|
|
Zwierzęcy Instynkt
|
|
Barbarzyńca podążając za instynktem potrafi wyśledzić przeciwnika, który znajduje się poza zasięgiem wzroku. Morderca potrafi wyczuć osoby dobre oraz kryminalistów i na odwrót.
Stamina: 25
|
| |
|
zwinięta tkanina
|
|
Pocięta nożyczkami zwraca tkaninę.
|
| |
|
zwój identyfikacji
|
|
Magiczny zwój wytwarzany przez Skrybę. Każdy przy jego użyciu może zidentyfikować przedmiot lub sprawdzić moc przedmiotu.
Materiały : 1 czysty zwój 1 czerwony mech 1 żenszeń 1 czosnek
|
| |
|
Żądło Węża
|
|
Wymagana siła: 50
Szybsza regeneracja staminy Zwiększenie staminy Większa szansa na trafienie przeciwnika Obrażenia od trucizny Zwiększenie umiejętności Walka Szpadami
|
| |
|
żelazny klucz
|
|
Materiały : 2 sztaby
|
| |
|
|
|
|
| | | | | | | | | |
| | | |
|