|
|
|
Strażnik Khaldun
Typ
| Człowiek
Postawa
| Zła
Witalność
| Słaba
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo dobra
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Mieczami
Obrona
| Słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:-
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Strażnik Martwego Lasu
Typ
| Bagienne
Postawa
| Zła
Witalność
| Dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo dobra
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: nekromancja, druidyzm, magia Kamufluje się zmieniając w pospolite martwe drzewo Miażdżący atak, szansa na zrzucenie z wierzchowca
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Strażnik Ognia
Typ
| Humanoidy
Postawa
| Zła
Witalność
| Niesamowita
Zręczność
| Niesamowita
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Niesamowita
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Mieczami
Obrona
| Bardzo dobra
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Nie reaguje na: magiczne ściany, paraliż Polepszony wzrok, Odwołuje wszystkie przywołane stworzenia i ściany w okolicy, Szansa na odwołanie przywołanych stworzeń, zablokowany stara się uwolnić rzucając ogromną falę ognia, która pali wszystkich dookoła. Zostawia po sobie ognistego wierzchowca, możliwego do oswojenia.
Specjalna umiejętność: Przemiana - Strażnik Ognia czując się zagrożony przemienia się w potężnego ognistego żywiołaka dystrybuując dodatkową siłą ognistego ataku. Przemianę można przerwać tłumiąc zwiększającą się koncentrację strażnika poprzez zadanie mu obrażeń od zimna.
Specjalna umiejętność: Przyzwanie - Rozgniewany strażnik ognia przyzywa ogniki do pomocy w walce. Przyzywanie można przerwać poprzez uruchomienie lodowych orbów, które poprzez swoje działanie zaburzają koncentracje strażnika ognia i uniemożliwiają ognikom dotarcie na pole bitwy.
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Strzelec Demonologa
Typ
| Człowiek
Postawa
| Zła
Witalność
| Dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo dobra
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Łucznictwo
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: ogień Nie reaguje na: magiczne ściany Polepszony wzrok, szansa na odwołanie przywołanych stworzeń Trucie
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Strzelec Orków
Typ
| Ork
Postawa
| Zła
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Dobra
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Łucznictwo
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:-
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Szalony Minotaur
Typ
| Demon
Postawa
| Zła
Witalność
| Dobra
Zręczność
| Dobra
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Bardzo dobra
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Odporność: ogień, magia Miażdżący atak, szansa na przerwanie na pewien czas leczenia Magiczne obrażenia (ogień)
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Szalony Ostard
Typ
| Dzikie zwierze
Postawa
| Zła
Witalność
| Średnia
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Słaba
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: mięso
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Szaman Dzikusów
Typ
| Człowiek
Postawa
| Zła
Witalność
| Słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Średnia
Magia
| Bardzo dobra
Atak
| Walka Obuchami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:Uzdrawianie sprzymierzeńców wokół
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Szaman Pustyni
Typ
| Człowiek
Postawa
| Zła
Witalność
| Słaba
Zręczność
| Średnia
Mądrość
| Słaba
Walka
| Średnia
Magia
| Bardzo dobra
Atak
| Walka Obuchami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Nie
Właściwości:-
| | | | | | | | | | | | | |
|
|
Szczur
Typ
| Zwierze
Postawa
| Neutralna
Witalność
| Bardzo słaba
Zręczność
| Słaba
Mądrość
| Bardzo słaba
Walka
| Nie obeznana
Magia
| Nie obeznana
Atak
| Walka Pieściami
Obrona
| Bardzo słaba
Oswajalne
| Tak
Właściwości:Pokarm: mięso
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |
|