Dar dla Malumpatrisa.
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, kwi 21 13:29, przez Tanari
|
"Jak każdego poranka Lord British przechadzał się po swej posiadłości. Podszedł do okna i widać było po ściśniętych brwiach, że nad czymś myśli. Odwróciwszy się, podszedł do drzwi i kazał służbie zawołać swojego posłańca Marlona. Gdy Marlon się zjawił, Lord opowiedział mu, że przypomniał sobie, iż w niedalekiej przyszłości ma powstać świątynia Malumpatrisa. Lecz jest pewien problem, British nie ma żadnego daru, dla swojego Patrona. Poprosił Marlona, aby zwołał ludzi chcących mu pomóc w uzyskaniu owego daru. - Marlonie - powiedział British - słyszałem kiedyś o pewnym prastarym smoku, lecz do końca niewiem czy jest to legenda czy prawda. Resztę powiem Tobie, gdy zwołasz ludzi, wtedy przekażesz im pewne informacje."
Tabari – Kronikarz Sosarysjki
Posłaniec Britisha prosi o stawienie się przed pałacem Lorda, Dnia 12 Kwietnia 85 Roku. O stawienie prosi osoby tylko o statusie dobrym. Zadanie będzie pod rozgrywane pod flagą Malumpatrisa.
Zakaz przeszkadzania w quescie oraz zakaz grabienia zwłok. Nie ustosunkowanie się do tego zalecenia, będzie groziło długim pobytem w celi.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Arcyklejnoty Ilhamaris - Awatar Ognia
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, kwi 18 11:34, przez Tanari
|
Wielu mnichów starało się wykazać umiejętnościami i wiarą w sprawie lecz trwało to zbyt długo.. Zapiski, których szukali stały się zbyt nieczytelne... a ostatni mnich, który umiał je odczytać zmarł, lecz zostawił po sobie księgę, w której strony były zapisane w starożytnym języku. Mnisi przybyli z księgą na Polanę Przyjaźni by pokazać ją Kapłance Ayame, lecz i jej było ciężko doczytać co się tam znajduje i jakie informacje są w niej zapisane... Po wielu miesiącach spędzonych nad stronicami udało się rozszyfrować, że kolejny Awatar Ognia - tak ponoć go zwali, znajduje się w głębokim ognistym lochu Fire. Lecz niech was nie zwiedzie prostota tego zadania.
Kapłanka Ayame wzywa wiernych na Polanę Przyjaźni 30 Stycznia, 85 roku. Pamiętajcie Bogini Matka Ilhamaris jest wszędzie i otacza nas swoją osobą. Wielka Matka, twórczyni całego świata jest wagą, na której rozkłada się równowaga świata, jest najwyższym sędzią ostatnim spowiednikiem. Bogini zaprasza również wyznawców jej dzieci: Malumpatrisa, Merkario, Aghashirie, Illunimara oraz Khardana.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nadciągające Questy i Eventy
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, mar 28 23:29, przez Tanari
|
W ciągu najbliższego tygodnia gracze będą mogli wziąć udział w wielu questach oraz eventach - dlatego też zachęcamy do regularnego sprawdzania informatora. Pragniemy także poinformować, że niektóre questy/eventy mogą się przesunąć trochę w czasie (np. Festyn Khardana o np. 1-2 dni) w związku z nadciągającymi questami oraz ich fabularnymi konsekwencjami. Życzymy miłej zabawy.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Czempionat Gryfa
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, mar 14 17:47, przez lary
|
Zagłębiając się w dawnych księgach i papirusach, stary kronikarz Fithvael odnalazł rycinę niezwykłego stworzenia. Potężny dziób, bystre oczy i skrzydła jak u orła, z drugiej strony jednak łapy i pazury lwa, dopełniane przez kosmaty ogon. Coraz bardziej zafascynowany, czytał o tej nadzwyczajnej istocie, a w jego umyśle rodziła się myśl odszukania chociaż jednego z takich stworzeń. Pragnienie to pchnęło go w końcu do rozpoczęcia długotrwałych wypraw po całej Sosarii. Wszystkie jednak zakończyły się fiaskiem. Wspaniały gryf, tak bowiem nazwał hybrydę lwa i orła, która doprowadziła go na krawędź obsesji, był niespotykany ani na terenach podległych lordowi Britishowi, ani w krainach morderców Blackthorna, ani w dalekim Tokuno. Podczas ostatniej ze swoich podróży Fithvael dotarł do jednego z najbardziej niedostępnych zakątków świata, gdzie odnalazł niespodziewanie pustelnię sędziwej Hloarii, która w dodatku oczekiwała go i ugościła w prostych, ale wygodnych warunkach. Mędrczyni zaczęła opowiadać mu gryfach, starożytnym symbolu odwagi i mądrości, sprawiedliwości i siły, a na koniec objaśniła kronikarzowi, iż tak naprawdę gryf pozostaje żywy tylko w sercu każdego, kto stara się przejawiać te wspaniałe cechy. Ta wypowiedź olśniła Fithvaela i stała się dla niego wskazówką do odnalezienia sensu istnienia. Niesiony nową ideą zaczął rozgłaszać wśród mieszkańców Sosarii naukę o potędze prawości, współdziałania i wzajemnego zaufania. Aby lepiej im to uzmysłowić, poprosił lorda Britisha o możliwość zorganizowania turnieju, w którym współpraca i pomoc miałyby kluczowe znaczenie. Jednocześnie poinformował o sprawie także lorda Blackthorna i cesarza Muromachiego. Wszyscy trzej, niezależnie od siebie, stwierdzili, że może to mieć dobry wpływ na ich poddanych. Lordowi Britishowi spodobała się szlachetna idea sprawiedliwego i mężnego postępowania. Lord Blackthorn zauważył, że turniej taki może jego sługom pomóc w nauczeniu się kooperacji i wykorzystywaniu własnych atutów, co uczynić ich może jeszcze bardziej zabójczymi. Cesarz Muromachi zaś dostrzegł podobieństwo do wielu dalekowschodnich filozofii, nakazujących samodoskonalenie swojej osobowości. Tak zatem turniej, nazwany Czempionatem Gryfa przez samego Fithvaela, doszedł wkrótce do skutku i stał się zwyczajem wszystkich mieszkańców Sosarii, aby dzięki niemu stać się lepszymi, jakkolwiek każdy z nich to rozumiał. Reguły eventu: - Zgłosić swój udział może dowolna trzyosobowa drużyna, spełniająca określone niżej wymagania. - Każdy członek drużyny musi reprezentować inną klasę postaci. Dozwolone są następujące: wojownik, mag, łucznik. - Brak ograniczeń podklasowych. Wszelkie wątpliwości dotyczące tego zapisu należy zgłaszać prowadzącemu EventMasterowi. - Drużyna powinna wyznaczyć swojego dowódcę, którego rolą jest kontaktowanie się z organizatorem. Wiadomości od innych członków drużyn będą ignorowane. - Rozgrywka między drużynami odbywa się na zasadzie pojedynku PvP. Drużyna, której wszyscy zawodnicy zginą - przegrywa. Drużyna przeciwna wygrywa rundę. Rozgrywane są 3 rundy. - Zabronione jest grabienie zwłok zawodników w trakcie trwania turnieju. - Zawodnik, który zginie w trakcie pojedynku, nie może brać udziału w dalszej części rundy (po wskrzeszeniu przez uzdrowiciela, innego gracza lub prowadzącego). - Dozwolone jest noszenie dowolnego ekwipunku i stosowanie dowolnych czarów, run, mikstur i umiejętności. - W czasie trwania turnieju w pobliżu Areny zawodnicy będą mogli skorzystać z usług bankiera, tresera i uzdrowiciela. - Członkowie drużyny są zobowiązani nosić togi i płaszcze w jednakowych barwach. - W zależności od liczby uczestników, turniej będzie mieć charakter ligowy lub ligowo-pucharowy. - Ze względu na swój charakter, trwanie turnieju będzie rozciągnięte w czasie. Do zadań dowódców drużyn należy ustalenie terminu pojedynku (między sobą oraz z prowadzącym). - Pojedynki, przy których nieobecny będzie EventMaster, nie będą zaliczane. Ogólne informacje: - Termin - Okazjonalnie, pierwszy event w przyszłą niedzielę (20.03.2011), godz. 20:00. - Uczestnicy - Trzyosobowe drużyny; każdy członek drużyny musi reprezentować inną podklasę postaci. - Lokalizacja - Arena pod Umbrą. - Nagrody - Statuetka Gryfa (jedna dla zwycięskiej drużyny), kwota pieniężna, tytuł Czempionów Gryfa; możliwe inne upominki Dodatkowe informacje: - Event zostanie opisany i umieszczony w odpowiednim dziale po naprawie strony www. - W razie pytań, propozycji, pomysłów, innych rozwiązań powstał specjalny do tego temat na forum. - Standardowo zakazuje się walk/okradania przed/w trakcie/zaraz po evencie oraz oczekuje się kulturalnej gry ze strony graczy. - Czempionat Gryfa zastępują w tym tygodniu Boskie Igrzyska. PS. Powoli zbliża się koniec wynajmu serwera, brak dotacji zmusza Nas zamknąć serwer. W głównej mierze od Was - graczy, zależy czy wynajem zostanie przedłużony o kolejne miesiące. Z naszej strony postaramy się umilić rozrywkę nowymi eventami, questami oraz naprawą i edycją rozwiązań technicznych/skryptowych. Tylko czy zdążymy... ?
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Festyn ku czci Khardana
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, lut 21 17:43, przez wilq
|
Informujemy, że z powodów technicznych Festyn ku czci Khardana zostaje przeniesiony na następny tydzień. Za niedogodności przepraszamy Ekipa MW
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Dzień Żuka
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, lut 13 16:45, przez wilq
|
Informujemy, że w dzisiejszym dniu event "Dzień Żuka" który miał się odbyć planowo o godzinie 17:00 . Zostaje przeniesiony na następny tydzień. Z góry przepraszamy za niedogodności. Ekipa MW
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Dzień Żuka
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, lut 7 14:52, przez pestkowiec
|
Zapraszamy na kolejną odsłonę Dnia Żuka! Odbędzie się ona dnia 20 lutego (niedziela), już od godziny 17:00. Tym razem festyn skupiony będzie tylko w jednym miejscu - hipodrom nieopodal pustyni, położonej na szlaku między Britan a Minoc. Event będzie się składał z kilku części, podaję wam plan jego przebiegu: -17:00 - Uroczyste otwarcie festynu, - 17:30 - Aukcja unikatowych żuków, - 18:00 - Rozpoczną się zapisy na gonitwy żuków, wpisowe 5k, wymagany żuk (obojętnie jaki), nagroda żuk o unikatowym kolorze + złoto z wpisowego, - 19:30 - Rozpoczną się zapisy na bitwy żuków w wadze lekkiej, wpisowe 5k, wymagany żuk niećwiczony!, nagroda tradycyjnie złota statuetka najlepszego trenera żuków + złoto z wpisowego, - 21:00 - Rozpoczną się zapisy na bitwy żuków w wadze ciężkiej, wpisowe 10k, wymagany żuk ćwiczony! (zwykłych nie mam zamiaru dopuszczać), nagroda niespodzianka + złoto z wpisowego, - 2x:xx - Po wadze ciężkiej, zakończenie festynu. Zasady są chyba znane, jeżeli nie odsyłam was tutaj: http://www.mw-shard.pl/index.php?main=5&redir=5 Całość jest dość długa, dlatego właśnie stworzyłem plan przebiegu i będę się go ściśle trzymać, dzięki temu możecie przyjść na tylko interesujące was części. W razie wątpliwości, pytania proszę zadawać w komentarzach, bądź kierować je prywatną wiadomością do mnie. Przypomnę też o odbywającym się w czwartek evencie - Maratonie Miejskim. Tym razem biegacze odwiedzą Trinsic, przewidziana nagroda. Więcej informacji tutaj: http://www.mw-shard.pl/forum.php?main=7&id=7428 Tam też proszę kierować ewentualne pytania.
|
|
|
Komentarzy [8] |
| | |
| | |
Kolejne minieventy !
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, sty 31 22:06, przez lary
|
Zapraszam zainteresowanych na kolejną dawkę nowych wydarzeń w Sosarii ! Pokaz mody Już wkrótce odbędzie się konkurs mody, gdzie jury oceniać będzie najładniejsze stroje mieszkańców Sosarii. Prócz ubioru, uczestnik będzie musiał powiedzieć kilka zdań o sobie, przeszłości, ulubionych czynnościach itp. Dodatkowo uprasza się uczestników o uzupełnienie opisu swojej postaci (komenda .opis zmien) - najwyższy czas ;-) Jury będzie oceniało również urodę jak i urok osobisty ;-) Konkurs odbędzie się w dwóch kategoriach - Kobieta i Mężczyzna. Rodzaj ubioru - nieokreślony. Liczymy na kreatywność i inwencję twórczą uczestników. Pokaż mody rozpocznie się o godzinie 18:00. Najładniejszy domek Urodziwe kobiety jak i przystojni mężczyźni muszą mieszkać w pięknych posiadłościach - tak też takie domy będziemy oceniać! Po pokazie mody, jury zajdzie do domostw chętnych, aby ocenić ich wystrój, dekoracje, umeblowanie. Uczestnik konkursu zobowiązany jest oprowadzić gości po budynku jak i opisaniu jego szczegółów, charakterystycznych miejsc. Konkurs na najładniejszy dom rozpocznie się o godzinie 20:00. Info dodatkowe 1) Eventy odbędą się w czwartek (03.02.2011). 2) Pokaz mody odbędzie się na scenie w budynku barda (1453, 1582, Brittain), zbiórka pod bankiem Britt. 3) Do konkursu na najładniejszy dom zgłaszać się należy poprzez GM Page. Po wybiciu 20:00 na czasomierzu Jury rozpocznie odwiedziny po uczestnikach, którzy w tym czasie powinni być zalogowani i gotowi do zaprezentowania swoich czterech kątów. Kolejność odwiedzin wg. czasu wysłanego gmpage. 4) Uprasza się o kulturalną zabawę, nagminne zachowanie będzie karane. 5) Przewidziane nagrody dla zwycięzców. Zapraszamy ! Dodano 03.02.2011: Zwycięzcy konkursu mody: 1. Horemus Kurikata 2. Khunta Altavari 3. Sophie Sativa Zwycięzcy konkursu na najładniejszy dom: Amunathra O'Sheal oraz Lathandis & Aventhur Wyróżnienia: Verra Mel'Vardo oraz Valior Saito. Dziękuję za zabawę.
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| | |
Mroczne Ognie - II Edycja
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, sty 25 21:48, przez lary
|
Zapraszamy Wszystkich na kolejną, drugą odsłonę brutalnej dyscypliny - Mrocznych Ogni. Opis: Do organizacji tego Krwawego Turnieju została przygotowana specjalna, najeżona pułapkami arena, na której to odbywa się zabójczy pojedynek. Celem każdej z drużyn jest wybicie co do nogi przeciwników za pomocą wybuchowych mikstur, a pikanterii dodają zamieszczone na arenie zapadnie i pola paraliżujące. Na samej arenie mieszczą się 2 drużyny, zaś każda z nich liczy 3 osoby. Regulamin: 1) Wszyscy widzowie w tym i uczestnicy turnieju przychodzą w SAMYCH TOGACH (z jednym małym wyjątkiem patrz pkt. 2). Księgi zaklęć, runy podklas, klucze i runebooki możecie wnosić, jednak nic poza tym. 2) W związku z tym, że panuje spora rozbieżność co do żywotności graczy, średnia hp ma wahać się miedzy wartością 80 - 105. Dlatego też osoby, które nie mieszczą się w podanej skali mogą założyć na arenę 1 witalny przedmiot oraz, gdy nadal ilość hp będzie za mała poprosić prowadzącego o błogosławieństwo. OSOBY KTÓRE PRZEKROCZĄ LIMIT PUNKTÓW ŻYCIA NIE ZGŁASZAJĄC TEGO, AUTOMATYCZNIE ZOSTANĄ WYRZUCONE Z ARENY WPROST DO WIĘZIENIA. 3) Ze względów technicznych osoby o statusie ,,Młody'' nie mogą uczestniczyć w turnieju, ale zapraszamy serdecznie na widownię. 4) Każda drużyna ma mieć przypisaną własną nazwę, którą poda prowadzącemu przed wejściem na arenę. 5) W przypadku gdy zawodnik wypadnie z areny ma obowiązek powrócić na nią bez zwłoki. W przypadku nie stosowania się do w/w zasady zostanie zdyskwalifikowany. 6) Przed wejściem każda drużyna winna uiścić wpisowe wysokości 30 tysięcy złotych monet. 7) Barbarzyńcy i Kensai nie mogą brać udziału w zawodach. Info dodatkowe: 1) Event odbędzie się 30 stycznia (niedziela), zbiórka w Cove o 20:00. 2) Podczas eventu jak i podczas zbiórki obowiązuje absolutny zakaz PvP oraz okradania. 3) Zostały zaostrzone kary w przypadku łamania zasad, bądź nagminnego zachowania podczas takiego typu imprez. Dotyczy to również graczy zasiadających widownię. 4) Przewidziane unikatowe nagrody dla zwycięzców. 5) Lekka modyfikacja areny (głównie wizualna oraz ułatwiająca rozgrywkę). 6) Mroczne Ognie zastępują w tym tygodniu Boskie Igrzyska. 7) Po uporaniu się z błędami na www, info na temat Mrocznych Ogni zostaną dodane do odpowiedniego działu. Serdecznie zapraszamy !
|
|
|
Komentarzy [8] |
| | |
| | |
Zaginione Miasto - część II
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, sty 17 16:21, przez pestkowiec
|
"-Kolejna burza piaskowa! - krzyczał Gerlon, dowódca obozu. Rzeczywiście ku nim zmierzała potężna fala pustynnego piasku. Ludzie, szybko wyrwawszy się z wcześniejszych zajęć, zaczęli biegać jak szaleni szukając schronienia. Ledwo zdążyli się przygotować, a piasek wdarł się we wszystkie możliwe szczeliny. Z niewyobrażalną siłą, rozdzierał ściany namiotów, przewracał co tylko napotkał, nieraz odsyłając przedmiot kilkaset metrów dalej. Uderzał w twarze obozowiczów, kując ich poliki, zamykając im oczy. Co najgorsze pustynny wiatr niszczył ich zapasy, pozbawiał ich wody, zamieniając studnie w suchy piach. Nawet wcześniej stojące spokojnie zwierzęta, teraz zaczęły uciekać we wszystkie strony, a te które przywiązano nie mogły przeżyć takiej zawieruchy. Wydawało się że gorzej być nie może, jednak obozowicze siedząc i czekając na przejście burzy, nagle usłyszeli dziwne dźwięki, jakby nie z tego świata, a potem następne, te już bardziej znajome. Gerlon bez trudu je rozpoznał, uczestniczył w nie jednym boju i doskonale zdawał sobie sprawę, że to odgłosy walki. -Do broni - wydał rozkaz. Cokolwiek to jest musimy im pomóc! Teraz żałował, że wcześniej nie zapanował nad swoimi ludźmi. Podzielili się na parę grup, gdy szukali schronienia i teraz gdy coś się zaczęło dziać, zaowocowało to kompletnym brakiem organizacji. Założył hełm, po czym wyciągnął miecz i ruszył naprzód, a za nim reszta kompani. Gdy wyszli z namiotu okazało się że burza trochę się osłabiła, jednak nadal widoczność była kiepska. Po chwili, ujrzeli źródło tych pierwszych, nierozpoznanych dźwięków. Czegoś takiego nie widzieli jeszcze za życia. Wielki smukły stwór właśnie pożerał ciało jednego z archeologów. Wkładał swoje zębiska głęboko w ciało ofiary, po czym szarpnął odrywając kawał mięsa. Spoglądali tak jeszcze przez pewien czas, całkowicie osłupieni. Dowódca rozglądając się dookoła, zobaczył że potwory są wszędzie i że archeolog nie jest jedyną ich ofiarą. Dał znak do walki. Mieli przewagę liczebną nad najeźdźcami, ale ci byli znacznie silniejsi, wydawali się stworzeni do życia na pustyni, piach wcale im nie przeszkadzał. Po chwili Gerlon został sam, a przednim stała jedna z bestii. Skoczyła w jego stronę, próbując przy tym rozszarpać mu głowę. Uchylił się przed śmiertelnym ciosem, jednak stwór dalej kontynuował szaleńczy atak. Wymachiwał pazurami, jednak dowódca bronił się dzielnie. Usłyszał głos jego kompanów, biegli mu z odsieczą. Teraz było ich trzech, z łatwością otoczyli potwora i zabili go. Gdy zginął, piach opadł, wiatr się uspokoił, jak gdyby nigdy nic. Znowu świeciło upalne słońce, znowu niebo było błękitne. Pół obozu zostało totalnie zniszczone, stracili zapasy, oraz kilku ludzi. Dowódca zebrał oddział wyznaczył zastępce, i rozkazał uporać się z bałaganem, po czym udał się do namiotu kapłana. Malkarer - kapłan Malumpatrisa, krzątał się po namiocie wraz z swoimi uczniami i leczył rannych. Gerlon zabrał go na stronę. - Co to było do cholery? Co to ma być? - Musimy przyśpieszyć wyprawę. To coś wyszło przez piramidę, naruszyliśmy jej spokój, i tym samym spokój, podziemnego miasta. Niestety nadal niewiele o nim wiemy, ale trzeba zejść w jego głąb. Zbierz ludzi Gerlonie, jutro wyruszamy..." ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Quest odbędzie się w najbliższą niedziele o 19:00, pod flagą Malumpatrisa. Z uwagi na ograniczoną możliwą ilość osób, wybiorę około 10 uczestników. Niestety nie mogę zabrać wszystkich chętnych z uwagi na pewne ograniczenia ( czasem nie da się zrobić pewnych rzeczy w tyle osób). Zgłoszenia proszę wysyłać na pw (na tym forum), i koniecznie podać imię postaci zgłaszanej na questa. W piątek lub sobotę wystawie listę uczestników. Ostateczna lista uczestników: Khunta Altavari, Sagi't, Maalus, Edythien, Modar Neromorben, Aegan, Triss, Mons Aventinus, Ashur, Adrigin. Miejsce wymarszu będzie przed głównym mostem Britanni, ten od strony portalu. Na czas zbiórki obowiązuje tam całkowity zakaz pk edit by Tanari: uprzejmie informujemy, ze podczas questów organizowanych przez ekipę mw obowiązuje całkowity zakaz okradania i pvp na terenie prowadzonego questa. Wszelkie przejawy utrudniania rozgrywki osobom biorącym udział w queście prowadzonym przez qm'a będą karane więzieniem oraz utratą posiadanych przy sobie rzeczy.
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| |
| | | |