Zmiany !
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2010, gru 22 22:59, przez zomg
|
Zapominanie wampiryzmu i likantropii Długo wyczekiwany Cudotwórca zamieszkał na stałe w Sosarii i oferuje swe usługi wszystkim chętnym wampirom i likantropom. Reaguje on na zdanie zawierające "lecz" + "wamp"/"likant".Po potwierdzeniu chęci bycia uzdrowionym wręczy bilet z przedmiotami, których wymaga jako zapłaty,a są to: - 1 500 000 złotych monet - 10 000 grzybków zapomnienia - 4 000 kryształów - kilka losowych run wampira/wilkołaka Po dostarczeniu wszystkich wymaganych przedmiotów gracz zostanie umieszczony na trzy godziny w specjalnej komorze regeneracyjnej, gdzie cały proces się zakończy. Skrzynia powiernicza Od tej pory wszystkie przedmioty z niszczonego domu będą umieszczane w skrzyni powierniczej. Dostęp do niej można uzyskać przez komendę "odzyskaj przedmioty" wypowiedzianą do bankiera. Za drobną, jednorazową opłatą - 5 tysięcy monet - zostanie nam dostęp do specjalnej skrzyni. W skrzynce powierniczej przedmioty rozkladane są w specjalnych plecakach. Do skrzynki, ani plecaków nie można nic wkładać. Hazardzista Hazardzistę możemy znaleźć w Cove. Reaguje na komendę 'gra' i ma w swojej ofercie 12 losowych przedmiotów ze sporą szansą na magiczny przedmiot - nawet niezwykły ! Jedna osoba może kupić najwyżej 3 przedmioty na 6 godzin. Ceny nie mają związku z mocą przedmiotów. Reset przedmiotów następuje co 2-4 godziny. Weterynaria -Czas leczenia zwierząt został uzależniony w znacznym stopniu od zręczności, podobnie jak w zwykłym leczeniu. -Znacznie wydłużony został czas leżakowania zwłok - do 10h przy 100 wytrzymałości. Sekretarzyk i tajniki skryby Tajniki skryby można kupić u dowolnego miejskiego skryby za kwotę 100 tysięcy złotych monet, może je przeczytać jedynie arcymistrz inskrypcji. Dzięki znajomości tych tajników skryba jest w stanie posługiwać się sekretarzykiem, Który pozwala pisać pięć zwojów na raz. Używając sekretarzyka piszemy 2x dłużej, niż pisząc pojedynczy zwój. Wzrost umiejętności i statystyk jest 2x mniejszy niż na jednym zwoju danego typu. Sekretarzyk wykonuje stolarz, używając do tego dowolnego drewna i kryształów. Jakość drewna, z którego zrobiony jest sekretarzyk wpływa na szansę przepisania zwojów. Statcap i skillcap Początkowa wartość statcapa została zwiększona do 200. Zmieniona zostałą również szybkość jego przyrostu. Począwszy od 40 lat, co każde 2 lata, nastąpi jego przyrost o 1. Startowy skillcap to w dalszym ciągu 700, ale zmienia się jego przyrost. Począwszy od 20 lat, co rok będzie się zwiększał o 5, aby 815 osiągnąc w wieku 43 lat. Obozowanie Zwiększony został wpływ obozowania na ilość pozyskiwanych skór z potworów. Ilość wycinanych pajęczych sieci została także uzależniona od obozowania. Kensai Zmieniony został czas trwania eliksirów Niszczycielskie ciosy i Grad ciosów. Skrócony został czas czarowania eliksiru wyciszenie, jak również zwiększone zostały obrażenia potrzebne do przerwania jego działania. Złodziejskie Rękawice Złodziejskie Rękawice są niezbędne do dokonania kradzieży, nie są pobłogosławione. Można je zakupić za niewielką kwotę u każdego złodzieja. Kumulacja gain Wprowadzone zostało kumulowanie się .gain-ów, maksymalnie do 7 dni. W celach sprawdzenia ilości dostępnych godzin przyspieszonego przyrostu statystyk odana została komenda .gain ilosc. Mikstura oślepienia Mikstura oślepienia będzie teraz spowalniać potwory na około 2 minuty. Użyć jej można raz na 5 minut. Hieny cmentarne Raz na 6 godzin, można próbować przekopać groby na cmentarzach, w poszukiwaniu złota i magicznych przedmiotów - maksymalnie wspaniałe. Istnieje jednak realna szansa, że przy okazji zbudzony zostanie rezydent grobu i w furii rzuci się na bezczeszczącego grób kopacza. Zmiany w AI - teleport Potworki nie mające możliwości dojścia do gracza, a widzące go (na przykład blokowane przez rzekę ) będą sie do niego teleportować. Bogowie Od teraz za każde zadanie związane z bogami, gracze będą otrzymywać punkty dodatnie oraz ujemne, symboliujące przychylność lub dezaprobate danego boga. Dodana została komenda .bogowie umożliwiająca sprawdzenie stosunku danych bogów do gracza. Inne drobne zmiany i poprawki -Naprawiony został problem z blokowaniem się ołtarza, w przypadku wyłączenia clienta w trakcie procesu umagiczniania. -Zablokowana została możliwość zaznaczania run i stawiania portali z pasu zieleni w domku o nazwie "zamek". Runy można zaznaczać dopiero o 3 kroki od multisów. -Zablokowana została możliwość zaznaczania run i stawiania portali w Ognistej Komnacie. -Po wyłączeniu cenzury akronimy: lol, omg, brb, rotfl, rofl, afk będą już tłumaczone. -Przyspieszenie gainów gorliwości. -Zablokowana została możliwość stawiana ścian w pobliżu moongatów i zwłok. -Wprowadzony został krótki delay na dostanie klątwy zaraz po spadku butli lub blessa. -Zwiększona została ilość ryb łowionych za pomocą sieci. -Została dodana spora ilość przedmiotów możliwych do przechowania u magazyniera. Między innymi: butle alchemika, półprodukty i produkty kucharza, płody rolne i inne rzeczy. -Strażnicy i najemnicy po stracie celu nie będą się już przerzucać na inny. -Zwiększona zostałą ilość pereł wyciąganych z małży. -Poprawione tworzenie alkoholu z winogron i z jabłek. -Obrażenia zadawane przez szafirowe mikstury zostały zrównane do tych zadawanych przez fioletowe. -Po złożeniu gildii nie otrzymamy już z powrotem deeda na kamień. - Poprawiony bląd w skillu umagicznianie. Podczas tworzenia kryształów była brana wartość z magikiem -Zwiększona zostałą ilość kłód otrzymywanych z jednego drzewa z 50 do 80. -Naprawiony został błąd z nie możnością użycia komendy .sortuj na śmietnik rozstawiany z deeda. -Dodany został dwuminutowy limit czasowy na zaznaczenie mordercy. -Zablokowane zostało sadzenie ziół w domkach, lochach i na statkach. -Poprawiony bug z nazwami biletów niektórych zwierzaków. -Zniesiony został delay na ponownie zatrucie, dla osób znających się na zatruwaniu na poziomie przynajmniej mistrzowskim. -Gainy barbarzyństwa zostały lekko przyspieszone.
|
|
|
Komentarzy [26] |
| | |
| | |
Nowy MW-Gate 3.17
|
Kategoria: Nowinki techniczne
| Temat napisany 2010, gru 17 12:24, przez Mephisto
|
MWGate w wersji 3.17 przynosi graczom nową funkcjonalność pod względem UoPatch. Możliwe jest teraz sprawdzenie swojej wersji patcha UO i tej wymaganej do gry na MW poprzez kliknięcie na polu z aktualną wymaganą wersją klienta (Klient: 6.0.14.3). MW-Gate automatycznie przerwie patchowanie, gdy wykryje prawidłową wersję do gry na MW. Inaczej mówiąc uruchamiając UoPatch na wersji instalacyjnej (z oficjalnej strony), możemy spokojnie go zostawić i w odpowiednim momencie, gdy wersja 6.0.14.3 zostanie spatchowana MWG automatycznie zamknie program UoPatch. Niestety nie jesteśmy w stanie nadążyć za zmianami klienta, jak i nowy pol 99 jest jeszcze zbyt niestabilny, aby go zacząć używać. Skutkiem tego jest kontynuacja używania pola 98 oraz wersji 6.0.14.3 jako jedynej prawidłowej do gry na MW - także proszę wszystkich, którzy mają nowszą lub starszą wersję UO o przeinstalowanie lub aktualizację, ponieważ od jutra jedyną dostępną wersją do gry na MW będzie 6.0.14.3. MWG podczas uruchamiania UO będzie podpowiadać czy mamy zbyt nową lub za starą wersję UO razem ze wskazówką co zrobić w takim przypadku - o ile nie włączymy sobie opcji "Nie sprawdzaj wersji klienta na starcie". Prosty opis czynności instalacji gry znajduje się w dziale Początki. Dodatkowo mogę zapowiedzieć, że w niedługim czasie wejdzie nowa paczka zmian - nadal pracujemy nad jej udoskonaleniem, aby nie było niemiłych niespodzianek. Nowy MWG jest w działe download do ściągnięcia. Życzę miłej gry!
|
|
|
Komentarzy [11] |
| | |
| | |
Ostatnimi czasy...
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2010, lis 28 15:44, przez Mephisto
|
Chciałbym poinformować wszystkich, iż ostatnimi czasy jak widać niewiele się dzieje na MW, a to z racji, iż mamy coraz mniej aktywnych gmów. Ja niestety nie mam już czasu zajmować się MW. Secoh i Az też mają mało czasu i ostatecznie jesteśmy w punkcie zastoju. Jak wiadomo MW aktualnie żyje z racji dotacji, które ostatnio nie wyglądają za różowo. Wy jako gracze pewnie nie jesteście zadowoleni, że GMów brakuje i nasz świat stoi w miejscu. Nie dziwie się Wam, jednakże wszystko kiedyś się musi skończyć. Czy to oznacza koniec MW? Może, może nie. Chciałbym zakomunikować, iż poszukujemy darmowego (lub za reklamę) miejsca na nasz shard. Dotacje okazują się niewystarczającą formą. Dane potrzebnego sprzętu są rozpisane w dziale Dotacji. Aktualnie serwer zostanie wyłączony 1 grudnia, czyli w środę z powodu braku środków do zapłaty za wynajem. Z racji, iż strona stoi też na naszym serwerze, nie będzie dostępu do witryny. Czy MW ruszy? Jeśli przetrwa 1 grudzień, to zależy od naszych nowych członków ekipy, w których pokładane są nadzieje. Nowych SMów, QMów, EMów i innych tych, którzy nie wypalą się słomianie i będą walczyć o lepsze MW. Jeśli chcesz być taką osobą, pisz do naszych adminów. PS. Chciałbym jeszcze tylko zaznaczyć, iż potrzebujemy dedyka pod MW = cały serwer z dostępem do roota.
|
|
|
Komentarzy [54] |
| | |
| | |
Nabór do ekipy
|
Kategoria: Ogólne
| Temat napisany 2010, lis 12 12:23, przez Secoh
|
Z racji iż niestety, mamy mało aktywnych GM'ów postanowiliśmy ponownie przeprowadzić nabór do ekipy. Szukamy osób na stanowiska: - ScriptMastera - QuestMastera Zależy nam na osobach, które mogą poświęcić swój czas na tworzenie świata MW. Ponadto, muszą to być osoby, którym zależy by MW dalej rozwijało się. Pracy jest sporo, tak więc oczekujemy konkretnych zgłoszeń. Osoby zainteresowany proszę o kontakt ze mną za pośrednictwem maila. W treści należy uwzględnić: nick na ircu, login konta w grze, wiek, docelowa funkcja. Edit: Zapomniałem wspomnieć iż szukamy również osób na stanowisko WorldMastera. Osoba taka skupiałaby się głównie na budowaniu, np: nowych lochów, budynków, miast.
|
|
|
Komentarzy [4] |
| | |
| | |
Oblicze Merkario
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2010, paź 26 21:56, przez Safar
|
Merkario nieustannie rośnie w siłę, a chaos z coraz większą łatwością wdziera się w dusze śmiertelników. Wyznawcy Pana wojny i zniszczenia służyli mu wiernie , a ich misje nie zawsze kończyły się szczęśliwie. Czym jednak jest śmierć paru wiernych w zamian za dobro całej wiary ? Nastanie bowiem dzień w którym Merkario zstąpi do swych wyznawców i nagrodzi ich za wysiłek. By dopełniła się owa pradawna przepowiednia, Arcykapłan Boga chaosu wyznaczy 15 śmiałków, którzy odbędą podroż w miejsca nieznane wcześniej nikomu, miejsca z których nikt nie wracał żywy. To ostatni marsz, ostatni pochód , by ziściło się proroctwo... W związku z tym , że kończę swoją ,,karierę'' na Mysterious World jest to ostatni quest organizowany przez moja osobę. Chętnych prosiłbym o zgłaszanie się poprzez wysyłanie prywatnej wiadomości na forum. Zaznaczę przy tym , że miło byłoby widzieć osoby które po prostu chcą się dobrze bawić , miedzy innymi dlatego ten limit (zresztą przy dużej ilości graczy realizacja pewnych rzeczy jest niemożliwa). Sam quest odbędzie się 07.11.2010 roku o godzinie 21:00 Chciałbym również ukraść dwie linijki na podziękowania dla osób z którymi ,,pracowałem'' , dla wszystkich graczy którym miałem okazje organizować eventy oraz questy, jak i dla tych którzy po prostu doceniali to co robię. Jutrzejszy quest odbędzie się o godzinie 21:00. Miejscem spotkania będzie cmentarz w Brittain. Podaję liczbę osób, które zostały zapisane: Edythien, Akara, Rizz Maiev, Nilianos, Vailerie, Amunathra, Sanaya, Azmaer, Azzar Jawed (jeżeli kogoś nie uwzględnilem, może to wynikać z mojego przeoczenia lub też faktu, że dana osoba nie ma nic wspólnego z klimatem i questami, jakby co piszcie PW). Zależy mi również na tym żebyście zostawili wszelkie wzajemne animozje i na czas trwania przygody byli zgraną drużyną. Do zobaczenia jutro. ''Wszystkie stworzenia składają się na wysoce zorganizowaną materię, rządzoną przez prawa natury. Celem wszystkich żyjących istot jest walka z Chaosem, walka i tak w ostateczności skazana na przegraną'' Mędrzec z Vesper PS. Z racji questa, w tym tygodniu Boskich Igrzysk nie będzie - lary.
|
|
|
Komentarzy [14] |
| | |
| | |
Potajemne działania
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2010, paź 18 16:56, przez Tanari
|
Fragment ogłoszenia z tablicy informacyjnej Cove: „Witajcie drodzy podróżni. W tych niespokojnych czasach ciężko o ludzi myślących i dobrych w swoim fachu. W związku z tym zostałem zmuszony do napisania tego ogłoszenia. Potrzeba mi grupy ludzi, którzy potrafią załatwić coś po cichu, używając do tego głowy i zręcznych palców, a nie tylko miecza. Oczywiście, gdy zajdzie potrzeba grupa taka musiałaby umieć sobie poradzić...” Dalsza część na tablicy w Cove. Start jutro o godzinie 19. Mile widziana grupa ze złodziejem/włamywaczem.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
III Festyn ku czci Khardana
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2010, paź 18 12:36, przez Tanari
|
Już dziś mieszkańcy naszego świata będą mieli okazję wziąć udział w "III Festynie ku czci Khardana". Zasady nie zmieniły się od ostatniej edycji. Dodatkowe informacje jeszcze dziś pojawią się w stosownym dziale (Eventy) na stronie, a do tego newsa zostanie dodany link gdzie będzie można się wszystkiego dowiedzieć. Start o 19:00 (może ulec drobnemu przesunięciu max 30-60 min. jednak warto przybyć już na 19). Informacje dodatkowe: Festyn ku czci Khardana - http://www.mw-shard.pl/index.php?main=5&redir=1
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Unikatowa Aukcja
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2010, paź 5 21:00, przez lary
|
Chcielibyśmy zaprosić Wszystkich na odsłonę nowego eventu, który zagości niebawem na naszym serwerze. Wydarzeniem tym będzie aukcja, na której będzie możliwość wylicytowania unikatowych przedmiotów. Będą one podzielone na grupy, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Liczymy na zażartą walkę pieniężną między potencjalnymi nabywcami licytowanych unikatów oraz oczywiście dużą frekwencję. Dodatkowo podczas aukcji odbędzie się loteria, na którym można wygrać atrakcyjne nagrody. Tak więc radzimy zajrzeć do Waszych porastających kurzem i pajęczyną skrzyń i uzupełnić sakiewki brzdękiem złotych monet. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aukcja odbędzie się dnia 10 października (niedziela), o godzinie 19 czasu rzeczywistego.
Informacje dodatkowe: - Uczestniczyć może każdy, bez ograniczeń. - Miejsce eventu - Budynek aukcyjny w Cove. - Absolutny zakaz walk oraz okradania podczas eventu na terenie miasta. - Za naganne zachowanie - wydalenie z budynku aukcyjnego, za wszelkie łamanie zasad - długi pobyt w zimnej celi. - Przed wejściem na sale aukcyjną, będą sprzedawane bilety wstępu (w cenie 10 000 gp), które upoważniają do wejścia na salę oraz uczestniczenia w aukcji. - Widzowie również muszą zakupić bilet wstępu. - Bilet wstępu jest również losem, biorącym udział w loterii, na której można wygrać unikatowe przedmioty (1 los na konto). Mamy nadzieję, że event obędzie się bez większych problemów oraz każdy z uczestników będzie się dobrze bawił. Zapraszamy ! PS. Unikatowa aukcja zastąpi w tym tygodniu Boskie Igrzyska.
|
|
|
Komentarzy [23] |
| | |
| | |
II Festyn ku czci Khardana
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2010, wrz 13 11:19, przez Tanari
|
"Już dziś mieszkańcy naszego świata będą mogli uczestniczyć w II Festynie ku czci Kardana ! Tym razem, kapłani zadecydowali, że przedmioty które uczestnicy chcą złożyć w darze należy wykonać w własnym zakresie i z własnych materiałów, a z gotowym przedmiotem przybyć na festyn. W ostateczności można zabrać ze sobą materiały do jego stworzenia i wykonać go na samym festynie. Można także przybyć z wyjątkowym przedmiotem z dawnych czasów i przedstawić jego historię. Przypominamy, że tak jak ostatnio należy mieć własne narzędzia, a materiały potrzebne do wykonywania przedmiotów w różnych konkurencjach będą dostarczone przez organizatorów. Używanie magicznych przedmiotów w konkurencjach wykonywania przedmiotów jest zakazane. Poszukujemy także kucharza, który podejmie się przyrządzenia potraw na to wielkie wydarzenie"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- W sprawie potraw proszę się kontaktować ze mną na ircu. Wszelka próba wyniesienia jakiegoś materiału lub wyrobów wykonanych na festynie spotka się z długą przerwą użytkownika który nie dostosuję się do zasad. Zakazane jest używanie czarów ofensywnych, ukrywanie się, okradanie oraz wszelkie przejawy agresji. Uczestnicy festynu którzy chcą brać udział w różnych konkurencjach rzemieślniczych powinni pojawić się na festynie jedynie z narzędziami (można wziąć ze sobą także jakieś jedzenie). Parę dodatkowych informacji: Festyn - tak jak poprzednio - odbywa się w krasnoludzkiej twierdzy Karak-Hirin. Zebranie w kaplicy. Można zabrać ze sobą magiczne przedmioty, o ile nie będą one do umiejętności (np. jasne - inne raczej się nie przydadzą), do tego dozwolone jest używanie zwykłych blessów oraz butli. Na festyn przybyć może każdy rzemieślnik (w tym także prawie wymarłe profesje jak tkacz czy malarz) i wziąć udział w rywalizacji. Zapraszamy wszystkich mieszkańców którzy chcą zobaczyć zmagania rzemieślników.
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| | |
Mrocznego ognie
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2010, wrz 8 14:36, przez Safar
|
Dnia 12.09.2010 roku o godzinie 21:00 odbędą się pierwsze w historii mistrzostwa w nowej brutalnej dyscyplinie zwanej Mrocznymi Ogniami. Zbiórka w Cove - oczywiście ZAKAZ PVP Do ich organizacji została przygotowana specjalna , najeżona pułapkami arena, na której to odbywa się zabójczy pojedynek. Celem każdej z drużyn jest wybicie co do nogi przeciwników za pomocą wybuchowych mikstur, a pikanterii dodają zamieszczone na arenie zapadnie i pola paraliżujące. Na samej arenie mieszczą się 2 drużyny , zaś każda z nich liczy 3 osoby. Jako , że jest to pierwszy tego rodzaju turniej nie ma go w dziale eventów w związku z tym poniżej zamieszczam regulamin: 1) Wszyscy widzowie w tym i uczestnicy turnieju przychodzą w SAMYCH TOGACH ( z jednym małym wyjątkiem patrz pkt. 2) . Księgi zaklęć, runy podklas, klucze i runebooki możecie wnosić , jednak nic poza tym. 2) W związku z tym, ze panuje spora rozbieżność co do żywotności graczy średnia hp ma wahać się miedzy 8x- 105 . Dlatego tez osoby które nie mieszczą się w podanej skali mogą założyć na arenę 1 witalny przedmiot , oraz gdy nadal ilość hp będzie za mała poprosić prowadzącego o błogosławieństwo. OSOBY KTÓRE PRZEKROCZĄ LIMIT PUNKTÓW ŻYCIA NIE ZGŁASZAJĄC TEGO, AUTOMATYCZNIE ZOSTANĄ WYRZUCONE Z ARENY WPROST DO WIEZIENIA. 3) Ze względów technicznych osoby o statusie ,,młody'' nie mogą uczestniczyć w turnieju (zapraszamy na widownie) 4) Proszę aby każda drużyna miała przypisana własna nazwę , którą poda prowadzącemu przed wejściem an arenę. 5) W przypadku gdy zawodnik wypadnie z areny ma obowiązek powrócić na nią bez zwłoki. W przypadku nie stosowania się do w/w zasady zostanie zdyskwalifikowany. 6) Przed wejściem każda drużyna winna uiścić wpisowe wysokości 20 tysięcy złotych monet (cala drużyna) 7) Niestety również barbarzyńcy i kensai nie beda mogli brać udziału w zawodach Kończąc pasjonującą część regulaminu nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić wszystkich serdecznie. Dodam również , ze twórca areny jest wspaniały budowniczy Thorfin. Gwarantuje naprawdę dobrą zabawę w unikatowej i nowej konkurencji. Mroczne Ognie czekają !!!
|
|
|
Komentarzy [7] |
| | |
| |
| | | |