Miecz dobra i zła
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, kwi 27 18:12, przez Tanari
|
Khardan pracował bez wytchnienia przez wiele dni. Nikt nie śmiał zapytać co też wykuwa. Jego twarz mimo zmęczenia ukazywała oblicze kogoś bardzo zadowolonego z siebie. „Jeszcze tylko kilka uderzeń młotem i gotowe” powtarzał co chwilę. Miecz Sprawiedliwości, który tworzył miał być jego największym dziełem. I wtedy stało się coś o czym nikt nie śmie wspominać w Jego obecności. Młot boskiego Kowala ześlizgnął się po ostrzu niszcząc ostrze. Wtedy nastąpiła głucha cisza, a zaraz po niej przeraźliwy huk i w miecz uderzyła błyskawica. Khardan wziął Miecz Sprawiedliwości do ręki ale to już nie był ten sam miecz. Jedna strona ostrza była krwiście czerwona i widniał na niej wyryty napis „ZŁO”, druga strona była błękitna a napis głosił „DOBRO”. Nikt przez długi czas nie wiedział co to znaczy. Wiele dni minęło zanim kapłani odkryli, że miecz ten może czynić niewyobrażalne dobro lub zło w zależności kto nim włada. „Oni nie mogą się o tym mieczu dowiedzieć – będą pragnęli go mieć” rzekł. „Należy go ukryć gdzieś gdzie nikt go nie znajdzie, a miejsce zapieczętować.”
Z pamiętników czeladnika Khardana
- Panie – rzekł Kaplan Merkario – Znalazlem. - Dobrze. Zbierz moich wyznawców i niech go znajdą. Jak jest tak potężny to w końcu będziemy mogli rozpocząć panowanie nad światem. - Tak mój panie.
- Mistrzu, odnalazłem go. Pogłoski okazały się prawdziwe. - Doskonale mój kapłanie – rzekł Malumpatris.- Zwołaj wszystkich, niech go odnajdą. Nie może wpaść w jego ręce. W końcu możemy się pozbyć złą raz na zawsze. - Zatem ruszam w drogę.
Zapraszamy wszystkich na quest pvp w piątek, 29 kwietnia o godzinie 19. Na queście będzie dozwolona walką między chaosem i orderem. Sprzęt (zbroje, bronie itp.) dobrej klasy zostaną rozdane na czas questa - ale jeżeli ktoś chcę biegać w mistyku, to musi sobie sam go zabezpieczyć oraz liczyć się z tym, że jak ktoś go zgrabi to rzeczy nie odzyska (chyba, że we własnym zakresie). Lista prowadzących: Tanari, Kapit, Tris.
|
|
|
Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Spawny
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2011, kwi 24 11:57, przez Jam Lasica
|
We wszystkich miastach na Ilshenar pojawili się obrońcy - nie powinni atakować graczy (chyba, że zostaną sprowokowani).
Dodatkowo w kilku lochach pojawiły się nowe widmaki (oczywiście koń, lama, ostard). Zapraszam do odwiedzenia dawno zapomnianych lochów i odnalezienia nowych spawnów.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Wersja 1.4
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 23 23:29, przez Yava
|
Nowości techniczne: - Dodano strzałkę śledzącą lokacje docelową aktualnego etapu zadania. Śledzenie zadania domyślnie jest wyłączone. Do włączania/wyłączania służy nowy przycisk znajdujący się w bilecie na zadanie. - Uruchomiono Tooltipy – zauważycie po najechaniu kursorem na dowolny cel
Strefy NoNPvP: - Miasta na Ilshenar uzyskały status miast neutralnych - Wir energii przywołany czarem Energy Vortex nie zadaje już obrażeń w strefie NoNPvP - Świątynia Khardana została objęta strefą nonpvp - W Mistas powstało targowisko - Zablokowano możliwość grabienia cudzych przedmiotów w strefie NoNPvP - Możliwość grabienia postaci z ego samego konta - Zablokowano możliwość stawiania portali między strefami PvP i NoNPvP, tyczy się to czarów nekromanty: Droga Śmierci i wampira: Sanktuarium
Łucznik: - Od teraz łucznik człowiek może nosić wszystkie łuki i kusze - Łucznik wampir może wbić ognistą krew z broni: Kusza i Łuk, pod warunkiem, że znajduje się nie dalej niż 2 kroki od celu - Zwiększono delay na oddanie strzału z Krasnoludzkiej Ciężkiej Kuszy - Zwiększono szanse na trafienie i szybkość strzelania, gdy łucznik porusza się pieszo - Komenda .walka – wyłącza/włącza walkę (działa także u wojowników) - Zwiększono obrażenia zadawane przez łucznika, gdy znajduję się blisko swojego celu - Zmieniono parametry Krótkiego Łuku i Małej kuszy oraz umożliwiono strzelanie w biegu z tych broni
Zmiany w bonusach do umiejętności walki: - Wprowadzono nowe bonusy do umiejętności walki wynikające z noszenia magicznych broni. - Efekty działania biżuterii i ubrań nie są redukowane. - Zmodyfikowano wartości bonusów do umiejętności walki podklas: druid, kensai, paladyn i wilkołak
Redukcja obrażeń czarów: - Obrażenia fizyczne nie powodują już redukcji siły czarów - Wydłużono czas trwania efektu redukcji
Ukrywanie: - Zwiększono wymaganą ilość kroków do ukrycia się na widmowym zwierzęciu - Zwiększono wymaganą ilość kroków do ukrycia się pieszo
Młody: - Zwiększono przyrost statystyk graczom, którzy ćwiczą w party razem z młodym graczem - Młody nie może mieć słabej duszy - Do ograniczenia 450%, które powoduje utratę statusy Młody wliczane są tylko umiejętności, których mamy ponad 50% - Młody nie będzie dostawał okienka z top listą - Zmieniono miasto, do którego trafiają nowe postacie, na Mistas dla wszystkich ras - Młody od teraz będzie miał do rozdysponowania 90 punktów statystyk na start, przy czym maksymalna wartość każdej ze statystyk wynosi 45. - Maksymalny poziom głodu u młodego to optymalne zaspokojenie, a minimalny to lekki niedobór
Mistrzowie: - Przyspieszono czas, po którym Mistrzowie przeszukują komnatę - Wyłączono aktywność ksiąg w niedziele i wtorki - Wydłużono czas ważności czaszek do 35 dni - Gdy wszyscy śmiałkowie, walczący z mistrzem, zostaną zabici, zostają po chwili wyrzuceni z komnaty - Naprawiono błąd, którego skutkiem był brak otwarcia portalu do Mrocznego Ojca, mimo pobrania czaszek
Od teraz po wpisaniu komendy .online widzimy: - przyjaciół (obustronnie dodanych) - osoby z party - osoby z gildii - osoby z sojuszniczych gildii - osoby które posiadają włączoną widoczność w .online Dodatkowo można ustawić widoczność swojego imienia w .online.
W Mistas została odkryta stara kopalnia, w związku z czym poczyniono drobne zmiany: - W strefie NoNPvP nie wykopiemy: bloodrocka, azurytu i royala - Kopiąc w strefie PvP poza miastami nie będziemy wykopywać żelaza - Kopanie w kopalniach miejsckich nie uległo zmianie
Wampir: - Umożliwiono tworzenie zakrwawionych bandaży w kałużach krwi - Umożliwiono wampirowi czarowanie (poza runami Lodowe Ostrze i Ognista Krew) z magiczną bronią w ręku - Będąc pod wpływem ognistej krwi, lodowego ostrza nie założymy magicznych broni/artefaktow. - Uniemożliwiono nakładanie się protów wampira i maga - Wampir nie może już założyć płyty po przemianie w gargulca
Runebooki: - Dodano komunikaty ostrzegające o tym, że nasz runebook wkrótce się rozpadnie - Umożliwiono przekładanie wszystkich run z runebooka poprzez włożenie pełnego runebooka na pusty
Zmiany PvM: - Spowolniono prędkość silniejszych npc - Skrócono czas po jakim uaktywnia się szybsza regeneracja many u niewalczących npc - Efekt czaru In Nox nie posiada delaya, jeżeli jest rzucany przez maga posiadającego przynajmniej 90% umiejętności zatruwania.
Ognisty portal: - Usunięto możliwość pojawienia się portalu na Ilshenar - Dodano nowe lokacje dla Ognistego Portalu
Inne: - Komenda .sortuj działa już w skrzyniach w wynajętych domach - Wprowadzono utratę przywilejów, w domach do których jesteśmy dodani, po wymianie kont - Poprawiono błąd, który umożliwiał szybsze leczenie rozczepionymi butlami - Poprawiono błąd, który uniemożliwiał czarowanie wilkołakowi, gdy ten wylogował się podczas klątwy przed lub po przemianie - Okienko z toplistą będzie pojawiało się chwile po zalogowaniu, a nie natychmiast jak było dotychczas - Od teraz magiki, które identyfikowane były wczęsniej jako przeciętne i dawały 21% bonusu, będą poprzedzane prefiksem Legendarny - Od teraz, jeżeli gracz postawi dom, wszystkie postacie z jego konta automatycznie uzyskają status ownera domku - Przyśpieszono opróżnianie śmietnika postawionego z deeda - Od teraz po zniknięciu zwłok mobów, przedmioty które w nich były będą lądowały na ziemi - Umożliwiono oswajanie kirina i jednorożca niezależnie od płci – ograniczenie na dosiadanie tych zwierząt pozostało niezmienione - Toga mistrza stała się niezniszczalna - Poprawiono drobny błąd w naliczaniu skillcapa - Poprawiono błąd, który umożliwiał łączenie się wyjątkowych butli z wyjątkowymi butlami podpisanymi imieniem alchemika - Zmodyfikowano działanie komendy .znajdź scieżkę, tak aby zwierze posiadające tę umiejętność miało możliwość otwierania drzwi i uwalniania się z zamkniętego domu
Nowe bonusy do umiejętności walki dla broni - 1% dla magików słabych - 2% dla magików przeciętnych - 3% dla magików zwykłych - 4% dla magików dobrych - 5% dla magików doskonałych - 6% dla magików wspaniałych - 7% dla magików wyjątkowych - 8% dla magików niezwykłych - 9% dla magików cudownych - 10% dla magików boskich - 11% dla magików legendarnych
Opis działania i funkcjonowania Targowiska został przedstawiony w nowym artykule na stronie.
Ponadto w dziale download dostępny jest Instalator MW, który umożliwia szybkie i bezproblemowe zainstalowanie Ultimy Online, w pełni przygotowanej do gry na serwerze Mysterious World wraz z UO Auto Map i Easy UO.
|
|
|
Komentarzy [16] |
| | |
| | |
Poszukiwania świętości Ilshenar
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, kwi 22 17:20, przez Tanari
|
"Mieszkańcy Sosarii ! Nastały ciężkie czasy. Święty Ogien Ilshenar został wykradziony przez nieznanych sprawców. Przy tym straszliwym czynie poniosło śmierć sześciu oddanych mieszkańców Ilshen. Miejsce pobytu nikczemników, którzy dopuścili się tego czynu jest nieznane – tak, jak i lokacja w której aktualnie znajduje się Święty Ogień. Naszym obowiązkiem, jako mieszkańców tych krain jest odzyskać utracony skarb, aby Władca Ognia znów był nam przychylny. Przybądźcie wspomóc nas, wyznawców Khardana i Illunimara w poszukiwaniach naszych świętości. Każdy, który przybędzie na wezwanie otrzyma na czas poszukiwań ekwipunek potrzebny do przeżycia w przeróżnych jaskiniach, górach oraz wielu innych miejscach do których się udamy. Liczymy na was !”
Griviel – Kapłanka Khardana
„Bracia druidzi, Minął ponad rok, od czasu gdy Święte drzewo zostało zbezczeszczone. Jako obrońcy zielonego świata zobowiązani jesteśmy ukarać bezbożników w imię Boga Natury, który czuwa nad nami! Nie możemy pozwolić, aby święte drewno uzyskane w tak haniebny sposób posłużyło do niecnych celów jednostki. Strach pomyśleć, co posiadacz naszego skarbu może uczynić, biorąc pod uwagę fakt wykradnięcia Świętego Ognia Ilshenar – daru od Khardana dla tychże krain. Pamiętajcie, że swą moc zawdzięczamy Illunimarowi i to w jego imieniu za 11 dni wyruszymy razem z wyznawcami Khardana na poszukiwania świętego drewna. Na tej wyprawie nie może zabraknąć nikogo, kto uważa się za prawdziwego druida - człowieka lasu oddanego swemu Bogu.”
Isfest – Kapłan Illunimara, dnia 28 marca 85 roku
Zapraszamy wszystkich chętnych na questa jutro, 23 kwietnia o godzinie 19:00.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Dar dla Malumpatrisa.
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, kwi 21 13:29, przez Tanari
|
"Jak każdego poranka Lord British przechadzał się po swej posiadłości. Podszedł do okna i widać było po ściśniętych brwiach, że nad czymś myśli. Odwróciwszy się, podszedł do drzwi i kazał służbie zawołać swojego posłańca Marlona. Gdy Marlon się zjawił, Lord opowiedział mu, że przypomniał sobie, iż w niedalekiej przyszłości ma powstać świątynia Malumpatrisa. Lecz jest pewien problem, British nie ma żadnego daru, dla swojego Patrona. Poprosił Marlona, aby zwołał ludzi chcących mu pomóc w uzyskaniu owego daru. - Marlonie - powiedział British - słyszałem kiedyś o pewnym prastarym smoku, lecz do końca niewiem czy jest to legenda czy prawda. Resztę powiem Tobie, gdy zwołasz ludzi, wtedy przekażesz im pewne informacje."
Tabari – Kronikarz Sosarysjki
Posłaniec Britisha prosi o stawienie się przed pałacem Lorda, Dnia 12 Kwietnia 85 Roku. O stawienie prosi osoby tylko o statusie dobrym. Zadanie będzie pod rozgrywane pod flagą Malumpatrisa.
Zakaz przeszkadzania w quescie oraz zakaz grabienia zwłok. Nie ustosunkowanie się do tego zalecenia, będzie groziło długim pobytem w celi.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Arcyklejnoty Ilhamaris - Awatar Ognia
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, kwi 18 11:34, przez Tanari
|
Wielu mnichów starało się wykazać umiejętnościami i wiarą w sprawie lecz trwało to zbyt długo.. Zapiski, których szukali stały się zbyt nieczytelne... a ostatni mnich, który umiał je odczytać zmarł, lecz zostawił po sobie księgę, w której strony były zapisane w starożytnym języku. Mnisi przybyli z księgą na Polanę Przyjaźni by pokazać ją Kapłance Ayame, lecz i jej było ciężko doczytać co się tam znajduje i jakie informacje są w niej zapisane... Po wielu miesiącach spędzonych nad stronicami udało się rozszyfrować, że kolejny Awatar Ognia - tak ponoć go zwali, znajduje się w głębokim ognistym lochu Fire. Lecz niech was nie zwiedzie prostota tego zadania.
Kapłanka Ayame wzywa wiernych na Polanę Przyjaźni 30 Stycznia, 85 roku. Pamiętajcie Bogini Matka Ilhamaris jest wszędzie i otacza nas swoją osobą. Wielka Matka, twórczyni całego świata jest wagą, na której rozkłada się równowaga świata, jest najwyższym sędzią ostatnim spowiednikiem. Bogini zaprasza również wyznawców jej dzieci: Malumpatrisa, Merkario, Aghashirie, Illunimara oraz Khardana.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Wersja 1.4 - zapowiedź
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 9 19:59, przez zomg
|
Obecnie jesteśmy w trakcie opracowywania i realizacji kolejnych zmian. Najnowsze zmiany powinny zostać w pełni zrealizowane i przetestowane do końca przyszłego bądź następnego tygodnia.
Wraz z wersją 1.4 można spodziewać się: - zmian w łucznictwie - targowiska i kopalni na Ilshenar - zmiany statusów miast na Ilshenar na neutralne - poprawy zgłoszonych błedów - innych drobnych funkcjonalności.
Jak pewnie zauważyliście zmiana z toplistą okazała się bardzo dobrym posunięciem. Dzięki niej awansowaliśmy na pierwsze miejsca w: UO Toplista Ultima Online Top-100 Lista Najlepsze shardy Ultimy Online
Teraz naszym celem jest utrzymalnie pierwszej pozycji ww. toplistach oraz awans w RPG toplista. Dlatego chcielibyśmy, abyście nie przestawali głosować, a jeżeli nie głosujecie, to żebyście zaczęli!
Aby oddać ważny głos w toplistach należy po kliknieciu Okey w grze, potwierdzić swój głos klikając w linki na otwartych stronach w przeglądarce.
Chcielibyśmy także przypomnieć o dotacjach i podziękować Wam za dotychczasowe wpłaty. Dotacje są wielkim wkładem w rozwój oraz funkcjonowanie serwera i gdyby nie Wy, nie wiadomo jak wyglądałaby sytuacja MW.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Wersja 1.3
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 2 15:05, przez zomg
|
+Update - .lecz - leczy osobę używając odpowiednich bandaży - .lecz czyste/zakrawione - używa wybranych bandaży. - Poprawione bicie kontrolowanych przez gracza mobów. - Zablokowano możliwość stawiania portali z run powrótu pomiędzy strefami. - Paraliż po fali będzię już poprawnie naliczał delay. - Zmieniono naliczanie redukcji drugiego czaru (możliwe kolejne modyfikacje). - Poprawione nadawanie statusu [mlody] tylko dla nowych kont. Wyjatkowo dzisiaj Toplista otworzy się tym osobom, co już dzisiaj klikały (przed restartem).
+Strefa NonPvP Jak można było wywnioskować z ostatnich questów, cała mapa Ilshenar, wraz z lochami, staje się strefą NonPvP, oznacza to: - Brak możliwości atakowania innych postaci i oswojonych przez nie zwierząt. Z wyjątkiem złodzieja, który może być atakowany przez godzinę po dokonaniu kradzieży, bądź zaglądaniu do plecaka innego gracza, takiego złodzieja można również ograbić. - Brak możliwości grabienia zwłok innych postaci, chyba że przez przyjaciela bądź osobę z drużyny. - Brak możliwości grabienia zwłok potworów zabitych przez innego gracza, chyba że przez przyjaciela bądź osobę z drużyny. - Brak możliwości stawiania zwykłych portali pomiędzy Ilshenar a innymi mapami. - Brak możliwości stawiania druidycznych portali z Ileshnar do innych map. - Dodanie całej mapy do strefy nobuilding. - Zwiększona została cena wynajmu domu do 25 000 tygodniowo. - Przesunięty został moongate Montor. - Dodany został nowy moongate Mistas. - W cechy -> info dodana została informacja, czy postać może walczyć z innymi osobami.
+Domy Strefy nobuilding Stworzone zostały specjalne strefy, w których niemożliwe jest stawianie domów, a korzystanie z dotychczas stojących jest mocno ograniczone. Dostępne są jedynie komendy pozwalające zniszczyć/złożyć/odblokować przedmioty oraz opcja zniszczenia domu. Domy znajdujące się w strefie powinny zostać usunięte w miarę możliwości. Do strefy nobuilding dodane zostały: - Cała mapa Ilshenar - okolice miasta Zento
Bezpieczne pojemniki Usunięta została opcja przekazywania skrzyni konkretnej osobie. Standardowo dostęp do bezpiecznych pojemników mają właściciel i współwłaściciele domu. Doszła możliwość udostępnienia wybranej skrzyni przyjaciołom domu, dodatkowo przy jej otwarciu pokazuje się informacja o tym, kto ma dostęp do pojemnika. Nowe komendy: -"chcialbym udostepnic pojemnik" "chcialabym udostepnic pojemnik" - Nadaje możliwość otwierania bezpiecznego pojemnika przyjaciołom domu. -"chcialbym ograniczyc dostep do pojemnika" "chcialabym ograniczyc dostep do pojemnika" - Odbiera możliwość otwierania bezpiecznego pojemnika przyjaciołom domu.
+Wampir Ogólnie - Zmieniony został czas trwania nocy dla wampira: od 21 do 9, niezależnie od pory roku. - Zwiększony został bless nocny. - Wampir będzie widział stale w ciemnościach. - Dodany został półminutowy delay na uderzenie słońca po wskrzeszeniu. - Zablokowany został wzrost zarostu. - Zablokowana została możliwość użycia czaru Incognito mając wampirzy kolor skóry, jeśli chce się użyć tego czaru, trzeba wpierw użyć runy na pozory życia.
Wampir w dzień Przy 101% bazowej wartości umiejętności wampiryzm, wampir uzyskuje niewrażliwość na słońce, jednakże tylko wtedy gdy jest pod wpływem pozorów życia lub innego czaru modyfikującego kolor skóry. Od 101% bazowej wartości wampiryzmu można się leczyć w dzień na powierzchni, jednak do podstawowego czasu leczenia dodany zostanie dodatkowy czas w zależności od bazowej wartości wampiryzmu: - 101% - dodawane jest 5 sekund - 102% - dodawane są 4 sekundy - 103% - dodawane są 3 sekundy - 104% - dodawane są 2 sekundy - 105% - dodawana jest 1 sekunda. - 105% + magik - brak delaya. - 110% - brak delaya. Wampir do leczenia siebie używa zakrwawionych bandaży Wskrzeszanie/leczenie innych jest możliwe za pomocą czystych bandaży.
Bandaże Zakrwawione bandaże można tworzyć na ołtarzu krwi u Mrocznego Rycerze. Lub też używając bandaży na fiolkach z krwią: 1 fiolka krwi - 10 bandaży. Do komendy .lecz dodany został dodatkowy parametr: .lecz zakrwawione [cel] .lecz czyste [cel]
Runy: wampira wojownika Zablokowana została możliwość rzucania większości run w dzień, jedyne które można to: * pozory zycia * przemiana w gargulca zabójcę. * przemiana w nietoperza * perswazja * wykrycie krwi Przy rzucaniu nocnych run w dzień, następuje wzrost umiejętności wampira. Zablokowana została możliwość wrzucania run na artefakty i magiczną broń.
Runy: działanie - Pozory życia - zostały wydłużone do czasu trwania blessa. - Przemiana w ptaka została zastąpiona przemianą w gargulca zabójcę, pod tą postacią wampir otrzymuje prędkość konia i duży bless do zręczności, ale nie może się za to ukrywać. - Przystosowanie – runa została usunięta. - Wyssanie życia – usunięty został delay. - Krwisty pancerz – został lekko podniesiony bonus, jednak zablokowane zostało nakładanie się na niego zbroi rzucanej przez maga. - Potęga krwi – wydłużony został czas trwania, jednak usunięty został bonus do siły. - Lodowe ostrze – wydłużony został czas trwania. - ognista krew: * Zablokowana została możliwość jej wbijania mając tarczę w ręku * Dodane zostały emoty u ofiary (gracza) ognistej krwi. * Zablokowana została możliwość wbijania na paraliżu i w krótki czas po zejściu paraliżu. * Działanie na potwory się nie zmieniło. Dodano niewrażliwość na krew dla: mistrzów, demonologa, exodusa, dostojnego smoka. * Działanie na graczy uległo zmianie. Ofiara będzie tracić hp oraz staminę w 4 coraz słabszych uderzeniach, następujących co 2 sekundy.
+Mag - Zmniejszony został czas trwania paraliżu do 6 sekund, zresowany 3 sekundy. - Poprawione zostało naliczanie delaya na kolejny paraliż, będzie on liczony teraz od momentu zejścia paraliżu. - Dodany został delay na paraliż po fali pływowej. - Do 10 sekund zmniejszony został czas po jakim mag zaczyna tracić manę trzymając czar w ręce. - Zwiększona została redukcja obrażeń od czarów rzucanych w tym samym czasie w jeden cel przez różne osoby. - W przypadku zresowania ciosu wyverna obniżany będzie również poziom trucizny. - Stawianie magicznych ścian w mieście będzie powodować otrzymanie statusu kryminalisty.
+System Mistrzów Ustalony został sztywny czas, w którym księga mistrza będzie stawać się aktywna, na losową godzinę pomiędzy 19 a 22. Księga będzie aktywna do momentu zabicia jednego z mistrzów. W związku z powstaniem strefy NonPvP na Ilshenar, usunięta została księga Siewcy Terroru z Core, nie powstała żadna nowa.
+Toplisty Po zalogowaniu będzie się pojawiał gump z pytaniem, czy otworzyć toplisty. Po kliknięciu tak, kolejny raz gump pojawi się następnego dnia, w przeciwnym wypadku przy kolejnym logowaniu. Dodana została komenda .toplista, która włącza/wyłącza pojawianie się pytania.
+Gainy skilli pomocniczych Ćwicząc główna umiejętność, będzie również rosła umiejętność pomocnicza. Zestawienie umiejętność główna - pomocnicza prezentuje się następująco: + Paladynizm - Gorliwość + Fanatyzm - Gorliwość + Likantropia - Wiedza o zwierzętach + Magia - Mądrość + Druidyzm - Wiedza o zwierzętach + Wampiryzm - Rozmowa z duchami + Nekromancja - Rozmowa z duchami + Weterynaria - Wiedza o zwierzętach + Kowalstwo - Wiedza o broni + Oswajanie - Wiedza o zwierzętach + Uzdrawianie - Anatomia
+.glod Zmiany w komendzie: .glod - działa standardowo .glod wszystko - wypisuje wszystkie głody (głód, białka, węglowodany, witaminy) Zmieniły się tez kolory komunikatów głodu: Niebieski - optymalne. Żółty - przejedzenie. Ciemny żółty - duże przejedzenie.
+Status [Młody] Status ten będzie dostępny tylko dla nowych kont, których czas istnienia nie przekroczył stu dni. Wydłużony został czas trwania do dni pięciu.
+Inne drobne zmiany i poprawki - Maksymalny statcap został ustalony na poziomie 225. - Dwukrotnie została przyspieszona regeneracja many mobów, które nie otrzymały obrażeń od krótkiej chwili. - Poprawiony został błąd z miniquestami, gdy członkowie gildii podchodzili prosząc o pomoc, a później jej nie chcieli. - Strażnikom nie będą już rosły staty ani skille. - Śmierć weterynarza będzie już przerywać leczenie i wskrzeszanie. - Likantrop może już ćwiczyć swoją umiejętność w dzień, musi jednak być pod postacią wilka bądź niedźwiedzia. - Npece Mroczny Rycerz i Paladyn nie będą już atakowali graczy. - Strażnicy będą wracać na swoje miejsce po stracie celu. - Poprawiona została siła żywioła powietrza przywoływanego przez arcy maga. - Usunięte zostały strefy wojny oraz wszystkie przedmioty z nimi związane. - Nieznacznie zostały zwiększone obrażenia zadawane przez wyjątkowej jakości wybuchowe mikstury. - W .online wyświetlane będą prawdziwe imiona, z wyjątkiem złodzieja.
W sprawdzaniu poprawności zmian aktywnie uczestniczyła ekipa testerów: Faza, Lucas, Matius, s3ku oraz Hudy, zomg.
|
|
|
Komentarzy [29] |
| | |
| | |
Wersja 1.3
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, kwi 1 14:15, przez Jam Lasica
|
Sprostowanie: zawartość newsa nie pokrywa się w z prawdą. Jesteśmy już w ostatniej fazie realizacji nowej paczki zmian. Wraz z testerami weryfikujemy poprawność i sensowność zmian. Kiedy ujrzymy wersje 1.3? Mam nadzieję, że w przestrzeni kilku dni. Nad czym pracujemy? - Komenda .glod, .zglodniej, .online - Paraliz - Wampir - Strefa NonPvP Co to jest strefa NonPvP? - Cala mapa Felucca (Britain), została oznaczona strefa NonPvP, w której nie jest możliwe prowadzenie walk pomiędzy graczami. - Nie jest możliwe również grabienie innych graczy jak i mobów, które inni gracze zabili - ograniczenie nie istnieje dla osób będących z nami w party lub ktorzy są naszymi przyjaciółmi. - Nie jest możliwe otwieranie niebieskich portali pomiędzy strefami NonPvP i PvP(cała resztą świata). Nie można stawiać również zielonych portali po graczy nie będących w strefie NonPvP (ze strefy NonPvP do PvP można). - Zakazane jest stawianie nowych domków w strefie NonPvP (stare domki będą z czasem usuwane). - Cena domow do wyjecia w strefie NonPvP wzrosla. To juz wszystko? Chyba nie...
|
|
|
Komentarzy [15] |
| | |
| | |
Regulamin
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, mar 29 20:20, przez Amanhil
|
Z dniem dzisiejszym zmianie uległ Regulamin MW. Dodanych zostało kilka nowych punktów, a inne zostały zmienione. W celu uniknięcia jakichkolwiek nieporozumień wynikłych z nieznajomości Regulaminu polecamy zapoznanie się ze zmianami.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| |
| | | |