|
|
|
Widmowy Worg
Typ
| Zwierze
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Słaba
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: warzywa
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Widmowy Żuk
Typ
| Zwierze
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Słaba
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: warzywa
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wielka Ropucha
Typ
| Dzikie zwierze
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Bardzo słaba
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Żadna
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: warzywa
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wielki Bagienny Smok
Typ
| Jaszczury
Postawa
| Zła
Witalność
| Bardzo dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Bardzo dobra
Walka
| Niesamowita
Magia
| Bardzo dobra
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo dobra
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: ogień Nie reaguje na: magiczne ściany Polepszony wzrok, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Zwiększony zasięg ataku fizycznego
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wielki Pająk
Typ
| Pajęczaki
Postawa
| Zła
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Żadna
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: mięso Trucie
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wielki Skorpion
Typ
| Dzikie zwierze
Postawa
| Zła
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: mięso
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wielki Szczur
Typ
| Dzikie zwierze
Postawa
| Zła
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: mięso
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wielki Wezyr Minotaurów
Typ
| Demon
Postawa
| Zła
Witalność
| Dobra
Zręczność
| Bardzo dobra
Mądrość
| Dobra
Walka
| Niesamowita
Magia
| Bardzo dobra
Atak
| Walka Mieczami
Obrona
| Bardzo dobra
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: magia, druidyzm Miażdżący atak, Szansa na przerwanie na pewien czas leczenia, Zadaje krwawiące rany
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Wielki Wyrm
Typ
| Jaszczury
Postawa
| Zła
Witalność
| Niesamowita
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Niesamowita
Walka
| Niesamowita
Magia
| Niesamowita
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo dobra
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: ogień Nie reaguje na: magiczne ściany Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Szansa na sprowokowanie oswojonych stworzeń, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, Miażdżący atak, Magiczne obrażenia (ogień), Zionie ogniem, Zwiększony zasięg ataku fizycznego.
Specjalna umiejętność: Pożoga - Wyrm gdy czuje zagrożenie życia (poniżej 50%), potrafi wywołać pożogę. W czasie kumulacji wewnętrznej ognistej siły jest zupełnie niewrażliwy na obrażenia. Przerwać jego specjalność mogą jedynie obrażenia od zimna. Stwór kumuluje zaledwie w kilka sekund siłę i jesli nie zostanie powstrzymany, wszyscy wokół spalą się żywcem. Na nic zda się uciekanie, bo zasięg pożogi jest bardzo duży, a im bliżej tym większa szansa na przeżycie.
Specjalna umiejętność: Przyzywanie - Wyrm czując się zagrożony w potyczce z wrogami kumuluje swoje siły i przyzywa pomocników, którzy łączą z nim swoje siły - małe smoki.
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
wiewiórka
Typ
| Zwierze
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: warzywa
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|