Nowa Mapa Ilshenar
| Temat napisany 2004, paź 21 01:03, przez Mephisto
|
Wejscie na nowa mape znajduje sie w lesie Trinsic, dokladnej lokacji nie bede podawal, jestem pewny ze znajdziecie. Nowe miasta: Lakeshire Ilshen Mistas Montor Lochow jest pare, nie chce mi sie juz wymieniac, odkryjecie sami.
|
|
|
Komentarzy [30] |
| |
| | |
MW Gate 1.6
| Temat napisany 2004, paź 16 09:27, przez Mephisto
|
Pare zmian technicznych, nic szczegolnego.
|
|
|
Komentarzy [44] |
| |
| | |
Klient 3D.
| Temat napisany 2004, wrz 24 00:28, przez Lucas
|
Dla wszystkich miłośników wersji Ultimy 3D mamy dobra wiadomość od dziś można już korzystać ponownie z tych klientów. Życzymy miłej gry na tych klientach :)
|
|
|
Komentarzy [25] |
| |
| | |
Nowy punkt w regulaminie
| Temat napisany 2004, wrz 22 18:31, przez Mephisto
|
Zauwazylem ze nie ktorzy nie potrafia korzystac z mozgu i zostalem zmuszony dopisac kolejny punkt do regulaminu dla jasnosci i spokoju. Osoby, które łamią ten punkt aktualnie, mają 24h na przestawienie domu.
|
|
|
Komentarzy [18] |
| |
| | |
Informacja
| Temat napisany 2004, wrz 7 20:09, przez Mephisto
|
Nalezy jeszcze raz sciagnac MW Gate v1.5, to nie nowa wersja poniewaz nastapila tylko jedna mala zmiana, ale bez niej nie bedzie mozna sie zalogowac.
|
|
|
Komentarzy [79] |
| |
| | |
Kupcy, czeki...
| Temat napisany 2004, wrz 6 20:28, przez Mephisto
|
Czeki sa liczone teraz razem ze zlotem, nie trzeba ich dawac vendorowi, wystarczy ze sie ma je w plecaku. W oknie wymiany powinny byc widocznie przedmioty, krzaki w lesie nie powinny zatrzymywac, refreshe sa zalezne teraz od klasy postaci, wojownikowi szybciej rosnie, magowi wolniej, lucznik po srodku. Sledzic mozna w kazdym momencie, tak jak wykrywac. Nowy MW Gate 1.5 do sciagniecia. Glownie zmiany techniczne, z widoczniejszych to status serwera powinien byc pobierany za kazda proba.
|
|
|
Komentarzy [39] |
| |
| | |
Mikstury
| Temat napisany 2004, wrz 2 11:50, przez Mephisto
|
Mikstury mozna teraz laczyc, zaoszczedzi to wiele pamieci jak i miejsca ktore bylo nie potrzebnie zajmowane. Mysle rowniez ze bedzie to uzyteczniejsze, jedynie kegi straca troche swojej funkcjonalnosci, lecz moze cos sie jeszcze z nimi pomysli. MW Gate 1.4 do sciagniecia, zadnych znaczacych zmian, pare technicznych.
|
|
|
Komentarzy [77] |
| |
| | |
Nowa wersja MW Gate
| Temat napisany 2004, sie 31 06:17, przez Mephisto
|
Kolejna v1.3, Zmiany: Chowa sie do systraya po uruchomieniu klienta jak i pojawia po jego wylaczeniu, mozna samemu schowac lub odkryc klikajac 2x na ikone. Nie powinno byc juz problemu z katalogiem UO na win98. Domek na drzewie zostal poprawiony calkowicie jak i trzy pietrowy kamienny. Przy okazji do domu z ogrodzeniem nie da sie juz przeteleportowac uzywajac run.
|
|
|
Komentarzy [47] |
| |
| | |
Kolejne poprawki
| Temat napisany 2004, sie 29 10:44, przez Mephisto
|
MW Gate 1.2: Dodany status serwera, ktory rowniez decyduje czy mozna sie zalogowac. Aby odswiezyc nalezy kliknac na okienko statusu 2x. Dodane zostaly dwa domy: Drewniany trzy pietrowy dom Forteca Nie ma obrazkow poniewaz nie zdazylem zrobic, powinny byc jutro. Lucznik moze nosic noz rzezniczy, zwierzaki nie powinny uciekac, dom na drzewie zostal poprawiony i status kryminalisty (od dawna) mozna sprawdzic w oknie umiejetnosci, zakladka Info. Khaldun i bagna hythloth stoja otworem.
|
|
|
Komentarzy [23] |
| |
| | |
Poprawka
| Temat napisany 2004, sie 27 12:36, przez Mephisto
|
MW Gate wersja 1.1 do sciagniecia, powinna prawidlowo dzialac na win98 me 2k xp, na 95 male szanse ale moze. Topory wedki sierpy itp moze uzywac lucznik, leczenie nie przerywa wykrywania i cos tam cos tam, ma byc dobrze. PS. "Blad wejscia/wyjscia pliku" - wystepuje gdy mamy nie odpowiednia wersje MW Gate, prawidlowa znajduje sie zawsze na stronie do sciagniecia.
|
|
|
Komentarzy [46] |
| |
| |
| | | |