Oswajanie
| Temat napisany 2005, kwi 26 04:34, przez Mephisto
|
Tak oto i tamer doczekal sie malych zmian. Mianowicie od dzis arcymistrz oswajania bedzie mogl nauczyc swoje zwierzeta dwie zdolnosci, ktore zostaly opisane dokladniej w odpowiednim dziale. Umiejętność oswajania jest teraz odpowiedzialna za czas w którym zwierze głodnieje. Będąc arcymistrzem, jest to 2 razy dłużej niż normalnie. Dodatkowo by bylo zabawniej, wszystkie npece (oprocz przyciagnietych i kontrolowanych oczywiscie) beda sie teraz uczyc walki, magii i odpornosci na magie tak samo jak czlowiek - podczas walki, jedynie 3 razy szybciej. Maksymalnie moga osiagnac 10% ponad norme.
|
|
|
Komentarzy [14] |
| |
| | |
Tworzenie postaci
| Temat napisany 2005, kwi 21 16:52, przez Mephisto
|
Wszystko opisane jest dosc dokladnie w dziale Faq. Ogólnie mowiąc to nie da się juz skasować postaci, która nie istnieje chociaz 7 dni (nie online), do tego nie da sie stworzyc wiecej niz dwie postacie. Dodatkowo serwer potrafi sam przystosowac sume statow (opisane w faq), nie trzeba edytowac prof.txt.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| |
| | |
Poprawki
| Temat napisany 2005, kwi 21 04:04, przez Mephisto
|
Wierzchowce beda juz strzec zwloki. Magiczne sciany dzialaja poprawnie. W miescie Umbra, sprzedawcy beda obslugiwac wampira morderce. PS. Na kazdym cmentarzu powstalo zejscie do lochu, gdzie zazwyczaj sa slabe umarlaki, oprocz cmentarza w Cove gdzie zadomowily sie mrowki.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| |
| | |
Zwierzaki
| Temat napisany 2005, kwi 20 01:15, przez Mephisto
|
Stamowane zwierzaki reaguja teraz na komende "imie strzez zwloki/strzezcie zwloki", ktora zostala opisana w dziale komendy. Dla scislosci, by moc zrobic cos z mistycznych klod/skory/rudy trzeba byc arcymistrzem, co do tworzenia lukow i kowalstwa to tylko elf i kowal majacy 105%. Pojawili sie rowniez wedrowni straznicy patrolujacy obszary nie daleko miast, jak np. cmentarze. Owi straznicy walcza jedynie z graczami, nie zwracaja uwagi na zwierzeta czy potwory, chyba ze zwierze gracza. Rolą tych straznikow jest zapewnienie wiekszej swobody ruchu poczatkujacym (nie zaszkodziloby rowniez jakby nie ktorzy osobnicy zaczeli w koncu myslec kogo atakuja)
|
|
|
Komentarzy [10] |
| |
| | |
Mistyczne kłody
| Temat napisany 2005, kwi 19 05:21, przez Mephisto
|
Aby lucznik, stolarz i druciarz nie czuli sie poszkodowani, powstaly rowniez i mistyczne kłody wyrabiane w podobny sposob. Npece w wiekszosci przypadkow znajda sobie teraz prawidlowa droge do wroga, wiec juz nie powinny latac gdzie popadnie i przestac sie durnie blokowac. Mozna to traktowac jako ostrzezenie ;)
|
|
|
Komentarzy [2] |
| |
| | |
Mistyczna skóra i gotowanie
| Temat napisany 2005, kwi 18 21:09, przez Mephisto
|
Podobnie jak jest nowa ruda - mistyk, tak powstala nowa mistyczna skora. Wyrabia się ja podobnie. Szyc z niej moze tylko arcymistrz krawiec. Gotowanie - wlasciwie tu nie chodzi o samo gotowanie, lecz o potrawy, owoce i warzywa co wplywa na ta umiejetnosc. Kazda ta rzecz ma rozny stopien najedzenia, jak bylo od zawsze i tak nadal jest. Do tego istnieje teraz czas od którego zależy kiedy głód zacznie się odzywać (5-30 min na poziom), owoce i warzywa mają ten czas dość mały (5min), pizza i tym podobne o wiele wiekszy (ok. 30min). (Czas ten nie zależy od tego co się zjadło jako ostatnie, lecz od wszystkiego co się jje).
|
|
|
Komentarzy [6] |
| |
| | |
[Wesoła_Grabarka] [OFF]
| Temat napisany 2005, kwi 16 14:23, przez Grabarka
|
Chcialam podziekowac ekipie oraz graczom za wspolnie spedzony czas na serwerze. Cieszcie sie i radujcie- zła, zła, GMka nie bedzie juz was maltretowac. Dobrej zabawy zycze wszystkim, tym ktorych lubie i tym za ktorymi nie przepadam :) Pozdrawiam Grabka
|
|
|
Komentarzy [8] |
| |
| | |
UP i pare zmian
| Temat napisany 2005, kwi 15 17:17, przez Mephisto
|
- MW Gate v2.2 do sciagniecia. - Arcymistrz gornik dostal mozliwosc lupania krysztalow znajdujacych sie w swiecie Malas. Dzieki nim mozna zabezpieczac artefakty i arcymistrz krawiec moze tworzyc worki na runa wilkolackie i wampirze. - Powstala rowniez nowa ruda mistyk, ktora moze wykonac arcymistrz umagiczniania na oltarzu, umagiczniajac rude royala przy pomocy krysztalow i krysztalowej kuli. - Sztaby mistyku moze kuc tylko krasnolud majacy 105% umiejetnosci kowalstwa. - Druciarz moze wykonac wytrychy roznej rudy, przez co im lepsza ruda tym lekko wieksza szansa na wlamanie. - Alchemik robi 3 butelki i fiolki na raz. - Zmieniona zostala grafika przedmiotow - Runebook, Codex Damnorum, Zamowienie. - Obozowicz dostal nowe trofeum do wycinania, ktorym jest glowa smoka czarnego, czerwonego i snieznego. - nowa komenda .podnies, aktualnie dziala tylko na glowy smokow poniewaz normalnie je kladac na ziemi, nie sa one na odpowiedniej wysokosci. - Vendorzy nie daja juz na siebie wejsc. Jesli dany vendor blokuje przejscie, mozna go poprosic o przesunecie sie mowiac zdanie z "przesun". Druga opcja nie zbyt mila, to rozpychanie sie (wejscie na vendora) - Dekorator skupuje wszystkie trofea. Po szczegoly odnosnie krysztalow, workow itp prosze zajrzec do odpowiednich dzialow na stronie. Milej gry. PS. Do czarowania zwyklych zaklec potrzebna jest teraz madrosc, bez odpowiedniego jej poziomu zaleznego od kregu, czar nie uda sie ani razu.
|
|
|
Komentarzy [8] |
| |
| | |
Down
| Temat napisany 2005, kwi 6 20:13, przez Mephisto
|
Sadzilem ze ten news okaze sie zbedny i dzis bedzie UP, jednak problemu z laczem niestety nie udalo sie dzis rozwiazac. Nie jestem w stanie powiedziec kiedy dokladnie bedzie up, bo ta sprawa nie zalezy odemnie, lecz mysle ze rozwiaze sie ten problem na dniach.
|
|
|
Komentarzy [33] |
| |
| | |
MW-Gate
| Temat napisany 2005, kwi 2 20:07, przez Mephisto
|
Niestety wystapil kolejny problem i musialem zmienic jedna rzecz w MW-Gate, tak wiec wersja 2-1 do sciagniecia. Nowy patch dodaje pomost na nowej arenie miasta Umbra.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| |
| |
| | | |