Nowy Pol, Nowy MW Gate
| Temat napisany 2009, maj 24 17:12, przez guniu
|
Z racji przejścia na najnowszą wersję POLa, konieczna była zmiana MW Gate'a. Jak zawsze nową wersję znajdziecie w dziale Download. Chciałbym też poinformować, że nowy POL to wiele modyfikacji, przez co wszystko może się zdarzyć. Jeśli ktoś zauważy jakąś nieprawidłowość, rzeczy nie działające tak jak powinny, a przede wszystkim bugi, to mile widziane będą zgłoszenia takowych. W razie dużych problemów zawsze istnieje możliwość cofki do momentu przed zmianą. Miejmy jednak nadzieję, że to nie będzie konieczne. PS. Wraz z przejściem na nowego POLa weszło parę zmian, których wcześniej nie miałem czasu spisać. Teraz można je przeczytać w odpowiednim dziale pod datą, kiedy zostały wprowadzone.
|
|
|
Komentarzy [19] |
| |
| | |
Panteon bogów
| Temat napisany 2009, maj 10 18:46, przez Secoh
|
Postanowiliśmy dodać "panteon bogów". Na chwilę obecną jest to zalążek większego pomysłu, który z czasem będzie rozwijany. Towarzyszyć temu będzie szereg zadań dla graczy. Niebawem powinny również pojawić się w różnych miejscach Sosarii świątynie danych bóstw. Więcej szczegółów odnośnie samych bogów znajduje się w odpowiednim dziale.
|
|
|
Komentarzy [34] |
| |
| | |
UP - Nowy MW Gate
| Temat napisany 2009, kwi 2 23:09, przez guniu
|
Serwer stoi, na nowym ip, dlatego trzeba ściągnąć nowego MW Gate'a. Aktualne łącze jest tepsy, chcemy sprawdzić czy może to poprawi jakość grania. Jeśli będzie źle, ponoć będzie można wrócić na stare ;) Także na razie testujemy nowe łącze, nie panikować. EDIT: Poza tym, przenosimy się na nowe clienty. Aktualnie można logować się na: 6.0.5.0 6.0.6.0 6.0.6.1 6.0.13.0 Ale za dwa dni będzie wymagany 6.0.13.0 i tylko na nim będzie można grać, tak więc zacznijcie już patchować swoje UO.
|
|
|
Komentarzy [74] |
| |
| | |
Problemy z serwerem
| Temat napisany 2009, lut 6 17:26, przez guniu
|
Podobno ostatnio mocno serwer laguje, ludzie mają problemy z połączeniem się przez MW-Gate, czy jakieś inne problemy w grze. Jeśli nawet, to musicie się z tym pogodzić i nie męczyć AcidWeba, bo to i tak niczego nie zmieni. A jeśli macie coś lepszego do zaoferowania, darmowy hosting, na maszynie o takich samych lub lepszych parametrach, na łączu dorównującym aktualnemu (w Polsce, zagraniczne z miejsca odpadają) to wiecie gdzie nas znaleźć... A póki co, to dajcie spokój aktualnemu hosterowi. I tak zrobił dużo starając się znaleźć przyczynę lagów u niektórych osób i jeśli to nie pomogło, to trudno - inaczej jesteśmy bez serwera.
|
|
|
Komentarzy [25] |
| |
| | |
Porcja ostatnio dodanych zmian
| Temat napisany 2009, sty 30 20:14, przez guniu
|
Przeprowadzonych zostało parę zmian poprawiających "życie" osobom o statusie dobrym. Przywołane kontrolowane stworzenia nie uczynią z nas kryminalisty (dotyczy to jedynie obszarów pozamiejskich). Ponadto alchemik obecnie jest w stanie wykonać nową miksturę o nazwie szafirowa mikstura. Działa ona na takiej samej zasadzie co fioletowa, aczkolwiek nie rani stworzeń o statusie dobrym. Dodana została możliwość przerobienia mikstur fioletowych na mikstury szafirowe. Aby tego dokonać, należy udać się do Paladyna i wypowiedzieć zdanie z "poswiec" oraz "mikstur". Na każdą fioletową miksturę potrzebna jest woda święcona. Wyjątkowych mikstur nie można poświęcić. Został dodany również nowy przycisk w menu .przyjaciele. Po jego wciśnięciu czary obszarowe nie będą ranić stworzeń o podobnym statusie, co nasz. Dodatkowo zmianom uległo: - Osoby o statusie dobrym parające się magią, przywoływać będą demona o innej grafice jak demon morderców. - Duża czerwona mikstura może teraz być wyjątkowej jakości (większa ilość odświeżanej staminy). - Wyjątkowe mikstury będą się stackować w plecaku zaraz po roztarciu. - Będą już wychodziły wyjątkowe mikstury, nawet jeśli w plecaku oprócz pustych butelek mamy jakiś niepełny keg.
|
|
|
Komentarzy [11] |
| |
| | |
Życzenia
| Temat napisany 2008, gru 24 21:13, przez Secoh
|
Zdrowych i pogodnych, tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie najbliższych osób oraz udanego, hucznego Sylwestra, a także wielkiego kaca w Nowy Rok życzy Ekipa MW
|
|
|
Komentarzy [8] |
| |
| | |
Szybkość przyrostu statystyk oraz statcapa.
| Temat napisany 2008, gru 7 23:47, przez sto
|
Aby ubarwić rywalizację pomiędzy graczami oraz gildiami przez nich tworzonymi zdecydowaliśmy się ułatwić dołączenie do czołówki. Od dziś wszystkie postacie młodsze niż 30 lat będą się szybciej rozwijać tj. będą miały zwiększony przyrost statystyk. Przyrost statcapa z dniem dzisiejszym również ulega zmianie - od tej pory każda postać będzie przechodzić 3 etapy: - od 20 do 29,5 lat - przyrost o 1 punkt co 17 godzin i 6 minut online. - od 29,5 do 40 lat - przyrost o 5 punktów co 4 dni i 12 godzin online. - od 40 w górę - przyrost o 1 punkt co 15 dni online. Jednocześnie maksymalny statcap, osiągalny teraz w wieku 540 lat :), zostaje zwiększony do 300. Tak więc mamy kilka kluczowych punktów: - 20 lat - statcap początkowy 125; - 29,5 lat - koniec pierwszego etapu, statcap 165; - 30 lat - koniec przyśpieszonego przyrostu statystyk; - 40 lat - koniec drugiego etapu, statcap 200; - 45 lat - pierwszy wzrost w trzecim etapie, statcap 201; - 540 lat - osiągniecie maksymalnej wartości statcapa 300. Wartą wspomnienia jest również maksymalna wartość jednej statystyki, która obecnie wynosi 100.
|
|
|
Komentarzy [80] |
| |
| | |
Zapominanie wampiryzmu oraz likantropii
| Temat napisany 2008, lis 6 21:43, przez sto
|
Po długich rozmyślaniach ekipa postanowiła umożliwić zapominanie likantropii oraz wampiryzmu. Z uwagi na duże zapotrzebowanie na tego typu usługi opracowano tymczasowe rozwiązanie nie wymagające nakładu pracy skrypterów – Quest. Każdy chętny wampir czy wilkołak powinien zgłosić chęć udziału poprzez wysłanie maila do GM Ingmara. Quest będzie wymagać niemałego wysiłku oraz poniesienia sporych kosztów ( wyłącznie materialnych – nie będzie ucinania statystyk ) jednak mamy nadzieję, że poza zapominaniem umiejętności dostarczy Wam też odrobinę rozrywki. Będzie się on składać z szeregu mniejszych zadań, których ilość będzie zależeć od liczebności drużyny pomagającej wampirowi/wilkołakowi. Fabularne wprowadzenie niebawem pojawi się w wieściach. Wszelkie pytania proszę zamieszczać na forum w odpowiednim temacie ( Ogólne tematy – Quest zapominanie ). Pierwsze questy ruszają w najbliższą środę.
|
|
|
Komentarzy [15] |
| |
| | |
Feniks, ognisty mustang a nowa gildia
| Temat napisany 2008, paź 16 16:25, przez Secoh
|
Powstała nowa gildia zrzeszająca morderców. Podstawową jej umiejętnością jest oswajanie. Ponadto można się w niej nauczyć umiejętności magicznych jak i bojowych. Siedzibę swą ma w Cove oraz Delucii. Ponadto w nieokreślonej przyszłości planujemy zmodyfikować feniksa jak i ognistego mustanga w następujący sposób: Feniks: -80 wytrzymałości bazowej. -jeśli feniks zginie, ciało jego zamienia się w popiół. Po użyciu popiołów na ognistym ołtarzu, feniks odradza się. Możliwe sześciokrotne "wskrzeszenie". -brak możliwości przechowania go w stajni. Ognisty Mustang: -60 wytrzymałości bazowej. -brak możliwości przechowania go w stajni. -jeśli mustang zginie ciało jego zamienia się w słup ognia. -po użyciu wulkanicznego pyłu (100 sztuk) na słupie ognia, mustang odradza się. Możliwe trzykrotne "wskrzeszenie".
|
|
|
Komentarzy [31] |
| |
| | |
Nowy serwer
| Temat napisany 2008, paź 15 22:22, przez Secoh
|
Znalezione zostało nowe miejsce pod serwer. W związku z tym przypominam o ściągnięciu nowego MW Gate z działu download. Życzymy miłej gry. Jak to mawiał Mephisto - Nastał UP! EDIT: - Podania zostaną sprawdzone niebawem. - Kilka lokalizacji zostały tymczasowo skasowane jak np miasto wilkołaków, labirynt minotaurów i kilka innych, tak wiec nie dziwcie się iż nie ma czegoś co powinno być. Bug postaramy się poprawić jak najszybciej.
|
|
|
Komentarzy [23] |
| |
| |
| | | |