Rozrywki w karczmie
| Temat napisany 2005, cze 18 14:43, przez Mephisto
|
Dodatkowymi rozrywkami, ktorymi cieszyc sie mozna w karczmie: - tarcza w ktora mozna rzucac siekiera lub sztyletami - szachy - warcaby - kosci (mozna nimi rzucac) Opisy przedmiotow mozna znalezc w dziale Przedmioty. (Wystarczy wpisac w szukaj nazwe). Powstal nowy dzial Ogólne gdzie mozna znalezc drobne informacje ogolne, jak co jaki czas odrastaja wlosy/broda, lub od czego zalezy wzrost skillcapa/statcapa. Tarcze strzeleckie, manekiny i nowy przedmiot zwany magicznym orbem (pochlaniacz czarow), wyswietlaja teraz wyniki jak sie ich uzyje. Dokladniejsze informacje mozna znalezc w dziale Przedmioty. Przy wynajmowaniu domu w miescie, dostaje sie klucz poblogoslawiony. Podobnie jak sie zmienia zamki w takim domu, klucz staje sie poblogoslawiony. Klucz mozna teraz wyrobic tylko raz, wiec do innego celu on juz nie bedzie mogl sluzyc.
|
|
|
Komentarzy [17] |
| |
| | |
Mordercy
| Temat napisany 2005, cze 15 05:30, przez Mephisto
|
Zmiana tyczy sie jedynie osob, ktorzy sa starsze od 23 lat. Mianowicie, jesli ofiara takiej osoby bedzie miec ponizej 23 lat, sumienie mordercy bedzie go dreczyc. Po 4 takich morderstwach, w odstepie czasowym mniejszym od 3 godzin (od ostatniej smierci) statystyki mordercy zaczynaja spadac tymczasowo. Najpierw jest to -3, nastepne morderstwo mlodej osoby kolejne -3, pozniej jest to -2 i koncowo zmniejszane jest o -1. Sumienie przestaje dreczyc morderce po uplywie 3 godzin od ostatniego morderstwa, wtedy statystyki wracaja do normy. Mysle, ze przez ta zmiane nie ucierpi nikt kto zabija z rozsadkiem. Ma ona zmusic do myslenia osoby, ktore zabijaja co popadnie.
|
|
|
Komentarzy [30] |
| |
| | |
Nowa komenda + pare zmian
| Temat napisany 2005, cze 14 13:57, przez Mephisto
|
.konto - jest to komenda do zarzadzania kontem, jak sama nazwa wskazuje. Dokladne informacje znajduja sie w dziale Komendy. Nastąpiło pare zmian dotyczacych ras, mianowicie: - Elfowi i krasnoludowi szybciej sie regeneruje stamina - Czarodziejowi szybciej sie regeneruje mana - Elf ma wieksza szanse na wykonanie wyjatkowego luku/kuszy - Krasnolud ma wieksza szanse na wydobycie lepszej rudy - Czarodziej ma wieksza szanse na wykonanie wyjatkowego runebooka i wpisania nekromanckiego czaru do Codex'u. - Krasnolud ma wiekszy udzwig, czyli moze wiecej podniesc zanim mu zaczna chrupac kosci - Elf i czarodziej ma troche mniejszy udzwig. - Elf i krasnolud ma wiekszy bonus do zycia od anatomii (1 na 10%) - Czarodziej ma wiekszy bonus do many od madrosci (1 na 10%) Dodatkowo wilkolak i wampir ma szybsza regeneracje staminy, zalezna od jego umiejetnosci. Wykrywanie jest teraz zalezne rowniez od zrecznosci przeciwnika, nie tylko od jego umiejetnosci ukrywania. Edit: Zbroje samuraja skorzane i utwardzane moze zakladac teraz rowniez lucznik.
|
|
|
Komentarzy [33] |
| |
| | |
MW Gate 2.5
| Temat napisany 2005, cze 11 04:18, przez Mephisto
|
Drobne poprawki techniczne, nowa wersja do sciagniecia w dziale download.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| | |
Nowe domy
| Temat napisany 2005, cze 9 21:08, przez xPABLOx
|
Zostały dodane 4 nowe domy: Marmurowa wieża, Leśniczówka, Wieża maga i Klasztor. Autorem wszystkich jest XTC. Wszystkie można zobaczyć w dziale Domy, który został przy okazji przebudowany. Teraz można zobaczyć w nim cały dom (odpowiednio pomniejszony), a także powiększenie do realnych rozmiarów. Od teraz działy Domy oraz Mapa powinny działać także pod przeglądarkami Mozilla FireFox oraz Opera.
|
|
|
Komentarzy [10] |
| |
| | |
Domy i klucze
| Temat napisany 2005, cze 5 21:34, przez Mephisto
|
Kazda postac moze miec teraz tylko dwa domy, jesli ktos ma aktualnie wiecej, ma 2 dni na zniszczenie nadmiaru, inaczej moga same zniknac. Jesli druciarz wykona wyjatkowe kolko na klucze, jest ono poblogoslawione, czyli nie bedzie mozna go stracic podczas smierci. (o ile bedzie lezec w glownym plecaku osoby). Domy w miastach sa teraz troche tansze i mozna je wynajac na 12 (1 dzien realny) - 672 dni (56 dni realnych).
|
|
|
Komentarzy [4] |
| |
| | |
Nowe Przedmioty
| Temat napisany 2005, cze 4 03:35, przez Mephisto
|
Dodanych zostalo 36 nowych przedmiotow z dodatku SE. 9 ubran, 10 broni i 3 rodzaje zbroi samuraja. Wszystko jest opisane w odpowiednich dzialach na stronie. Plytowa zbroja samuraja jest taka sama jak normalna plytowa zbroja, skorzana i utwardzana jest ciezsza w tworzeniu jak i mocniejsza z racji ze tylko wojownik moze ja zakladac - poniewaz jest to zbroja samuraja. 3 bronie dla walki mieczami (+1 treningowa), 3 bronie dla walki szpadami, 1 dla walki obuchami/piesciami i 1 dla lucznikow. Przedmioty te moze wykonywac kowal, krawiec, druciarz i osoba tworzaca luki. Zmienione zostaly manekiny i tarcza strzelecka, na wszystkim mozna sie teraz nauczyc do 40% umiejetnosci. Na stronie zostaly dodane mapy Ilshenar i Malas. PS. Nie potrzebne jest posiadanie dodatku SE by widziec przedmioty, wystarczy klient AOS, prawdopodobnie powyzej 4.0.4t. Aktualnie grac mozna na klientach 4.0.9b, 4.0.10a i 4.0.10b. 4.0.2a zostal usuniety.
|
|
|
Komentarzy [17] |
| |
| | |
Nabór do Ekipy - konkurs
| Temat napisany 2005, maj 28 00:53, przez Mysia
|
Miło jest mi ogłosić, iż aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić zabawę na MW, poszukujemy nowej osoby (a może i osób) do Ekipy na stanowisko QM (Quest Mastera). W tym celu ogłaszam konkurs, którego szczegóły możecie znaleźć tutaj.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| |
| | |
Samurai Empire
| Temat napisany 2005, maj 20 01:54, przez Mephisto
|
Pisalem jakis czas temu odnosnie nowego dodatku, ale przypomne jeszcze raz, poniewaz nie dlugo mozliwe ze pojawia sie nowe przedmioty, a z czasem nowa mapa razem z nowymi stworkami. Po wprowadzeniu ktorej kolwiek nowosci z wyzej wymienionych, SE bedzie przymusowe z prostego powodu - klient musi to widziec. Dlatego radze jak najszybciej nabyc nowy dodatek.
|
|
|
Komentarzy [39] |
| |
| | |
Regulamin
| Temat napisany 2005, maj 19 18:20, przez Mephisto
|
Regulamin został lekko zmieniony, przez co pasuje bardziej do aktualnej sytuacji.
|
|
|
Komentarzy [6] |
| |
| |
| | | |