Miecz dobra i zła
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, kwi 27 18:12, przez Tanari
|
Khardan pracował bez wytchnienia przez wiele dni. Nikt nie śmiał zapytać co też wykuwa. Jego twarz mimo zmęczenia ukazywała oblicze kogoś bardzo zadowolonego z siebie. „Jeszcze tylko kilka uderzeń młotem i gotowe” powtarzał co chwilę. Miecz Sprawiedliwości, który tworzył miał być jego największym dziełem. I wtedy stało się coś o czym nikt nie śmie wspominać w Jego obecności. Młot boskiego Kowala ześlizgnął się po ostrzu niszcząc ostrze. Wtedy nastąpiła głucha cisza, a zaraz po niej przeraźliwy huk i w miecz uderzyła błyskawica. Khardan wziął Miecz Sprawiedliwości do ręki ale to już nie był ten sam miecz. Jedna strona ostrza była krwiście czerwona i widniał na niej wyryty napis „ZŁO”, druga strona była błękitna a napis głosił „DOBRO”. Nikt przez długi czas nie wiedział co to znaczy. Wiele dni minęło zanim kapłani odkryli, że miecz ten może czynić niewyobrażalne dobro lub zło w zależności kto nim włada. „Oni nie mogą się o tym mieczu dowiedzieć – będą pragnęli go mieć” rzekł. „Należy go ukryć gdzieś gdzie nikt go nie znajdzie, a miejsce zapieczętować.”
Z pamiętników czeladnika Khardana
- Panie – rzekł Kaplan Merkario – Znalazlem. - Dobrze. Zbierz moich wyznawców i niech go znajdą. Jak jest tak potężny to w końcu będziemy mogli rozpocząć panowanie nad światem. - Tak mój panie.
- Mistrzu, odnalazłem go. Pogłoski okazały się prawdziwe. - Doskonale mój kapłanie – rzekł Malumpatris.- Zwołaj wszystkich, niech go odnajdą. Nie może wpaść w jego ręce. W końcu możemy się pozbyć złą raz na zawsze. - Zatem ruszam w drogę.
Zapraszamy wszystkich na quest pvp w piątek, 29 kwietnia o godzinie 19. Na queście będzie dozwolona walką między chaosem i orderem. Sprzęt (zbroje, bronie itp.) dobrej klasy zostaną rozdane na czas questa - ale jeżeli ktoś chcę biegać w mistyku, to musi sobie sam go zabezpieczyć oraz liczyć się z tym, że jak ktoś go zgrabi to rzeczy nie odzyska (chyba, że we własnym zakresie). Lista prowadzących: Tanari, Kapit, Tris.
|
|
|
Komentarzy [10] |
| | |
| | |
Poszukiwania świętości Ilshenar
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, kwi 22 17:20, przez Tanari
|
"Mieszkańcy Sosarii ! Nastały ciężkie czasy. Święty Ogien Ilshenar został wykradziony przez nieznanych sprawców. Przy tym straszliwym czynie poniosło śmierć sześciu oddanych mieszkańców Ilshen. Miejsce pobytu nikczemników, którzy dopuścili się tego czynu jest nieznane – tak, jak i lokacja w której aktualnie znajduje się Święty Ogień. Naszym obowiązkiem, jako mieszkańców tych krain jest odzyskać utracony skarb, aby Władca Ognia znów był nam przychylny. Przybądźcie wspomóc nas, wyznawców Khardana i Illunimara w poszukiwaniach naszych świętości. Każdy, który przybędzie na wezwanie otrzyma na czas poszukiwań ekwipunek potrzebny do przeżycia w przeróżnych jaskiniach, górach oraz wielu innych miejscach do których się udamy. Liczymy na was !”
Griviel – Kapłanka Khardana
„Bracia druidzi, Minął ponad rok, od czasu gdy Święte drzewo zostało zbezczeszczone. Jako obrońcy zielonego świata zobowiązani jesteśmy ukarać bezbożników w imię Boga Natury, który czuwa nad nami! Nie możemy pozwolić, aby święte drewno uzyskane w tak haniebny sposób posłużyło do niecnych celów jednostki. Strach pomyśleć, co posiadacz naszego skarbu może uczynić, biorąc pod uwagę fakt wykradnięcia Świętego Ognia Ilshenar – daru od Khardana dla tychże krain. Pamiętajcie, że swą moc zawdzięczamy Illunimarowi i to w jego imieniu za 11 dni wyruszymy razem z wyznawcami Khardana na poszukiwania świętego drewna. Na tej wyprawie nie może zabraknąć nikogo, kto uważa się za prawdziwego druida - człowieka lasu oddanego swemu Bogu.”
Isfest – Kapłan Illunimara, dnia 28 marca 85 roku
Zapraszamy wszystkich chętnych na questa jutro, 23 kwietnia o godzinie 19:00.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Dar dla Malumpatrisa.
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, kwi 21 13:29, przez Tanari
|
"Jak każdego poranka Lord British przechadzał się po swej posiadłości. Podszedł do okna i widać było po ściśniętych brwiach, że nad czymś myśli. Odwróciwszy się, podszedł do drzwi i kazał służbie zawołać swojego posłańca Marlona. Gdy Marlon się zjawił, Lord opowiedział mu, że przypomniał sobie, iż w niedalekiej przyszłości ma powstać świątynia Malumpatrisa. Lecz jest pewien problem, British nie ma żadnego daru, dla swojego Patrona. Poprosił Marlona, aby zwołał ludzi chcących mu pomóc w uzyskaniu owego daru. - Marlonie - powiedział British - słyszałem kiedyś o pewnym prastarym smoku, lecz do końca niewiem czy jest to legenda czy prawda. Resztę powiem Tobie, gdy zwołasz ludzi, wtedy przekażesz im pewne informacje."
Tabari – Kronikarz Sosarysjki
Posłaniec Britisha prosi o stawienie się przed pałacem Lorda, Dnia 12 Kwietnia 85 Roku. O stawienie prosi osoby tylko o statusie dobrym. Zadanie będzie pod rozgrywane pod flagą Malumpatrisa.
Zakaz przeszkadzania w quescie oraz zakaz grabienia zwłok. Nie ustosunkowanie się do tego zalecenia, będzie groziło długim pobytem w celi.
|
|
|
Komentarzy [1] |
| | |
| | |
Arcyklejnoty Ilhamaris - Awatar Ognia
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, kwi 18 11:34, przez Tanari
|
Wielu mnichów starało się wykazać umiejętnościami i wiarą w sprawie lecz trwało to zbyt długo.. Zapiski, których szukali stały się zbyt nieczytelne... a ostatni mnich, który umiał je odczytać zmarł, lecz zostawił po sobie księgę, w której strony były zapisane w starożytnym języku. Mnisi przybyli z księgą na Polanę Przyjaźni by pokazać ją Kapłance Ayame, lecz i jej było ciężko doczytać co się tam znajduje i jakie informacje są w niej zapisane... Po wielu miesiącach spędzonych nad stronicami udało się rozszyfrować, że kolejny Awatar Ognia - tak ponoć go zwali, znajduje się w głębokim ognistym lochu Fire. Lecz niech was nie zwiedzie prostota tego zadania.
Kapłanka Ayame wzywa wiernych na Polanę Przyjaźni 30 Stycznia, 85 roku. Pamiętajcie Bogini Matka Ilhamaris jest wszędzie i otacza nas swoją osobą. Wielka Matka, twórczyni całego świata jest wagą, na której rozkłada się równowaga świata, jest najwyższym sędzią ostatnim spowiednikiem. Bogini zaprasza również wyznawców jej dzieci: Malumpatrisa, Merkario, Aghashirie, Illunimara oraz Khardana.
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Nadciągające Questy i Eventy
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, mar 28 23:29, przez Tanari
|
W ciągu najbliższego tygodnia gracze będą mogli wziąć udział w wielu questach oraz eventach - dlatego też zachęcamy do regularnego sprawdzania informatora. Pragniemy także poinformować, że niektóre questy/eventy mogą się przesunąć trochę w czasie (np. Festyn Khardana o np. 1-2 dni) w związku z nadciągającymi questami oraz ich fabularnymi konsekwencjami. Życzymy miłej zabawy.
|
|
|
Komentarzy [3] |
| | |
| | |
Czempionat Gryfa
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, mar 14 17:47, przez lary
|
Zagłębiając się w dawnych księgach i papirusach, stary kronikarz Fithvael odnalazł rycinę niezwykłego stworzenia. Potężny dziób, bystre oczy i skrzydła jak u orła, z drugiej strony jednak łapy i pazury lwa, dopełniane przez kosmaty ogon. Coraz bardziej zafascynowany, czytał o tej nadzwyczajnej istocie, a w jego umyśle rodziła się myśl odszukania chociaż jednego z takich stworzeń. Pragnienie to pchnęło go w końcu do rozpoczęcia długotrwałych wypraw po całej Sosarii. Wszystkie jednak zakończyły się fiaskiem. Wspaniały gryf, tak bowiem nazwał hybrydę lwa i orła, która doprowadziła go na krawędź obsesji, był niespotykany ani na terenach podległych lordowi Britishowi, ani w krainach morderców Blackthorna, ani w dalekim Tokuno. Podczas ostatniej ze swoich podróży Fithvael dotarł do jednego z najbardziej niedostępnych zakątków świata, gdzie odnalazł niespodziewanie pustelnię sędziwej Hloarii, która w dodatku oczekiwała go i ugościła w prostych, ale wygodnych warunkach. Mędrczyni zaczęła opowiadać mu gryfach, starożytnym symbolu odwagi i mądrości, sprawiedliwości i siły, a na koniec objaśniła kronikarzowi, iż tak naprawdę gryf pozostaje żywy tylko w sercu każdego, kto stara się przejawiać te wspaniałe cechy. Ta wypowiedź olśniła Fithvaela i stała się dla niego wskazówką do odnalezienia sensu istnienia. Niesiony nową ideą zaczął rozgłaszać wśród mieszkańców Sosarii naukę o potędze prawości, współdziałania i wzajemnego zaufania. Aby lepiej im to uzmysłowić, poprosił lorda Britisha o możliwość zorganizowania turnieju, w którym współpraca i pomoc miałyby kluczowe znaczenie. Jednocześnie poinformował o sprawie także lorda Blackthorna i cesarza Muromachiego. Wszyscy trzej, niezależnie od siebie, stwierdzili, że może to mieć dobry wpływ na ich poddanych. Lordowi Britishowi spodobała się szlachetna idea sprawiedliwego i mężnego postępowania. Lord Blackthorn zauważył, że turniej taki może jego sługom pomóc w nauczeniu się kooperacji i wykorzystywaniu własnych atutów, co uczynić ich może jeszcze bardziej zabójczymi. Cesarz Muromachi zaś dostrzegł podobieństwo do wielu dalekowschodnich filozofii, nakazujących samodoskonalenie swojej osobowości. Tak zatem turniej, nazwany Czempionatem Gryfa przez samego Fithvaela, doszedł wkrótce do skutku i stał się zwyczajem wszystkich mieszkańców Sosarii, aby dzięki niemu stać się lepszymi, jakkolwiek każdy z nich to rozumiał. Reguły eventu: - Zgłosić swój udział może dowolna trzyosobowa drużyna, spełniająca określone niżej wymagania. - Każdy członek drużyny musi reprezentować inną klasę postaci. Dozwolone są następujące: wojownik, mag, łucznik. - Brak ograniczeń podklasowych. Wszelkie wątpliwości dotyczące tego zapisu należy zgłaszać prowadzącemu EventMasterowi. - Drużyna powinna wyznaczyć swojego dowódcę, którego rolą jest kontaktowanie się z organizatorem. Wiadomości od innych członków drużyn będą ignorowane. - Rozgrywka między drużynami odbywa się na zasadzie pojedynku PvP. Drużyna, której wszyscy zawodnicy zginą - przegrywa. Drużyna przeciwna wygrywa rundę. Rozgrywane są 3 rundy. - Zabronione jest grabienie zwłok zawodników w trakcie trwania turnieju. - Zawodnik, który zginie w trakcie pojedynku, nie może brać udziału w dalszej części rundy (po wskrzeszeniu przez uzdrowiciela, innego gracza lub prowadzącego). - Dozwolone jest noszenie dowolnego ekwipunku i stosowanie dowolnych czarów, run, mikstur i umiejętności. - W czasie trwania turnieju w pobliżu Areny zawodnicy będą mogli skorzystać z usług bankiera, tresera i uzdrowiciela. - Członkowie drużyny są zobowiązani nosić togi i płaszcze w jednakowych barwach. - W zależności od liczby uczestników, turniej będzie mieć charakter ligowy lub ligowo-pucharowy. - Ze względu na swój charakter, trwanie turnieju będzie rozciągnięte w czasie. Do zadań dowódców drużyn należy ustalenie terminu pojedynku (między sobą oraz z prowadzącym). - Pojedynki, przy których nieobecny będzie EventMaster, nie będą zaliczane. Ogólne informacje: - Termin - Okazjonalnie, pierwszy event w przyszłą niedzielę (20.03.2011), godz. 20:00. - Uczestnicy - Trzyosobowe drużyny; każdy członek drużyny musi reprezentować inną podklasę postaci. - Lokalizacja - Arena pod Umbrą. - Nagrody - Statuetka Gryfa (jedna dla zwycięskiej drużyny), kwota pieniężna, tytuł Czempionów Gryfa; możliwe inne upominki Dodatkowe informacje: - Event zostanie opisany i umieszczony w odpowiednim dziale po naprawie strony www. - W razie pytań, propozycji, pomysłów, innych rozwiązań powstał specjalny do tego temat na forum. - Standardowo zakazuje się walk/okradania przed/w trakcie/zaraz po evencie oraz oczekuje się kulturalnej gry ze strony graczy. - Czempionat Gryfa zastępują w tym tygodniu Boskie Igrzyska. PS. Powoli zbliża się koniec wynajmu serwera, brak dotacji zmusza Nas zamknąć serwer. W głównej mierze od Was - graczy, zależy czy wynajem zostanie przedłużony o kolejne miesiące. Z naszej strony postaramy się umilić rozrywkę nowymi eventami, questami oraz naprawą i edycją rozwiązań technicznych/skryptowych. Tylko czy zdążymy... ?
|
|
|
Komentarzy [5] |
| | |
| | |
Festyn ku czci Khardana
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, lut 21 17:43, przez wilq
|
Informujemy, że z powodów technicznych Festyn ku czci Khardana zostaje przeniesiony na następny tydzień. Za niedogodności przepraszamy Ekipa MW
|
|
|
Komentarzy [0] |
| | |
| | |
Dzień Żuka
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, lut 13 16:45, przez wilq
|
Informujemy, że w dzisiejszym dniu event "Dzień Żuka" który miał się odbyć planowo o godzinie 17:00 . Zostaje przeniesiony na następny tydzień. Z góry przepraszamy za niedogodności. Ekipa MW
|
|
|
Komentarzy [2] |
| | |
| | |
Dzień Żuka
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, lut 7 14:52, przez pestkowiec
|
Zapraszamy na kolejną odsłonę Dnia Żuka! Odbędzie się ona dnia 20 lutego (niedziela), już od godziny 17:00. Tym razem festyn skupiony będzie tylko w jednym miejscu - hipodrom nieopodal pustyni, położonej na szlaku między Britan a Minoc. Event będzie się składał z kilku części, podaję wam plan jego przebiegu: -17:00 - Uroczyste otwarcie festynu, - 17:30 - Aukcja unikatowych żuków, - 18:00 - Rozpoczną się zapisy na gonitwy żuków, wpisowe 5k, wymagany żuk (obojętnie jaki), nagroda żuk o unikatowym kolorze + złoto z wpisowego, - 19:30 - Rozpoczną się zapisy na bitwy żuków w wadze lekkiej, wpisowe 5k, wymagany żuk niećwiczony!, nagroda tradycyjnie złota statuetka najlepszego trenera żuków + złoto z wpisowego, - 21:00 - Rozpoczną się zapisy na bitwy żuków w wadze ciężkiej, wpisowe 10k, wymagany żuk ćwiczony! (zwykłych nie mam zamiaru dopuszczać), nagroda niespodzianka + złoto z wpisowego, - 2x:xx - Po wadze ciężkiej, zakończenie festynu. Zasady są chyba znane, jeżeli nie odsyłam was tutaj: http://www.mw-shard.pl/index.php?main=5&redir=5 Całość jest dość długa, dlatego właśnie stworzyłem plan przebiegu i będę się go ściśle trzymać, dzięki temu możecie przyjść na tylko interesujące was części. W razie wątpliwości, pytania proszę zadawać w komentarzach, bądź kierować je prywatną wiadomością do mnie. Przypomnę też o odbywającym się w czwartek evencie - Maratonie Miejskim. Tym razem biegacze odwiedzą Trinsic, przewidziana nagroda. Więcej informacji tutaj: http://www.mw-shard.pl/forum.php?main=7&id=7428 Tam też proszę kierować ewentualne pytania.
|
|
|
Komentarzy [8] |
| | |
| | |
Kolejne minieventy !
|
Kategoria: Questy i Eventy
| Temat napisany 2011, sty 31 22:06, przez lary
|
Zapraszam zainteresowanych na kolejną dawkę nowych wydarzeń w Sosarii ! Pokaz mody Już wkrótce odbędzie się konkurs mody, gdzie jury oceniać będzie najładniejsze stroje mieszkańców Sosarii. Prócz ubioru, uczestnik będzie musiał powiedzieć kilka zdań o sobie, przeszłości, ulubionych czynnościach itp. Dodatkowo uprasza się uczestników o uzupełnienie opisu swojej postaci (komenda .opis zmien) - najwyższy czas ;-) Jury będzie oceniało również urodę jak i urok osobisty ;-) Konkurs odbędzie się w dwóch kategoriach - Kobieta i Mężczyzna. Rodzaj ubioru - nieokreślony. Liczymy na kreatywność i inwencję twórczą uczestników. Pokaż mody rozpocznie się o godzinie 18:00. Najładniejszy domek Urodziwe kobiety jak i przystojni mężczyźni muszą mieszkać w pięknych posiadłościach - tak też takie domy będziemy oceniać! Po pokazie mody, jury zajdzie do domostw chętnych, aby ocenić ich wystrój, dekoracje, umeblowanie. Uczestnik konkursu zobowiązany jest oprowadzić gości po budynku jak i opisaniu jego szczegółów, charakterystycznych miejsc. Konkurs na najładniejszy dom rozpocznie się o godzinie 20:00. Info dodatkowe 1) Eventy odbędą się w czwartek (03.02.2011). 2) Pokaz mody odbędzie się na scenie w budynku barda (1453, 1582, Brittain), zbiórka pod bankiem Britt. 3) Do konkursu na najładniejszy dom zgłaszać się należy poprzez GM Page. Po wybiciu 20:00 na czasomierzu Jury rozpocznie odwiedziny po uczestnikach, którzy w tym czasie powinni być zalogowani i gotowi do zaprezentowania swoich czterech kątów. Kolejność odwiedzin wg. czasu wysłanego gmpage. 4) Uprasza się o kulturalną zabawę, nagminne zachowanie będzie karane. 5) Przewidziane nagrody dla zwycięzców. Zapraszamy ! Dodano 03.02.2011: Zwycięzcy konkursu mody: 1. Horemus Kurikata 2. Khunta Altavari 3. Sophie Sativa Zwycięzcy konkursu na najładniejszy dom: Amunathra O'Sheal oraz Lathandis & Aventhur Wyróżnienia: Verra Mel'Vardo oraz Valior Saito. Dziękuję za zabawę.
|
|
|
Komentarzy [6] |
| | |
| |
| | | |