Domy
| Temat napisany 2006, lis 22 03:41, przez Mephisto
|
Dodano dwa nowe domy: dom z lodu mala kaplica Poprawiono samotnię wilkołaka, gdzie istniało jeszcze kilka błędów.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| |
| | |
Nowy MW Gate i pare zmian
| Temat napisany 2006, lis 16 15:19, przez Mephisto
|
Nowy MW Gate v3.0 do ściągniecia z działu download jak zawsze. Przerobiony został całkowicie, teraz można wszystkie czynności wykonać używając MW Gate. Nie potrzebny jest już UO Rice do usuwania enkrypcji. Podobnie MW Gate potrafi przywrócić pliki UO z kopii zapasowej i sam uruchomić UO patch by uaktualnić wersję Ultimy. Jeśli ktoś się pogubił z tworzeniem kopii zapasowej w poprzednim MW Gate i nie wie teraz czy ma orginalne pliki czy nie, najlepszym wyjsciem jest reinstalacja UO i rozpoczecie od nowa. Jeśli ktoś nie posiada UO ML, może pobrać instalację z oficjalnej strony UO. Link jest w dziale 'Początki'. Pare zmian: Dodano 5 nowych domów: Dom barbarzyńcy Akademia Samotnia Wilkołaka Dworek Wampira Kamienny Trzypietrowy Dom z Balkonem Można założyć 3 postacie na koncie. Dodatkowo konta, które maja mniej niż 2 dni (od otrzymania maila z akceptacja konta) mogą skasować postać po 12h, starsze konta bez zmian - 7 dni. Zmieniony został pulpit MW. Jest teraz troche wyraźniejszy.
|
|
|
Komentarzy [13] |
| |
| | |
Informacja
| Temat napisany 2006, paź 20 18:58, przez Secoh
|
Od dłuższego czasu dochodziło do kradzieży kont poprzez wgrywanie trojanów , dlatego ostrzegamy przed ściąganiem i uruchamianiem niepewnych programów szczególnie rozchodzi sie tu o easyuo. Programy sa wysyłane pod różnym pretekstem i należy się ich wystrzegać. Przeważnie konta były okradane a później dochodziło do kasowania postaci, dlatego przypominamy zarazem o zakładaniu masek IP na konta. Potraktujcie to ostrzeżenie poważnie, bowiem postacie które zostały skasowane nie będą przywracane.
|
|
|
Komentarzy [55] |
| |
| | |
Nowe łącze
| Temat napisany 2006, paź 7 21:14, przez Mephisto
|
Nowe łącze, nowy MW-Gate, do ściagnięcia tam gdzie zawsze.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| |
| | |
Karczmarz i Alchemik
| Temat napisany 2006, wrz 13 06:30, przez Mephisto
|
Karczmarz: Może wziąć 10 sztuk niedzwiedziego sadła, 10 sztuk uszu nietoperza lub 15 sztuk wątroby wilka dając w nagrodę małą sumę złota i troche jedzenia. Wystarczy do niego podejść i powiedzieć zdanie z nazwą danego przedmiotu. Alchemik: Alchemik ma możliwość zalakowania kega. Keg można zalakować poprzez użycie 5 sztuk wosku. Taki keg jest wtedy zamkniety, nie da się ani wlać ani wylać mikstury. Po upływie 4-5 dni realnych zawartość kega ma możliwość dojrzeć lub zgnić. Szansa zależna jest od umiejętności alchemika, który zalakował keg (największy wkład ma wartość powyzej 90%). Jeśli zawartość zgnije, mikstury będą trwać 50% krócej, jeśli zawartość dojrzeje, mikstury będą trwać 50% dłużej. Keg zmieni swój kolor po upływie określonego czasu. Do czasu opróżnienia kega, pozostaje on typu dojrzałego bądź zgniłego i nie da się do niego wlać innego typu mikstury. Wilkołak: Po przemianie może jeść jedynie surowe mięso, czyli surowe żebra, uda czy steki. Podczas przywołania szalonego wilka, wilkołak zachowuje swoje nocne imię.
|
|
|
Komentarzy [20] |
| |
| | |
Wilkołak, Wampir i Bibliotekarz
| Temat napisany 2006, wrz 6 22:25, przez Mephisto
|
Wilkołak: Doświadczony wilkołak (80% umiejętności) może ustawić jednorazowo swoje nocne imię. Po przemianie zamiast "wilkolak" będzie widoczne ów imię. Należy się porządnie zastanowić przed ustawieniem imienia, bo zmienić go się poźniej nie da. Oczywiście nie da się wybrać istniejącego imienia, ani zakazanego. Również zaleca się wybranie pewnego rodzaju wilczego imienia, typu "Wilczy Kiel". Okienko umożliwiające ustawienie imienia pojawia się po pierwszej przemianie, gdy wilkołak osiągnie progową wartość umiejętności i nie ma jeszcze ustawionego wilczego imienia. Poprawiony został błąd gdy wilkołak wchodził w portal na igrzyska na przywolanym szalonym wilku, zostanie teraz odmieniony w wilkolaka po przejsciu. Wilkolak może już zakładać kolczyki/pierścionki itp podczas przemiany. Umagiczniacz: Może teraz stworzyć umagiczniającą rożdzkę na ołtarzu, kładąc zwykła różdzkę (która można kupić u każdego maga) na środek, a jako składniki gwiezdny szafir i obsydian. Taka różdzka ma 200 ładunków i można nią doładowywać trumnę wampira. Kolumny ołtarza zmieniają swój kolor zależnie od pozostałego czasu regeneracji. Wampir: Stolarz ma możliwość wykonania deeda na trumnę. Taka trumnę można postawić jedynie wewnatrz domu wampira lub nekromanty. Sama trumna jest właściwie dekoracją. Dopiero gdy umagiczniacz ją doładuję, może wskrzeszać wampira. Trumna ma wtedy określoną ilość ładunków, zależnie od umiejętności umagiczniacza. Wampir może się wskrzesić raz na 5 minut używając trumny. Jedna postać może postawić maksymalnie dwie trumny. Każdy dom może mieć tylko jedną trumnę. Burza krwi jest teraz bardziej widoczna. Biblotekarz: Bibliotekarz może teraz pobłogosławić i przepisać książkę. Pobłogosławienie kosztuje 4000gp i wystarczy powiedzieć do bibliotekarza zdanie z "poblogoslaw". Przepisywanie natomiast, jest troche ciekawsze, a zlecić bibliotekarzowi można mówiąc zdanie z wyrazem "przepisz". Cena i czas przepisania zależne są od zawartości, im większa tym dłużej i wiecej. (od 500gp do 4000gp). Czas podawany przez bibliotekarza jest oczywiście czasem gry. Jeśli dany bibliotekarz ma już kilka złożonych książek do przepisania, trzeba będzie czekać dodatkowy czas, aż skończy je przepisywać (ale złozyć można). Odebrać książki można mówiąc zdanie z wyrazem "odebrac", o ile bibliotekarz zdążył przepisał już chociaż jedną z zostawionych ksiąg, w przeciwnym wypadku mówi jak długo będzie to jeszcze robić.
|
|
|
Komentarzy [14] |
| |
| | |
Domy + architekci
| Temat napisany 2006, wrz 2 19:25, przez Secoh
|
Dodanych zostało 12 nowych domów: -winiarnia -wieża nekromanty -kaplica -gipsowy dom z balkonem -willa na drzewach -gipsowy dom z tarasem -ogromny dom z cegieł -forteca mrocznego rycerza -marmurowy dom -willa z tarasami -piaskowa willa -elfi dom Od dziś w różnych miastach są dostępne różne domy, np w Nujelm sa to domy wykonane z piasku, w Serpent's Hold sa to kamienne fortece. Architekci sprzedają tylko deedy na domy, natomiast deedy na płoty, koryta oraz gildie można kupić u stolarza. Ponadto u architektów zmienione zostało menu wyboru domów. Oprócz tego że jest ono teraz bardziej przejrzyste, to wyświetla ilość zablokowanych przedmiotów oraz zabezpieczonych skrzyń. Ponadto pozwala na podgląd domu zanim się go kupi.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| |
| | |
Nowa strona
| Temat napisany 2006, sie 29 02:05, przez Mephisto
|
Strona została, można powiedzieć, całkowicie przebudowana. Nowe forum, z kilkoma dodatkowymi opcjami, które już się nie będzie psuć co jakiś czas. Avatary są teraz uploadowane, nie podaje sie linka, tylko wysyła obrazek. Tak tez każdy użytkownik musi sobie na nowo ustawić avatar. Brakujące npece zostały dodane. W artykułach takich jak "O mistrzach", "Wynajmowanie domów", "Zamowienia" i w kilku innych zostały dodane screeny z gry. Do tego kilka innych usprawnień. Życze miłego oglądania
|
|
|
Komentarzy [14] |
| |
| | |
UP
| Temat napisany 2006, sie 24 01:27, przez Mephisto
|
Po niedlugim czasie, mamy UP ponownie. Z racji zmiany łącza, zmienia się MW Gate. Nowy v2.11 do sciagniecia jak zawsze w dziale download.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| |
| | |
DOWN
| Temat napisany 2006, sie 22 13:44, przez Mephisto
|
Niestety, wystąpił problem techniczny zwiazany z serwerem. Możliwe, że jutro coś uda się z tym zrobić, jak nie, to myśle że na dniach usterka powinna zostać naprawiona. Prosimy o cierpliwość, bo cóż innego nam pozostaje.
|
|
|
Komentarzy [30] |
| |
| |
| | | |