Historia Świata
| Temat napisany 2005, lip 3 18:41, przez Vanelfin
|
Wielu z Was pytało, kiedy pojawią się jakieś większe questy... Postanowiliśmy, że jeśli taka forma rozgrywki ma wejść w życie, to nie może ona polegać na zwykłym bieganiu z a Mistrzem Gry i wybijaniu podstawionych przez niego stworów. W tym celu powstała historia świata. Wszystkie zadania będą nawiązywały do jej fabuły. Będą takie, które dodadzą jakiś nowy wątek do tego wszystkiego, ale będą też takie, które zajmą się główną tajemnicą tego świata... Historia będzie na bieżąco aktualizowana wraz z wykonywaniem questów przez graczy. Istnieje więc możliwość wpisania się na karty historii, które zaprezentowane zostały tutaj . Przykładem jest gildia Katharsis, o której możecie dokładniej poczytać w odpowiednim dziale. Dodam także, że gracze do zadań będą wybierani losowo, ale oceniani wg podanych kryteriów: nie są ważne skille, ale staż i doświadczenie w UO, odgrywanie postaci i to, czy osobnik nie jest zwykłą bezmyślną maszyną do zabijania. To powinno zmusić niektórych do trochę klimatyczniejszej gry i częstszego myślenia, bo inaczej nie dadzą rady wykonać zadań... Żadnych specjalnych nagród nie będzie, oprócz sławy i jakiś większych przedmiotów (ale żadne artefakty, wartość nagrody zalezy od questa i zachowania graczy).
|
|
|
Komentarzy [16] |
| |
| | |
Gildie Miastowe
| Temat napisany 2005, cze 27 07:01, przez Mephisto
|
Zniknal burmistrz, zniknal kamien miastowy... zniknely zadania miastowe... zniknela nawet reputacja w miescie. Dzisiaj powstaly Gildie miastowe. Posiadaja one najczesciej chociaz dwa budynki w roznych lokacjach. Npece nalezace do Gildii maja tytul nad glowa, wiec identyfikacja powinna byc prosta. Istnieje 10 typow Gildii wzgledem klas (Wojownicy, Lucznicy itp). Najczesciej budynki sa w roznych miastach, przez co mozna miec dodatki nie tylko w jednym miejscu. Jednym z lepszych plusow bycia w Gildii jest mozliwosc nauczenia sie 105% wybranej umiejetnosci. Tyle na poczatek, wiecej mozna przeczytac tutaj. Powstaly calkowicie nowe zadania, skladajace sie najczesciej chociaz z 4 etapow. Etapy moga miec rozny cel, moze to byc pojsc do osoby, odebrac przedmiot od osoby, zniszczyc przedmiot.. i wiele innych. Zadania zostaly opisane tutaj. Prawdopodobnie to dopiero poczatek i pomysl bedzie sie rozwijac.
|
|
|
Komentarzy [21] |
| |
| | |
MW Gate 2.6
| Temat napisany 2005, cze 24 14:35, przez Mephisto
|
Kolejne poprawki techniczne. Poprawione zostalo patchowanie, ktore wczesniej moglo nie uaktualnic do konca wszystkich plikow.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| |
| | |
Rozrywki w karczmie
| Temat napisany 2005, cze 18 14:43, przez Mephisto
|
Dodatkowymi rozrywkami, ktorymi cieszyc sie mozna w karczmie: - tarcza w ktora mozna rzucac siekiera lub sztyletami - szachy - warcaby - kosci (mozna nimi rzucac) Opisy przedmiotow mozna znalezc w dziale Przedmioty. (Wystarczy wpisac w szukaj nazwe). Powstal nowy dzial Ogólne gdzie mozna znalezc drobne informacje ogolne, jak co jaki czas odrastaja wlosy/broda, lub od czego zalezy wzrost skillcapa/statcapa. Tarcze strzeleckie, manekiny i nowy przedmiot zwany magicznym orbem (pochlaniacz czarow), wyswietlaja teraz wyniki jak sie ich uzyje. Dokladniejsze informacje mozna znalezc w dziale Przedmioty. Przy wynajmowaniu domu w miescie, dostaje sie klucz poblogoslawiony. Podobnie jak sie zmienia zamki w takim domu, klucz staje sie poblogoslawiony. Klucz mozna teraz wyrobic tylko raz, wiec do innego celu on juz nie bedzie mogl sluzyc.
|
|
|
Komentarzy [17] |
| |
| | |
Mordercy
| Temat napisany 2005, cze 15 05:30, przez Mephisto
|
Zmiana tyczy sie jedynie osob, ktorzy sa starsze od 23 lat. Mianowicie, jesli ofiara takiej osoby bedzie miec ponizej 23 lat, sumienie mordercy bedzie go dreczyc. Po 4 takich morderstwach, w odstepie czasowym mniejszym od 3 godzin (od ostatniej smierci) statystyki mordercy zaczynaja spadac tymczasowo. Najpierw jest to -3, nastepne morderstwo mlodej osoby kolejne -3, pozniej jest to -2 i koncowo zmniejszane jest o -1. Sumienie przestaje dreczyc morderce po uplywie 3 godzin od ostatniego morderstwa, wtedy statystyki wracaja do normy. Mysle, ze przez ta zmiane nie ucierpi nikt kto zabija z rozsadkiem. Ma ona zmusic do myslenia osoby, ktore zabijaja co popadnie.
|
|
|
Komentarzy [30] |
| |
| | |
Nowa komenda + pare zmian
| Temat napisany 2005, cze 14 13:57, przez Mephisto
|
.konto - jest to komenda do zarzadzania kontem, jak sama nazwa wskazuje. Dokladne informacje znajduja sie w dziale Komendy. Nastąpiło pare zmian dotyczacych ras, mianowicie: - Elfowi i krasnoludowi szybciej sie regeneruje stamina - Czarodziejowi szybciej sie regeneruje mana - Elf ma wieksza szanse na wykonanie wyjatkowego luku/kuszy - Krasnolud ma wieksza szanse na wydobycie lepszej rudy - Czarodziej ma wieksza szanse na wykonanie wyjatkowego runebooka i wpisania nekromanckiego czaru do Codex'u. - Krasnolud ma wiekszy udzwig, czyli moze wiecej podniesc zanim mu zaczna chrupac kosci - Elf i czarodziej ma troche mniejszy udzwig. - Elf i krasnolud ma wiekszy bonus do zycia od anatomii (1 na 10%) - Czarodziej ma wiekszy bonus do many od madrosci (1 na 10%) Dodatkowo wilkolak i wampir ma szybsza regeneracje staminy, zalezna od jego umiejetnosci. Wykrywanie jest teraz zalezne rowniez od zrecznosci przeciwnika, nie tylko od jego umiejetnosci ukrywania. Edit: Zbroje samuraja skorzane i utwardzane moze zakladac teraz rowniez lucznik.
|
|
|
Komentarzy [33] |
| |
| | |
MW Gate 2.5
| Temat napisany 2005, cze 11 04:18, przez Mephisto
|
Drobne poprawki techniczne, nowa wersja do sciagniecia w dziale download.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| | |
Nowe domy
| Temat napisany 2005, cze 9 21:08, przez xPABLOx
|
Zostały dodane 4 nowe domy: Marmurowa wieża, Leśniczówka, Wieża maga i Klasztor. Autorem wszystkich jest XTC. Wszystkie można zobaczyć w dziale Domy, który został przy okazji przebudowany. Teraz można zobaczyć w nim cały dom (odpowiednio pomniejszony), a także powiększenie do realnych rozmiarów. Od teraz działy Domy oraz Mapa powinny działać także pod przeglądarkami Mozilla FireFox oraz Opera.
|
|
|
Komentarzy [10] |
| |
| | |
Domy i klucze
| Temat napisany 2005, cze 5 21:34, przez Mephisto
|
Kazda postac moze miec teraz tylko dwa domy, jesli ktos ma aktualnie wiecej, ma 2 dni na zniszczenie nadmiaru, inaczej moga same zniknac. Jesli druciarz wykona wyjatkowe kolko na klucze, jest ono poblogoslawione, czyli nie bedzie mozna go stracic podczas smierci. (o ile bedzie lezec w glownym plecaku osoby). Domy w miastach sa teraz troche tansze i mozna je wynajac na 12 (1 dzien realny) - 672 dni (56 dni realnych).
|
|
|
Komentarzy [4] |
| |
| | |
Nowe Przedmioty
| Temat napisany 2005, cze 4 03:35, przez Mephisto
|
Dodanych zostalo 36 nowych przedmiotow z dodatku SE. 9 ubran, 10 broni i 3 rodzaje zbroi samuraja. Wszystko jest opisane w odpowiednich dzialach na stronie. Plytowa zbroja samuraja jest taka sama jak normalna plytowa zbroja, skorzana i utwardzana jest ciezsza w tworzeniu jak i mocniejsza z racji ze tylko wojownik moze ja zakladac - poniewaz jest to zbroja samuraja. 3 bronie dla walki mieczami (+1 treningowa), 3 bronie dla walki szpadami, 1 dla walki obuchami/piesciami i 1 dla lucznikow. Przedmioty te moze wykonywac kowal, krawiec, druciarz i osoba tworzaca luki. Zmienione zostaly manekiny i tarcza strzelecka, na wszystkim mozna sie teraz nauczyc do 40% umiejetnosci. Na stronie zostaly dodane mapy Ilshenar i Malas. PS. Nie potrzebne jest posiadanie dodatku SE by widziec przedmioty, wystarczy klient AOS, prawdopodobnie powyzej 4.0.4t. Aktualnie grac mozna na klientach 4.0.9b, 4.0.10a i 4.0.10b. 4.0.2a zostal usuniety.
|
|
|
Komentarzy [17] |
| |
| |
| | | |