|
|
runo domowe
|
|
Do zaznaczania lokacji przy pomocy magii w okolicy domku. (czar Mark) Do nabycia u maga.
|
| |
|
Runo łowcy na Doskonały Unik
|
|
Zdolność ta to ostatni ratunek dla łowcy. Powoduje, że wszystkie uniki są doskonałe i o wiele ciężej w niego trafić z każdej broni. Nawet do 20% zmniejsza szansę na trafienie. Jest jednak jeden minus, bo o tyle samo zmniejsza szansę na trafienie łucznika w cel, co zmniejsza szansę na trafienie w łucznika. Zdolność trwa krótko oraz ma długie opóźnienie.
Czas trwania: od 5s do 4min Trudność: 63% Czas rzucania: 2s Opóźnienie: 10min
Składniki : 2 czarne perły 2 wulkaniczny pył 1 wosk
Stamina: 15
|
| |
|
Runo łowcy na Lodowy Atak
|
|
Strzały wystrzelone przez łucznika naładowane są zimną energią. Energia ta potrafi spowolnić stwory na kilka sekund raz na 15s. Nie można łączyć z miotaczem piekieł, wybuchową strzałą, spętaniem energii ani z rozproszeniem strzał. Przy użyciu tej zdolności, wszystkie inne zostaną zrzucone.
Czas trwania: od 2min do 10min Trudność: 52% Czas rzucania: 3s Opóźnienie: Brak
Składniki : 1 szafir 3 krwawy mech
Stamina: 25
|
| |
|
Runo łowcy na Penetrację
|
|
Zdolność ta to nagłe chwilowe wzmocnienie oka łucznika. Zwiększa szansę na trafienie przez łowcę w cel nawet o 12%, ale w tym samym czasie o tyle samo zwiększa szansę na trafienie w łucznika. Zdolność ta trwa krótko i ma długie opóźnienie.
Czas trwania: od 5s do 2min Trudność: 85% Czas rzucania: 2s Opóźnienie: 10min
Składniki : 2 ognisty rubin 4 czosnek 2 wosk
Stamina: 15
|
| |
|
Runo łowcy na Piekielny Atak
|
|
Strzały wystrzelone przez łucznika są naładowane ognistą energią. Nie można łączyć z miotaczem lodu, wybuchową strzałą, spętaniem energii ani z rozproszeniem strzał. Przy użyciu tej zdolności, wszystkie inne zostaną zrzucone.
Czas trwania: od 2min do 10min Trudność: 41% Czas rzucania: 3s Opóźnienie: Brak
Składniki : 1 rubin 4 siarka
Stamina: 25
|
| |
|
Runo łowcy na Rozproszenie Strzał
|
|
Zdolność ta powoduje możliwość wystrzelenia od 1 do 3 strzał jednocześnie, jeśli jest więcej niż jeden wróg obok aktualnie atakowanego. Każda strzała powoduje 60% obrażeń w stosunku do obrażeń pojedynczej strzały bez tej zdolności. Nie można łączyć z miotaczem lodu, wybuchową strzałą, spętaniem energii ani z miotaczem piekieł. Przy użyciu tej zdolności, wszystkie inne zostaną zrzucone.
Czas trwania: od 2min do 5min Trudność: 59% Czas rzucania: 3s Opóźnienie: Brak
Składniki : 1 diament 2 czosnek 2 zyzna gleba
Stamina: 25
|
| |
|
Runo łowcy na Spętanie Energii
|
|
Powoduje wysysanie many atakowanego celu. Nie można łączyć z miotaczem lodu, wybuchową strzałą, miotaczem piekieł ani z rozproszeniem strzał. Przy użyciu tej zdolności, wszystkie inne zostaną zrzucone.
Czas trwania: od 90s do 4min Trudność: 30% Czas rzucania: 3s Opóźnienie: Brak
Składniki : 4 żeńszeń 2 wilcze jagody
Stamina: 25
|
| |
|
Runo łowcy na Usidłanie Demona
|
|
Zdolność ta powoduje zwiększenie obrażeń przeciw demonom nawet o 10%.
Czas trwania: od 2min do 5min Trudność: 74% Czas rzucania: 4s Opóźnienie: Brak
Składniki : 2 bursztyn 4 czosnek 2 pajęcze sieci
Stamina: 30
|
| |
|
Runo łowcy na Wybuchową Strzałę
|
|
Strzały wystrzelone przez łucznika są naładowane wybuchową ognistą energią, która wybucha na wrogie stwory wokół aktualnie atakowanego. Runo zadanie mniejsze obrażenia niż miotacz piekieł, ale za to są to obrażenia obszarowe. Nie można łączyć z miotaczem lodu, miotaczem piekieł, spętaniem energii ani z rozproszeniem strzał. Przy użyciu tej zdolności, wszystkie inne zostaną zrzucone.
Czas trwania: od 2min do 5min Trudność: 80% Czas rzucania: 3s Opóźnienie: Brak
Składniki : 2 rubiny 4 siarka 2 otoczak
Stamina: 25
|
| |
|
Runo powrotu dusz
|
|
Pobłogosławiony Przywiązany Ważność 30 dni
Runo służy do przeniesienia duszka w wybrane przez nas miejsce. Runo można zaznaczyć tylko i wyłącznie będąc żywym - przez 2 klik na runo. Aby przenieść naszą dusze we wskazane miejsce należy albo użyć runa przez lastobject albo przez komendę .dotacje rpd.
Dostępny jedynie u Sprzedawcy Upominków
|
| | | | | | | | | | |
| | | |
|