|
Todd |
| Data: 2006, sty 11 21:40
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, wrz 29 |
MW to też system autorski, a nie WFRP-UO. Jeżeli ktoś uważa że GMom brak pomysłów to sam powinien opisać nową profesję dla elfów krasnali - być może trafi w gust, a nie odsyłać do innych systemów.
Zmiana z taktyką troche mnie zaskoczyła i lekko oszołomiła - co było źle? jak to tłumaczyć? Instynkty wilkołaka podpowiada jak najlepiej zabić? Ok, ale wytłumaczyć można wszystko, zawsze na naszą korzyść. Naprawdę nie rozumiem po co zastąpiono taktykę. Palladyn/CR został "przełknięty" przez graczy bo zauważyli oni że ubędzie trochę standardowych Ninja-wojów z ukrywaniem i skradaniem, otworzy się nowy sposób walki gdzie trzeba się bedzie obyć bez tych dwóch umiejętności w zamian za dodatkowe moce. A tu drobny suprajs: dodatkowe sto skillcapa - walimy np. w medytację i już mamy Czołgomaga. HURRA!
Coś takiego zamiast zróżnicować wojowników może doprowadzić rzeczywiście do zaniku zwykłego woja, a także maga. Wampiry, Wilkołaki, Paladyni i Mroczni Rycerze powinni być opcja a nie koniecznością, Według mnie te drogi powinny wybrać osoby które z jakiś wzgledów identyfikują się (może trochę przesadzam ale trudno mi to określić) z daną grupą i są w stanie znieść spore minusy w zamian za pewne plusy. Reszta powinna zostać przy "bezpiecznym" wojowniku. ale to taka moja mała Utopia.
|
| |
|
|
Jurgen |
| Data: 2006, sty 11 21:53
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lis 15
przy kompute... | |
A wedlug mnie zmiana u barwi serwer. Wojownicy do tychczas byli identyczni a teraz maja 4 a nie jak mowicie 2 opcje wyboru. Za jakis czas napewno da sie zauwazyc cos nowego zarowno w pvp jak i w pvm... A nasza gra bedzie barwniejsza. Ci ktorzy chca zostana przy zwyklym woju chowaczu ale mysle ze wiekrzosc ubarwni swoja postac
|
| |
|
|
Secoh |
| Data: 2006, sty 11 23:20
|
|
Nie istnieje |
Piszecie ze zmiana doprowadzi do tego ze po serwie beda biegac sami palladyni /mroczni rycerze. Jakos narazie sie na to calkowicie nie zanosi a news juz jest jakis czas. Skill ciezko wytrenowac, tzreba sporo czasu poswiecic i jak akzdy ma swoje plusy i minusy. A nie sadze by nagle wszyscy wojowie zrezygnowali z widmakow i przerzucili sie na paladyna badz tez mrocznego.
Zreszta mozliwe ze paladyni i mroczni zostana niedlugo wyparci przez cos innego i juz nie beda trendy Ale to pozostanie narazie moja slodka tajemnica
|
| |
|
|
Drako |
| Data: 2006, sty 11 23:52
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Secoh co ty piesz czlowieku tak samo ty Jurgen jezu ja mam postac w grze 21 lat i powiem wam szczerze ze nie chce byc paladynem ani mrocznym ale wiem ze musze nim byc bo beda mnie inni kopac jak psa bo tak dopakowany jest ten skill
Jurgen co ty gadasz wiadomo ze bedzie sie wybierac to co najbardziej dymi a teraz najbardziej dymi paladyn puzniej mroczny czlowieku w plycie biegasz cos jak dru sobie zucasz walisz czarami jak mag stary to jest to normalny woj chodzby mial 20 widmakow nie da rady wiec nic to nie ubarwi poprostu wszyscy beda to wybierac reszta postaci zaniknie odrazu. Fajnie paladyni mroczni wampiry i tak dalej ale trzeba zrozumiec ze jak jedna postac bedzie tak dopakowana jak paladyn teraz to beda wszyscy ja robic nie dlatego ze czuja klimat albo ze tego naprawde chca beda robic skilla zeby inni im dupy nie kopali
Secoh nie widac jeszcze paladynow bo nie dokoksili to sie troche dluzej koksi niz normalnego skilla tak jak piszesz duzo czasu trzeba poswiecic. Mowisz ze nie sadzisz ze nagle wszyscy wojowie beda to koksic jak bedzie z 3 paladynow albo mrocznych ktorzy dowala kilka razy innym zaraz sie wszyscy zuca bo bez tego nie bedzie mozna pvp bo tamci beda zucac wszystkimi jak szmatami i widmak nie pomoze
Zawsze uwazalem ze Paladyn i Mroczny troche za mocni przegiecie ale teraz oni jeszcze robia im prezent dozucajac ta zmiane. Gram postacia 21 letnia i nie widze innego wyboru jak grac paladynem (chce byc blue) musze zrobic tego paladyna chodz nie chce bo wiem ze puzniej beda mnie klepac jak dziada ja proponuje panowie troszeczke ruwnowagi jakos trzeba to ustabilizowac te dwa skile sa za mocne Pozdrawiam
|
| |
|
|
Arubin |
| Data: 2006, sty 12 00:25
|
|
| Brak postaci | |
|
2007, kwi 3
Krak | |
Ehhh kiedy wkoncu doczekam sie konca zmian w podstawowych kwestiach odnosnie postaci. System musi byc stabilny a nie ciagle roszady bo raz jedna postac przedobrzycie a raz druga. Zrobcie cos raz a dobrze i zostawcie. Wiadomo ze nigdy nie zbalansuje sie wszystkich postaci tak zeby jedna nie byla gorsza od drugiej ale poco ciagle w tym grzebac? Zakonczcie ten etap i skupcie sie na czyms innym.
|
| |
|
|
Marcus |
| Data: 2006, sty 12 07:33
|
|
| Brak postaci | |
|
2006, cze 7 |
Po głebszych przemyśleniach...
No i co z tego że są dopakowane? Ktoś zawsze musi być tym lepszym... life is brutal... Czy to w świecie realnym czy to w światach fantasy zawsze jakaś profesja czy połączenie profesji jest najlepsza do walki ale za to nie może czerpać przyjemności z innych rzeczy. (Nie ma to jak komuś pełną sakiewke ukraść albo dom okraść ).
|
| |
|
|
Jurgen |
| Data: 2006, sty 12 09:27
|
|
| Brak postaci | |
|
2008, lis 15
przy kompute... | |
Drako i tu masz racje. Maja 21 lat w grze zrozumialem jest ze nie chcesz robic narazie palladyna czy wampira czy wilka czy fanatyka. W moich wypowiedziach chodzi mi o te postacie ktorym juz od czasu ( nawet dosc dlugiego) mialy postacie na tyle skoxane ze zaczynaly ich nudzic. Jak bedziesz mial te 54 lata w grze wszystkie skille na max i staty takie ze odechce Ci sie dalej koxac to zrozumiesz jak nudna moze byc zwykl postac( bez tych dodatkow typu palladyn). Profesje te zdecydowanie przeznaczone sa dla starszych postaci.
|
| |
|
|
hairak1 |
| Data: 2006, sty 12 14:03
|
|
Nie istnieje |
Heh a pamietam jeszcze jak nazekali wszyscy ze wojownik zostaje taki sam, niema zadnych zian. Mag rowniez ma wybor... Nekro, szaman wilkolak, druid. Draco sorry ale tak samo mowisz ze woj zmuszony jest do robienia paladyna bo niema szans. To ja moge powiedziec ze mag zmuszony jest do robienia druida albo nekro bo tez niema szans. Bzdura! Licza sie umiejetnosci, no w pewnym stopniu wiadomo ze postac ale glownie umiejetnosci. Ja chyba znam tylko jednego mrocznego rycerza wiec neiwiem czy wsszyscy juz sie za neigo biora, ja jak bym niegral wilkoalkiem nierobil bym zadnego z nich;
|
| |
|
|
Drako |
| Data: 2006, sty 12 17:15
|
|
| Brak postaci | |
|
2011, kwi 16 |
Tak patrze to widze ze chyba nie czytacie co pisze Jurgen wiem ze to dla starszych graczy czyli 28 lat ? bo w wieku 25 masz gma walki plyte i mozesz sobie pozwolic na duzo rzeczy bo masz na to kase i wtedy sie bierzesz za to. Jesli chodzi o umiejetnosci w walce nic ci nie pomoze jak ci ktos zakuzy z modlitwy puzniej wywali z halki bedac na czyms jak dru a ty co mu zrobisz ukryjesz sie? za puzno bo bedzie po tobie Widzicie to ukrywanie to raczej defensywna umiejetnosc byla to znaczy podczas walki mozna bylo uciec i sie ukryc albo sie na kogos zaczaic ale nic nie zmienialo w czasie walki jesli walczylo sie z wojem ktory nie mial ukrywania a paladyn z normalnego woja robi pionka ktorego straci za kazdym razem Pozdrawiam
|
| |
|
|
Goblin |
| Data: 2006, sty 12 17:32
|
|
Nie istnieje |
Drako... zrob tego pala i dopiero sie wypowiadaj bo wyolbrzymiasz jego moce albo sie leczysz albo czarujesz musisz wybrac to raz a ukrywanie zawsze bylo tak naprwade defensywa jesli tego nie zauwazyles i gadasz bzdury ze kazdy to zrobi poniewaz wampir ktory tez dostal sporo nowych run uwazam ze jest w tej chwili mocniejszy a zwlaszcza łucznik wampir
Todd MEDIT W PLYCIE NIC PRAWIE NIE ODNAWIA mowie po raz drugi [a dodatkowo krasnal moze miec max 50% medita ]
|
| |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|