| Ogólne:
Wyłowić możemy ryby, kości, stare buty, muszelki, magiczne ryby, wiadomości sos a nawet mapę skarbu. Używając wędki łowić można na każdej wodzie, siecią rybacka jedynie na głębokich wodach, ale za to połów jest większy. Cztery podstawowe gatunki ryb (dorsze, sumy, karpie i łososie) można spotkać na brzegach miast Britanii i Ilshenar np. w Mistas dobrze biorą dorsze, a w Lakeshire sumy. Na głębokich wodach występują wszystkie gatunki ryb, jednak najczęściej wyłowić można małe rybki, łososie i ryby egzotyczne. Można tam także odnaleźć rejony, gdzie w znaczących ilościach występują konkretne gatunki ryb. Ze wzrostem umiejętności takie rzeczy jak buty, kości będą coraz rzadziej zaczepiać o nasz haczyk, chyba że trafimy na taki rejon gdzie jest tego pełno.
Umiejętności uczy Rybak oraz Uzdrowiciel. Istnieje możliwość oceny wody od 50% umiejętności Rybactwo. Otrzymamy informację jakich ryb możemy się spodziewać w danym rejonie. Jeśli postać posiada więcej niż dwie umiejętności wydobywcze to ma szanse na przesilenie, czyli nieudane wydobycie surowca z każdej umiejętności wydobywczej. Im więcej umiejętności wydobywczych tym większa szansa na niepowodzenie.
Posiadając powyżej 100% Rybactwa mamy większą szansę na wydobycie czarnego wrzosu oraz większą szanse na wyłowienie lepszych ryb.
| | Niespodzianki:
Czasami o nasz haczyk może zaczepić wąż morski, mors lub żywiołak wody. Mors jedynie podejdzie się poprzyglądać, waż i żywioł nie będą przyjaźnie nastawieni.
| | Wiadomości SOS:
Rozbijając butelkę, otrzymamy list w którym podane są współrzędne. Jeśli udamy się w to miejsce i zaczniemy łowić (trzeba mieć tą wiadomość przy sobie), możemy wyłowić obraz, poduszkę aż w końcu skarb. Szansa na wyłowienie czegokolwiek zależy od umiejętności rybactwa.
| | Przesycenie:
Postać będąca w gildii rzemieślniczej traci szanse na przesycenie wraz ze wzrostem poziomu w gildii. Działa to w następujący sposób: 5 lvl mamy 0% przesycenia 4 lvl mamy 10% przesycenia 3 lvl mamy 20% przesycenia 2 lvl mamy 30% przesycenia 1 lvl mamy 40% przesycenia
Postać nie będąca w gildii rzemieślniczej i posiadająca łącznie więcej niż 200% umiejętności przemysłowych ma zmniejszoną szansę na wydobycie.
| | Powiązania: | - Gotowanie - O Gildiach Miastowych
| Przedmioty:
|
magiczna ryba
|
|
zwiększa tymczasowo siłę, zręczność i inteligencję.
|
| |
|
magiczna ryba
|
|
zwiększa tymczasowo zręczność
|
| |
|
magiczna ryba
|
|
zwiększa tymczasowo inteligencję
|
| |
|
magiczna ryba
|
|
zwiększa tymczasowo siłę
|
| |
|
magiczna ryba
|
|
niespodzianka
|
| |
|
|
|
magiczna ryba
|
|
tymczasowy efekt jasności
|
| | | | | | | | |
| |
|
|
| | Potwory: |
|
|
Wąż Morski
Typ
| Wodne
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Średnia
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Zionie ogniem
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Mors
Typ
| Wodne
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Słaba
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Żadna
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: mięso
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Żywiołak Wody
Typ
| Żywioły
Postawa
| Zła
Witalność
| Średnia
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Dobra
Magia
| Średnia
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: ogień
| | | | | | | | | | | | | | | |
| |
|
|
| | Artykuł został napisany przez Mephisto dnia 2006, sie 28 19:01 (18 lat, 6 miesięcy temu) Artykuł był modyfikowany przez yankee dnia 2019, mar 16 19:06 (5 lat, 9 miesięcy temu) | | | | | | |
| |