Patch 5.0
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, gru 6 18:30, przez Jam Lasica
|
+Mniejsze poprawki - Możliwość przechodzenia przez postaci (zwierzęta, potwory itp.) na wszystkich krainach - Usunięta osada cyganów koło Montor - Usunięta osada koło pustyni pod Montor - Zostali usunięci Treserzy w Lakeshire i koło Luny - Zostali dodani Stajenni w Lakeshire i koło Luny. - Poprawka w porcie Mistas
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Patch 4.4
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, gru 4 19:23, przez papke
|
+Karczma pod Minoc Na potrzeby wieczorów gier, organizowanych przez naszych Event Masterów, została zbudowana nowa karczma. Znajdujdziemy ją idąc od Minoc drogą na południe. Karczma posiada małą stajnie, miłą obsługe, a w jej piwnicach nie tylko są wytwarzane najlepsze trunki, ale również jest tam arena do walk na pięści! Poza tym od portalu Minoc została poprowadzona ścieżka w kierunku karczmy dla jej łatwiejszego znalezienia.
+Arena Mrocznych Ogni Zapewne każdy pamięta ten jeden z najciekawszych eventów na Mysterious World! Teraz doczekał się on nowej areny, na której drużyny śmiałków będą mogli zmagać się o tytuł najlepszych. Więcej informacji już wkrótce!
+Lakeshire Miasto Lakeshire zostało w wielu miejscach poprawione, między innymi: - domek piekarza, - domek i ogród druida, - drogi. Zostały poprawnie poprowadzone i dodane tam, gdzie ich nie było (domki na północ i zachód, alchemik).
+Mistas Miasto zostało porządnie oczyszczone z niepotrzenbnych przedmiotów oraz w niektórych miejscach poprawione: - kopalnia jest znacznie większa; z ziemi poznikały śmieci, - ulice zostały wysprzątane tak, że już nie powinniśmy się o coś blokować, zwlaszcza nasze juczniaki biegnące za nami, - płatnerz ma od teraz dodatkowe wyjscie, żeby do kowadla było bliżej, - z targu zostało usuniętych wiele niepotrzebnych przedmiotów, - Majster zyskał swoje własne miejsce w warsztacie, - magazynier z wielką łaską w koncu posprzątał porozrzucane skrzynie, beczki oraz klatki, - grupa rozwścieczonych goblinów wpadła do wielu budynków Mistas i pozabierała różne rzeczy z ziemi, dzięki czemu wnętrza są wyraźnie czystsze.
+Mniejsze poprawki - Miasto Papua zostało usunięte. - Udekorowano i poprawiono budynek Majstra w Magnicji. Dodano tam również piec. - W Mistas kolo Teatru pojawiło się dodatkowe ukryte wyjście z miasta na zachód. - Poprawiono 1 level Hythloth (już nie powinny sie potworki pojawiać w niedostępnych dla gracza miejscach). - Zamek Shenar został lekko przerobiony. - W lochu koło Lakeshire mrówki nie powinny się już pojawiać na wodzie. - Poprawiono tekstury wody. - Obozy na pustyni Monotr zostały zniszczone przez czas i pustynie. - Poprawiony sad owocowy w Britt oraz ścieżki prowadzące do niego. - Poprawiona ziemia przed Wrong. - W kopalni Minoc dolny poziom został zasypany. - Usunięto większość pozostałości po strefach wojny - obozy oraz NPCe. - Pozostałe drobne poprawki mapy.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Bractwo Szeptu
|
Kategoria: Nowinki ze świata
| Temat napisany 2013, gru 3 20:19, przez Safar
|
Noc była jasna, inna niż zwykle. Na świetlistym niebie gwiazdy prześcigały się swoim blaskiem, będąc i tak marnymi punktami na tle kolistego księżyca, który przykuwał uwagę wszystkich przechodniów. Mertilion szedł nerwowo bocznymi uliczkami Mistas, ściskając stare, opasłe tomisko o nieznanym tytule. Wiedział, ze jego odkrycie może zmienić wszystko, może uczynić go władcą ludzkich myśli i czynów. Sprawić, że nic się przed nim nie ukryje, a on sam stanie się kimś więcej niż magiem niższych kregów. Był jednak świadomy, że nie jest w stanie dokonać tego sam i bez pomocy odpowiedniej drużyny nie zrealizuje swojego śmiałego planu... To myśląc mag skręcił w kolejną krętą uliczkę łączącą się z rynkiem, na której już z daleka dało się słyszeć zebrany tłum. Jego serce zaczęło bić szybciej, a czoło rozświetliły stróżki potu. Już po chwili przeciskał się przez zgromadzony tłum by z trudem wejść na mównice. To ta chwila, właśnie zaczyna się nowa era - pomyślał, po czym głośnym, stanowczym i nie współmiernie mocnym, jak na jego posturę głosem powiedział: - Witajcie na zebraniu Bractwa szeptu!
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Szczeliny w Minoc
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2013, paź 10 18:09, przez [MaŁeK]
|
6 grudnia 2012 roku zostala wprowadzona zmiana w wojnach gildyjnych. Od tamtego czasu nie wolno sie bic w miastach. Ostatnio okazalo sie jednak, ze jest blad i w miescie mozna bic innych czlonkow gildii, bedac w stanie wojny. Od teraz (10-11-2013) atak inneo gracza w miastach, przy wykorzystaniu faktu wojny gildyjnej, bedzie traktowany jako bug i karany dlugm wiezieniem na wszystkie potacie z konta. papke
Szczeliny w Minoc
Była ciemna mglista noc, gdy Kai - strażniczka kopalni w Minoc usłyszała szmery w ścianie. Zaniepokojona czym prędzej podbiegła do źródła hałasu i przyjęła postawę bojową. Zaniepokojona zaczęła dłubać swym dużym młotem w miękkiej kopalnianej ścianie i ku jej zdziwieniu przy pierwszym uderzeniu młota przeszedł on na wylot... Niezwłocznie zawołała posiłki straży, aby ową sprawę zbadać.
Okazało się że przejście w ścianie do kopalni nie istnieje tylko jedno... Zdziwieni strażnicy odkryli kilka takich dziur zatrudniając do tego górników. Nie znając natury tych szczelin strażnicy postanowili wziąć sprawy w własne ręce i zbadać owe ewenementy, jednakże trudno było znaleźć śmiałków mających dość odwagi, aby przeczesać skalne dziury z których wydawał się zapach podobny do istniejącego w lochu Paroxymusa... Mało tego! Nieznane ryki napędziły stracha górnikom do tego stopnia, że postanowili zmienić swoje miejsce pracy. Strażnicy widząc pustki w swojej kopalni zaczęli się martwić - jeżeli kopalnia pozostanie pusta nie będzie kogo pilnować i ich praca będzie bezużyteczna, więc zdobyli się na odwagę i poprzez losowanie wyznaczyli paru strażników.
Każdy z nich sprawdzał sam jedną szczelinę. W ramach bezpieczeństwa przywiązani byli wokół pasa mocną liną, tak żeby w razie jakiegoś zagrożenia w szczelinie mogli oni zareagować i wyciągnąć strażnika. Sprytna sztuczka jednak nie podziałała... Gdy tylko strażnicy zanurzyli się w ciemności nieznajomych dziur coś nie z tej ziemi wydało pisk nie do wytrzymania, który powalił wszystkich strażników z nóg... Po przeminięciu tego okropnego hałasu strażnicy odkryli, że liny którymi owiązani byli strażnicy zostały przerwane, a oni sami zniknęli w otchłani ciemności... Od tego czasu w kopalni panuje mroczna pustka, a gdy ktokolwiek pojawi się w niej, ściany zaczynają drżeć, a uszy przeszywa przeraźliwy pisk wyłaniający się z szczelin.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Wersja 1.15
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, lip 5 00:40, przez Mephisto
|
+Specjale w PvM W celu urozmaicenia PvM dodaliśmy do ważniejszych NPC'ow różne specjale. Niektóre da się zatrzymać przy zastosowaniu odpowiedniej taktyki, niektórych nie. Opisy specjali znajdują się w opisie danego NPC'a. Obecnie nowe sposoby walki zostały dodane w następujących potworach: - Demonolog - Balron - Władca Otchłani - Wyrm - Dostojny Smok - Złoty Wyrm (aka Wielki Gad) - Ushioni - Feniks - Hydra - Exodus - Wszystkie champy (Kościany demon, pożeracz ciał, mroczny ojciec etc..)
Stwory te z racji, że są teraz znacznie silniejsze to też można z nich zebrać prawie 2x więcej złota/przedmiotów niż poprzednio.
+Poprawa systemu lootu Wielu graczy jak wiadomo denerwuje się z powodu bezgildyjnych osób, które mogą nam przeszkadzać w PvM. W związku z tym, od teraz bicie NPC'a jest powiązane z tymi osobami co aktualnie to robią. Jeśli przyjdzie osoba, która go nie biła a będzie chciała zgrabić jego zwłoki, uzyska status kryminalisty. W celu uniknięcia kryminalisty, należy być w party (gildie i .przyjaciele nie pomogą).
+Konto bankowe Każda postać, może mieć założone konto bankowe. Zmieniła się komenda "bilans" - pokazuje teraz gump'a, który wyświetla potrzebne informacje i daje możliwość wypisania czeku oraz wypłacenia złota. Założenie konta kosztuje jednorazowo 15k, po jego utworzeniu widzimy dokładne statystyki posiadanego złota w powyższej komendzie.
+Drobniejsze zmiany - Uzdrowiciel będzie informować o tym, że ktoś się oddalił podczas próby wskrzeszenia. - Została dodana możliwość stworzenia kalendarza przez skrybę. Możliwe jest stworzenie wyjątkowego kalendarza - jest wtedy pobłogosławiony. - Komenda .czas , jeśli posiadamy kalendarz, pokaże nam także date. - Telekineze rzuca się szybciej oraz przy posiadaniu 100% umiejętności można wybrać miejsce w które chce się przenieść osobe (1 kratka). Powyżej 115% można przenieść osobę o 2 kratki. - Poprawiono bug z naprawianiem itemów u npc'ów - Wprowadzono blokadę gainów płatnerstwa przy ocenie przedmiotu - Poprawiono bug z gotowaniem polegający na wymogu większej ilości składników (glownie nadzienia) do tworzenia ciast aniżeli było w opisie - Poprawiono zależność między nieatakowaniem gracza przez nieumarłe potwory, a umiejętnościa nekromancja/druidyzmu/wampiryzmu. Ponadto wymagana jest od teraz umiejętność umysłowa na poziomie 60% (wiedza o zwierzętach, rozmowa z duchami). - osłabiono działanie czarów 9 kręgu występujące na tym samym obszarze - Obwoływacz informuje teraz o występowaniu wiadomości na tablicy informacyjnej - Poprawiono bug z klątwą otrzymywaną za zaatakowanie postaci która jest w innym obszarze mapy - Teraz osoba nie będąca w party z zabójcą npc'a lub nieuczestnicząca w walce z pokonanym npc'em grabiąc jego zwłoki dostanie status kryminalisty - Wprowadzono odporność na truciznę potężniejszym bagiennym potworom - Można już ciąć zwłoki gracza na Ilshenar
+Wskrzeszanie zwierząt (Edit) W związku z wprowadzeniem specjalnych ataków przez silne potwory, postanowiliśmy zmienić możliwości wskrzeszania zwierząt. - możliwe jest wskrzeszanie zwierząt 10 razy (nie jak poprzednio tylko 2x), w przeciągu 6h do 12h (zależnie od umiejętności weterynarii, dla druida 12h). - wymagany jest składnik "lecznicze zioła" do wskrzeszenia zwierzaka, możliwy do kupienia u tresera i druida. - za drugim wskrzeszeniem w przeciągu 6h do 12h zwierzakowi spadają umiejętności o 0.1% i zdolności o 0.5%. - zwierzak od 90% wytrzymałości ma zero szans na spłoszenie nawet przez silne potwory.
Za testy podziękowania należą się Lucasowi, Fazie oraz Małkowi.
Dodano (13.07.2013, 19:15): Termin eventu "Loteria" zostaje przesunięty na następny tydzień (22.07) z powodu braku zainteresowania, a tym samym braku fantów.
|
|
|
Komentarzy [14] |
| | |
| | |
II Loteria
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2013, lip 4 19:22, przez lary
|
Loteria
Mamy przyjemność ponownie zaprosić wszystkich do uczestnictwa w drugiej odsłonie Loterii z fantami dla każdego! Wystarczy zakupić bilet uprawniający do uczestnictwa w loterii za 10 000 sztuk złotych monet i trzymać kciuki, aby to jego numerek został wylosowany! Organizatorzy postarali się o emocje, ponieważ zafundowali również dwie główne nagrody w loterii, które zostaną wylosowane na koniec imprezy. Nagrodą tą jest unikatowy wierzchowiec o dwóch unikatowych kolorach, którego dosiąść będzie mógł każdy. Warto się zjawić !
Informacje Loteria jest ZABAWĄ, dlatego też zdecydowaliśmy się nie rozdawać na lewo i prawo unikatowych przedmiotów. Wyjątkiem jest główna nagroda. W banku Mistas oraz Cove pojawią się specjalne skrzynie, gdzie GRACZE będą mogli złożyć fanty na loterię. Czy to będą wyroby rzemieślnicze, magiki, zwierzaki czy też czeki na złoto - to bez znaczenia. Liczymy po prostu na bezinteresowną pomoc z Waszej strony. Prosimy nie wrzucać do skrzyni tzw. śmieci, czyli vendorowych przedmiotów itp. Wszystkie przedmioty wrzucone do pojemnika są logowane imieniem postaci. Bilety z numerkiem będzie można nabyć przed rozpoczęciem loterii u GMa.
Zasady 1. Specjalne skrzynie do której możecie składać fanty zostały dzisiaj umieszczone w banku Mistas i Cove. 2. Skrzynie zostaną zamknięte 2 godziny przed rozpoczęciem imprezy (do tego czasu możecie wrzucać fanty). 3. Wszelkie przeszkadzanie w organizacji i w trakcie eventu będzie surowo karane. 4. Na czas eventu zakazane jest okradanie innych graczy. Jeśli GM przyłapie złodzieja, może liczyć się z dużymi konsekwencjami. 5. Na czas eventu zakazane są walki PvP. 6. Jeśli ilość złożonych fantów będzie zbyt duża, zostanie wykonana selekcja i wybierzemy do loterii te najcenniejsze.
Główna nagroda Głównym fantem, który zostanie wylosowany na koniec loterii jest śnieżny ostard, w kolorze czystej bieli oraz nocny ostard, w kolorze czerni. Krótkie info na temat stworzeń: - możliwość ujeżdżenia przez każdego, - zwiększona siła, - zwiększona zręczność, - zwiększona wytrzymałość, - nie czaruje, - brak możliwości wskrzeszenia, - brak możliwości schowania w bilet u tresera,
Event odbędzie się w poniedziałek (08.07.2013), o godzinie 19:00 w budynku aukcyjnym Cove. Zapraszamy.
Dodano (13.07.2013, 19:15): Termin eventu "Loteria" zostaje przesunięty na następny tydzień (22.07) z powodu braku zainteresowania, a tym samym braku fantów.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Patch 4.3
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2013, cze 30 00:10, przez Mephisto
|
+Księgi championów Żeby walki pod księgami były sprawiedliwe dla każdego, to dodaliśmy strefy pvp wokól nich. Niektóre lokacje zostały lekko przedbudowane, a niektóre zostały po staremu. Wchodząc na strefe pvp w obrębie ksiąg obowiazują nas takie same zasady, jak pod Yew. Trzeba również pamiętać, że szybkie oddalenie się od księgi nie sprawi, że osoba orderowa ma przewagę nad mordercą - ciągle obowiązuje 15 minutowe opóźnienie zanim będzie obowiązywała klątwa za zaatakowanie osoby praworządnej. Dodane zostały również tabliczki informujące o tym strefie pvp, żeby uniknąć przypadkowego wejscia.
+Strefa PvP Yew Do strefy pvp pod Yew zostały dodane 2 obozy - jeden dla morderców i jeden dla orderów. Mają one za cel, żeby gracz po śmierci mógł się spokojnie pozbierać i szybko wrócić do walki, wspierając swoich kompanów. Do obozu można się dostać tylko będac duszkiem, wyjść zaś można "zeskakując" z płotu. W obozach znajdziemy podstawowe osobniki takie jak bankier czy uzdrowiciel oraz w niedługim czasie będzie tam strażnik, reagujący na pvp. Kamienny budynek z bankierem i ostatnimi blue strażnikami został opuszczony.
+Mniejsze poprawki - Poprawiony kocioł w Britani - można go już używać. - Lokacja Exodusa została poprawiona. - Lekko zmodyfikowany budynek z księga champa, na końcu Shame. - Wejście do Heartwood zostało przeniesione do miasta Britain - północna część miasta, zaraz koło mostu. - Zostały zatopione mniejsze skrawki ziemi (o powierzchni okolo 2, 3 kratek). - Poprawiona zielona wysepka w LL - teraz gracz już nie będzie się tam blokować.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| | |
| | |
Przedłużenie promocji!
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, cze 23 15:07, przez Incognito
|
+Promocja Postanowiliśmy przedłużyć zwiększony przyrost o 10% na umiejętności i statystyk o kolejny tydzień (01.07.13).
+Dodatkowe informacje Chciałbym też przypomnieć, że MW od dawna umożliwia lepszy start dla nowych graczy. Nowo założone konta posiadają 150% na rozdanie umiejętności oraz 90 statystyk (kiedyś było 100% i 65). Zapewniamy także szybszy przrost statystyk w celu osiągnięcia grywalnej postaci, czyli takiej, którą jest możliwe branie udziału w PvP i trudniejszym PvM. Według nas, grywalna postać to taka, która posiada następujące statystyki odpowiednio dla klasy: Mag: 60/40/60 Łucznik i Wojownik: 75/75/10 Taką jeszcze ciekawostkę mogę dodać, że niektórzy w wieku 22 lat postaci (rozpoczynamy gre od 20 roku) osiągneli wojowników ze statystykami 8x8x, czyli w ciągu dwóch lat. Kiedyś by osiągnąć postać z takimi statami, należało ćwiczyć postać do około 28 roku życia postaci.
Oprócz przyspieszonego startu do pewnego progu istnieje system młodego. Postaci z dodatkowymi przywilejami. O tym systemie zachęcam do przeczytania artykułu w odpowiednim dziale tutaj
Warto też wspomnieć o systemi zaproszeń za który można dostać warte uwagi nagrody. Artykuł dostępny jest tutaj
|
|
|
Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Zabawa w karczmie
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2013, cze 20 18:08, przez lary
|
Wieczory gier Zapraszam wszystkich serdecznie w najbliższą niedziele o 20:30 na wieczór gier do karczmy "Pod pajęczą siecią". Wieczory gier to event typowo klimatyczny mający na celu zgromadzenie ludzi, którzy nie tylko interesują się pvm, pvp, ale też i inną formą rozrywki - tzw. "klimaceniem". Wiem, że klimat powoli na MW zanika, co jest na prawdę przykre, bo to tak na prawdę m.in. klimat dodaje tej grze specyficzności, odgrywanie swojej postaci zawsze powinno być kluczowym czynnikiem w grach RPG, nawet tych na większą skale. Myślę, że odwiedzenie karczmy powinno być dla każdej postaci z naszego Ultimowego świata okazją do odpoczynku, ponabijania się z elfa ze słabą głowa czy też pijaka krasnoluda, który dba o swój piwny brzuch. Kto wie, może zawita do was jakiś czarodziej organizujący magiczne sztuczki, albo człowiek widzący okazję do naciągnięcia kogoś na trefny interes.
Zasady są bardzo proste: 1) Przyjść na event może każdy. 2) Uczestniczyć w evencie może osoba, która wpłaci wpisowe - 5000 złota w gotówce. 3) Podczas trwania eventu obowiązuje całkowity zakaz walk PvP . Wymagań innych nie ma, aczkolwiek apeluje o pokazanie odrobiny kreatywności i zachowanie kultury osobistej.
Gorąco zachęcam do brania udziału, będziemy uprawiać hazard i pić na umór, jednocześnie się przy tym dobrze bawić. Będą nagrody tak jak przy pierwszej odsłonie, a nawet może dorzucimy jakiś bonus. Zachęcam do przyniesienia złota nawet jeśli, ktoś przyjdzie bez zamiaru wzięcia udziału - będzie można obstawić na swojego faworyta. Serdecznie zapraszam !
PS. Event poprowadzi [MaŁeK].
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Pobudzenie do działań, nasz i wasz entuzjazm.
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2013, cze 17 00:23, przez Incognito
|
+Lepiej czy gorzej? Jako ekipa musimy obiektywnie podejmować decyzje ważące o losach serwera. Część graczy rozumie nasz pogląd i to co chcemy osiągnąć. Jednak jest też druga część, która uważa odwrotnie, wydaje mi się, że to naturalna kolej rzeczy. Dlatego chciałbym podsumować co udało nam się stworzyć przez ostatnie kilka miesięcy a nawet rok czasu. Dzięki temu będziecie mogli dokładniej ocenić sytuacje i sami poddać ją swoim przeczuciom w którą stronę dąży shard Mysterious World. Licznik online nie zawsze może być sprawiedliwy by kierować naszym wyborem - dlaczego tak uważamy? Przeczytajcie dalszą część artykułu, która to wyjaśni.
+Czym mam się sugerować? W tej części, postaram się wyjaśnić czemu jest tak, a nie inaczej. Co powinno cię skłonić do pozostania u nas a nie gdzie indziej.
a) Licznik online, czy on jest taki mały ? Pierwsza rzecz, na która zawsze patrzy nowy gracz. W końcu mamy grać w MMO a nie single player. Czemu zatem miałbyś wybrać MW, skoro jest konkurencja z większą liczbą graczy 'online'. Wyjaśnię ten powód dość krótko. W pewnym przełomie postanowiliśmy pozbyć się jałowego ćwiczenia umiejętności. Jaka jest przyjemność z gry, kiedy widzisz osobę w ogóle nie odzywającą się tylko siedzącą non stop z włączonymi makrami? Taka osoba nie dość że traci na darmo czas, to też sztucznie nabija online. Pozbyliśmy się tego, tworząc system ćwiczenia postaci w sposób czynny. Jako jedyny serwer na polskiej scenie UO, posiadamy system 'koxu', który sprawia, że musimy wykonywać czynność bez używania EUO a przynajmniej w sposób zminimalizowany. Postaram się wymienić jakie to są rzeczy. - Automatyzacja. Chcemy, by nowy gracz nie musiał siedzieć i zastanawiać się jak wykonać powtórnie daną czynność, aby nie przemęczyć palca na myszce. W związku z tym, dodaliśmy powtarzanie ostatniej czynności w przemyśle i rzemiośle. W przemyśle dotąd aż wyczerpią się zasoby surowca a w rzemiośle do 50 powtórzeń. - Zadania. Rzemieślnicze umiejętności oraz przemysłowe, nie polegają u nas na ciągłym powtarzaniu non stop tego samego. Rzemieślnik, musi pójść do NPC'a i wziąć od niego zadanie na wykonanie przedmiotów lub wydobycie jakichś zasobów. Za wykonanie takiego zadania, nastąpi przyrost umiejętności. - Umiejętności bojowe i statystyki. Magia, walki wręcz, odporność na magie i tym podobne, zostały przyblokowane do ćwiczenia w miejscu przez spersonalizowany system anty-sparingowy. Jeśli gracz chce aby umiejętność rosła ciągle w normalnym tempie, musi wykonywać czynność zmieniając potwory na których ćwiczy. - Wniosek. Z powyższego wniosek powinien być jeden. Nasz licznik pokazuję stan graczy, którzy grają a nie mają odpalony program, który wykonuje wszystko za nich.
b) Rozwój dokonany. - System zaproszeń. Na MW istnieje system zaproszeń, który ma na celu powiększenie grona użytkowników poprzez zachęcanie do gry nowych graczy. Wystarczy, że osoba zaproszona wypełni specjalne pole z imieniem twojej postaci. Jeżeli jesteś osobą początkującą na MW i chciałbyś uprzyjemnić sobie grę to zaproś do niej swoich znajomych a przy okazji zdobądź cenne nagrody! - Rasy i klasy. Rasy odwiecznie nakładały pewne minusy, co sprawiało problemy przy tworzeniu postaci. Zawsze zachodziło pytanie "Czy mogę grać tą rasą aby móc osiągnąć potem taką podklasę / klasę". Wychodząc na przeciw, odseparowaliśmy rasy od klas. Jak w nowych grach, najpierw wybieramy klasę postaci, czyli wojownik, łucznik, mag a następnie stosowną pod nią rasę. Wszystko teraz dyktuje klasa jaką wybierzemy - rasa nie nakłada tutaj restrykcji. - Spec loot. Każdy NPC powinien mieć swoją wartość. Zwłaszcza jeśli jest unikalny. Dodaliśmy do niektórych stworzeń wyjątkowe przedmioty, możliwe do zdobycia tylko w ich inwentarzu z dość rzadkim występowaniem. - Handel i wartość złota (GP). Każda gra zazwyczaj dąży do tego by złoto miało swoją wartość i cel. Przez długi czas ciężko było nam to osiągnąć. Jednak po upływie czasu i zmian jakich dokonaliśmy, śmiało możemy powiedzieć, że w końcu osiągneliśmy ów cel. Dodaliśmy opłaty za posiadanie domów. Za wykonywanie prac rzemieślniczych nie ma dochodów, jeśli będziemy kupować potrzebne składniki. Prawidłowym zadaniem jest ich pozyskanie z przemysłu. W celu uzyskania handlu między graczami, postanowiliśmy dodać 100% skillcapu na umiejętność rzemieślniczą lub przemysłową. Skłania to graczy, do dalszego rozwoju postaci i chęci handlowania. Zwalcza też problem tworzenia specjalnych postaci do wytwarzania przedmiotów dla postaci głównych. Ekipa stara się zawsze ułatwić graczom przejście na nowy system, dlatego dla graczy, którzy już posiedli postacie typowo rzemieślnicze dodaliśmy tymczasowo komendę pozwalającą przenieść umiejętność rzemieślniczą na postacie główne. - Strefy PvP i PK (Players Killing). Odwiecznym problemem gry był wymagany status bycia mordercą by normalnie funkcjonować w naszym świecie. W celu zniesienia problemu jednej frakcji dodaliśmy kary za bezsensowne zabijanie (spowolnienie kilkusekundowe oraz minusy do statów i skilli), tak by dać szanse ucieczki osobie, która bić się wcale nie chce. Dodana została także strefa dla osób chcących bić się z innymi graczami bez uwagi na jakiekolwiek statusy postaci. W strefie tej, nie ma żadnych kar za zabijanie. Jej miejsce wybraliśmy w Yew oraz Zaginionych krainach. - Łatwość obsługi. Mysterious World w odróżnieniu od innych shardów, posiada aplikacje startową gry, która samoczynnie aktualizuje i sprawdza pliki gry. Dla nowych graczy, w dziale download jest jednoplikowy starter aby nie wykonywać i ściągać tysięcy aktualizacji, co skraca prędkość instalacji.
c) Rozwój bieżący. - Obecnie trwają pracę nad udoskonaleniem systemu PvM (Players vs. Monsters). Ich zadaniem będzie nie tyle co utrudnienie ale najważniejsze to uatrakcyjnienie, by sprawiały większą przyjemność z pokonania potworów, których da się pokonać tylko przy zastosowaniu szczególnej metody bicia. Zręczność i taktyka ekipy będzie decydować o szybkości pokonaniu stworzenia. To nie wszystko! Powyższa nowość, ukaże się w przeciągu dwóch tygodni i to wciąż nie koniec zmian z PvM! Lochy stały się niczym bezinteresownym przejściem z punktu A do B nie zważywszy na to co mijamy po drodze. Ekipa stanęła na przeciw wyzwaniu i stworzymy dodatkowe atrakcje po drodze, tak by to przejście też dawało jakieś profity. - MW posiada system wskazówek naprowadzający młodych co i jak mają wykonywać by się odnaleźć w świecie. Postanowiliśmy dodać jeszcze jeden system. Interaktywnej rozmowy z NPC'ami, gdzie bezpośrednio od nich, uzyskają dodatkową wiedzę o świecie. - Eventy! Z ekipą, czyli ludźmi, którymi jesteśmy my, bywa różnie, czasem da się przewidzieć, że będziemy a czasem coś nam wyskoczy. Rozwój gry jest naszym hobby i nie jest możliwe abyśmy cały swój czas jej poświęcali. Postanowiliśmy zautomatyzować naszą nową atrakcję gromadzącą graczy. Oprócz co dwu-tygodniowych igrzysk zawita znany wszystkim system CTF (Capture The Flag).
+Promocja dla wszystkich graczy! Każdy gracz od teraz otrzyma bonus w postaci 10% szybszych przyrostów umiejętności i statystyk, będzie on trwać tydzień, do 24.06.2013.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| |
| | | |