List wilq
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, mar 29 18:35, przez wilq
|
Z dniem dzisiejszym chciałbym poinformować wszystkich graczy , że moja funkcja PM'a wygasła. Chciałem podziękować wszystkim graczom oraz szczególnie reszcie ekipie za mile spędzony czas oraz zaangażowanie w server. Jak wiemy że bez ludzi którzy mają pasje oraz cele w życiu ten server by nie powstał. Cenie pewne wartości ludzi którzy właśnie ten wkład włożyli bo nikt im za to nie płaci , a tym bardziej też każdy z nas ma życie prywatne i odskocznią jest właśnie gra lub też rozwinięcie servera czy też jego ulepszenie. Też apeluje do was kochani byście nie skakali sobie do gardeł ;) bo to tylko gra i każdy powinien zrozumieć i umieć oddzielić czym jest gra, a czym jest normalna konwersacja na irc itd. Wiadomo też, że server pochłania pewne koszta związane z utrzymaniem , a ludze którzy tu grają nie widzą tego problemu lub też nie chcą go widzieć - nie zaszkodzi przysłowiową 10-szkę przesłać na konto, bo to tylko 1 paczka papierosów albo 2 puszki napoju % . Na dzień dzisiejszy sądzę że dobrze wypełniałem funkcję PM'a oraz duży nakład poświęciłem na jego reklamę czy też innych pewnych walorów związanych serverem np. pomocą innym graczom / ekipantom m.in. przy tworzeniu nowej www. Pozdrawiam was serdecznie i trzymam za was kciuki Łukasz Wilczewski - wilq
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Nadciągające Questy i Eventy
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, mar 28 23:29, przez Tanari
|
W ciągu najbliższego tygodnia gracze będą mogli wziąć udział w wielu questach oraz eventach - dlatego też zachęcamy do regularnego sprawdzania informatora. Pragniemy także poinformować, że niektóre questy/eventy mogą się przesunąć trochę w czasie (np. Festyn Khardana o np. 1-2 dni) w związku z nadciągającymi questami oraz ich fabularnymi konsekwencjami. Życzymy miłej zabawy.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Patch v3.5
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, mar 26 18:08, przez zomg
|
Usunięte zostały niepopularne domki: -Dom z lodu -Dwupiętrowa kamienna posada wampira -Piramida -Willa na drzewach -Zamek z fosą -Duża stajnia -Drewniany imbach -Drewniany dom z tarasem -Mała lodowa twierdza -Drewniany trzypiętrowy dom -Piaskowy sklep -Trzypiętrowy dom z gankiem Oznacza to, że nie będzie już można ich postawić, w przypadku, gdy ktoś posiada deed, na któryś z wyżej wymienionych domów może otrzymać pełny zwrot kosztów kupna po kliknięciu na niego, złoto wyląduje w skrzyni bankowej postaci.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Ogłoszenie parafialne
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, mar 22 22:39, przez Secoh
|
Ku pokrzepieniu serc, chcielibyśmy powiadomić was, iż pojawiły się dotacje, które uregulowały płatności za wynajem serwera na kolejny miesiąc. Oczywiście jest to wasza zasługa i za to chcielibyśmy podziękować. Informujemy jednocześnie, iż zdecydowaliśmy się kontynuować nasz wspólny projekt jakim jest Mysterious World i angażować się w jego dalszy rozwój. Mamy nadzieję, że z Waszą pomocą staniemy ponownie na nogi i odzyskamy dawną siłę i popularność. Na pewno pomogą w tym zmiany (dość innowacyjne), nad którymi obecnie pracujemy i za jakiś czas powinniśmy was nimi uraczyć. Cytując słowa dawnego sekretarza: To jak, pomożecie?
|
|
|
Komentarzy [16] |
| | |
| | |
Automatyczne zakładanie kont.
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, mar 21 21:17, przez zomg
|
Zdecydowaliśmy się na zlikwidowanie podania na założenie konta do gry na naszym serwerze. Od tej chwili każdy użytkownik po rejestracji profilu na stronie dostanie zapytanie o login i hasło, a konto zostanie założone automatycznie. Nie oznacza to oczywiście rezygnacji z klimatu, ma jedynie zachęcić większą liczbę osób do spróbowania swych sił w świecie MW.
|
|
|
Komentarzy [9] |
| | |
| | |
Zmiany v1.2
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, mar 18 19:39, przez zomg
|
.gain Zmiany w .gain i nowa komenda: .gain - Informuje o czasie pozostałym do końca działania komendy, jak również o liczbie pozostałych skumulowanych dni. .gain start - Uruchamia szybszy przyrost statystyk. Wilkołak -Wprowadzone zostały komunikaty ostrzegające o zbliżającej się klątwie, zamianie i odmianie z wilkołaka. -Przy rzucaniu runy kwaśny deszcz potwory będą się już przerzucać na czarującego. -Poprawione zostały błędy dotyczące przemiany w wilka i niedźwiedzia, pozwalające biegać pod postacią niedźwiedzia/człowieka z prędkością konia. Strzeżenie zwłok Komenda 'strzezcie zwloki' jest teraz dostępna od 60% oswajania. Dodatkowo nie powinno być już możliwe odciągnięcia mounta strzegącego zwłoki. Zmiana nazwiska Nazwisko można już zmienić po 3 dniach od nadania wcześniejszego. Jednakże wymaga to dodatkowej zapłaty: po 72 godzinach online będzie to 550k, kwota to maleje co każde kolejne 24 godziny o 50k. Po upływie 14 dni zapłacimy, tak jak dotychczas, 10k. Włamywacz Włamywacz może się już włamywać do domków wynajętych w mieście, a także do łodzi (z odległości maksymalnie 3 kratek) i ich ładowni. Jakakolwiek próba włamania (nawet do skrzynki w plecaku), w pobliżu innej postaci, kończyć się będzie statusem kryminalisty dla złodzieja. Skrzynka powiernicza Bankier będzie teraz reagował na frazy zawierające "odzyska" i "przedmiot". Dodany został komunikat przy próbie wyjęcia plecaka powierniczego informujący, że może on się znajdować jedynie w skrzyni. Dodana została również możliwość otworzenia skrzyni powierniczej, w przypadku gdy jest ona pusta. Inne drobne zmiany i poprawki -Wojownik może już zbić osłony mecha osy, opancerzonego wojownika, mecha kata i mecha niszczyciela za pomocą magicznej broni żywiołu. -Zresowana klątwa będzie teraz trwać 1/4 czasu normalnej. -Zwiększono liczbę dratwy uzyskiwanej z przewijanej nici. -Przedmiot topór nie będzie już znajdował się w loocie potworów. -Zwiększony został spadek karmy za zabicie blue gracza. -Zablokowana została możliwość dodania do gildii osoby pod wpływem czaru Incognito. -Ciała mobów zabitych na arenie będą już znikać. -Nagroda za zadanie gildyjne będzie trafiać do osoby oddającej bilet. -Komendy .sortuj można już używać na plecakach znajdujących się w bezpiecznej skrzyni. -Oceniając broń przy pomocy umiejętności wiedzy o broni będziemy dostawać informacje o tym czy przedmiot jest zatruty i o tym kto go ewentualnie zatruł. -Zwiększona zostałą liczba przyjaciół postaci z 40 do 60. -Każda postać może już używać manekina treningowego, manekina do okradania i tarczy strzeleckiej postawionej w domu.
|
|
|
Komentarzy [27] |
| | |
| | |
Czempionat Gryfa
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, mar 14 17:47, przez lary
|
Zagłębiając się w dawnych księgach i papirusach, stary kronikarz Fithvael odnalazł rycinę niezwykłego stworzenia. Potężny dziób, bystre oczy i skrzydła jak u orła, z drugiej strony jednak łapy i pazury lwa, dopełniane przez kosmaty ogon. Coraz bardziej zafascynowany, czytał o tej nadzwyczajnej istocie, a w jego umyśle rodziła się myśl odszukania chociaż jednego z takich stworzeń. Pragnienie to pchnęło go w końcu do rozpoczęcia długotrwałych wypraw po całej Sosarii. Wszystkie jednak zakończyły się fiaskiem. Wspaniały gryf, tak bowiem nazwał hybrydę lwa i orła, która doprowadziła go na krawędź obsesji, był niespotykany ani na terenach podległych lordowi Britishowi, ani w krainach morderców Blackthorna, ani w dalekim Tokuno. Podczas ostatniej ze swoich podróży Fithvael dotarł do jednego z najbardziej niedostępnych zakątków świata, gdzie odnalazł niespodziewanie pustelnię sędziwej Hloarii, która w dodatku oczekiwała go i ugościła w prostych, ale wygodnych warunkach. Mędrczyni zaczęła opowiadać mu gryfach, starożytnym symbolu odwagi i mądrości, sprawiedliwości i siły, a na koniec objaśniła kronikarzowi, iż tak naprawdę gryf pozostaje żywy tylko w sercu każdego, kto stara się przejawiać te wspaniałe cechy. Ta wypowiedź olśniła Fithvaela i stała się dla niego wskazówką do odnalezienia sensu istnienia. Niesiony nową ideą zaczął rozgłaszać wśród mieszkańców Sosarii naukę o potędze prawości, współdziałania i wzajemnego zaufania. Aby lepiej im to uzmysłowić, poprosił lorda Britisha o możliwość zorganizowania turnieju, w którym współpraca i pomoc miałyby kluczowe znaczenie. Jednocześnie poinformował o sprawie także lorda Blackthorna i cesarza Muromachiego. Wszyscy trzej, niezależnie od siebie, stwierdzili, że może to mieć dobry wpływ na ich poddanych. Lordowi Britishowi spodobała się szlachetna idea sprawiedliwego i mężnego postępowania. Lord Blackthorn zauważył, że turniej taki może jego sługom pomóc w nauczeniu się kooperacji i wykorzystywaniu własnych atutów, co uczynić ich może jeszcze bardziej zabójczymi. Cesarz Muromachi zaś dostrzegł podobieństwo do wielu dalekowschodnich filozofii, nakazujących samodoskonalenie swojej osobowości. Tak zatem turniej, nazwany Czempionatem Gryfa przez samego Fithvaela, doszedł wkrótce do skutku i stał się zwyczajem wszystkich mieszkańców Sosarii, aby dzięki niemu stać się lepszymi, jakkolwiek każdy z nich to rozumiał. Reguły eventu: - Zgłosić swój udział może dowolna trzyosobowa drużyna, spełniająca określone niżej wymagania. - Każdy członek drużyny musi reprezentować inną klasę postaci. Dozwolone są następujące: wojownik, mag, łucznik. - Brak ograniczeń podklasowych. Wszelkie wątpliwości dotyczące tego zapisu należy zgłaszać prowadzącemu EventMasterowi. - Drużyna powinna wyznaczyć swojego dowódcę, którego rolą jest kontaktowanie się z organizatorem. Wiadomości od innych członków drużyn będą ignorowane. - Rozgrywka między drużynami odbywa się na zasadzie pojedynku PvP. Drużyna, której wszyscy zawodnicy zginą - przegrywa. Drużyna przeciwna wygrywa rundę. Rozgrywane są 3 rundy. - Zabronione jest grabienie zwłok zawodników w trakcie trwania turnieju. - Zawodnik, który zginie w trakcie pojedynku, nie może brać udziału w dalszej części rundy (po wskrzeszeniu przez uzdrowiciela, innego gracza lub prowadzącego). - Dozwolone jest noszenie dowolnego ekwipunku i stosowanie dowolnych czarów, run, mikstur i umiejętności. - W czasie trwania turnieju w pobliżu Areny zawodnicy będą mogli skorzystać z usług bankiera, tresera i uzdrowiciela. - Członkowie drużyny są zobowiązani nosić togi i płaszcze w jednakowych barwach. - W zależności od liczby uczestników, turniej będzie mieć charakter ligowy lub ligowo-pucharowy. - Ze względu na swój charakter, trwanie turnieju będzie rozciągnięte w czasie. Do zadań dowódców drużyn należy ustalenie terminu pojedynku (między sobą oraz z prowadzącym). - Pojedynki, przy których nieobecny będzie EventMaster, nie będą zaliczane. Ogólne informacje: - Termin - Okazjonalnie, pierwszy event w przyszłą niedzielę (20.03.2011), godz. 20:00. - Uczestnicy - Trzyosobowe drużyny; każdy członek drużyny musi reprezentować inną podklasę postaci. - Lokalizacja - Arena pod Umbrą. - Nagrody - Statuetka Gryfa (jedna dla zwycięskiej drużyny), kwota pieniężna, tytuł Czempionów Gryfa; możliwe inne upominki Dodatkowe informacje: - Event zostanie opisany i umieszczony w odpowiednim dziale po naprawie strony www. - W razie pytań, propozycji, pomysłów, innych rozwiązań powstał specjalny do tego temat na forum. - Standardowo zakazuje się walk/okradania przed/w trakcie/zaraz po evencie oraz oczekuje się kulturalnej gry ze strony graczy. - Czempionat Gryfa zastępują w tym tygodniu Boskie Igrzyska. PS. Powoli zbliża się koniec wynajmu serwera, brak dotacji zmusza Nas zamknąć serwer. W głównej mierze od Was - graczy, zależy czy wynajem zostanie przedłużony o kolejne miesiące. Z naszej strony postaramy się umilić rozrywkę nowymi eventami, questami oraz naprawą i edycją rozwiązań technicznych/skryptowych. Tylko czy zdążymy... ?
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Gdzie sa zmiany?
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2011, mar 8 22:56, przez Jam Lasica
|
Pewnie wielu graczy zastanawia sie, co z tym MW, dlaczego nie ma żadnych zmian, dlaczego kompletnie nic sie nie dzieje... Tytułem wyjaśnienia. Na naszej maszynie postawione są dwa serwery ultimy: - serwer główny: do którego mamy wszyscy dostęp, na którym znajduje sie ostatnia stabilna wersja oskryptu (tu gdzie sie nic nie dzieje). - serwer MW-test: do którego maja dostęp testerzy oraz ekipa, na którym to sprawdzane są wszystkie zmiany. Obecnie na serwerze głównym jest wersja 1.1 oskryptu, a na MW-test pracujemy nad wersja 1.2. Jedyne zmiany, które wchodzą bezpośrednio na głównym serwerze, to poprawki błedów (bądź inne drobne kluczowe modyfikacje). Na MW-test pracujemy można powiedzieć nad nowymi rozwiązaniami: chociaż głównie są to zmiany obecnych skryptów. Dopiero, gdy wszystkie zmiany z MW-test przejdą pomyślną weryfikację możliwe jest przeniesienie oskryptu z MW-test na serwer główny. Co zostało zrobione? - wojownik a osłony mechów - włamywacz (statki, wynajęte domy) - rejent (zmiana nazwiska) - "strzezcie zwloki" i strzezenie zwlok Nad czym pracujemy? - wilkołak, - wampir-wój (prawdopodobnie nie bedzie w paczce 1.2) To juz wszystko? Oczywiscie poprawki mniej krytycznych błedów, typu: tytuły gildijne, skrzynie powiernicze... Mam nadzieje, ze nie ;) Kiedy ujrzymy wersje 1.2? Mam nadzieję, że w tym miesiącu.
|
|
|
Komentarzy [17] |
| | |
| | |
Nowa V odsłona witryny MW!
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, lut 28 20:58, przez Mephisto
|
Z dumą prezentuję kolejną odsłonę witryny MW. Będzie to piąta wersja. Prace nad nią trwały od świąt Bożego Narodzenia aż do dziś. Przebudową strony zajmowałem się ja, od strony technicznej. Layout - w sensie grafika, taka jak logo czy ramki - wykonał Lary. Zomg ostatecznie testował i wyszukiwał błędy oraz zajmuje się uzupełnieniem treści strony. Jeśli zobaczycie gdzieś zamiast tytułu słowo Artykuł, nie przeraźcie się. Zomg to poprawi. Problem z wymianami kont powinien również zaniknąć. Cały system wykonywania operacji na koncie gry został przebudowany. Forum również znacznie się zmieniło. Pewnie dla niektórych będzie cieżko się przerzucić, ale myśle, że jest teraz czytelniejsze. Miłego użytkowania. PS Wszelkie braki w treści, niedociągnięcia lub znalezione błędy proszę zgłaszać na forum.
|
|
|
Komentarzy [26] |
| | |
| | |
Wieści
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2011, lut 28 19:22, przez Mephisto
|
Chciałbym poinformować wszystkich, iż mamy kolejny miesiąc opłacony. Postanowiłem założyć brakującą sumę za ten miesiąc, aby nie ucinać dostępu z dnia na dzień. Nie wiem czy wiecie, ale wszystko łącznie ze stroną, apachem, mysqlem, systemem pocztowym zostało skonfigurowane przeze mnie i jest postawione na jednej maszynie. Jeśli odetną nam dostęp - wszystko padnie. Ja osobiście nie mam już tyle czasu by się zajmować wszystkim. GMi przychodzą i odchodzą, mało jest osób które zostają na dłużej. Szczególnie odczuwalny jest brak SMów - to tamuje rozwój serwera. Z dużą przykrością muszę stwierdzić, że do tej pory nie znalazła się nawet jedna osoba, która mogłaby mnie zastąpić. Myślę, że Wszyscy mamy co jakiś czas wątpliwości i małe nadzieje, że MW będzie żyć i rozwijać się. Jednakże jest to nasz wspólny darmowy projekt. Każdy tutaj może coś po sobie zostawić, każdy kreuje ten świat. Każda osoba ma możliwości, jako gracz czy nie gracz - wystarczy tylko chcieć. Nie tylko GMowie. Każdy może w czymś pomóc, jest to nasz wspólny projekt i nasza społeczność. Wasze uwagi są czytane na forum, wasza gra i aktywność w rozwoju serwera może być znacząca. Niestety duch ten gdzieś zanikł z czasem. UO może wydawać się przestarzałe, ale jest na swój sposób unikalne i nie widziałem by do tej pory powstał MMO o podobnym potencjale i możliwościach. Powstaje sporo, jest sporo bardzo ładnych MMO, bardziej rozbudowanych w zawartości - ale z takim systemem gry nie widziałem jeszcze drugiego MMO. Szkoda byłoby to wszystko zamykać, ale jak to mówią, wszystko musi się kiedyś skończyć. Z przykrością muszę stwierdzić, że jeśli sytuacja się nie zmieni i większość graczy/gmów - naszej wspólnie stworzonej społeczności, pozostanie obojętna, kolejny miesiąc może być tym ostatnim.
|
|
|
Komentarzy [8] |
| | |
| |
| | | |