|
|
wampiryczne runo na potege krwi
|
|
Zwiększa witalność wampira. Możliwe jest rzucenie tego runa dwa razy.
Składniki : 1 krwawy mech 3 krew
Stamina: 20
|
| |
|
wampiryczne runo na pozory zycia
|
|
Zmienia kolor skóry wampira na normalny.
Składniki : 2 krew
Stamina: 10
|
| |
|
wampiryczne runo na przemiane w nietoperza
|
|
Kompletna (imię, status, postać) przemiana w nietoperza. Wampir na czas przemiany nie jest atakowany przez potwory, chyba że zostaną sprowokowane (nie tyczy się mocnych stworzeń).
Składniki : 2 skrzydła nietoperza
Stamina: 20
|
| |
|
wampiryczne runo na wykrycie krwi
|
|
Wampir wyczuwając pulsującą krew swych wrogów potrafi ich, jeśli są ukryci w pobliżu, odkryć. (zasięg krótki, ale zależny od umiejętności)
Składniki : 3 krew 1 pajecze sieci
Stamina: 20
|
| |
|
wampiryczne runo na wyssanie zycia
|
|
Wampir wysysa krew ze stworzeń (także graczy) podczas ataku, przez co leczy się niedużym procentem z zadanych obrażeń. Można rzucić raz na 6 godzin (w grze).
Składniki : 1 rubin 1 krew 3 krwawy mech
Stamina: 25
|
| |
|
wampiryczne runo na zamiane w gargulca
|
|
Kompletna przemiana (imię, status, postać) w Gargulca. Odwołać można tylko czarem Mass Dispel. Ograniczenia: - nie można używać boli po użyciu runa, - nie można przemienić się w zbrojach ograniczających zręczność,
Składniki : 1 obsydian
Stamina: 15
|
| |
|
warcaby
|
|
Po użyciu pokazuje się tablica z pionkami, którymi można swobodnie poruszać po jej powierzchni. Przedmiot ten można znaleźć w karczmach.
|
| |
|
watroba wilka
|
|
Wycinane ze zwłok wilków. Karczmarz zbiera po 15 sztuk oferując w zamian małą nagrodę w postaci ok. 250gp i jedzenia.
|
| |
|
waza
|
|
Materiały : 5 sztab gliny
|
| |
|
waza na zupę
|
|
Materiały : 10 kłody
|
| | | | | | | | | | |
| | | |
|