego do szóstego kręgu włącznie, z wyjątkiem In Nox - ten jest zakazany. Czary podklas również niedozwolone.
Przeszkadzanie, utrudnianie czy głupie zachowanie będzie surowo karane pobytem w celi lub nawet banem.
Przewidywane nagrody dla zwycięzców:
Pierwsze miejsce: 80 000 złotych monet oraz statuetka zwycięzcy Festiwalu Magii. Drugie miejsce: 60 000 złotych monet oraz bilet Festiwalu Magii. Trzecie miejsce: 40 000 złotych monet oraz bilet Festiwalu Magii. Czwarte miejsce: 20 000 złotych monet.
Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych!
Godzina eventu uległa zmianie. Odbędzie się on o 20:30, zamiast igrzysk. Ewentualnie, jeśli jednak będe miał możliwość bycia w domu wcześniej, igrzyska odbędą się przed Festiwalem, około 18:00.
Nagrody oraz dozwolone umiejętności uległy zmianie. Zakazana będzie walka bojówką.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| | |
| | |
Dzień Żuka
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 5 12:41, przez Loscan
|
Po długiej przerwie wznowiony zostaje Dzień Żuka, który odbędzie się w sobotę, prawdopodobnie w o godzinie 16:00. Przeprowadzone zostaną dwie konkurencje: walki w wadze lekkiej oraz ciężkiej.
Dokładna godzina eventu ukaże się w sobotę rano w Informatorze oraz na IRCu.
Zapraszam wszystkich chętnych i powodzenia!
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Arcyklejnoty Ilhamaris - Awatar Tchnienia
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 4 19:00, przez Nilek
|
19 Sierpnia, 85 roku, Kapłanka Ayame wzywa wiernych na Polanę Przyjaźni. Bogini Matka Ilhamaris jest wszędzie i otacza nas swoją osobą. Wielka Matka, twórczyni całego świata jest wagą, na której rozkłada się równowaga świata, jest najwyższym sędzią, ostatnim spowiednikiem. Bogini zaprasza również wyznawców jej dzieci: Malumpatrisa, Merkario, Aghashirie, Illunimara oraz Khardana.
Kapłanka Ayame wraz ze swoimi Mnichami zdołała rozszyfrować kolejne stronice Starożytnej Księgi. Tak, tak znamy dokładne położenie Awatara Tchnienia. W księdze była również informacja o złamaniu klątwy i o synonimie życia, pojedynczym oddechu. Wierni mobilizujcie się!
Informacje w Informatorze.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nielegalne targowisko
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, maj 3 16:48, przez Tanari
|
"Mieszkancy Ilshenar Okazuje się, ze targowisko w Mistas działa bez specjalnego zezwolenia. Dnia 6 sierpnia 85 roku odbędzie się zebranie z Władca Miasta w celu ustalenia jak zaradzić temu niefortunnemu przypadkowi.
Valentina - Obwoływacz Miejski "
Tablica Informacyjna miasta Mistas
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Domki na Ilshenar.
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, maj 1 13:39, przez Jam Lasica
|
Przypominamy o obowiązku usuniecia wszystkich domów znajdujących się w nieprawidłowym miejscu (przede wszystkim Ilshenar). (W przypadku źle postawionego domu na tabliczce (gumpie) widnieje napis informujący o złej lokalizacji oraz przycisk do usunięcia domu).
Czas na usuniecie domu to tydzień od dziś. Po 7 maja wszystkie domy zostana usunięte, a rzeczy przerzucone do skrzyni powierniczej.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| |
| | | |