|
|
|
|
|
|
obręcz
|
|
Materiały : 5 sztab
|
| |
|
Obroża Szakala
|
|
Wymagana siła: 60
Szybsza regeneracja witalności Zwiększenie zręczności Zwiększona obrona Odporność na ogień Odporność na pioruny Odporność na zimno
|
| |
|
|
Oczarowanie
|
|
Nekromanta może oczarować słabego potwora lub słabe zwierzę, przez co może je kontrolować przez określony czas. Jednakże nie potrafi oczarować już kontrolowanego stworzenia. Oczarowane stworzenie nie potrafi wejść w portal maga oraz druida.
Składniki : 1 kość 1 otoczak
5 Krąg Słowa: Nutu Magistri Se Compellere
|
| |
|
Oczy Nocnego Kruka
|
|
Przez paredziesiat sekund (zależnie od umiejętności) wampir ma możliwość widzenia oczyma kruka, którego wcześniej zaznaczył na kryształowej kuli. Rzucając czar, należy wskazać kulę, a wtedy wampir będzie mógł ujrzeć to, co widzi kruk. Zaklęcie zostaje przerwane, gdy wampir będzie próbował się ruszać, gdy kruk zginie lub gdy czas minie.
Składniki : 1 pióro 2 mandragora 1 krwawy mech
5 Krąg Słowa: Rostrum Oculus
|
| |
| | | | | | | | | |
| | | |
|