| Ogólne:
Samo śledzenie polega na tym, że po wybraniu osobnika z posortowanej listy znalezionych stworzeń w określonym zasięgu zależnym od umiejętności (na ludzi jest on mniejszy), będziemy dostawać informację, w którym kierunku należy iść by się z nim spotkać. Informacja będzie w postaci migającej strzałki wyświetlanej na ekranie. Okno śledzenia podzielone jest na 3 kolory: NPC o naturze złej - kolor czerwony, NPC o naturze dobrej - kolor zielony, gracze - kolor niebieski. Wyśledzić możemy zwierzęta jak i ludzi. Istnieje możliwość śledzenia osoby ukrytej, jednak wtedy odnajdziemy okolice prawdobodobnego przebywania osobnika. Jeśli śledzimy osobę przed jej ukryciem, bedziemy śledzić ją a nie miejsce, do póki nie będzie spędzi w ukryciu ponad 5 sekund
Oprócz standarowego użycia umiejętności, można też użyć komendy .sledz imie Można zatrzymać śledzenie używając komendy .sledz #
| | Obozowanie:
Kolejną cechą tej umiejętności jest możliwość rozpalania ogniska z gałązek (ścina się je przy pomocy miecza z drzew), co nam daje możliwość smażenia w dowolnym miejscu, lecz trzeba uważać ponieważ na terenie miasta można zostać za to kryminalistą. Ognisko póki się pali, sprawia że wszystkim wokół regeneruję się szybciej życie i wytrzymałość (graczom jak i otamowanym zwierzętom). Odstęp między leczeniem zależy od umiejętności obozowania i jest od 5s do 3s. Leczenie z ogniska możliwe jest dopiero od 40% obozowania, rozpalenie ogniska z mniejszą liczbą umiejętności nie daje żadnych efektów. Rozpalenie większej ilości ognisk spowoduje wydłużenie się czasu regeneracji. Za każde dodatkowe ognisko - jedną sekundę dłużej. Znając się na tropieniu, możemy szybciej zasnąć na macie (30s), jedynie trzeba rozpalić ognisko i rozłożyć ją obok. Nie działa to w lochach. Także ilość wyciętego mięsa i skór ze zwłok zwierząt zależy od ów umiejętności.
| | Usuwanie pułapek:
Ta umiejętność również służy do rozbrajania przedmiotów na których została zastawiona pułapka. Do tego wymagane są obcęgi, które robi druciarz.
| | Trofea i dywaniki:
Jeśli się bardzo dobrze znamy na tropieniu, możemy wyciąć z niektórych zwłok trofea i dywaniki. Przy drugim cięciu, jeśli nasza umiejętność jest wystarczająco wysoka, odcięte trofeum lub dywanik znajdzie się na ziemi razem ze szczątkami zwierzęcia.
| | Nauka umiejętności:
Nauka możliwa jest od 0% do 30% poprzez rozpalanie ogniska, usuwanie pułapek bądź praktyki śledzenia. Posiadając powyżej 10% tropienia możemy już otrzymywać wzrost umiejętności za wycinanie przedmiotów ze zwłok potworów i zwierząt.
Umiejętności uczy Treser.
| | Przedmioty:
|
Trofeum
|
|
brązowy niedzwiedz
|
| |
|
|
|
|
Trofeum
|
|
polarny niedzwiedź
|
| |
|
|
|
|
| | | | | | | | | |
| |
|
|
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:01 (18 lat, 6 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez mRox dnia 2019, gru 22 14:25 (4 lata, 11 miesięcy temu) | | | | | | |
| |