UP i pare zmian
| Temat napisany 2005, kwi 15 17:17, przez Mephisto
|
- MW Gate v2.2 do sciagniecia. - Arcymistrz gornik dostal mozliwosc lupania krysztalow znajdujacych sie w swiecie Malas. Dzieki nim mozna zabezpieczac artefakty i arcymistrz krawiec moze tworzyc worki na runa wilkolackie i wampirze. - Powstala rowniez nowa ruda mistyk, ktora moze wykonac arcymistrz umagiczniania na oltarzu, umagiczniajac rude royala przy pomocy krysztalow i krysztalowej kuli. - Sztaby mistyku moze kuc tylko krasnolud majacy 105% umiejetnosci kowalstwa. - Druciarz moze wykonac wytrychy roznej rudy, przez co im lepsza ruda tym lekko wieksza szansa na wlamanie. - Alchemik robi 3 butelki i fiolki na raz. - Zmieniona zostala grafika przedmiotow - Runebook, Codex Damnorum, Zamowienie. - Obozowicz dostal nowe trofeum do wycinania, ktorym jest glowa smoka czarnego, czerwonego i snieznego. - nowa komenda .podnies, aktualnie dziala tylko na glowy smokow poniewaz normalnie je kladac na ziemi, nie sa one na odpowiedniej wysokosci. - Vendorzy nie daja juz na siebie wejsc. Jesli dany vendor blokuje przejscie, mozna go poprosic o przesunecie sie mowiac zdanie z "przesun". Druga opcja nie zbyt mila, to rozpychanie sie (wejscie na vendora) - Dekorator skupuje wszystkie trofea. Po szczegoly odnosnie krysztalow, workow itp prosze zajrzec do odpowiednich dzialow na stronie. Milej gry. PS. Do czarowania zwyklych zaklec potrzebna jest teraz madrosc, bez odpowiedniego jej poziomu zaleznego od kregu, czar nie uda sie ani razu.
|
|
|
Komentarzy [8] |
| |
| | |
Down
| Temat napisany 2005, kwi 6 20:13, przez Mephisto
|
Sadzilem ze ten news okaze sie zbedny i dzis bedzie UP, jednak problemu z laczem niestety nie udalo sie dzis rozwiazac. Nie jestem w stanie powiedziec kiedy dokladnie bedzie up, bo ta sprawa nie zalezy odemnie, lecz mysle ze rozwiaze sie ten problem na dniach.
|
|
|
Komentarzy [33] |
| |
| | |
MW-Gate
| Temat napisany 2005, kwi 2 20:07, przez Mephisto
|
Niestety wystapil kolejny problem i musialem zmienic jedna rzecz w MW-Gate, tak wiec wersja 2-1 do sciagniecia. Nowy patch dodaje pomost na nowej arenie miasta Umbra.
|
|
|
Komentarzy [5] |
| |
| | |
Umbra
| Temat napisany 2005, kwi 1 14:44, przez Mephisto
|
Do owego miasta slonce juz nie dociera, jak i do zgnilych terenow obok. W glebi tego miejsca powstala arena, gdzie wampir moze przesiadywac bez strachu przed sloncem.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| |
| | |
MW-Gate
| Temat napisany 2005, kwi 1 07:24, przez Mephisto
|
Kolejna wersja, tym razem 2-0. Mam nadzieje ze poprawilem wiekszosc bledow technicznych przy laczeniu i sciaganiu patcha. Pewnie nadal nie ktore osoby beda miec problem przez proxy lub cos w tym stylu. Tak wiec od wersji 2-0 w miejscu gdzie jest tytul (Mysterious World Gate 2.0) bedzie sie pojawiac data najnowszego newsa na stronie, wersja najnowszego patcha i jego wielkosc, jak i wersja najnowszego pulpitu i jego wielkosc. Po szczegoly co do sciagania patcha recznie prosze zajrzec do faq. Pulpit jest teraz umieszczony odzielnie, tak wiec nie trzeba go sciagac na darmo z patchami. Do tego aktualizuje on bezposrednio gumpart.mul. Verdaty juz nie ma. Oznacza to ze pulpit bedzie widoczny zarowno na wersjach klienta 4.0.7-9 jak i starszych. Aby spatchowac sobie pulpit, nalezy nacisnac przycisk "Patchuj pulpit", po czym odpowiedni plik sie sciagnie i zaktualizuje co trzeba. No to chyba tyle, oby problemow juz nie bylo.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| |
| | |
Informacja
| Temat napisany 2005, mar 30 14:08, przez Mephisto
|
Z powodu ostatnich problemow technicznych, podania o konto sprzed 2 dni zostaly utracone, wiec najlepiej bedzie wyslac jeszcze raz, niz czekac. PS. Namioty maja juz dostepna skrzynie.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| |
| | |
Nowa mapa i Mistrzowie
| Temat napisany 2005, mar 26 23:46, przez Mephisto
|
Niestety sytuacja mnie zmusila do dokonania paru kolejnych zmian w MW Gate, tak wiec wersja 1-12 jest do sciagniecia jak i nowy patch 6-0. Nowa mapa - oczywiscie Malas. Pozatym ze jest dodatkowy teren do ekploatacji, mamy nowy system Mistrzow, który zostal opisany w dziale Mistrzowie. Na nowej mapie sa ukryte przejscia prowadzace do zamknietych malych lokacji, wasza w tym zabawa by je znalezc. Pare nowych potworkow zostalo dodanych, ktore mozna spotkac glownie w lochu zaglady. Zalecam rowniez aktualizacje wersji klienta do najnowszej 4.0.9b, z dwoch powodow (w razie problemow, mozna zajrzec do Faq): - Znacznie zmniejszone zostalo zuzycie procesora. - Mury jak i inne przedmioty na nowej mapie beda mialy odpowiedni kolor, czego poprzednie klienty nie umialy odczytac. Jeden minus to taki, ze nowy klient ignoruje verdate, czyli koniec z desktopem. Lecz na to mozliwe ze z czasem sie znajdzie sposob. Tak czy inaczej to maly minus, w porownaniu z plusami. Niedlugo moze okazac sie przymusowe posiadanie SE jak i nowej wersji klienta, dlatego radze nabyc jak najszybciej nowy dodatek. Do Malas i Ilshenar mozna sie dostac przez Moongate'y. Milej zabawy.
|
|
|
Komentarzy [12] |
| |
| | |
Nowa Wersja MW Gate
| Temat napisany 2005, mar 25 20:52, przez Mephisto
|
Nowa wersja 1.11, drobne poprawki techniczne.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| |
| | |
Zmiany
| Temat napisany 2005, mar 22 00:52, przez Mephisto
|
W twierdzy z fosa mozna juz zmienic zamek do bramy frontowej. Skalp totema jest poblogoslawiony. Na pustyni w zaginionych krainach powstaly schody, umozliwiajace dojscie do wczesniej zamknietych terenow. Mozna juz uzywac przedmioty ukradzione. (a ruda nie widzialem by znikala). Zwierzeta mozna teraz karmic maksymalnie 4 porcjami jedzenia na raz (mozna dawac cala kupe, zwroci reszte). Zarazanie wampiryzmem i wilkolactwem juz dziala, dla przypomnienia to wampirem moze zostac tylko z rasy czlowiek lub mag i nie moze to byc druid ani oczywiscie wilkolak. Wilkolakiem moze zostac tylko czlowiek nie umiejacy nekromancji. Zejscie do championow zostalo zamkniete poniewaz zostana nie dlugo przeniesieni na nowa mape malas.
|
|
|
Komentarzy [2] |
| |
| | |
A potem "zli, zli GM"
| Temat napisany 2005, mar 20 11:53, przez Grabarka
|
Zapraszam wszystkich do dzialow "poczatki" i "regulamin". Najwyrazniej wiekszosc z Was zapomniala jak sie uzywa mozgow. Jak mozna wywnioskowac z poprzednich newsow NIE BYWAM NA IRC. Ekipa przebywajaca na IRC jest zarejstrowana i zidentyfikowana przez nickserv, ma @ przy nicku na glownym kanale MW, a przede wszystkim zaden z GM nie bedzie Was pytal HASLA !!! Ten temat byl juz poruszany jakis czasu temu na forum zainteresowanych zapraszam do lektury... http://mephi.piwko.pl/forum.php?main=7&redir=1&id=140 Przypominam poraz kolejny i mam nadzieje, ze ostatni !!! KONTA SA WASZE, WY ZA NIE ODPOWIADACIE !!! NIE BEDZIE NIKOGO OBCHODZILO TO, ZE UWAZALISCIE KOGOS ZA DOBREGO KUMPLA CZY TEZ TO, ZE MACIE Z KIMS WSZYSTKO WSPOLNE ŁĄCZNIE Z BIELIZNA. JESLI PODAJECIE KOMUS SWOJE HASLA LICZCIE SIE Z KRADZIEZA KONTA. Ekipa nie bierze na siebie odpowiedzialnosci za Wasza glupote, nie badzcie zaskoczeni kiedy odmowi Wam udzielenia pomocy. Kolejna wazna sprawa: Ekipa nie zyczy sobie naprzykrzania sie graczy poprzez komunikatory internetowe. Gdyby wiekszosc z Was zachowywala resztki kultury GM cześciej przebywaliby na IRC. Nie liczcie na szacunek jesli sami go nie okazujecie na dzien dobry. ps. Przypominam ze oplaty za lacze dokonywane sa kwartalnie !!! Zapraszam do dzialu pomoc.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| |
| |
| | | |